Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Billy, today is a holiday in Greece. Many Greeks spent their 3 days off to Greek Islands, so today is return-to-base day, that's the reason you see Many extra sailings from islands to mainland. (Saronic islands also, if you see, they have late night sailings to Piraeus as well)
  3. Δεν βλέπω τον λόγο για τόσο σιγουριά σε όσα γράφονται. Καμία αγορά δεν είναι εύκολη ούτε είναι σωστό να λέγεται ανοιχτά πως "έχει προσυμφωνηθει" κάτι. Οι διάφορες πληροφορίες που γράφονται εδώ αν μη τι άλλο δεν μπορούμε να τις πούμε εξαγγελίες. Επιθετική πολιτική χωρίς περιθώριο για "μάτωμα" δεν υπάρχει. Και τέτοιο περιθώριο χωρίς στήριξη από την ποντοπόρο δύσκολα έχει δημιουργηθεί σε τόσο σύντομο διάστημα δραστηριοποιησης της εταιρείας. Για αυτό, μικρό καλάθι για όλα και διευρυμένη προσέγγιση. Ναι μοιάζει να είναι πολύ καλή η ανάπτυξη και οι πρακτικές της εταιρείας, αλλά είναι κι άλλα που παίζουν ρόλο στην ανάπτυξή της.
  4. Είπα να ανεβάσω και την τελευταία φωτογραφία από αυτές που πρόλαβα να το βγάλω, ευκαιρία να το θυμηθούμε κιόλας λίγο.
  5. Αρακλειανός

    Falcon II

    Στη Σαλαμίνα 9/7/23
  6. I see on AIS it’s doing en extraordinary routing to sifnos and serifos is this a one off? Is there a lot of traffic?
  7. Σαν γενική παρατήρηση το είπα! Δεν είπα ότι έχει σχέση το σινιάλο προφανώς!
  8. Today
  9. Τα εισιτήρια του 15:00 και 18:00 η ώρα για το αμάξι είχαν γίνει λίγες ημέρες πριν sold out κάτι που συνήθως γίνεται σε όλα τα τριήμερα.Οπότε σε αυτήν την φάση οι περισσότεροι από Στύρα Αγία Μαρίνα
  10. Αίολος 09/06/2025 αγιοκαμπος
  11. Αίολος 09/06/2025 Γλυφα
  12. Τί σχέση έχει το ένα με το άλλο; Δηλαδή το σινιάλο σε κάνει και πιο γρήγορο, ή το βέλος προσθέτει στο ROT? Θέμα πλοιάρχου είναι.. Δηλαδή τί θα λέμε, τα μπλέ Mini Cooper πάνε πιο γρήγορα από τα κόκκινα;
  13. Είναι μόνο του πλέον στη γραμμή, οπότε κάτι τέτοιες μέρες φαίνεται η έλλειψη δεύτερου πλοίου. Οι καθυστερήσεις γίνονται ντόμινο. Τώρα το απόγευμα έφτασε Ραφήνα στις 7:30, ώρα δλδ που κανονικά ήταν η αναχώρησή του....
  14. Μπορώ να προσπαθήσω να σου απαντήσω σε καποια . 1) Ο Σαρωνικος ειναι ο νουμερο 1 στοχος και ο ανταγωνισμός εκει ναι μεν μεγαλος αλλα 7 μηνες το χρονο τουλάχιστον υπαρχει ζητηση . Επισης ειναι το μονο ισως μερος που εχει προσημφωνηθει οτι δεν θα ενοχληθει και εχει και τις ευλογίες του να αναπτυχθεί στο επακρο . 2) Η εταιρεία καθε χρονο ανεβαζει τον πήχη σε διάφορους τομεις . Ας πουμε οτι το 1 ηταν το σχολειο τους στα μικρα και πλεον με τους στοχους και την εξέλιξη που θελουν δεν ειναι μεσα . Επισης μεσα στην χρονιά ισως δουμε αντικαταστάτη του 3) Ο λογος που επιλέχθηκε το πλοιο ειναι περίπλοκος και μετα απο συγκυρίες (κοβιντ) , (στροφαλος) αργησε πολυ να το αξιοποιησει με ηδη επενδεδυμενα λεφτα 4) δεν εχει οριστικοποιηθεί το μεγεθος αυτο ειναι που θελουν . Αν τα βαλουν κατω στο τελος και τα νουμερα δεν βγαινουν μπορει να τα αλλαξουν 5) υπαρχει μια ας το πούμε σχεση μεταξυ δυο εταιρειών οπου τα πρωτα χρονια οτι του έλεγαν γινοταν . Πλεον ειναι πιο αυτονομη σαν εταιρεία αλλα ακομα υπαρχει μια επαφη η οποια τους έχει οφελήσει με τις πρακτορευσεις Η επιθετική πολιτική ειναι το μοτο τους .
  15. Με 28,5 με 29 πάει σήμερα γεμάτο!
