Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παραθέτω δημοσίευμα της οικονομικής εφημερίδας Κέρδος σχετικά με την κίνηση της Ιταλίας.
http://www.kerdos.gr/eC_Home.asp?nodetype=15&id=69800

Επιβεβαιώνονται οι φήμες ότι το 2006 ο συγκοινωνιακός χάρτης Πάτρας - Ηγουμενίτσας - Ιταλίας, θα είναι εντελώς διαφορετικός από το σημερινό.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικότερα οι Μινωικές ανακοίνωσαν ότι παρά τη μείωση δρομολογίων τους κατά 13% πέτυχαν αύξηση μεριδίου επιβατών από 22.1% σε 24.3%, αύξηση ΙΧ από 26.1% σε 28.7% και μείωση φορτηγών από 22.4% σε 20.5% σε σχέση με 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ηταν ακομα πιο ενδιαφερον αν οι αριθμοι αυτοι

εκφραζονταν σε μεσους ορους ανα δρομολογιο,

οπως τα παρουσιαζε παλιοτερα ο Εφοπλιστης.

Πiστευω θα μας εδινe μια ακομα καλυτερη εικονα

του τι μπαινει και βγαινει σε απολυτους αριθμους

ανα γραμμη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας σκεφτούμε επίσης, ότι η όποια αύξηση επιβατικής κίνησης των Μινωικών οφείλεται και στο γεγονός της απουσίας, κατά το 2004, άλλης εταιρείας από τη Βενετία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε συνεχεια αλλων ποστ να αναφερουμε οτι ηδη στη Γουγκοσλαβια εχει αρχισει(με τη συμμετοχη διεθνων κατασκευαστικων βεβαιως-βεβαιως) να ανακατασκευαζεται το οδικο δικτυο. Πιστευω πως σε λιγα χρονια και εκτος απροοπτου η κινηση θα αρχισει να λιγοστευει παλι για την Πατρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχουν στατιστικα με πληροτητες ανα δρομολογιο, μεσους ορους κλπ;

με ενδιαφερει κυριως η γραμμη της αγκωνας. εβλεπα αποψε την αναχωρηση του sfVI για αγκωνα και το πανω γκαραζ ηταν απελπιστικα αδειο.

αληθεια με ποσα φορτηγα "βγαινει" το δρομολογιο;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μια σύγκριση της κίνησης στην Αδριατική με 5 πλοία με τα 2 πλοία στο Ηράκλειο, μετάφερε 280 χιλ. επιβάτες λιγότερους, 20 χιλ ΙΧ παραπάνω και 17 χιλ. φορτηγά[...]

Πολύ σύντομα ίσως να χρειαστούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Αδριατική, να αντικαταστήσουν κάποια από τα πολυδάπανα πλοία με Ro-Ro ή Ro-Pax

κατ αρχας νομιζω πως τα πλοια στα οποια αναφερεσαι (παλατια) ειναι ro pax;)

επειδη μετα απο τοσα χρονια στην αδριατικη υπαρχει "παραδοση" συντομου χρονου δε νομιζω οτι η γενικευμενη χρηση roro που θα πηγαιναν με 19-20 κομβους θα ηταν λυση.

σε πρωτη φαση μια μειωση των πλοιων και στις 3 κυριες γραμμες θα βοηθουσε καπως. πχ το ενα ζευγαρι κοκκινα απο την ancona, το ενα ζευγαρι απο το πατρα ηγουμενιτσα bari και μια προσαρμογη δρομολογιων στη βενετια (θα γινει μαλλον) μετα την μειωση των μινοωβαπορων, ωστε να υπαρχει καθημερινη συνδεση με ελλαδα.

θα ηθελα να δω τα συνολικα νουμερα της γραμμης (ελλαδα ιταλια) για την τελευταια τριετια παντως. δε νομιζω οτι ειναι τοσο ραγδαια η πτωση στη γραμμη. (τουλαχιστον ancona/βενετια) που να δικαιολογει τη μη αποδοτικοτητα. περισσοτερο φταιει το πετρελαιο και ο υπερμετρος δανεισμος των ετιαρειων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φέτος σε σύγκριση με πέρυσι στις γραμμές της Ιταλίας, θα λείπουν πέντε πλοία (Αριάδνη Παλλάς, Blue Star 1, Ουρανός, Μιλενα, Νταλιάνα). Τα δυο πρώτα είχαν ικανοποιητικό μερίδιο σε φορτηγά αλλά και σε επιβατική κίνηση.

