Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Παραθέτω δημοσίευμα της οικονομικής εφημερίδας Κέρδος σχετικά με την κίνηση της Ιταλίας.
http://www.kerdos.gr/eC_Home.asp?nodetype=15&id=69800

Επιβεβαιώνονται οι φήμες ότι το 2006 ο συγκοινωνιακός χάρτης Πάτρας - Ηγουμενίτσας - Ιταλίας, θα είναι εντελώς διαφορετικός από το σημερινό.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικότερα οι Μινωικές ανακοίνωσαν ότι παρά τη μείωση δρομολογίων τους κατά 13% πέτυχαν αύξηση μεριδίου επιβατών από 22.1% σε 24.3%, αύξηση ΙΧ από 26.1% σε 28.7% και μείωση φορτηγών από 22.4% σε 20.5% σε σχέση με 2003.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα ηταν ακομα πιο ενδιαφερον αν οι αριθμοι αυτοι

εκφραζονταν σε μεσους ορους ανα δρομολογιο,

οπως τα παρουσιαζε παλιοτερα ο Εφοπλιστης.

Πiστευω θα μας εδινe μια ακομα καλυτερη εικονα

του τι μπαινει και βγαινει σε απολυτους αριθμους

ανα γραμμη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας σκεφτούμε επίσης, ότι η όποια αύξηση επιβατικής κίνησης των Μινωικών οφείλεται και στο γεγονός της απουσίας, κατά το 2004, άλλης εταιρείας από τη Βενετία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε συνεχεια αλλων ποστ να αναφερουμε οτι ηδη στη Γουγκοσλαβια εχει αρχισει(με τη συμμετοχη διεθνων κατασκευαστικων βεβαιως-βεβαιως) να ανακατασκευαζεται το οδικο δικτυο. Πιστευω πως σε λιγα χρονια και εκτος απροοπτου η κινηση θα αρχισει να λιγοστευει παλι για την Πατρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχουν στατιστικα με πληροτητες ανα δρομολογιο, μεσους ορους κλπ;

με ενδιαφερει κυριως η γραμμη της αγκωνας. εβλεπα αποψε την αναχωρηση του sfVI για αγκωνα και το πανω γκαραζ ηταν απελπιστικα αδειο.

αληθεια με ποσα φορτηγα "βγαινει" το δρομολογιο;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μια σύγκριση της κίνησης στην Αδριατική με 5 πλοία με τα 2 πλοία στο Ηράκλειο, μετάφερε 280 χιλ. επιβάτες λιγότερους, 20 χιλ ΙΧ παραπάνω και 17 χιλ. φορτηγά[...]

Πολύ σύντομα ίσως να χρειαστούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Αδριατική, να αντικαταστήσουν κάποια από τα πολυδάπανα πλοία με Ro-Ro ή Ro-Pax

κατ αρχας νομιζω πως τα πλοια στα οποια αναφερεσαι (παλατια) ειναι ro pax;)

επειδη μετα απο τοσα χρονια στην αδριατικη υπαρχει "παραδοση" συντομου χρονου δε νομιζω οτι η γενικευμενη χρηση roro που θα πηγαιναν με 19-20 κομβους θα ηταν λυση.

σε πρωτη φαση μια μειωση των πλοιων και στις 3 κυριες γραμμες θα βοηθουσε καπως. πχ το ενα ζευγαρι κοκκινα απο την ancona, το ενα ζευγαρι απο το πατρα ηγουμενιτσα bari και μια προσαρμογη δρομολογιων στη βενετια (θα γινει μαλλον) μετα την μειωση των μινοωβαπορων, ωστε να υπαρχει καθημερινη συνδεση με ελλαδα.

