Jump to content
Shipfriends

Εισιτήρια (Έκδοση, Ακύρωση, Στοιχεία, Έλεγχος κλπ)


Recommended Posts

Ηλεκτρονικό εισιτήριο της Grimaldi, προβλεπέ, οι λογιστές εφοδιασμένοι με σκάνερ που διαβάζει αμέσως τα εισιτήρια. Ηλεκτρονικό εισιτήριο της Άττικα, το επιδεικνύεις στο λογιστή, το βλέπει με το μάτι και σε αφήνει να περάσεις. Δεν ξέρω αν μετά οι συγεκριμένοι επιβάτες περνάνε και από το Λογιστήριο. Για την πολιτική της ΑΝΕΚ όσον αφορά το ηλεκτρονικό εισιτήριο, μη ρωτήσει κανείς:D.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 534
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στην Attica έχει κινητό scanner ο Β λογιστής όταν είναι ο επιβάτης με αμάξι όπως είδα να συμβαίνει στη Πάρο με το Blue Star Patmos. Ενώ σίγουρα υπάρχει και στην είσοδο των επιβατών με τον Α λογιστή. 

Στην ΑΝΕΚ σκαναρουν το e ticket του επιβάτη στην είσοδο και εκτυπώνεται το κανονικό εισιτήριο. 

Link to comment
Share on other sites

2 φορές εμπειρία με Hellenic Seaways, και απλά ο λογιστής ρώτησε τα ονοματά μας, χωρίς να σκανάρει τα qrcode.

Δεν ξέρω πως καταρτίζουν μετά εν τέλει τις λίστες επιβατών...

Στις Μινωικές, ειδικά στα Χανιά που δεν υπάρχει άνεση χρόνου, από τα ΙΧ που δεν έχουν ήδη ελεγχθεί μέχρι την επιβίβαση, κοβεται το qr code απο το eticket και σκαναρεται μέσα στο πλοιο, ωστόσο αυτό συμβαίνει ελάχιστες φορές και σε ημέρες με πολύ φόρτο. Αλλά η ουσία είναι πως κανενα eticket δεν μένει χωρίς σκανάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Στην Attica έχει κινητό scanner ο Β λογιστής όταν είναι ο επιβάτης με αμάξι όπως είδα να συμβαίνει στη Πάρο με το Blue Star Patmos. Ενώ σίγουρα υπάρχει και στην είσοδο των επιβατών με τον Α λογιστή. 

Στην ΑΝΕΚ σκαναρουν το e ticket του επιβάτη στην είσοδο και εκτυπώνεται το κανονικό εισιτήριο. 

 

Στο Πάτμος δεν έχω προσέξει αλλά σε Χίος και Μύκονος δεν έχω δεί να έχει κανένας τους. Μάλιστα υπάρχει άνθρωπος που κάθε λίγο και λιγάκι κατεβαίνει και μαζεύει από τους Λογιστές που είναι στην πλατεία τόσο τα κομμένα εισιτήρια, όσο και τις δηλώσεις.

 

Εκτυπώνεται το κανονικό εισιτήριο στην ΑΝΕΚ? Ε τότε ποιός ο λόγος να έχουν e-ticket? Υποτίθεται πως αυτό γίνεται και για να μην γίνονται αχρείαστες εκτυπώσεις και σπατάλες σε χαρτί.

Link to comment
Share on other sites

Όσα eticket και να βγούν  ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ θα μπεί πρακτορείο για να αλλάξει το εισιτήριο του από 18/08 στις 25/08 και μετα ξανά από τις 25/08 στις 23/08 γιατι κάτι του έτυχε και είναι ΕΠΕΙΓΟΝ!!😄😛

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το έχουμε αναφέρει και ξανά, ειδικά για τα αεροπορικά καθίσματα θα ήταν ότι πρέπει.