  16. Κάποιες απορίες: 1) τα Magic 2 & 3 δεν έχουν κλείσει ούτε μια χρονιά δρομολόγησης, ούτε καν καλοκαίρι δεν έχουνε δουλέψει, πώς μπορούμε να τα κρίνουμε από τώρα; Έχουμε ολοκληρωμένα δεδομένα κίνησης; Ειδικά όταν μιλάμε για μια εταιρεία που δε μπορούσε για καιρό να αναρτήσει δρομολόγια, μια εταιρεία που δοκιμάζει κάτι καινούριο στο Σαρωνικό (έσπασε την Ύδρα από τις Σπέτσες και χρησιμοποιεί δύο ταχύπλοα στη γραμμή) και μάλιστα σε άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον ... Μήπως βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα; 2) το Magic 1 δε βλέπω που θα χωρούσε στις Σποράδες το καλοκαίρι αλλά θυμάμαι πέρσι δούλεψε στο Σαρωνικό μέχρι Δεκέμβρη. Σε μήνες όπως ο Νοέμβρης δε θα ήταν πιο αποδοτικό στο Σαρωνικό σε σχέση με τα Magic 2 & 3 όπως έγραψε ο @Annivas; Νομίζω βιάζονται να το ξαποστείλουν ... 3) Cat I ... τα είπανε όλα οι φίλοι, λάθος επένδυση, λάθος πλοίο, πολλά λεφτά ανακαίνισης, μεγάλες χασούρες και λάθος σχεδιασμένα δρομολόγια (πέρσι ειδικά). Το μόνο που μπορεί να πετύχει το συγκεκριμένο "ταχύπλοο" είναι να ξυπνήσει ακτοπλοϊκά την Κύθνο αλλά με δυσανάλογο κόστος ... Απορώ τι όνειρο είδανε ... 4) διαβάζω για νεότευκτα στα 2/3 του Cat I ... Σε ποιές γραμμές θα μπορούσαν να δρομολογηθούν όλα αυτά τα πλοία; Απέναντι σε ποιά πλοία και σε ποιούς ανταγωνιστές; 5) διακρίνω αρκετά επιθετική πολιτική από την εταιρεία χωρίς να βλέπω ανάλογη προεργασία σε επίπεδο οργάνωσης. Μπήκανε στις Σποράδες χωρίς προεργασία, μπήκανε επιθετικά στο Σαρωνικό αρκετά ξαφνικά, μπήκανε στις Δυτικές Κυκλάδες σε εντελώς καινούρια σύνδεση από Λαύριο, κινήσεις στις οποίες πρέπει να ματώσανε πάρα πολύ οικονομικά για να πάρουν ό,τι μερίδιο πήρανε ... Πώς συνεχίζουν να παίζουν τόσο επιθετικά και να βγάζουν εξαγγελίες για νεότευκτα όταν έχουν απέναντι ανταγωνισμό που δραστηριοποιείται χρόνια και έχει ένα ήδη καλά αναπτυγμένο δίκτυο πρακτορεύσεων;
  17. Απο την μικρή δεξαμενή κατέβηκε το GAZ SERENITY, σειρά του AFRICAN LILY. Στο ναυπηγείο μπήκε το bulker ABK TIGER. Στην μεγάλη δεξαμενή προχωράνε οι εργασίες
  18. Gaz Serenity at Neorion Shipyard
  19. Tο πλοίο σήμερα έφυγε με 30 λεπτά καθυστέρηση από Μαρμάρι δηλαδή αντί τις 18:00 έφυγε στις 18:30.Στην live camera που το έβλεπα είδα το καταπέλτη των επιβατών γεμάτο απο άτομα ,ακόμα είχε πολλά αμάξια ουρά και ακόμα ερχόντουσαν και άλλα.
  20. Εγώ θα πω ότι πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι θες να το κάνεις ένα βαπόρι και μετά το παραγγέλνεις ή το αγοράζεις . Προσωπικά πιστεύω ότι το magic 1 είναι ιδανικό για Σαρωνικό . Μπορεί να έχει μικρότερη ταχύτητα , αλλά έχει πολύ χαμηλότερη συντήρηση και κατανάλωση και σίγουρα θα είναι πιο αποδοτικό . Αν το θες να γυρνάνε το Αιγαίο όπως τα μικρά του Ηλιοπουλου τότε τα δύο αλλά είναι πιο ιδανικά . Σχετικά με το CAT1 τα έχουν πει πολλοί φίλοι στο φόρουμ . Είναι αποτυχημένη 100% επιλογή , επενδύθηκαν πάρα πολλά λεφτά για να αναστηθεί που δεν θα έπρεπε . Είναι ένα ταχύπλοο σε κατανάλωση και συντήρηση με ταχύτητα συμβατικού . Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να απαλλαγεί παντοιοτρόπως από αυτό το πλοίο .
  21. Σε επιβατες σιγουρα. Και σε οχηματα έχει αρκετά. Ειδικά στη Μυκονο μπηκαν τουλαχιστον 60-70 αμάξια έβλεπα, σιγουρα ειχε και από τα προηγουμενα νησια.
  22. Αν μπορούσαν να ναυπηγησουν δύο πλοία με μέγεθος ίδιο με το κατ 1 και δυνατότητα ταχύτητας 33 34 κόμβους θα ήταν το ιδανικό για την εταιρεία . Διότι σεν υπάρχουν αρκετά τέτοιου στιλ ταχύπλοα και αν μείνει και σε αυτή τη γραμμή θα κερδίσει αρκετό κόσμο από την sea jet γιατί θα είναι πιο σύντομο το ταξίδι
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...