θα ηθελα να δω τα συνολικα νουμερα της γραμμης (ελλαδα ιταλια) για την τελευταια τριετια παντως. δε νομιζω οτι ειναι τοσο ραγδαια η πτωση στη γραμμη. (τουλαχιστον ancona/βενετια) που να δικαιολογει τη μη αποδοτικοτητα. περισσοτερο φταιει το πετρελαιο και ο υπερμετρος δανεισμος των ετιαρειων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φέτος σε σύγκριση με πέρυσι στις γραμμές της Ιταλίας, θα λείπουν πέντε πλοία (Αριάδνη Παλλάς, Blue Star 1, Ουρανός, Μιλενα, Νταλιάνα). Τα δυο πρώτα είχαν ικανοποιητικό μερίδιο σε φορτηγά αλλά και σε επιβατική κίνηση.

Επίσης με την απόσυρση τριών πλοίων από το Μπριντεζι, λογικά φέτος το Έλλη Τ και το Ερωτοκριτος Τ θα έχουν μεγάλη αύξηση στο μερίδιο τους.

Η μόνη ενίσχυση στα τέσσερα λιμάνια της Ιταλίας θα είναι το Ro-Ro Marin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια φήμη που ακούγεται τελευταίως στο Ferries Of Southern Europe αλλά και γενικότερα είναι ότι MEDIA V και ΜΑΡΙΝΟΣ Δ (ex Sea Serenade) θα δρομολογηθούν και αυτά στη γραμμή του Μπρίντιζι. Το MEDIA V θα έχει λέει τα δρομολόγια του OURANOS. Ενώ το ΜΑΡΙΝΟΣ μαζί με Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα θα πιάνει και Ζάκυνθο! Μυρίζει ΕΛΜΕΣ αυτό ή μου φαίνεται; Με κάθε επιφύλαξη αυτά που λέω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως το πρώτο πεδίο αντιπαράθεσης των τριών νέων παικτών να είναι αυτό τις Αδριατικής. Τα νέα μέτωπα που ανοίγουν στα Βαλκάνια, μπορεί να δυσχεράνουν τη χερσαία μεταφορά φορτίων και να ενισχύσουν την εμπορευματική κίνηση των πλοίων. Άλλωστε τα φορτηγά αποτελούν βασικό αιμοδότη της κερδοφορίας των πλοίων της Αδριατικής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στοιχεία σχετικά με τη μεταφορική κίνηση του 2008 αλλά και των τελευταίων μηνών στις γραμμές της Αδριατικής. Θα σταθώ στον Ιανουάριο:

Τον πρώτο μήνα του τρέχοντος έτους διακινήθηκαν συνολικά 80.500 επιβάτες από και προς την Ιταλία έναντι 91.430 τον αντίστοιχο μήνα του 2008, σημειώθηκε δηλαδή μία μείωση κατά 11,9%. Το ίδιο διάστημα μεταφέρθηκαν 16.450 .Ι.Χ έναντι 17.500 πέρυσι τον Ιανουάριο (μείωση 6%) και 30.750 φορτηγά έναντι 38.700 φορτηγών τον Ιανουάριο του 2008 (μείωση 20,54%).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μείωση της μεταφορικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής μέχρι και 20%

Καθίζηση παρουσιάζει η κίνηση στις γραμμές της Αδριατικής το πρώτο τρίμηνο του 2009 σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία. Η πτώση της επιβατικής κίνησης στις τέσσερις γραμμές (Αγκόνα, Μπρίντιζι, Μπάρι Βενετία) φθάνει κατά μέσο όρο το 10% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στα ΙΧ η μείωση είναι επίσης στα ίδια επίπεδα ενώ πολύ χειρότερη είναι η εικόνα στα φορτηγά όπου η κίνηση έχει μειωθεί στα επίπεδα του 20%.

Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η εικόνα διαφοροποιείται από γραμμή σε γραμμή καθώς για παράδειγμα στη γραμμή της Αγκόνα παρατηρείται μία μικρή αύξηση στην επιβατική κίνηση κατά 2% ενώ η πτώση της κίνησης σε ό,τι αφορά τα φορτηγά είναι στα επίπεδα του 14%, όταν στις υπόλοιπες γραμμές κυμαίνεται στα επίπεδα μεταξύ 20% και 29%.Η παραπάνω εικόνα είναι συνέχεια ενός επίσης πολύ κακού διμήνου στο τέλος του 2008.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γραμμές της Αδριατικής: «Χάθηκαν» 60.000 φορτηγά από την αρχή του χρόνου

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Η σημαντική πτώση, άνω του 30%, των μεταφερόμενων φορτηγών είναι το κύριο χαρακτηριστικό της εικόνας στις γραμμές της Αδριατικής, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των δύο λιμεναρχείων Πάτρας και Ηγουμενίτσας που αφορούν στο δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου 2009, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Παράλληλα παρατηρείται μια σταθερότητα στη διακίνηση επιβατών γεγονός που αποδίδεται εκτός των άλλων και στην «επιστροφή» των Τούρκων μεταναστών στην Αδριατική λόγω Εγνατίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με ακτοπλοϊκούς κύκλους, η χωρητικότητα του «Superfast IΙ» είναι 50 περίπου φορτηγά σε σύγκριση με το «Blue Horizon». Επίσης η χωρητικότητα σε φορτηγά του «Cruise Europa» είναι μεγαλύτερη κατά 70 φορτηγά περίπου σε σύγκριση με ένα από τα ήδη δρομολογημένα πλοία των Μινωικών στη γραμμή της Ανκόνα. Υπολογίζεται δηλαδή ότι η προσφερόμενη υπερβάλλουσα χωρητικότητα αγγίζει τα 100-120 φορτηγά, δηλαδή ένα επιπλέον πλοίο.

Στο σημείο αυτό πρέπει να σημειωθεί ότι η ανταγωνιστική πολιτική τιμών που ακολούθησαν οι εταιρείες (ΑΝΕΚ, Αttica, Minoan) στη γραμμή της Ανκόνα όχι μόνο έχει πιέσει τα τιμολόγια στις άλλες γραμμές του Νότου (Μπάρι, Μπρίντεζι) αλλά έχει ενισχύσει και τη ροή φορτηγών προς και από την Ιταλία από τη γραμμή της Ανκόνα.

Συνεπώς εάν δεν αλλάξει δραματικά η μεταφορική κίνηση στις γραμμές της Αδριατικής, η οποία βαίνει μειούμενη τον τελευταίο χρόνο λόγω της οικονομικής κρίσης, τα πλοία που θα περισσεύουν δεν θα είναι τρία (τα αντίστοιχα που θα αντικατασταθούν από τα νεοδρομολογημένα, δύο από τη Minoan Lines και ένα από την Attica Group) αλλά… τέσσερα.

Και εδώ αρχίζει ο πονοκέφαλος για τις δυο τουλάχιστον εταιρείες (Attica και Minoan). Ένας πονοκέφαλος που οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι στην παρούσα συγκυρία δεν μπορούν να πουλήσουν τα πλοία που περισσεύουν καθώς οι συναλλαγές σε επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία έχουν παγώσει διεθνώς.

Και το ερώτημα είναι πού θα δρομολογηθούν στη νέα δρομολογιακή περίοδο, εάν στο μεταξύ η γενικότερη εικόνα σε ό,τι αφορά την επιβατική και μεταφορική κίνηση παραμένει η ίδια. Οι εταιρείες κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους καθώς είναι ακόμη νωρίς για οριστικές αποφάσεις. Οι επόμενοι δυο με τρεις μήνες είναι περίοδος των ετήσιων επιθεωρήσεων και συνεπώς όλα τα πλοία μπορεί να αξιοποιηθούν αντικαθιστώντας τα υπόλοιπα. Μέχρι το Φεβρουάριο υπάρχει ο αναγκαίος χρόνος να μελετηθούν όλα τα σενάρια και όλες οι γραμμές, εσωτερικές και εξωτερικές.

Οι αποφάσεις θα ληφθούν εξετάζοντας τα αποτελέσματα γραμμή τη γραμμή, πλοίο το πλοίο. Εάν δεν υπάρξει δραματική αλλαγή προς το καλύτερο, στη μεταφορική κίνηση, και εάν στο μεταξύ δεν ζωντανέψουν και πάλι οι αγοραπωλησίες επιβατηγών πλοίων, οι αποφάσεις θα ληφθούν με βάση όχι ποια γραμμή έχει πιο πολλά κέρδη αλλά ποια γραμμή θα είναι βραχυπρόθεσμα τουλάχιστον, λιγότερο ζημιογόνα.

