Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Όχι ταυτόχρονα όμως με το ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ. Το ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π πέρασε από εκείνο το σημείο το 2006 λίγο πριν πουληθεί στην Τανζανία. Το ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ βρισκόταν εκεί τουλάχιστον μια δεκαπενταετία, μέχρι τα μέσα των 90s όταν και διαλύθηκε στο Πέραμα.
  3. Ναύλωση bareboat πρέπει να είναι . Να δούμε αν θα κρατήσει τη γαλανόλευκη
  4. Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!Αν είχε και φτερά θα θύμιζε το superfast 1 το παλιό.
  5. Αφού δεν το είδαμε στην πραγματικότητα, ας δούμε μια εικόνα του Akka στα ολοκληρωμένα χρώματα της Superfast. Η αρχική εικόνα προέρχεται από το cruisemapper.com
  6. Λίγο πίσω άμα πας στο τοπικ έχουν γραφτεί όλα αναλυτικά από τους συνομιλητές μας😜 Αυτό ακριβώς
  7. Δεν πιστευώ οτι εννοεί οτι πουλήκε .Προφανώς λέει οτι για την έναρξη των δρομόλογιων πρέπει να πάει πρώτα στο λιμάνι της Άλγεριας.
  8. Πως ξερουμε οτι το πλοιο παει να παραδοθει κι οχι για να κανει δρομολογια;
  9. Πράγματι αυτή η σειρά των ταχύπλοων έχει τις ακριανές μηχανές με waterjet steering (πηδαλιουχία , πρόωση και αναπόδιση) ενώ οι μεσαίες είναι booster (μόνο πρόωση) . Τούτο σημαίνει ότι εάν βγει μία εκ των δύο ακριανών off δεν συνεχίζει δρομολόγιο σε αντίθεση με την σειρά των runner που και οι 4 είναι steering και μπορεί να συνεχίσει.
  10. Ένα πράγμα είναι σίγουρο… Τα πήρε όλα η προπέλα φέτος δυστυχώς…
  11. Κρίμα γιατι και τα 3 αδελφάκια ειναι πλεον εκτος λειτουργίας. Πλοια τα οποια εχουν τις δυνατότητες των αντίστοιχων ρανερ (32-33) αλλα οι μηχανές τους ειναι παρα πολύ απαιτητικές και επειδή έχουν μονο 2/4 για τιμόνι μπορούν ευκολα να βγουν εκτος (απαγόρευση απόπλου) μεχρι επισκευής τους . Ολα αυτα τα γνωρίζω απο πρωτο χερι καθώς δούλευα σε ενα απο αυτά . Με την seajets να κρατάει πλέον μονο το Power Jet που εχει ιδιες (κατα 90%) μηχανές δύσκολα βλέπω να το αγοράζει ακόμα και για ανταλλακτικά
  12. Η διαμονή του ταχυπλόου είναι δύσκολη στον Αθηνιό και θα δημιουργούσε προβλήματα. Πιο εύκολα θα έβλεπα το εξής: Champion Jet 3 πρωί 08:00 για Σέριφο Σίφνο Μήλο και επιστροφή Olympic Champion Jet 09:45 για (Σίφνο) Μήλο Φολέγανδρο Ίο Σαντορίνη και επιστροφή Eurochampion Jet 15:45 για Σέριφο Σίφνο Μήλο Χανιά ή Ρέθυμνο και πρωινό από Κρήτη για τα ίδια λιμάνια Θα είχε κόσμο το Eurochampion λόγω των Δυτικών με μερικές θέσεις για Κρήτη(+300 θέσεις από το Superunner Jet II), ενώ θα μπορούσε να δημιουργήσει κίνηση από Σίφνο και Μήλο για Κρήτη σε συνδυασμό με ημερήσιες εκδρομές από Κρήτη προς τα νησιά αυτά.
  13. Και η Blu Navy το έχει βγάλει για πούλημα , η αλήθεια ειναι οτι δεν μου κολαγε στο προφιλ της εταιρειας.
