Jump to content
Shipfriends

Λατώ (ΙΜΟ 7394759)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 575
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενας επιβατης υπέστη καρδιακή προσβολή και χρειαζόταν άμεσα ιατρική περίθαλψη όπως μπορουμε να δούμε στο www.soudaport gr .

Link to comment
Share on other sites

Και η ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος

Βραδινές ώρες χθες το Α’ Λιμενικό Τμήμα του Κεντρικού Λιμεναρχείου Χανίων ενημερώθηκε από τον Ύπαρχο τουΕ/Γ–Ο/Γ «ΛΑΤΩ» Ν.Χ. 17, που είχε αποπλεύσει στις 21.10 από το λιμάνι Χανίων, για περιστατικό ασθένειας 56χρονου αλλοδαπού επιβάτη ο οποίος έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Το πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι στις 22.55 και αποβίβασε τον 56χρονο ασθενή ο οποίος διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο τοπικό Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο.

Στις 23.00 το «ΛΑΤΩ» απέπλευσε για το λιμάνι του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επιστροφή χθες το βράδυ από Χανιά με το Λατώ. Την ηλικία του πλοίου την πρόδιδε μόνο το γκαράζ, αφού η κοινόχρηστοι χώροι ήταν πεντακάθαροι και όμορφα φτιαγμένοι. Καταλύσαμε στην καμπίνα 132 η οποία και ήταν πεντακάθαρη. Εκπληξη μας έκαναν τα μεγάλα παράθυρα της καμπίνας, ενώ είχαμε πληρώσει για κρεββάτια σε εσωτερική τετράκλινη, μας έβαλαν σε εξωτερική !!!! Ενα ευχαριστώ λοιπόν γι' αυτή την έκπληξη. Το πλοίο έχει διασκορπισμένους μεγάλους κοινόχρηστους χώρους οπότε και σε εποχή με μεγάλη κίνηση δεν θα υπάρχει πρόβλημα, κάπου θα μπορείς να ακουμπήσεις το κορμί σου. Ενα μπράβο στο πλήρωμα που στους κοινόχρηστους χώρους κυνηγάει τον κάθε αρκουδιάρη που αφήνει τις αποσκευές του πάνω στα καθίσματα και πιάνει ολόκληρα σαλόνια αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους. Νομίζω πως αν η ΑΝΕΚ κάνει καμιά κίνηση να το πουλήσει ή να το αποσύρει θα κάνει πατατιά μεγάλη, αφού εσωτερικά στα δικά μου τα μάτια το βαπόρι είναι ΑΨΟΓΟ !!

Μοναδικό φάουλ οι τιμές στο εστιατόριο και στα μπαρ...ήμαρτον ρε γμτ, μάλλον δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει στη χώρα αλλιώς δεν εξηγείται η μακαρονάδα στα 9 ευρώ και η μπύρα στα 3.5... Αυτό που παρατήρησα και στο Λατώ αλλά και στο Olympic Champion ήταν πως ενώ και τα δύο είχαν αρκετό κόσμο, τα self service ήταν σχεδόν άδεια όσο ήταν ανοιχτά και ελάχιστοι φάγαμε μέσα στο πλοίο. Πρέπει να αναθεωρήσουν τις τιμές τους και γρήγορα μάλιστα !

Link to comment
Share on other sites

Ομολογουμένως το πλοίο αυτό έχει από τα πιό πιστά πληρώματα της Ελληνικής ακτοπλοΐας. Το θυμάμαι και από τα ταξίδια του στη γραμμή του Ηρακλείου πριν από 2-3 χρόνια αλλά και από πρόσφατη επίσκεψή μου για λόγους δουλειάς πρωινές ώρες μετά την αποβίβαση. Δεν κάθονται στιγμη, προσέχουν και την παραμικρή λεπτομέρεια, ειδικά στο θέμα της καθαριότητας (ακόμα θυμάμαι κατά την έναρξη της επιβίβασης αρκετούς υπαλλήλους να καθαρίζουν ένα-ένα τα πάμπολλα εξωτερικά τζάμια των κοινόχρηστων χώρων με απλά πανάκια την ώρα που σε πολλά άλλα πλοία περιμένουν τις καταιγίδες) ενώ και την ώρα του ταξιδιού όλοι στα πόστα τους και ευγενικότατοι :). Τώρα, όσον αφορά τις τιμές στα φαγητά, ο cpt Smith με εκπλήσει δυσάρεστα :( ενώ τις καλοκαιρινές μέρες τα άδεια εστιατόρια είναι σύνηθες φαινόμενο για την ΑΝΕΚ μια και όλοι ορμάνε (ή καλύτερα... ορμάμε :D) στο γύρο των εξωτερικών.

