kretanraki Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 Καλησπέρα ομάδα.. Μια ερώτηση σε εισητηρια σε ηλεκτρονική μορφή χρειάζεται /απαιτηται η εκτύπωση τους;; μιλάω για e-tickets anek blue star.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antonis_Methana Posted August 1, 2019 Share Posted August 1, 2019 Καλησπέρα, ας ζητήσω μια άποψη και από εσάς. Σήμερα ταξίδεψα από Αλόνησσο για Βόλο με το Εξπρές Σκιάθος. Είχα κάνει κρατηση τα εισιτήρια μου κανα δίμηνο πριν αλλά δεν είχα εκτυπώσει τα εισιτήρια. Οπότε σήμερα πριν την αναχώρηση μπήκα στο site της Hellenic Seaways, βρήκα τον επίσημο πράκτορα της Αλονήσσου και ζήτησα τα εισιτήρια μου. Επιπλεον όμως η υπάλληλος του πρακτορείου μου ζήτησε έξτρα 2€ (υποθέτω 1€ ανα εισιτήριο) για την εκτύπωση και μου είπε ότι αυτή είναι η τυπική χρέωση για όλους. Αμέσως μετά πήρα τηλέφωνο στην Hellenic να ρωτήσω αν πράγματι προβλέπονται τέτοιου είδους χρεώσεις. Μετά από ασαφείς απαντήσεις και αφού η υπάλληλος της Hellenic με έβαλε σε αναμονή για να ρωτήσει κάποιον άλλο μου είπε ότι μάλλον ναι η εταιρεία κάνει διαφορετικές συμφωνίες με τους επιμέρους πράκτορες και ενδεχομένως κάποιοι να χρεώνουν 1-2€ έξτρα για την εκτύπωση. Το ποσό δεν είναι σημαντικό αλλά το θεώρησα λίγο «κλοπή» ίσως γιατί δε μου έχει ξανατύχει. Έχετε άποψη για τη νομιμότητα ή μη αυτής της έξτρα χρέωσης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted August 1, 2019 Share Posted August 1, 2019 Αυτό γίνεται σχεδόν παντού, τα πρακτορεία χρεώνουν 1 € για κάθε εισιτήριο για την εκτύπωση. Επειδή πλέον όλα τα εισιτήρια κλείνονται ηλεκτρονικά ο κεντρικός πράκτορας που πρέπει να κάνει την εκτύπωση δεν πέρνει κάποιο ποσοστό όπως γινόταν παλαιότερα, απασχολεί όμως υπαλλήλους που κάνουν μόνο αυτό όλη μέρα, εκτυπώνουν εισιτήρια ηλεκτρονίων κρατήσεων. Όποτε γι αυτό υπάρχει αυτή η χρέωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kretanraki Posted August 9, 2019 Share Posted August 9, 2019 (edited) On 7/25/2019 at 5:46 PM, kretanraki said: Καλησπέρα ομάδα.. Μια ερώτηση σε εισητηρια σε ηλεκτρονική μορφή χρειάζεται /απαιτηται η εκτύπωση τους;; μιλάω για e-tickets anek blue star.. κ απαντάω μόνος μου δεν χρειάζεται εκτύπωση. βεβαία ειναι λίγο άβολη η διαδικασία να παρκάρεις το αυτοκίνητο να περάσεις από το πιστόλι στην είσοδο του παποριού και μετά πάλι στο αμάξι και να θυμάται η κοπέλα οτι αυτή σε έστειλε στην είσοδο πριν λίγο😂😂.αυτα στην blue star ηράκλειου (δεν θυμάμαι όνομα), στην ΑΝΕΚ είχαν πιστόλι στην είσοδο γκαράζ (δάκρυσα λίγο μόλις το ειδα) Edited August 9, 2019 by proud_ionian τεχ βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 Συλλήψεις δύο ναυτικών πρακτόρων και ενός μέλους πληρώματος στο Λαύριο Quote Στη σύλληψη δύο ναυτικών πρακτόρων και ενός μέλους πληρώματος Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου προέβησαν, πρωινές ώρες χθες, στελέχη της Λιμενικής Αρχής Λαυρίου με τη συνδρομή προσωπικού του Β' Λιμενικού Τμήματος Κέας. Συγκεκριμένα, κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών και ελέγχου που διενεργήθηκε εντός ναυτικού πρακτορείου στον λιμένα Λαυρίου και εντός Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου μετά τον απόπλου του από τον οικείο λιμένα, διαπιστώθηκε η ύπαρξη ικανού αριθμού αποκομμάτων μηχανογραφημένων εισιτηρίων, τα οποία έφεραν τον ίδιο μοναδικό αριθμό μηχανογράφησης και στοιχεία επιβατών σε πολλαπλά εκτυπωμένα αντίγραφα, μέρος των οποίων είχαν χορηγηθεί σε επιβάτες έναντι οικονομικού τιμήματος. Επιπροσθέτως, κατά τη διενέργεια του ελέγχου διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των επιβαινόντων διαφοροποιούνταν από εκείνον που είχε δηλωθεί στην οικεία Λιμενική Αρχή. Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου που διενεργεί την προανάκριση, πρόκειται να επιβληθούν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις, ενώ ενημερώθηκε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων για τις δικές της ενέργειες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 Andros Jet και Μακεδών ήταν οι αναχωρήσεις χθες το πρωί. No bet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ssiap21 Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 Το Μακεδών στο Marine Traffic έχει status "stopped" Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted January 31, 2020 Share Posted January 31, 2020 Αλλαγές πρακτόρων για την εταιρεία, προφανώς σε σχέση με τις συλλήψεις στο Λαύριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2020 Share Posted February 1, 2020 Το προηγούμενο κεντρικό πρακτορείο της Goutos Lines σε Λαύριο και Κέα, ήταν το Ostria Travel Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 η μια μετα την αλλη οι ακτοπλοϊκες σταματουν την επιστροφη χρηματων και δινουν ισοποση πιστωση για μελλοντικη αγορα εισητηριου, ως 31.12.22 (voucher, open, δωροεπιταγή ή οπως αλλιως θελετε) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 αν και δεν ξερω κατά πόσο είναι το απόλυτα ηθικό σε αυτή τη φάση, είναι πάντως λογικό γιατί διαφορετικά η ρευστότητα θα πήγαινε περίπατο και θα υπήρχαν άλλα δράματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Ούτε ηθικό είναι αλλά ούτε και νόμιμο.. Ακύρωση εισιτήριου=επιστροφή χρημάτων Στο κάτω κάτω που ξέρουμε ότι θα υπάρχει σε μερικούς μηνες Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 κάνω λάθος όμως ή ούτε και πριν την κρίση ίσχυε επιστροφή χρημάτων ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Από ότι ξέρω μια χαρά ίσχυε. Το μόνο αν ακυρώνες το εισιτήριο 1-2 μέρες πριν την αναχωρήση δεν τα επερνες πίσω κ σου έδιναν ανοιχτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Βεβαίως και ίσχυε η επιστροφή χρημάτων, μόνο στην περίοδο αιχμής ίσχυε διαφορετική ακυρωτική πολιτική απο την κάθε εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Αυτό ειναι τελείως παράνομο και δεν μπορεί να ισχύσει, σύμφωνα με την χάρτα επιβατών για ακύρωση εισιτηρίου μεγαλύτερη των 14 ημερών πριν την αναχώρηση δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων 100%. Ότι και να λέει μια εταιρία αυτό δεν αλλάζει!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 3, 2020 Share Posted April 3, 2020 Μηπως περασανε καμια φωτογραφικη διαταξη στις ΠΝΠ για την υγειονομικη κριση; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Αναερόβιος Posted April 4, 2020 Share Posted April 4, 2020 Οι αεροπορικές εταιρείες πανευρωπαϊκώς πλέον είτε σου κάνουν το εισιτήριο ανοιχτό ή δίνουν ισόποσης αξίας voucher για να το χρησμοποιήσεις στο μέλλον. Επιστροφές χρημάτων κάνουν ελάχιστες και αυτές σε ελάχιστους τύπους ακριβών ναύλων. Φυσικά όχι τώρα. Σου λένε πως θα πάρεις τα χρήματα σου μετά απο κάποιους μηνες! Προφανώς ισχύει πανευρωπαϊκά πλέον ατύπως αυτό κατόπιν συνεννόησις λογικά με ολα τα κράτη για να μην κλείσουν άμεσα ενα σωρό αεροπορικές εταιρείες. Κάπουα στιγμή θα περάσει ειτε κάθε κράτος ξεχωριστά είτε μέσω Ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας η νομική κατοχύρωση των παραπάνω για να είναι και καλυμμένοι. Το αυτό λογικά συμβαίνει πλέον και με τις ναυτιλιακές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lostromos Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Ένας γνωστός έβγαλε εισιτήρια για 4 άτομα με επιστροφή για Εύδηλο με το Νήσος Μύκονος για την 31 Ιουλίου. Τα έκλεισε super οικονομική από τον Φεβρουάριο και τώρα ακυρώθηκε το δρομολόγιο και πήγε στο πρακτορείο να τα αλλάξει και του είπαν ότι αυτά δεν αλλάζουν και πρέπει να βγάλει άλλα εισιτήρια και πρέπει να πληρώσει όχι μόνο την διαφορά αλλά ολόκληρο το εισιτήριο και τα 160 ευρώ που έδωσε τα έχασε. Που να απευθυνθεί ο άνθρωπος; έστω να πληρώσει την διαφορά. Είναι δυνατόν να ακυρώνουν το δρομολόγιο και να σου λένε ότι έχασες τα 160 ευρώ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον όχι ότι χάνει όλα τα λεφτά του. Το να πληρώσει διαφορά ίσως με τα μαγειρέματα που έκαναν.. Δες εδώ. Διευκρινίζεται ότι οι κοινοποιηθείσες προσωρινές τροποποιήσεις στην πολιτική ακυρώσεων της Εταιρείας είναι σε εφαρμογή των υποχρεωτικών