Γιατί δεν πρέπει να λησμονείται ότι στην παρούσα συγκυρία οι γραμμές της Αδριατικής είναι ζημιογόνες και για τις τρεις εταιρείες, σε αντίθεση με την εσωτερική ακτοπλοΐα, η οποία σε πολλές γραμμές παραμένει κερδοφόρα και βγάζει -όσο βγάζει- τα «σπασμένα» από τις γραμμές του εξωτερικού (π.χ. Πειραιάς-Ηράκλειο για τη Minoan Lines).

Είναι χαρακτηριστικό ότι στα αποτελέσματα του 2008 η Attica group έγραψε ζημίες ύψους 7,5 εκατ. ευρώ όταν το ίδιο διάστημα στην ελληνική ακτοπλοΐα είχε κέρδη 22,3 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο των παραπάνω δεδομένων ακόμη και ο όμιλος Grimaldi αναθεώρησε την αρχική του στρατηγική για δραστηριοποίηση μόνο σε διεθνείς γραμμές και εξετάζει τη δρομολόγηση πλοίων και σε εσωτερικές γραμμές στις διάφορες χώρες που δραστηριοποιείται. Το έπραξε ήδη αυτό στις εσωτερικές γραμμές της Ιταλίας (Σικελία-Ρώμη, Genoa) ενώ και στη διεθνή γραμμή Civitavecchia-Barcelona πρόσθεσε το λιμάνι Porto Torres της Σαρδηνίας. Δεν αποκλείεται ανάλογα να πράξει και στην ελληνική ακτοπλοΐα. Η διοίκηση της Minoan Lines δεν αρνείται ότι εξετάζει όλα τα εναλλακτικά σενάρια. Τα πλοία μπορούν πάντως να προσεγγίσουν τα λιμάνια, στις γραμμές των Δωδεκανήσων, Κρήτης αλλά και Μυτιλήνης. Το θέμα είναι η αποδοτικότητά τους, δεδομένης της χωρητικότητάς τους και της ζήτησης για έργο που υπάρχει σε κάθε γραμμή.

Ανάλογα κινείται και ο όμιλος Attica o οποίος έχει ανοίξει ήδη ένα μέτωπο στην Κρήτη. Η δρομολόγηση του «Supefast XII» στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο είναι «μισό βήμα» όπως αναφέρουν άνθρωποι που γνωρίζουν από ακτοπλοΐα. Άλλωστε όλοι σχεδόν συμφωνούν ότι δεν μπορεί να έχεις μακροπρόθεσμα θετικά αποτελέσματα σε μία γραμμή αν δεν τη «δέσεις» σωστά. Δεύτερο πλοίο στο Ηράκλειο ή δεύτερο πλοίο στην Κρήτη θα παγίωνε το ενδιαφέρον της Attica για τη συγκεκριμένη αγορά, ωστόσο εξετάζονται και άλλα σενάρια για νέες γραμμές.

Ερωτηματικό είναι πώς θα απαντήσει στην πρόκληση της Αδριατικής και η ΑΝΕΚ, η οποία δεν φέρνει νέα πλοία στις γραμμές της Ιταλίας, ωστόσο πιέζεται και η ίδια από την αναδιάρθρωση του στόλου των ανταγωνιστών της.

Ναυτεμπορική

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τριάντα ναυτικά μίλια από το λιμάνι της Πάτρας υπέστη βλάβη το Ε/Γ-Ο/Γ «ΖΕΥΣ» προερχόμενο από Βενετία με κατεύθυνση την Πάτρα με 188 επιβάτες.

Το πλοίο θα καταπλεύσει στην Πάτρα με ίδια μέσα.

