All Activity
- Past hour
-
Class123 started following Φ/Γ Ναβαρίνον (F-461)
-
Η Φ/Γ Ναβαρίνον από τα μέσα μαιου έχει δέσει στην Σούδα για επισκευή, μέχρι στιγμής εν- όρμω
- 6 replies
-
- hnlms van kinsbergen
- van kinsbergen
- (and 7 more)
-
Άγιος Νικόλαος (ΙΜΟ 5358646)
Class123 replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Επιβατηγά Οχηματαγωγά Ανοικτού Τύπου
Να δούμε ποιος θα το πάρει, 2η φορά που δεν ταξιδεύει μετά απο δεξαμενή και συντήρηση- 71 replies
-
- ιωάννης θηρεσία κ
- ioannis thiresia k
- (and 7 more)
-
Εχθές το βράδυ άρχισε και έχει ρεύμα τα βράδια που ίσως σημαίνει ότι κάποιος φύλακας ίσως διανυκτερεύει στο πλοίο, συνήθως έπαιρνε ρεύμα όποτε έκαναν εκπαιδεύσεις εντός του πλοίου (μέσα στα εργάσιμα) μέχρι πολύ πρόσφατα πριν μεθορμήσει από το Μαράθι
- 8 replies
-
- hellenic navy
- αρης
- (and 7 more)
-
Class123 started following Ξύλινα Τείχη
- Today
-
Ναι χτυπάει τις άγονες γραμμές και μετά τις παρατάει όποτε γουστάρει αφήνωντας τα νησιά ξεκρέμαστα χωρίς πλοίο και τρέχουν άλλες εταιρείες να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά.Άπειρα τα παραδείγματα.Και φυσικά μετά ξαναμπαίνει όταν είναι παχιές οι μύγες.
-
Τεχνικές και μηχανολογικές απορίες
parian scientist replied to NHSOS XIOS's topic in Τεχνικά Ζητήματα
@Annivas @pathfinder @Nikos_Chania Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για την άμεση απόκριση ….Το ερώτημα το έκανα για έναν φίλο που ασχολείται με μικρότερα σκάφη βέβαια και προσπαθούν να ταυ πουλήσουν ένα μηχάνημα που βαράει με λέιζερ 3000 W ….Χωρίς όμως να του το δείχνω είναι άμα είναι μπορεί να πάει να το δει πως δουλεύει στην πράξη και ζητάνε όλα τα λεφτά μπροστά συγκεκριμένα μια εταιρεία την Θεσσαλονίκη πολύ ωραία αντιπροσωπεία και πολύ ωραίος τρόπος πωλήσης….Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι -
"Η γωνιά του κουτσομπόλη"
Captainfanouris replied to proud_ionian's topic in Εταιρείες και πλοιοκτήτες
Τόσα πολλά θα ξεχιλησουν οι ντανες και δεν περισσεύουν και πολλές γραμμές εκτός και αν γίνει κάποια επέκταση εκτός Ελλάδος ή ξεκινήσει να πουλάει πλοία είτε γερασμένα είτε με μεγάλα μηχανικά προβλήματα είτε πλοία ανταλλακτικά- 4,412 replies
-
Το πλοίο τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε μεγάλο πρόβλημα στα μηχανικά του άρα αυτό δικαιολογεί και την πολύμηνη παραμονή του για την ετήσια του.
