Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

  • Replies 541
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν γινεται αυτο που γινοταν παλια που μπορουσες να σου κοψουν εισιτηριο μεσα λες και εισαι στο ΚΤΕΛ και περναγε ο εισπρακτορας,αλλα τα λογιστηρια των πλοιων εχουν συστημα κρατησεων συνδεδεμενο με τα λιμενικα πρακτορεια για να καταχωρουνται και οι οποιες αλλαγες/αναβαθμισεις γινονται εν πλω και αμα θελουν μπορουν να σου κοψουν και ολοκληρο εισιτηριο(τουλαχιστον στις 3 μεγαλες,"συστημικες",εταιρειες υπαρχει η δυνατοτητα και σιγουρα θα εχει συμβει.Παρανομα ή ημιπαρανομα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Έχω κόψει πολλές φορές εισιτήριο μέσα στο Άγιος Νεκτάριος (σε μπλοκ τα κόβανε σαν αυτά των χειρογραφων αποδείξεων, έλεγε ο λογιστής περάστε και κόβετε πάνω). Αλλά προ ΑΝΕΣ αυτά (νομίζω το 2006 η 7?), ήταν θυμάμαι μια εταιρεία που λεγότανε κάπως αλλιώς και το έγραφε στο εισιτήριο, πρέπει να ήταν "Ανώνυμη εταιρεία Βορείου Ευβοικου και Σποράδων"?...και το πλοίο ήταν λευκό νομίζω τότε....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
3 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

https://ikariaki.gr/katangelia-epivati-gia-to-prosopiko-tou-bluestar-myconos/

Εκτός από το συγκεκριμένο περιστατικό, έχω ακόμα δύο για τη συγκεκριμένη αξιωματικό του λογιστηρίου της οποίας επιτέλους κάποιος αρμόδιος της εταιρείας πρέπει να της τραβήξει το αυτί επειδή θα έπρεπε να είχε ήδη καταλάβει ότι έχει να κάνει με πελάτες/επιβάτες και όχι κλέφτες!!!

Εχει μπει μπονους στους λογιστες για τα εισητηρια αν βρουν διαφορες γι αυτο κ ο τοσος ζηλος!

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

οκ, εγώ να καταλάβω την ταλαιπωρία της επιβάτιδας. 

όμως μισό λεπτό ρε παιδιά. κατά λάθος, πήγε κι έκατσε σε λάθος θέση (ναι οκ), τυχαία δεν είχε χρήματα μαζί της (δηλαδή για ένα ταξίδι 7+ ωρών δεν είχε καν προνοήσει να μπορεί να αγοράσει ένα νερό κι ένα σάντουιτς ας πούμε) κλπ κλπ. 

Σορρυ αλλά καλές οι δικαιολογίες αλλά μην τις τρώμε κι αμασητες. ναι προφανώς και πρέπει να είναι ονομαστικό το κάθε εισητήριο και προφανώς να ειναι και στο σωστό όνομα. αν δεν είναι, πώς γνωρίζει ο αξιωματικός του κάθε πλοίου ότι κατά τον έλεγχο, δεν θα γυρίσει το ίδιο εισητήριο σε 2 ή 3 χέρια ; τι πάει να πει "να στείλει σήμα το λιμεναρχείο" ή να της βγάλουν μηδενικό εισητήριο ; κι αν κατά τον έλεγχο δνε βρουν μόνο 1 επιβάτη που έχει κάνει κάτι τέτοιο αλλά 45 τι θα γίνει ; θα σταματήσει να δουλεύει όλο το πλήρωμα για να ασχολείται με αυτά ; 

Και να το θέσω και κάπως διαφορετικά. σε μια αεροπορική θα είχε τολμήσει ποτέ κανένας να κάνει τίποτα τέτοιο ; δεν νομιζω. 

Εφόσον το προσωπικό επέδειξε αγένεια, ναι προφανώς και ειναι λάθος κι αυτό. αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η ιστορία μπάζει από πάντου κι οτι εξαρχής δεν έπρεπε να επιβιβαστεί με εισητήριο που έχει εκδοθεί σε άλλο όνομα.

 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, margaritis24 said:

Εχει μπει μπονους στους λογιστες για τα εισητηρια αν βρουν διαφορες γι αυτο κ ο τοσος ζηλος!