Link to comment
Share on other sites

Από Cpt Smith: Νομίζω πως αν η ΑΝΕΚ κάνει καμιά κίνηση να το πουλήσει ή να το αποσύρει θα κάνει πατατιά μεγάλη,
αφού εσωτερικά στα δικά μου τα μάτια το βαπόρι είναι ΑΨΟΓΟ !!

Νομίζω ότι το πλοίο έχει ολοκληρώσει τον κύκλο του. Πόσα χρόνια ακόμα πρέπει να ταξιδεύει;...... Δυστηχώς όμως με την οικονομική κρίση δεν βλέπω να αντικαθίστανται.....

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι το πλοίο, αξιοπρεπέστατο ! Πόσα χρόνια πρέπει ακόμα να ταξιδεύει ; Μηχάνημα είναι, για να μας εξυπηρετεί φτιάχτηκε, αν συντηρείται σωστά μπορεί να κρατήσει πολλά χρόνια ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου είναι αδιάφορο εάν θα πουληθεί, θα πάει για σκραπ ή θα συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμα. Πάντως, βλέποντας διάφορα άλλα ferries από όλο τον κόσμο να πηγαίνουν για διάλυση στα 30, 35, άντε 40 χρόνια και χωρίς να υπάρχει όριο ηλικίας στις χώρες τους, έχω την εντύπωση ότι υπάρχει ένα άτυπο όριο ηλικίας, κι ας λένε ότι εάν ένα εργαλείο έχει σωστή συντήρηση δεν έχει ηλικία. Δεν μπορεί να είναι τόσο χαζοί όλοι αυτοί οι εφοπλιστές που δίνουν όλα αυτά τα ferries για σκραπ.

Όσον αφορά το Λατώ δεν έχω προσωπική άποψη, αλλά υπήρξα μάρτυρας σε μια ενδιαφέρουσα σκηνή. Πριν 2 χρόνια -το καλοκαίρι που ήταν στα Χανιά εκτός από το Έλυρος, και το Horizon- ήμουνα σε ένα πρακτορείο της Αθήνας για να βγάλω εισιτήρια. Δίπλα μου ήταν ένα ηλικιωμένο και καλοβαλμένο ζευγάρι κρητικών, οι οποίοι ήταν εμφανές ότι δεν υπήρχε περίπτωση να ταξιδέψουν με πλοίο που δεν έγραφε ΑΝΕΚ. :D Για το Horizon ούτε συζήτηση, γι’ αυτούς δεν υπήρχε, ήταν ανύπαρκτο. Παίρνει τα εισιτήρια ο σύζυγος και λέει στην σύζυγο: έβγαλα για τις «τάδε του μηνός» με το Λατώ. Μόλις το ακούει η σύζυγος, βγάζει βαθύ αναστεναγμό και λέει: Με το Λατώ?...με το Λατώ! Τι να κάνουμε!

Και εκείνη την ώρα, σκέφθηκα ότι εάν αρχίζουν και αναστενάζουν ακόμα και οι «ΑΝΕΚ και τα μυαλά στα κάγκελα» …σίγουρα αυτό θα πρέπει να προβληματίσει την εταιρεία. Νομίζω όμως ότι θα παραμένει στη γραμμή όσο δεν υπάρχει πίεση από τον ανταγωνισμό.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Το σκραπ είναι σκραπ και η τιμή είναι ίδια είτε το καράβι είναι 30 είτε 40 χρονών, και είναι για την εταιρεία ένα τελευταίο έσοδο από το καράβι, το οποίο κάθε εταιρεία (σώφρων εταιρεία) αποφασίζει να το εισπράξει όταν το καράβι παύει να "φέρνει" πια χρήμα και αρχίσει να τραβάει, προφανώς το ΛΑΤΩ εισπράτει ακόμα. Και λογικό μου φαίνεται, σε ένα περιβάλλον που δουλεύουν τα ΠΡΕΒΕΛΗΣ, ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ, EUROPEAN EXPRESS, και άλλα σκαριά (συμπαθητικά μεν αλλά "παπουδοσκαριά") το ΛΑΤΩ έχει και θα έχει θέση!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο ναυλώθηκε για 3 μήνες στη γραμμή Μπάρι - Δυράχιο. Πληροφορίες απο το ellinikiaktoploia.net

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι ακουσα αυτος που το ναυλωσε ειναι ο πρακτορας της Adria Ferries. Να υποθεσω πως εχει πελατες και θελει να δουλεψει μονος του αλλα το πλοιο με το μεγεθος και την καταναλωση του ειναι εντελως ακαταλληλο για εκει πανω. Και στο λιμανι του Δυρραχειου το βλεπω να ζοριζεται ειδικα αν δεν ειναι μονο του και πρεπει να δεσει στις αγκυρες αναμεσα σε αλλα δυο. Με λιγα λογια πιστευω πως και ζημια στα αλλα θα κανει και δε θα εχει κερδη το ιδιο

Link to comment
Share on other sites

Και μάλιστα εν όψει τής ελεύσεως τού θέρους (τώρα βέβαια τί θέρος,καρεκλοπόδαρα έρριξε σήμερις..),που το πλοίο θα έπρεπε λογικά να δουλεύη στην γραμμή τών Χανίων.....

