Jump to content
Shipfriends

maritime_diamonds_sam

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

435 profile views
  1. Η ιδέα τον superfast ,για την συγκεκριμένη γραμμή,και οι ταχύτητες γενικά ,ίδιες ταχύτητες θα πιάνουν και τα φοσεν με τα superfast
  2. Πανέμορφο το κόκκινο ,το τονίζει πολύ και το κάνει αρκετά μοντέρνο,και η γραμματοσειρά του SUPERFAST θα το απογειώσει ,εξάλλου έχουν τον ίδιο χαρακτήρα με το όραμα του συγχωρεμένου Παναγόπουλου
  3. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.. όντως το γκαράζ του γεμίζει με ιχ αρκετά γρήγορα,και μου έκανε περιέργεια γιατί χειμώνα ούτε το saos ii δεν γέμιζε τόσο
  4. Τις τελευταίες ημέρες που στο νησί γίνονται συζητήσεις για την επιστροφή του Αρτέμης και για το γεγονός ότι μερικές φορές έχει κάποιες μικρό καθυστερήσεις ,κάνουν λόγο για δυσκολία σε φόρτωση τον επικαθημενον και γενικά τον οχημάτων .Αυτό λένε ότι οφείλεται στο περίεργο γκαράζ που έχει με τα 3 διαχωριστικά σαν πόρτες αν δεν κάνω λάθος..αυτά ποια ακριβώς η λειτουργία τους δεν έχω καταλάβει
  5. Το γκαράζ του δεν νομίζω να είναι τόσο κατάλληλο για τα δεδομένα του νησιού μας, κάποτε το 84 μέτρα saos 2 ήταν κομπλέ, πλέον ο Κοραής είναι ακριβώς στα μέτρα μας ,γεμίζει το καλοκαίρι ,δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτό να επιστρέψει με 10 μέτρα μικρότερο μήκος πλοίο και στο πλάτος 3 μέτρα μικρότερο από τον Κοραή .Τουλάχιστον αν είναι το μοναδικό πλοίο δεν κάνει για την γραμμή αυτή το καλοκαίρι τουλάχιστον
  6. Γνωρίζουμε ποίο τελικά πλοίο θα έρθει στην θέση του στην Σαμοθράκη όσο καιρό θα λείπει από το νησί ? Ακούγεται ότι θα είναι το ιονις αλλά δεν ξέρω κατά πόσο σίγουρο είναι
  7. Έχουμε κανένα νεότερο για το αν το πλοίο θα βγει για πώληση η θα παραμείνει σαν βοηθητικό? Πάντος το νεόκτιστο Manxman δεν έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια και δεν έχει οριστεί ημερομηνία ακόμη πράγμα που σημαίνει πως ίσως να υπάρχουν κάποια πρόβλημα και ίσως υπάρχει ελπίδα να καταλήξει στην χώρα μας αυτό το σκαρί. Υ.γ. Το multi role HMNZS Canterbury που είναι βασισμένο πάνω στο ben my chree και τα αδέλφια του
  8. Εδώ βλέπουμε το πλοίο στο Douglas καθώς δεν έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια και φαίνεται και ημιτελές σε κάποια σημεία.Η εταιρεία δεν αναφέρει κάποια ημερομηνία για το πότε θα ξεκινήσει τα δρομολόγια κανονικά και πολλοί πιστεύουν πως έχει να κάνει με το θέμα της πώλησης του υπάρχον πλοίο της γραμμής το ben my chree
  9. Αν αληθεύει αυτό που ακούγεται ότι ο Μαν το ετοιμάζει για Σαμοθράκη ,δεν νομίζω να μπορεί να ξεπεράσει τον Κοραή σε κάτι άλλο εκτός από την μικρότερη ηλικία που έχει και να μπορεί να ανταπεξέλθει σε καθημερινές ανάγκες του νησιού κατά την καλοκαιρινή περίοδο.Οι ανάγκες πλέον έχουν αλλάξει , κάποτε χτίσανε το 84μ Σάος 2 με βάση τις ανάγκες του νησιού,πλέον το καλοκαίρι ο Διαμαντής που είναι μεγαλύτερος και ευρύχωρος σχετικά πηγαινοέρχεται με γεμάτο γκαράζ και πολλές φορές και κόσμο. Κατα τα άλλα φαίνεται ωραίο βαπόρι, όμορφο και πρακτικό για πολλά λιμάνια της χώρας μας
  10. Από τα 5 μίλια ακουγόταν έξω απ'τον κατσαμπα το άκουγες 😆, ελπίζω να το έχουν βελτιώσει το κομμάτι αυτό γιατί θυμάμαι το 17 είχα πάει Αλεξανδρούπολη δύο τρεις φορές με αυτό και με είχε πιάσει το κεφάλι μου κάθε φορά που ταξίδευα,μόνο με αυτό το πλοίο ,είτε μέσα είτε έξω ήταν το ίδιο,έξω σε χτυπούσε ο αέρας ήταν λίγο καλύτερά
  11. Αυτό το πλοίο μόνο εμένα μου φαίνεται ιδανικό για την γραμμή Μυτιλήνη Χίο Πειραιά? .Αν λέω πχ υπήρχε μια ναύλωση από την Attica, η ακόμη και η διεκδίκηση της γραμμής από την levante,Πάντος είναι κρίμα να κάθεται ενώ μπορούσε κάπου να αξιοποιηθεί έστω και για λίγο
  12. Σήμερα βαπτίστηκε όπως λένε οι Άγγλοι και μάλιστα με χρυσό χρώμα θα αναγράφεται το όνομα του για έναν χρόνο.Εγινε μια μικρή τελετή εγκαινίων και αναμένεται να σαλπάρει για Ηνωμένο Βασίλειο σε λίγες μέρες
×
×
  • Create New...