Πάντα οι οικονομικοί αξιωματικοί ότι διαφορές κόβουν στα πλοία παίρνουν μια μικρή προμήθεια στη διαφορά που κόβουν!! Είναι όπως η προμήθεια που παίρνει ο πράκτορας.

Εάν δεν είχε μετρητά υπάρχει POS στο λογιστήριο και στα μπαρ οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία ότι δεν είχε λεφτά πάνω της.

Σίγουρα η ιστορία που αναγράφεται κάπου έχει κενά γιατί δεν πιστεύω να πήγε ο οικονομικός αξιωματικός να κάνει έλεγχο ταυτοπροσωπειας εν πλω. Πιστεύω ότι μπορεί να υπήρχε κάποιο θέμα με το εισιτήριο και θα την έψαχναν μέσα στο πλοίο (πχ άλλη ημερομηνία, να μην είχε δικαιολογητικό για κάποια έκπτωση ή να έχει κόψει εισιτήριο μέχρι το επόμενο λιμάνι και να ήθελε να πάει Πειραιά για να γλυτώσει χρήματα ή επειδή δεν υπήρχαν εισιτήρια διαθέσιμα για Πειραιά).

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, hayabusagr said:

 

Εφόσον το προσωπικό επέδειξε αγένεια, ναι προφανώς και ειναι λάθος κι αυτό. αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι η ιστορία μπάζει από πάντου κι οτι εξαρχής δεν έπρεπε να επιβιβαστεί με εισητήριο που έχει εκδοθεί σε άλλο όνομα.

 

Φανταζεσαι επιδειξη ταυτοτητας σε επιβιβαση κατακαλικαιρο? Δε θες να φανταστεις καλυτερα..Μετα να δεις καταγγελιες.Για αυτο και λογικο ο ελεγχος κατα τον πλου...Οσο για αγενεια...Ταξιδευω πολυ πολυ συχνα και απο αγενεια οι επιβατες απεναντι στα πληρωματα παιρνουν αριστα...Τιποτα...θελει 9αρι γεματο συνεχεια να καθονται μεσα στα καθισματα😁.Αστειευομενος παντα...

ΥΓ. Εχω πληρωσει διαφορα στο λογιστηριο με καρτα και οχι μετρητα...Οποτε βγαλτε συμπερασματα.
 

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς νοήμων άνθρωπος που να απαιτεί να ταξιδεύουν επιβάτες με φοιτητικές/πολυτεκνικες κλπ. Εκπτώσεις και να μην υπάρχει ο ανάλογος έλεγχος. Όμως σε αυτές τις περιπτώσεις ο οιονδήποτε έχει επιφορτιστεί τον έλεγχο είναι υποχρεωμένος να συμπεριφερθεί με την πρέπουσα ευγένεια. Σχετικά με τα ονόματα είναι εντελώς αδύνατο σε πλοία να υπάρχει ταυτοπροσωπια και αυτό το γνωρίζουν άπαντες 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Σχετικά με τα ονόματα είναι εντελώς αδύνατο σε πλοία να υπάρχει ταυτοπροσωπια και αυτό το γνωρίζουν άπαντες 

γιατί ειναι αδύνατον ; σοβαρολογούμε ; ονομαστικά δεν κόβεται το εισητήριο ακομη και για Αίγινα πλέον ; 

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας. Τι λέει ο νόμος (ΠΔ 102/2019):

======================================================================================