Link to comment
Share on other sites

...που το πλοίο θα έπρεπε λογικά να δουλεύη στην γραμμή τών Χανίων.....

Δεν λες πάλι καλά που βρήκε γραμμή και ...τρούπωξε και δεν την έκανε προς Ινδία μεριά ??? Να θυμίσω ότι εδώ αγραναπαύονται μήνες τώρα ΣΟΦΟΚΛΗΣ, ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ, ΑΡΙΑΔΝΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, το ΛΑΤΩ θα έπρεπε να δουλεύει (και αυτό) το καλοκαίρι στα Χανιά ???

Link to comment
Share on other sites

Σωστά,δέν το είχα σκεφτεί.Πάντως αυτό το Μπάρι-Δυρράχιο φαίνεται πως έχει καθιερωθεί ώς "κύκνειο άσμα" τών Ελληνικών ferries και γι'αυτό "προχώρησα" τόν συλλογισμό τού Global_Creta.

Link to comment
Share on other sites

Το' πιασε το υπονοούμενο ο Hastaroth!!! ;) Απ' την άλλη όμως φίλε Σείριε 1) μιλάμε για την πιο καθεστωτική :P γραμμή της παγκόσμιας ακτοπλοΐας 2) η πώληση ή ναύλωση ενός από των τεσσάρων παραπάνω πλοίων θα ήταν πιο προσοδοφόρα για την ΑΝΕΚ παρά το να δώσει για σκραπ τον Μητσοτάκη της ακτοπλοΐας, 3) οι εταιρείες λειτουργούν με γνώμονα την τιμή και την κατανάλωση του πετρελαίου από την εσωτερική κατάσταση και ομορφιά των πλοίων, 4) ζούμε στη χώρα που τα πλοία με συνθετικά -fast, -speed κλπ ταξιδεύουν με ταχύτητες ιστιοφόρου και αν και 5) όσο να ναι μιλάμε για ένα αξιοπρεπέστατο και καλοτάξιδο πλόιο. Αν το Λατώ τηρεί τα παραπάνω άνετα θα μπορούσε να σταθεί στη γραμμή για πολύ καιρό ακόμα. Πραγματικά μπερδεμένη κατάσταση και ανάμικτα συναισθήματα....

Link to comment
Share on other sites

Καλά,δέν πάνε και με ταχύτητες ιστιοφόρου τα fast και τα speed,μήν υπερβάλλουμε κιόλας.

Πάντως άν το ΛΑΤΩ είναι αξιοπρεπές και οικονομικό πλοίο δέν βλέπω τον λόγο γιατί να μήν παραμείνη στην γραμμή-σε χαλεπούς καιρούς είμαστε,δέν είναι γιά να δίνουμε πολλά λεφτά στά πετρέλαια.Τα άλλα που ανέφερε ο Σείριος είναι πιό "σπάταλα" και επειδή είναι και κάπως νεώτερα από το Λατώ θα συνέφερε περισσότερο στην ΑΝΕΚ να ναυλώση κάποιο απ'αυτά στο εξωτερικό ή να το πουλήση,θα έπιανε καλύτερες τιμές.

Link to comment
Share on other sites

Στο site της ΑΝΕΚ πάντως έχει για Χανιά το "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" στην θέση του "ΛΑΤΩ" από 4/6 έως 22/6. Στη συνέχεια έχει πάλι το "ΛΑΤΩ".

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Μετα το Αριαδνη και το Λατω θα κατεβει μια βολτα μεχρι τη Συρο για δεξαμενισμο.. Τον χρειαζεται εν οψει του σκληρου ανταγωνισμου στην Αλβανια :P

Link to comment
Share on other sites

Από: panthiras1 - 27/5/12: Στο site της ΑΝΕΚ πάντως έχει για Χανιά το "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" στην θέση του "ΛΑΤΩ" από 4/6 έως 22/6.
Στη συνέχεια έχει πάλι το "ΛΑΤΩ".

Ενημερώθηκε το site. Το ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στα Χανιά μέχρι 10 Σεπτεμβρίου.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απ οτι ακουσα αυτος που το ναυλωσε ειναι ο πρακτορας της Adria Ferries. Να υποθεσω πως εχει πελατες και θελει να δουλεψει μονος του αλλα το πλοιο με το μεγεθος και την καταναλωση του ειναι εντελως ακαταλληλο για εκει πανω.

Οι Ιταλοι λενε οτι απο 12/6 ξεκιναει καθημερινα δρομολογια το ΛΑΤΩ πανω και μετα τις 15/9 θα μπει στην θεση του το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ :blink: Προκειται(λενε)για συνεργασια ΑΝΕΚ και Adriatica Traghetti.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...