Επίσης με την απόσυρση τριών πλοίων από το Μπριντεζι, λογικά φέτος το Έλλη Τ και το Ερωτοκριτος Τ θα έχουν μεγάλη αύξηση στο μερίδιο τους.

Η μόνη ενίσχυση στα τέσσερα λιμάνια της Ιταλίας θα είναι το Ro-Ro Marin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια φήμη που ακούγεται τελευταίως στο Ferries Of Southern Europe αλλά και γενικότερα είναι ότι MEDIA V και ΜΑΡΙΝΟΣ Δ (ex Sea Serenade) θα δρομολογηθούν και αυτά στη γραμμή του Μπρίντιζι. Το MEDIA V θα έχει λέει τα δρομολόγια του OURANOS. Ενώ το ΜΑΡΙΝΟΣ μαζί με Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα θα πιάνει και Ζάκυνθο! Μυρίζει ΕΛΜΕΣ αυτό ή μου φαίνεται; Με κάθε επιφύλαξη αυτά που λέω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα θέμα για πλοία που πέρασαν από την Ελλάδα για μικρό χρονικό διάστημα. Πλοία για τα οποία υπάρχουν πολύ λίγες φωτογραφίες, ή ακόμα και πολύ λίγες πληροφορίες. Πλοία που θα μπορούσαμε να τα ονομάσουμε πλοία -διάττοντες αστέρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καποια εποχη ταξιδευε ενα πλοιο ΚΑΡΥΣΤΟΣ ΙΙ (πρωην NIEDRESACHSEN)απο τη Ραφηνα για Μαρμαρι και Καρυστο μαζι με το ΚΑΡΥΣΤΟΣ (πρωην ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ, νυν TRACARRIER).

Βλεποντας την σελιδα http://www.bela-vista.net/Ferry.aspx , εχω την εντυπωση οτι το πλοιο με το ονομα SAL REI ειναι το πρωην ΚΑΡΥΣΤΟΣ ΙΙ....

Κανενας αλλος μπορει να βοηθησει??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι φίλε μου GRSHIP. Πρόκειται για δύο διαφορετικά πλοία.

ΕΔΩ, μπορείς να δεις το SAL REI (ex. SCHLESWIG-HOLSTEIN),

και ΕΔΩ το Κάρυστος ΙΙ (ex. NIEDERSACHSEN), από το γνωστό μας site του Σουηδού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στον Ευγενίδη ανήκε επίσης το ΛΕΩΝ που από όσα λέει ο Σουηδός έκανε επίσης Βενετία-Λαττάκια το 76-82, μετά παροπλίστηκε.

Υποθέτω οτι η Τransuez ήταν εταιρεία του Ευγενίδη.

Ήταν η εποχή που οι γραμμές ro/ro Αδριατική/Ελλάδα-Μέση Ανατολή ήταν στα φόρτε τους. Να θυμήσω το Σούτο (Helllas Ferries), τη DFDS, τη Greece Syria Express Line.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το AMBASSADOR έκανε ένα συνδυασμένο ταξίδι με το SENATOR της ίδιας εταιρείας, το οποίο φόρτωνε αποκλειστικά νταλίκες και ασυνόδευτα. Οι ώρες ταξιδιού απροσδιόριστες και η παραμονή τους στη γραμμή πολύ σύντομη.

post-61-12832697337_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως το πρώτο πεδίο αντιπαράθεσης των τριών νέων παικτών να είναι αυτό τις Αδριατικής. Τα νέα μέτωπα που ανοίγουν στα Βαλκάνια, μπορεί να δυσχεράνουν τη χερσαία μεταφορά φορτίων και να ενισχύσουν την εμπορευματική κίνηση των πλοίων. Άλλωστε τα φορτηγά αποτελούν βασικό αιμοδότη της κερδοφορίας των πλοίων της Αδριατικής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

με αφορμη τις φωτο του αντωνη, θυμηθηκα τα πλοια πειρατες που δρομολογουνταν μονο για 2-3 μηνες το καλοκαιρι και μετα εδεναν. δεν αναφερομαι μονο σε διαττοντες αστερες που ερχονταν μονο για μια κολοβη (2-3 μηνες) σαιζον, αλλα και για αλλες εταιρειες που δραστηριοποιουνταν για καποια χρονια μονο καλοκαιρι. απο τα μεσα της 10ετιας του 90 ειναι ελαχιστες τετοιες περιπτωσεις.