Βέβαια ακόμα κι έτσι, κάποιοι θα μπαίνουν και θα λενε  "μα εγώ δεν έκλεισα αυτή τη θέση", όπως άκουσα στο Νησος Σαμος, στο οποίο επιβάτις ισχυριζόταν οτι το πρακτορείο της έκοψε κάθισμα που έχει μπριζα αλλά εν τέλει αυτό που κάθισε σύμφωνα με το εισιτήριο της δεν έχει.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Villandry said:

Σε αυτό, χωρίς να θέλω να σας μειώσω @pie ρόλο παίζει δυστυχώς το μάτι του εκάστοτε λογιστή κι ο έλεγχος κατά την αποβίβαση, αφού δεν υπάρχουν τα ανάλογα τεχνικά μέσα.

 

1 hour ago, pie said:

Δεν υπάρχει σε κανένα πλοιο έλεγχος στην αποβίβαση....

Ο σωστός λογιστής κάνει πολλά περισσότερα πράγματα από όσα νομίζουμε. Ένα από αυτά είναι να έχει το νου του και στις αποβιβάσεις, αλλιώς για παράδειγμα, όλοι θα έκοβαν Νάξο-Πάρο (10€) και θα κατέβαιναν Πειραιά (34€).

Την προσοχή τους σε αυτά τα θέματα δεν την έχουν μόνο για όσους θέλουν να πληρώσουν λιγότερα, αλλά και για όσους θέλουν να ταξιδέψουν ενώ δεν υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια (πχ πλοίο από Μυτιλήνη και Χίο γεμάτο προς Πειραιά, αλλά με διαθέσιμα εισιτήρια από Μυτιλήνη προς Χίο)

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Orestis said:

 

Ο σωστός λογιστής κάνει πολλά περισσότερα πράγματα από όσα νομίζουμε. Ένα από αυτά είναι να έχει το νου του και στις αποβιβάσεις, αλλιώς για παράδειγμα, όλοι θα έκοβαν Νάξο-Πάρο (10€) και θα κατέβαιναν Πειραιά (34€).

Το θέμα που θίχτηκε εξ αρχής ομως δεν αφορά το να κλείσω έναν Α προορισμο και να κατεβω στον Β που είναι μετά τον Α, αλλά το να κλεισω τον Β και να κατεβω στον Α.

Φυσικά αν εσύ κόψεις για Πάρο και μετά την Πάρο γίνει έλεγχος εισιτηρίων, θα σε βρουν με αποκομμα που ελεγε Ναξος-Πάρος.

Αν όμως κόψεις Πειραιάς-Νάξος και κατεβεις στην Πάρο, δεν επηρεάζει την εταιρεία γιατί εσύ πλήρωσες για να ταξιδεψεις στη Νάξο μέσω Πάρου, αλλά εν τέλει κατέβηκες Πάρο.

Και ειδικά στις συνδέσεις που ανέφεραν με τα φθηνοτερα εισιτηρια σε μεταγενεστερους προορισμούς δρομολογίων, εχει μια λογικη αυτο, καθως το WCJ στη Μύκονο ειναι το μοναδικο πλοιο τοσο πρωι απο Πειραια, οποτε χτυπαει στην τιμη, αλλα στην Παρο που θα συμπεσει περιπου χρονικα με άλλα 2 απο Πειραιά εχει πιο ανταγωνιστική τιμή.

Το οτι θα κοψω για Παρο για να κατεβω Μυκονο, δεν μπορει να ελεγχθει, οσο κι αν μετρανε οι λογιστές. Απλα ένα καθισμα θα παραμενει κενο απο Μυκονο για Παρο, το οποίο να θυμισω οτι ειναι πληρωμενο.

Άρα η ουσια ειναι πως δεν θα μπαιναν στον κοπο να κανουν τετοιου ειδους έλεγχο οι λογιστές. Επικεντρωνονται στο θεμα που ανεφερες εσυ, ελεγχοντας επιβατες που επρεπε να εχουν ηδη κατεβει. 

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο μου ταξίδι με τη blue star πάντως (με αυτοκίνητο) καθώς περίμενα να μπω στο πλοίο, το πλήρωμα δεν ήταν εφοδιασμένο με scanner και απλά σημείωσαν τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισητηρίου μου για να το ελέγξουν αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Nikos_Chania said:

...Φυσικά αν εσύ κόψεις για Πάρο και μετά την Πάρο γίνει έλεγχος εισιτηρίων, θα σε βρουν με αποκομμα που ελεγε Ναξος-Πάρος....