«1. Για κάθε επιβατηγό πλοίο, που αναχωρεί από Ελληνικό λιμένα και πραγματοποιεί πλου, κατά τον οποίο η διανυόμενη απόσταση από το σημείο αναχώρησής του έως τον επόμενο λιμένα κατάπλου υπερβαίνει τα 20 μίλια, καταγράφονται, με ευθύνη του αρμόδιου καταγραφής επιβαινόντων, οι ακόλουθες πληροφορίες:
α) το επώνυμο των ατόμων που επιβαίνουν στο πλοίο, το όνομά τους, το φύλο τους, η ιθαγένειά τους, η ημερομηνία γέννησής τους,
β) εφόσον παρέχονται οικειοθελώς από τον επιβάτη, πληροφορίες σχετικά με ειδική φροντίδα ή βοήθεια που θα μπορούσε να χρειαστεί σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης,
γ) εφόσον παρέχεται οικειοθελώς από τον επιβάτη, τηλέφωνο επικοινωνίας για περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
2. Οι πληροφορίες που αναφέρονται στην παράγραφο 1 συλλέγονται κατά τη σύναψη της σύμβασης μεταφοράς επιβάτη, επιβεβαιώνονται κατά τη διαδικασία επιβίβασης (CΗΕCΚ-ΙΝ), σε κάθε περίπτωση πριν την αναχώρηση του επιβατηγού πλοίου και αναφέρονται στην ενιαία θυρίδα που έχει συσταθεί δυνάμει του άρθρου 5 του π.δ. 125/2012 (Α’ 221) κατά την αναχώρηση του επιβατηγού πλοίου ή, το αργότερο, εντός 15 λεπτών μετά την αναχώρησή του.

======================================================================================

Έχει πάψει να ισχύει το παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ελέγξεις 1000 άτομα σε 30 λεπτά φόρτωσης?? Αυτό μπορεί να γίνει μόνο εάν είναι κλειστό το λιμάνι και γίνεται ο έλεγχος στα πρότυπα του αεροδρομίου ή σε λιμάνια της Ευρώπης.

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς επειδή ειναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο, ο έλεγχος επί του πλοίου δεν γίνεται με ταυτοπροσωπεία (ή τουλάχιστον έτσι δεν θα έπρεπε) ; 

ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημα; υπάρχει κάποιος κανονισμος που το απαγορεύει ;

Link to comment
Share on other sites

H παράθεση του άρθρου 5 από το ΠΔ είχε απλώς το νόημα της υπενθύμισης τι λέει ο νόμος. Η αδυναμία πρακτικής εφαρμογής στα περισσότερα από τα ελληνικά λιμάνια είναι μια άλλη ιστορία.

Αν θυμάμαι καλά, μόνο οι Μινωικές το εφάρμοσαν κάποια περίοδο, δεν ξέρω αν το κάνουν ακόμα, στο λιμάνι του Πειραιά. 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μπορείς να ελέγξεις 1000 άτομα σε 30 λεπτά φόρτωσης?? Αυτό μπορεί να γίνει μόνο εάν είναι κλειστό το λιμάνι και γίνεται ο έλεγχος στα πρότυπα του αεροδρομίου ή σε λιμάνια της Ευρώπης.

Αυτό είναι κάπως προβληματικό αλλά συνήθως δεν μιλάμε για τέτοια νούμερα και σε τετοιους χρόνους... θεωρώ ότι στο 95% των περιπτώσεων μπορεί να γίνει έλεγχος ταυτοπροσωπιας στην εισοδο, αν απαιτείται...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, margaritis24 said:

Εχει μπει μπονους στους λογιστες για τα εισητηρια αν βρουν διαφορες γι αυτο κ ο τοσος ζηλος!

Την δουλειά της έκανε.Αν η επιβατικά πήρε το εισιτήριο της χωρίς να το ελέγξει αν είναι σωστό δεν φταίει το πλήρωμα που κάνει σωστά την δουλειά του .Για τον λόγο αυτό βρίσκεται στο πλοίο.Να σας ρωτήσω κάτι άλλο.Αν βουλιαζε το πλοίο η έπιανε φωτιά Που ο επιβάτης δεν θα ήταν στην λίστα επιβατών,δεν θα λέγατε ότι δεν ελέγχει την ταυτότητα των επιβατών?

Ακόμη γνωρίζουμε καλά ότι δεν μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο εν πλω η να τροποποιηθεί η λίστα επιβατών.Ακομη οι περισσότεροι επιβάτες συμπεριφέρονται άσχημα στα πληρώματα προκαλώντας τέτοιες συμπεριφορές.... Ακόμη η αποβίβαση του επιβάτη μπορεί να έγινε με συμφωνία η απαίτηση του πλοιάρχου.Ας μην έπαιρνε ο επιβάτης ότι του έδιναν χωρίς έλεγχο,για να μην είχε πρόβλημα στο κάτω κάτω....