- 83 replies
-
- king saron
- lisbon express
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Τζοάννα VI (IMO 7517533)
Giannis P replied to ΣΕΙΡΙΟΣ's topic in Μικρά Φορτηγά, που ζουν στις καρδιές μας
Φεβρουάριος του 2019 το βαποράκι ΤΖΟΑΝΝΑ VI στο λιμάνι της Ερμούπολης λόγο καιρού, συγκεκριμένα δεμένο στη προβλήτα κρουαζιερόπλοιων.- 9 replies
-
- tzoanna vi
- nordfeld
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Giannis P started following AFRICAN LILY (Syros 23-1-2019) and TZOANNA VI (Syros 17-2-2019)
-
Δελτίο Σύρου & Nεωρίου
Giannis P replied to Earl Granville's topic in Κίνηση, Διελεύσεις & "Εμφανίσεις"
O καλός φίλος @ships_info_kavall μας έδειξε το βαπόρι ΑFRICAN LILY στη δεξαμενή που βρίσκεται αυτές τις μέρες και εκτελεί εργασίες. Να το δούμε πάλι στο ναυπηγείο πριν από 6 χρόνια που είχε έρθει ξανά.- 935 replies
-
AFRICAN LILY (Syros 23-1-2019)
Giannis P posted a gallery image in Λοιπά Φορτηγά Χύδην Και Γενικού Φορτίου Μεγάλου Μεγέθους
-
- african lily
- bulk carrier
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Billy Johnson started following Seajets
-
"Η γωνιά του κουτσομπόλη"
Billy Johnson replied to proud_ionian's topic in Εταιρείες και πλοιοκτήτες
There rumours he going for that and Skane Jet I’ve heard.- 4,412 replies
-
Για ευρεία εφαρμογή σε δεξαμενισμό πλοίου δεν υπάρχει μέθοδος ούτε εντοπίζει κάτι η ομάδα τεκμηρίωσης Για καθαρισμό εξαρτημάτων σε εργαστήριο/μηχανουργείο ή τοπικές εφαρμογές μικρής κλίμακας, ναι, υπάρχει εξοπλισμός.
-
Νιώθω ότι οι γραμματικές και συντακτικές διορθώσεις περιττεύουν σε ένα καραβολατρικο forum. Εξήγησα στο επόμενο ποστ μου τι ακριβώς εννοούσα. Ευγενικές μεν οι τοποθετήσεις σου, περιττές δε. Για να επιστρέψουμε στο θέμα του πλοίου, πρακτικά το πλοίο απλά κυνηγάει το Δήλος, και τα ωραρια του δεν είναι ανταγωνιστικά. Πάντα όταν έχω την επιλογή επιλέγω την Hellenic έναντι της Seajets, από εποχές FlyingCat 4 στο Ηράκλειο, που τότε η Seajets είχε απέναντι το Master Jet. Πλέον όμως με τα ταχύπλοα που έχει φέρει τα ωράρια τηρούνται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και έτσι αξίζει να δώσεις τα 90+€ του εισιτηρίου έναντι της Hellenic που θα κάνεις σχεδόν ίδιο χρόνο με το συμβατικό τους.
- 876 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Metal maniac started following parian scientist
-
Θεσσαλονίκη -Σποράδες
SuperRunner replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Δρομολόγια και γραμμές
Κυριακές ποτέ δεν είχε από Θεσσαλονίκη. Κάθε Σάββατο έκανε διανυκτέρευση στη Σκιάθο. Για Σποράδες είχε, Δευτέρα-Τρίτη-Τετάρτη-Παρασκευή-Σάββατο. Κάθε Πέμπτη έκανε Λήμνο-Μυτιλήνη. -
Petros P started following Disney Fantasy (IMO 9445590)
-
Για πρώτη φορά στον Πειραιά σήμερα το παπόρον
-
Η λύση των laser είναι πλέον στο εμπόριο είτε πρόκειται για κοπή, συγκόληση ή και καθαρισμό μετάλλων. Γνωρίζω ότι γενικά είναι ακριβής (περισσότερο από τις πιό διαδεδομένες λύσεις) αλλά δεν γνωρίζω πόσο ασφαλής, οικονομική και κατάλληλη για μεγάλες επιφάνειες είναι. Εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον μια αναζήτηση για ships lazer cleaning ίσως δώσει κάποιο κλου για να αρχίσει ο φίλος σου την έρευνά του.😉
-
Στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά το πλοίο, δεμένο έξω απ' το υπουργείο. Πλησιάζει η ώρα της αναχώρησης του για Ρόδο, κατά τα φαινόμενα.