Το παλιό εκείνον τον καιρό, μόλις σαλπάριζε το βαπόρι από τον Πειραιά, έκλειναν τα διαχωριστικά μεταξύ των θέσεων (Α', Β', Τουριστική) και "κλιμάκια ελέγχου" με αυστηρούς έως αγριωπούς αρχιλογιστές, υποπλοιάρχους, καμαρώτους και ναύτες εξορμούσαν από τις δύο βαρδιόλες προς τα πίσω και σάρωναν το σύμπαν με την χαρακτηριστική επίκληση "τα 'σιτήριά σας". (διευκρινίζω ότι στα Λιμανίσια ο όρος" 'σιτήριο" είναι η συντετμημένη εκφορά της λέξεως "εισιτήριο" που λένε στα φλώρικα).

Αντιθέτως στις επιστροφές, ο έλεγχος γινόταν (για τα δρομολόγια Κυκλάδων & Ικαρίας Σάμου τουλάχιστον) μετά τον απόπλου από το τελευταίο λιμάνι που προσέγγιζε πριν τον Πειραιά. Για τα ενδιάμεσα ο έλεγχος στην έξοδο, στον καταπέλτη....

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να γινεται ηλεκτρονικα ο ελεγχος των εισητηριων επιβατων.Και στην επιβιβαση και στην αποβιβαση.Να αναφερω ενα παραδειγμα.Αν απο Πειραια με το BS Delos εχεις κοψει εισητηριο για Παρο και κατεβεις Ναξο η Σαντορινη και το βαπορι γεμισει απο Παρο,τοτε θα εχει υπεραριθμους.Με οτι αυτο συνεπαγεται για την ασφαλεια τους.Εδω στο μετρό πλεον ολα ελεγχονται,θα επρεπε ομοιως και στην ακτοπλοια.Δεν εχουν μπει μπαρες για τους επιβατες για να μη καθυστερουν τα βαπορια στα λιμανια.

Στο εξωτερικο βεβαια η ολη διαδικασια ελεγχου εισητηριων νομιζω γινεται εκτος πλοιου στο χωρο αναμονης επιβατων.

4 hours ago, Nikos_Chania said:

 

Αν όμως κόψεις Πειραιάς-Νάξος και κατεβεις στην Πάρο, δεν επηρεάζει την εταιρεία 

Επηρεαζει γιατι δεν θα κοψει εισητηρια απο Παρο για τους επομενους προορισμους θεωρωντας το συστημα οτι το πλοιο εχει πρωτοκολλο.

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά και κατανοητά, μια απορία μόνο: Το Μετρό (υποθέτω της Αθήνας) γιατί αναφέρεται ως παράδειγμα? Πέρα από το αν λειτουργεί σωστά ή όχι το σύστημα και ο έλεγχος όσων έχουν έγκυρο εισιτήριο, ποιες ομοιότητες έχει με τα πλοία? 

Link to comment
Share on other sites

Καμια ομοιοτητα με τα πλοια.Απλα το συστημα ελεγχου των εισητηριων στο μετρο της Αθηνας εχει εκσυγχρονιστει ενω στην ακτοπλοια ειμαστε στη δεκαετια του 80.Ανεφερα αυτο το παραδειγμα με το σκεπτικο πως με αυτο το συστημα ελεγχεται ποσοι εισερχονται και ποσοι εξερχονται σε καθε σταθμο.Και σε απειροελαχιστο χρονο.Και οχι με το ματι του εκαστοτε ναυτη και λογιστη.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Επηρεαζει γιατι δεν θα κοψει εισητηρια απο Παρο για τους επομενους προορισμους θεωρωντας το συστημα οτι το πλοιο εχει πρωτοκολλο.

Δρομολόγιο Πειραιάς-Πάρος-Νάξος. Αναχώρηση από Πειραιά με προορισμό εισιτηρίου την Νάξο. Έχω πληρώσει για Νάξο, δηλαδή ένα ταξίδι από Πειραιά μέσω Πάρου. Αποφασίζω να κατέβω Πάρο, δηλαδή πριν τη Νάξο. Η εταιρεία έχει πάρει λεφτά από έναν επιβάτη για το τμήμα Πειραιάς-Νάξος μέσω Πάρου. Το οτι εγώ θα κατέβω νωρίτερα και η θέση μου θα μείνει κενή, δεν την απασχολεί την εταιρεία. Παραμένει πληρωμένη.