  14. Όντως πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και αν συνυπολογίσεις στο σκέλος Μήλος - Πειραιάς και το Champion Jet τότε μιλάμε για 3 πλοία της ίδιας εταιρείας σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών από Μήλο κάθε Παρασκευή & Κυριακή. Προφανώς το ΙΙ θα εξυπηρετεί πιο πολύ Σέριφο και Σίφνο. Μια άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με πέρσι είναι ότι το ταχύπλοο που πάει μέχρι Σαντορίνη στις επιστροφές θα πιάνει και Φολέγανδρο και Σίφνο και Σέριφο. Οπότε τους στριμώχνουν όλους σε ένα πλοίο το απόγευμα. Κατά τη γνώμη μου αν δε βγει φέτος το Ρέθυμνο ωραία λύση για του χρόνου θα ήταν να ξεκινάει ένα ταχύπλοο τύπου Superrunner κάθε πρωί από Σαντορίνη για Φολέγανδρο - Μήλο - Πειραιά με επιστροφή μεσημέρι από Πειραιά, ένα δεύτερο να κάνει κάθε πρωί Πειραιά - Μήλο - Φολέγανδρο - Ίο - Σαντορίνη και επιστροφή χωρίς Σέριφο - Σίφνο και ένα Champion να κάνει διπλό, το πρωί μέχρι Μήλο και το απόγευμα μόνο Κύθνο - Σέριφο - Σίφνο. Έτσι χρησιμοποιείς 3 αντί για 3,5 ταχύπλοα, έχεις πρωί απόγευμα απευθείας για Μήλο όπου υπάρχει το "ξύλο" με τις Μινωικές και παίζεις μπάλα καθημερινά και όχι μόνο Παρασκευή - Κυριακή. Άλλωστε μέχρι τον covid υπήρχε μικρό jetάκι (συνήθως το Express Jet) που έφευγε πρωί από Σαντορίνη και μεσημέρι από Πειραιά με διανυκτέρευση στη Ίο.
  15. Και εγώ έτσι νόμιζα αλλά κανένα δεν ταξιδεύει αυτή τη στιγμή.
  16. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ να βάλουν κανένα silancier για να μειώσουν τον θόρυβο από τις μηχανές (εάν κάνει το βράδυ που διανυκτερεύει στον Πόρο)
  17. 24 ωρη απεργία εκτελείται στο λιμάνι της Πάτρας με προοπτική κλιμάκωσης
  18. Και επίσης στην δεύτερη ενδοκυκλαδικη γραμμή και πάλι δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος
  19. Ευχαριστώ πολύ!!! Θα προσπαθήσω να το φτιάξω όσο καλύτερο και πιο κοντινό στο πραγματικό γίνεται. Σκέφτομαι να ανοίξω τα φινιστρίνια του γκαράζ και από μέσα να βάλω φωτισμό με λεντοταινία. Τα παράθυρα των αεροπορικών θέσεων και των καμπινών είναι λεπτοδουλειά και θέλουν υπομονή στο κόψιμο, αν δεν καταφέρω να τα κόψω θα τα σχεδιάσω επάνω (ευτυχώς το συγκεκριμένο δεν είχε πολλές καμπίνες και συνεπώς λίγα παράθυρα, ενώ το Μυτιλήνη ας πούμε είχε πολλές καμπίνες και πολλά παράθυρα, αν αποφασίσω να το φτιάξω και αυτό κάποια στιγμή μάλλον απλά θα τα σχεδιάσω). Όσον αφορά το Ithaki, το μόνο που θα είναι κάπως δύσκολο να κάνω θα είναι ο καταπέλτης της πλώρης, και πως θα κάνω να ανοίγει το μπροστινό μέρος, αφού θα πρέπει να το κολλήσω για να στηρίζεται. Μήπως έχετε κάποια ιδέα;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...