Ευτυχώς που θα έρθουν τα νέα πλοία με πρωτόκολλο 3.000 επιβατών, για να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακας…. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βεβαια Orestis αλλο ο ΔΙΑΣ και η Βενετια αλλο η γραμμη της Ancona.Δεν νομιζω ο Grimaldi να μην ξερει που βαζει τα θηρια των 3000επιβατων.(κι οπως εχω πει,μπορει να δημιουργησει κ τις προυποθεσεις για να πετυχουν;))

Ιστορικο ρεκορ για το λιμανι της Ανκονα κατα την διαρκεια του καλοκαιριου με την διακινηση 812.000 επιβατων για το τριμηνο Ιουνιου-Ιουλιου-Αυγουστου,αυξηση 11% σε σχεση με το αντιστοιχο τριμηνο του 2008.Επισης απο την αρχη του 2009 εχουν διακινηθει 1.180.000 επιβατες (αυξηση 6.3%)σε σχεση με τους 1.100.000 της περσινης αντιστοιχης περιοδου.

Ειδικοτερα για το 2008 ειχαμε (αποβιβαση/επιβιβαση)Ιουνιος=132.000 ,Ιουλιος=241.000 και Αυγουστος=368.000 ενω το 2009,Ιουνιος=134.000,Ιουλιος=267.000 και Αυγουστος=411.000.Επισης τον περασμενο μηνα(Αυγουστος)διακινηθηκαν 95.000 οχηματα.

Στην αυξηση διακινησης επιβατων/οχηματων,επαιξαν σημαντικο ρολο οι γραμμες για την Ελλαδα(που ειχε καλα αποτελεσματα και το 2008)που οι εταιριες σε συνεργασια με τα πρακτορεια εκαναν γενναιες προσφορες,ενω ακολουθησαν η Κροατια,η Αλβανια και το Μαυροβουνιο με ελαχιστη αυξηση,και τελος ακομα και η Τουρκια,που ενω χρειαζονται 2 μερες ταξιδιου με το πλοιο Cesme,προτιμηθηκε απο αρκετους ιδιοκτητες camper και δικυκλων.

Απο την εφημεριδα Il messagero της Ancona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tην γραμμή της Ανκόνα την έκανα πολύ συχνά πριν μια 3ετία.Ο χειμώνας είναι εντελώς κούφιος για τα πλοία κι η μοναδική πηγή εσόδων ήταν τα φορτηγά.Όσες φορές κι αν ταξίδεψα χειμώνα ο μέσος όρος δύσκολα θα υπέρέβαινε τα 350 ατομα εκ των οποίων αρκετοί από αυτούς ήταν οδηγοί που δικαιούνται δωρεάν κρεβάτι εκπτωση στα μπαρ κι εστιατορια, κι απο εκεί και πέρα αντε να είχαν κανα γκρουπ με εκδρομείς η σχολεία,κανα φοιτητή της Ιταλίας ή κανα Γερμανό ταξιδευτή.

Τώρα με την κρίση τα φορτηγά έχουν μειωθεί , οπότε μειώνεται κι η σημαντικότερη πηγή εσόδων.

Ακόμα και το καλοκαίρι τα πλοία δύσκολα χτύπαγαν 1.500αρες οπότε αντιλαμβάνεται κανείς ότι είναι απίθανο αυτα τα θηρία να γεμίσουν ποτέ.

Βεβαίως ο Γκριμάλντι θα προσπαθήσει να τα στηρίξει με κάθε τρόπο,ίσως με συμμαχίες κι ανταλλάγματα, αλλά και πάλι αδυνατώ να σκεφτώ πως αυτά τα βαπόρια θα βγουν κερδοφόρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η φτώχεια φέρνει γκρίνια, προσφορές...και άλλα πολλά.:rolleyes:

[...]Σε ό,τι αφορά τα μερίδια αγοράς, με βάση τα στοιχεία του 2008 (η Attica) ελέγχει ποσοστά 29% στους επιβάτες και 35% στα φορτηγά, η ΜΙΝΟΑΝ Lines 23% στους επιβάτες και 20% στα φορτηγά και η ΑΝΕΚ LΙΝΕS 18% στους επιβάτες και 20% στα φορτηγά. Στα Ι.Χ. αυτοκίνητα η αγορά εμφανίζεται μοιρασμένη μεταξύ των τριών παικτών με 26% για τη ΜΙΝΟΑΝ LΙΝΕS, 24% για την ΑΤΤΙCΑ GRΟUΡ και 20% για την ΑΝΕΚ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα στοιχεία εννεάμηνου του 2009, για την κίνηση φορτίων και διακίνηση επιβατών στις γραμμές της Αδριατικής, δείχνουν σημαντική μείωση στο μεταφορικό έργο, σε ό,τι αφορά τα φορτηγά, η οποία ξεπερνά το 18%. Αντιθέτως, μικρή μείωση παρατηρείται στην κίνηση επιβατών (-3% περίπου), ενώ ελάχιστα αυξημένη είναι η μεταφορική κίνηση Ι.Χ. (+2%).

Το κρίσιμο μέγεθος για τις ναυτιλιακές εταιρείες είναι βέβαια τα φορτηγά. Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2009, μεταφέρθηκαν περίπου 70.000 φορτηγά λιγότερα σε σύγκριση με πέρυσι το αντίστοιχο διάστημα.

Ωστόσο, η εικόνα δεν είναι ίδια σε όλες τις γραμμές. Ετσι στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα, η πτώση στα φορτηγά είναι περίπου 12%, ενώ στη γραμμή Πάτρα - Μπρίντεζι η πτώση είναι 25%, όπως και στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπάρι. Στη γραμμή της Βενετίας, η μείωση είναι στα επίπεδα του 14%.

Οπως εκτιμούν ακτοπλοϊκοί παράγοντες, η ένταση του ανταγωνισμού στη γραμμή της Ανκόνας έχει «τραβήξει» φορτηγά και από τις γραμμές του Νότου (Μπάρι, Μπρίντεζι), με αποτέλεσμα οι δεύτερες να εμφανίσουν μεγαλύτερη πτώση στην κίνηση.

Στους επιβάτες, η κίνηση στη γραμμή της Ανκόνας εμφανίζει μία ελαφριά άνοδο κατά 2,5%. Μικρότερη είναι η άνοδος στη γραμμή του Μπρίντεζι (1,5%), ενώ αρνητική είναι η εικόνα στη γραμμή του Μπάρι (-16%) και της Βενετίας (-7%).

Ναυτεμπορική

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ιστορικο ρεκορ για το λιμανι της Ανκονα κατα την διαρκεια του καλοκαιριου με την διακινηση 812.000 επιβατων για το τριμηνο Ιουνιου-Ιουλιου-Αυγουστου,αυξηση 11% σε σχεση με το αντιστοιχο τριμηνο του 2008.Επισης απο την αρχη του 2009 εχουν διακινηθει 1.180.000 επιβατες (αυξηση 6.3%)σε σχεση με τους 1.100.000 της περσινης αντιστοιχης περιοδου.

Ειδικοτερα για το 2008 ειχαμε (αποβιβαση/επιβιβαση)Ιουνιος=132.000 ,Ιουλιος=241.000 και Αυγουστος=368.000 ενω το 2009,Ιουνιος=134.000,Ιουλιος=267.000 και Αυγουστος=411.000.Επισης τον περασμενο μηνα(Αυγουστος)διακινηθηκαν 95.000 οχηματα.

Στην αυξηση διακινησης επιβατων/οχηματων,επαιξαν σημαντικο ρολο οι γραμμες για την Ελλαδα

Τελικα τι παιζει:D,πατωσε η κινηση η αυξηθηκε:confused: Προσωπικα απο τα ταξιδια μου απο την αρχη του 2009 δεν εχω δει καμια σημαντικη πτωση κινησης ισως ελαχιστα μονο στα φορτηγα.Κατα τ αλλα οι επιβατες μου φαινονται ιδιοι στον αριθμο και ειδικα μεσα στο καλοκαιρι(2 ταξιδια)περισσοτεροι απο ποτε!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×