Το οτι εκ του αποτελέσματος θα μπορούσε να έχει ένα ακόμη εισιτήριο για το τμήμα Πάρος-Νάξος εάν εγώ έκοβα απ την αρχή για Πάρο και κατέβαινα Πάρο, είναι άλλο θέμα και δεν επηρεάζει ούτε την πληρότητα, ούτε θα βάλει υπεράριθμους το πλοίο, αλλά ούτε έχασε και λεφτά η εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Σωστο αυτο που λες.

Εκει ομως που θα εχει υπεραριθμους ειναι αν πχ στην επιστροφη εσυ βγαλεις απο Ναξο για Παρο και κατεβεις Πειραια.Και αυτη ειναι σχετικα συνιθησμενη τακτικη πιτσιρικαδων κυριως που προσπαθουν να γλιτωσουν χρηματα

Link to comment
Share on other sites

Στην παραπάνω συζήτηση να προσθέσουμε το θέμα της ασφάλειας, δηλαδή αν καποιος αποβιβαστεί πχ στην Πάρο και όχι τη Νάξο που γράφει το εισιτήριό του, αν γίνει καποιο περιστατικό μέχρι τον τελικό προορισμό θα θεωρείται αγνοούμενος. Δηλαδή σε καποιο συμβάν το πλήρωμα ή ο μηχανισμός διάσωσης δε θα γνωρίζει τον ακριβή αριθμό των επιβαινόντων.

Link to comment
Share on other sites

On 8/21/2020 at 12:44 AM, Nikos_Chania said:

Δρομολόγιο Πειραιάς-Πάρος-Νάξος. Αναχώρηση από Πειραιά με προορισμό εισιτηρίου την Νάξο. Έχω πληρώσει για Νάξο, δηλαδή ένα ταξίδι από Πειραιά μέσω Πάρου. Αποφασίζω να κατέβω Πάρο, δηλαδή πριν τη Νάξο. Η εταιρεία έχει πάρει λεφτά από έναν επιβάτη για το τμήμα Πειραιάς-Νάξος μέσω Πάρου. Το οτι εγώ θα κατέβω νωρίτερα και η θέση μου θα μείνει κενή, δεν την απασχολεί την εταιρεία. Παραμένει πληρωμένη.

Το οτι εκ του αποτελέσματος θα μπορούσε να έχει ένα ακόμη εισιτήριο για το τμήμα Πάρος-Νάξος εάν εγώ έκοβα απ την αρχή για Πάρο και κατέβαινα Πάρο, είναι άλλο θέμα και δεν επηρεάζει ούτε την πληρότητα, ούτε θα βάλει υπεράριθμους το πλοίο, αλλά ούτε έχασε και λεφτά η εταιρεία.

Μα και βέβαια την επηρεάζει την εταιρεία αν ο καθένας κατεβαίνει αλλού από εκεί που λέει το εισιτήριό του! Επηρεάζει τα στατιστικά που έχει για το κάθε λιμάνι, επηρεάζει την πληρότητα του πλοίου σε κάθε διαδρομή (φαντάσου όλοι οι επιβάτες του WCJ φέτος για Μύκονο να κόβανε εισιτήριο για Πάρο που ήταν 15€ φτηνότερο) και σε κάποιες περιπτώσεις (όχι σε αυτήν που ανέφερες, όντως) μπορεί τελικά το πλοίο να καταλήξει να βάλει υπεράριθμους.

Επίσης, όταν πας Πειραιά-Μύκονο (60€) και αγοράζεις εισιτήριο Πειραιάς-Πάρος (45€) εννοείται πως χάνει λεφτά η εταιρεία.. Και από το δικό σου εισιτήριο και από κάποιον άλλο που μπορεί να μη βρήκε εισιτήριο Μύκονο-Πάρο επειδή το σύστημα εμφάνιζε το πλοίο γεμάτο.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον, οι περιπτώσεις αυτές είναι ελάχιστες έως μηδαμινές.