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gtogias said:

H παράθεση του άρθρου 5 από το ΠΔ είχε απλώς το νόημα της υπενθύμισης τι λέει ο νόμος. Η αδυναμία πρακτικής εφαρμογής στα περισσότερα από τα ελληνικά λιμάνια είναι μια άλλη ιστορία.

Αν θυμάμαι καλά, μόνο οι Μινωικές το εφάρμοσαν κάποια περίοδο, δεν ξέρω αν το κάνουν ακόμα, στο λιμάνι του Πειραιά. 

Σε 3 ταξίδια το τελευταίο 5μηνο προς Ηράκλειο με Μινωικές, το έκαναν και το Μάρτη και τον Απρίλιο, στις εισόδους τον επιβατών μόνο και όχι αν έμπαινες γκαράζ (από Ηράκλειο στις αντίστοιχες επιστροφές δεν ζήτησαν ταυτότητες).

Δεν το έκαναν φυσικά 13 Αυγούστου που το πλοίο ήταν πρωτόκολλο.

Link to comment
Share on other sites

Ψειρίζουμε την μαϊμού.

Μία επιβάτης (από την Ικαρία) μπαίνει στο πλοίο με εισιτήριο σε άλλο όνομα, καταλαμβάνει άλλη αντί άλλης θέση, αρνείται να αναλάβει την ευθύνη που της αναλογεί (έστω και εξ αμελείας), αλλά τελικά δύο στελέχη που κάνουν το εκ του νόμου προβλεπόμενο καθήκον τους (ταυτοπροσωπία) διαπομπεύονται. Δεν γίνεται να είμαστε και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα. Η περί bonus επιχειρηματολογία δεν με πείθει. Αν η συμπεριφορά των στελεχών ήταν ανάρμοστη να ελεγχθούν αρμοδίως, αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει αφορμή για δίκη προθέσεων, πολλώ δε μάλλον, δεν αθωώνει de facto και de jure την επιβάτιδα με το λάθος παραστατικό. Αν π.χ. με υπαιτιότητα του πλοίου εδικαιούτο αποζημίωση για ένα ενδεχόμενο ατύχημα, πως θα απεδείκνυε την παρουσία της στον συγκεκριμένο πλού στην ασφαλιστική εταιρεία από την οποία θα απαιτούσε το ποσόν που θα της επεδικάζετο;

Όσο για τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας (αφήνοντας προς στιγμήν κατά μέρος την εποχή της πανδημίας όπου τα πάντα ήσαν πλήρως ελεγχόμενα), η εμπειρία μου με Minoan και ΑΝΕΚ, είναι ότι όταν ο επιβάτης παραλαμβάνει το κλειδί της καμπίνας, πάντοτε υπάρχει έλεγχος του επιθέτου (συνήθως χαλαρός, αλλά ποτέ μηδενικός) ενώ για το αυτοκίνητο συνήθως ελέγχεται η πινακίδα (έχω αλλάξει-άνευ κόστους-εισιτήριο επειδή άλλαξα αυτοκίνητο).

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος τους καλοκαιρινούς μήνες και ειδικά σε μία τέτοια γραμμή το πλήρωμα κάνει ό,τι μπορεί 
Βέβαια από τη στιγμή που μπήκε στο καράβι με τέτοιο εισιτήριο κατα πρώτον ευθύνεται ο ελεγκτής και μόνον και γι’ αυτό το λόγο δεν θα έπρεπε να γίνει όλη η ιστορια αυτή Διότι οι λογιστές την άφησαν και μπήκε μέσα και μετά της ζήτησαν να βγει έξω . Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια σκοπιμότητα η υπήρχε κάποιο προηγούμενο με τη συγκεκριμένη γυναίκα αυτό που ξέρω όμως είναι ότι Κανένας μας δεν σκέφτηκε η δεν ανέφερε τουλάχιστον εκτός από τον κύριο που αν ανέφερε το συμβάν ότι αυτή γυναίκα μπορεί όντως να μην έχει Λεφτά αλλά αντίθετα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην είχε….(Είναι πολλά τα λεφτά Χάρη )και μην πάτε μακριά χθες κιόλας τα ξημερώματα είχαμε μία αυτοκτονία και άλλη μια πριν δύο βδομάδες νομίζω…

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...