μερικα ονοματα: capo falconara, tintoretto, sant andrea/makedonia/corfu diamond, corfu sea, calypso/cefalonian sky, european spirit, european glory, wasa star ναυλωμενο στον καραγιωργη, queen vergina, κα.

επειδη ειδα το city of taranto (το πρωτο πλοιο της ΑΝΕΚ το Κυδων), να πω οτι ηταν μια απο τις πολλες αποτυχημενες προσπαθειες να συνδεθει η πατρα με τον ταραντα. η τελευταια που θυμαμαι ειναι στα μεσα της 10ετιας του 90 με το princess της maremar (πρωην pincess m της marlines).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και για να συνεχίσουμε τον κατάλογο, αναφέρω τα: Media V, Safari, Illyria, Artemis I, Ionis (by Arkoumanis), Mar Julia, Thessaloniki, European Star, Alexandros κτλ κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στοιχεία σχετικά με τη μεταφορική κίνηση του 2008 αλλά και των τελευταίων μηνών στις γραμμές της Αδριατικής. Θα σταθώ στον Ιανουάριο:

Τον πρώτο μήνα του τρέχοντος έτους διακινήθηκαν συνολικά 80.500 επιβάτες από και προς την Ιταλία έναντι 91.430 τον αντίστοιχο μήνα του 2008, σημειώθηκε δηλαδή μία μείωση κατά 11,9%. Το ίδιο διάστημα μεταφέρθηκαν 16.450 .Ι.Χ έναντι 17.500 πέρυσι τον Ιανουάριο (μείωση 6%) και 30.750 φορτηγά έναντι 38.700 φορτηγών τον Ιανουάριο του 2008 (μείωση 20,54%).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μείωση της μεταφορικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής μέχρι και 20%

Καθίζηση παρουσιάζει η κίνηση στις γραμμές της Αδριατικής το πρώτο τρίμηνο του 2009 σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία. Η πτώση της επιβατικής κίνησης στις τέσσερις γραμμές (Αγκόνα, Μπρίντιζι, Μπάρι Βενετία) φθάνει κατά μέσο όρο το 10% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στα ΙΧ η μείωση είναι επίσης στα ίδια επίπεδα ενώ πολύ χειρότερη είναι η εικόνα στα φορτηγά όπου η κίνηση έχει μειωθεί στα επίπεδα του 20%.

Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η εικόνα διαφοροποιείται από γραμμή σε γραμμή καθώς για παράδειγμα στη γραμμή της Αγκόνα παρατηρείται μία μικρή αύξηση στην επιβατική κίνηση κατά 2% ενώ η πτώση της κίνησης σε ό,τι αφορά τα φορτηγά είναι στα επίπεδα του 14%, όταν στις υπόλοιπες γραμμές κυμαίνεται στα επίπεδα μεταξύ 20% και 29%.Η παραπάνω εικόνα είναι συνέχεια ενός επίσης πολύ κακού διμήνου στο τέλος του 2008.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γραμμές της Αδριατικής: «Χάθηκαν» 60.000 φορτηγά από την αρχή του χρόνου

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Η σημαντική πτώση, άνω του 30%, των μεταφερόμενων φορτηγών είναι το κύριο χαρακτηριστικό της εικόνας στις γραμμές της Αδριατικής, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των δύο λιμεναρχείων Πάτρας και Ηγουμενίτσας που αφορούν στο δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου 2009, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Παράλληλα παρατηρείται μια σταθερότητα στη διακίνηση επιβατών γεγονός που αποδίδεται εκτός των άλλων και στην «επιστροφή» των Τούρκων μεταναστών στην Αδριατική λόγω Εγνατίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×