Δεύτερον, δεν πρόκειται ποτέ να βγει με υπεράριθμους στην συγκεκριμένη περίπτωση που το εκδοθέν εισιτήριο αφορά μεταγενέστερο προορισμό από αυτόν που θα κατέβει όποιος σκεφτεί να γλιτώσει 15ευρώ για την Μύκονο.

Τρίτον, τα στατιστικά αυτών των ελαχίστων περιπτώσεων, πόσο επηρεάζουν τι; Την πρόθεση της εταιρείας για διατηρηση της γραμμής; Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ; Είναι τόσο μικροί αριθμοί που δεν έχει καν νόημα να μιλάμε για στατιστικά.

Η ουσία είναι οτι μπορεί να γίνει εύκολα για επιβάτες χωρίς όχημα, δεν προκαλεί υπεράριθμους επιβάτες στο δρομολόγιο και δεν επηρεάζει σχεδόν καθόλου τα οικονομικά και στατιστικά στοιχεία της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο τα "οικονομικά στοιχεία" της εταιρείας, και άλλο το "δεν έχασε λεφτά η εταιρεία". Απάντησα σε συγκεκριμένο μήνυμα και δεν μίλησα για την κερδοφορία της κάθε εταιρείας, ούτε είπα ότι θα πέσει έξω η SeaJets επειδή πούλησε πιο φτηνά την Πάρο από τη Μύκονο. 

Και πάλι, δεν μίλησα για στρατηγικές αποφάσεις εταιρειών ως προς δρομολόγια και νησιά (ας μην τα μεγαλοποιούμε τόσο πολύ), είπα απλά ότι επηρεάζονται οι εταιρείες αν ο καθένας κατεβαίνει αλλού από εκεί που λέει το εισιτήριό του. Το κατά πόσο επηρεάζεται το καθε τι ας το κρίνει η εκάστοτε εταιρεία, που στο κάτω κάτω έχει πάρει και την απόφαση να έχει αυτή την πολιτική. Δεν θεωρώ όμως ότι μπορούμε να λέμε με τόση βεβαιότητα ότι δεν επηρεάζονται καθόλου οι εταιρείες χωρίς να έχουμε καν στοιχεία.

Και για ακόμα μια φορά, δεν μιλάμε για υπεράριθμους επιβάτες αν κόβει κάποιος εισιτήριο για Πάρο και κατεβαίνει στη Μύκονο ή αν κόβει για Νάξο και κατεβαίνει στην Πάρο. Έχω αντίληψη και μπορώ να καταλάβω ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί. Μιλάμε (όπως εξήγησαν και άλλοι προηγουμένως) για περιπτώσεις που επιβάτης Νάξος-Πειραιάς κόβει εισιτήριο Νάξος-Πάρος ή που επιβάτης από Πάρο για Πειραιά κόβει εισιτήριο από Πάρο για Νάξο. Ελπίζω να είναι κατανοητό αυτό. Υπάρχουν δηλαδή πρακτικές με τις οποίες (και σε συνδυασμό με τον ελλιπή έλεγχο) μπορεί ένα πλοίο να ταξιδεύει με υπεράριθμους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει ξανα αναφερθεί πάντως σε τοπικό ταξιδιωτικό γραφείο μου είπαν πώς δεν μπορούν να μου κόψουν εισιτήριο με τα συμβατικά πλοία του Σαρωνικού και πως πρέπει να βγάλω απ το λιμάνι. Αυτο συμβαίνει μόνο με το συγκεκριμένο γραφείο ή στερούν αυτο το δικαίωμα απ όλους πλην των λίγων συνεργαζομενων γραφείων που φαντάζομαι θα έχουν;; 

Υ.Γ Προφανώς και προσπάθησε να με κάνει να γυρίσω με δελφίνι αλλά ποιος γυρνάει από τις 19:15 στο μόνο τριήμερο που έχει μέσα στο καλοκαίρι. 

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς το πρακτορείο που απευθύνθηκες δεν είχε σύμβαση με την ΚΠΣ. Από οποιοδήποτε πρακτορείο μπορείς να αγοράσεις ή φυσικά και από την ιστοσελίδα τους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...