- 83 replies
-
- king saron
- lisbon express
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Μα αφού διευκρίνισε τη θέση του άνθρωπος, γιατί συνεχίζεται το όλο θέμα; Όσο έχει να κάνει με το πλοίο, πιστεύω πως έχει αναπτύξει τόσα χρόνια (το HS4 βέβαια) ξεχωριστό κοινό απ' το Ναξάκι. Όσο κι αν έχει κλείσει η ψαλίδα μεταξύ συμβατικού και highspeed, υπάρχουν ακόμα αρκετοί λόγοι για να επιλέξεις το δεύτερο. Πόσο μάλλον στην Αμοργό, που η Seajets δεν έχει δρομολογημένο ταχύπλοο (από Πειραιά). Ούτως ή άλλως, αν η προτίμηση του επιβατικού κοινού ήταν το κατάστρωμα και όχι η ταχύτητα, δεν θα είχαμε τέτοια περίοδο 10 ταχύπλοα να αναχωρούν καθημερινά για Κυκλάδες.
- 876 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
Από 21/6 που ξεκινάει κανονικά μέχρι 26/6 στο σύστημα φαίνεται "Tera Jet2." (με τελίτσα) ενώ από 27/6 και μετά φαίνεται κανονικά "Tera Jet 2". Μήπως αυτό σημαίνει ότι θα αλλάξει κατά πάσα πιθανότητα σε αυτό το διάστημα το πλοίο που φαίνεται και θα παραμέινει το Champion Jet 3? Ρωτάω γιατί θυμάμαι και από άλλες φορές που εμφανιζόταν κάποιο πλοίο της Seajets με τελίτσα και τελικά άλλαζε λίγο πριν ξεκινήσει η γραμμή στην οποία φαινόταν. Πέρυσι σε κάποια γραμμή φαινόταν και το Tera Jet με ένα C στο τέλος (Tera Jetc) που και αυτό άλλαξε. Άρα μήπως ξεκινήσει 27/6?
- 366 replies
-
- natchan rera
- eurochampion jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Creta Cargo Lines
Nikos_Chania replied to Panagia Ekatontapiliani's topic in Εταιρείες και πλοιοκτήτες
- 81 replies
-
- creta cargo lines
- κουκιανάκης
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Όταν η τοποθέτηση ξεκινάει με αυτόν τον τρόπο, βάσει γραμματικής, ότι έπεται από το κόμμα (,) και μετά έχει σχέση με ότι προηγήθηκε. Δηλαδή, η συμπερασματική τοποθέτηση ξεκινάει αναφέροντας "από Αμοργό για Κουφονήσι", οπότε οποιαδήποτε αιτία/αποτέλεσμα/τοποθέτηση έχει συνάφεια με αυτό. Σε αυτό απάντησα προσωπικά εγώ. Όπως φαίνεται από τις 2 επόμενες απαντήσεις, κανένας άλλος δεν τοποθετήθηκε σχετικά με το γιατί να επιλεχθεί το ΗΗ από Αμοργό για Κουφονήσια, αλλά γιατί να επιλεχθεί το ΗΗ από κάπου προς... κάπου. Τα αναφέρω, διότι εξελίχθηκε σε πύργο της Βαβελ, κάτι που εξ αρχης (είτε από λάθος είτε όχι) ήταν ξεκάθαρο.
- 876 replies
-
- hellenic highspeed
- superseacat
- (and 4 more)
-
AnekLines1 started following pie
-
-
- thunder
- fast ferries
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
-
- thunder
- fast ferries
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Την Δευτέρα από Πειραιά για Μύκονο πάλι έβγαλε 5(!) επιβάτες και 1 ΙΧ. Για Ηράκλειο έβαλε καμιά 60αρια άτομα και 4 ΙΧ. Πόσο πιο μέσα να μπουν άμα ρίξουν τις τιμές; Θα το μάθει και περισσότερος κόσμος