διατάξεων της ελληνικής νομοθεσίας περί περιορισμού των μετακινήσεων και περί οφειλών από ματαιώσεις θαλάσσιου ταξιδίου (άρθρο 65 «Μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» ΦΕΚ 84/Α/13-4-2020), οι οποίες εφαρμόζονται κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων και εφαρμόζονται αναγκαστικά. Σε εφαρμογή των διατάξεων αυτών διευκρινίζεται ότι: Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου εισιτηρίου επιβατών που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων, που υποβάλλονται το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020, ικανοποιούνται με παροχή υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου του ματαιωθέντος ταξιδίου προς οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaways. Η παροχή των ως άνω υπηρεσιών δύναται να πραγματοποιηθεί εντός δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία του ματαιωθέντος ταξιδίου. Σε περίπτωση που δεν γίνει άσκηση της δυνατότητας αυτής εντός των δεκαοκτώ (18) μηνών, τότε μόνο οι δικαιούχοι μπορούν να λάβουν το 100% του ναύλου τους. Η αίτηση του επιβάτη πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lostromos Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Δεν πήγε στο κεντρικό πρακτορείο, σε συνεργαζόμενο πράκτορα πήγε αλλά αυτό γίνεται γιατί είναι super οικονομική με 20 ευρώ το άτομο, και δεν αλλάζουν αυτά τα εισιτήρια, αλλά εδώ η εταιρεία άλλαξε τα δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Δεν αναφέρει πουθενά στους ανανεωμένος όρους ότι υπάρχει εξαίρεση σε συγκεκριμένες κατηγορίες εισιτήριων στις νέες διατάξεις . Και ειδικά από τη στιγμή που ακυρώθηκε το δρομολόγιο είναι καθαρά ευθύνη της εταιρείας. Προσωπικά θα πήγαινα στα κεντρικά. Το πιο πιθανό όπως σου είπα είναι ότι θα πληρώσει μια διαφορά μιας και στην εποχή της αρπαχτής εμ συγγνώμη έκτακτων μέτρων λόγω κορονοϊου ήθελα να πω δεν νομίζω ότι υπάρχουν super economy εισιτήρια. Σύμφωνα με όλους τους όρους που διάβασα πιστεύω ότι λεφτά δεν χάνει. "Οι επιβάτες, κάτοχοι εισιτηρίων με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/10/2020 που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν, λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους, πρέπει να μετατρέψουν τα εισιτήριά τους σε ανοικτής ημερομηνίας τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου, " Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 Εγώ θα πρότεινα και μια απλή καταγγελία μέσω mail στο συνήγορο του καταναλωτή αν δεν βγάλει άκρη γρήγορα και εύκολα. Σε τέτοια θέματα βοηθάει πολύ. Κρατάω επιφύλαξη μήπως χάθηκε κάπου στη μετάφραση το πως έχουν ακριβώς τα πράγματα γιατί μου ακούγεται πολύ χοντρό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 12 hours ago, lostromos said: Δεν πήγε στο κεντρικό πρακτορείο, σε συνεργαζόμενο πράκτορα πήγε αλλά αυτό γίνεται γιατί είναι super οικονομική με 20 ευρώ το άτομο, και δεν αλλάζουν αυτά τα εισιτήρια, αλλά εδώ η εταιρεία άλλαξε τα δρομολόγια. Εγώ δεν προτείνω ούτε καταγγελία ούτε τίποτα !!! Επειδή από υποπρακτορεία έχουν δει πολλά τα μάτια μου , κι επειδή όπως λέει ο Nereus στην χειρότερη να τον βάλουν να πληρώσει την διαφορά, καλύτερα να αποταθεί σε κεντρικό πρακτορείο ή ακόμη καλύτερα μέσω email να αποταθεί στην εταιρεία απευθείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cptmimis Posted June 10, 2020 Share Posted June 10, 2020 (edited) Τα Super οικονομική ( μην τα μπερδεύουμε με την SPECIAL οικονομική) αλλάζουν ημερομηνία μόνο αν υπάρχει πρόβλημα από το πλοίο, η από απαγορευτικό. Αν όμως για ειδικούς λόγους,παράδειγμα επίσημη απαγόρευση κυκλοφορίας, τότε πιστεύω ότι η Blue Star θα φτιάξει τα εισιτήρια σε μορφή Open. Τα Super οικονομική (20€) δεν είναι σαν τα SPECIAL οικονομική, αυτά δεν μπορούν να γίνουν open ούτε κι επιστροφή χρημάτων. Μόνο σε ειδικές περιπτώσεις, ματαίωση ταξιδιού, απαγορευτικό λόγο καιρό κτλ. Αν πάει στα κεντρικά θα εξυπηρετηθεί πιστεύω. Edited June 10, 2020 by cptmimis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now