Jump to content
Shipfriends

Λατώ (ΙΜΟ 7394759)


Recommended Posts

Το Livorno-Olbia ειναι αποσταση περιπου 164 ν.μ. και το Livorno-Arbatax περιπου 220 ν.μ. . Αν το καλοκαιρι που θα κανει 6 δρομολογια την εβδομαδα εννοει 6 κυκλικα τοτε θα πρεπει να πηγαινει σφαιρα, ειδικα για το Arbatax σουπερ σφαιρα... Παντως εχει αποδειξει τα τελευταια καλοκαιρια οτι στα ημερισια πηγαινε σταθερα 20.5+ και πολλες φορες 21+ κομβους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 575
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Οσοι βιαζεστε να στειλετε το πλοιο για scrap μαλλον θα διαψευστειτε!! Απο οσο μαθαινω το πλοιο θα επισκευαστει, γιατι τα ανταλλακτικα βρεθηκαν

Ευτυχως γιατι ηταν κριμα τετοιο βαπορι να παει για σκραπ. Ακομα καλυτερα θα ειναι να μεινει αυτο στα Χανια και οχι να ναυλωθει. Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οσοι βιαζεστε να στειλετε το πλοιο για scrap μαλλον θα διαψευστειτε!!

 

Αν και λίγο καθυστερημένα λόγω απουσίας μου στο εξωτερικό, να πώ εφόσον έγραψα εγώ περί scrap ότι στελέχη της εταιρείας του πλοίου, μου το είπαν κι έτσι το αναφέραμε. Οι νεότερες πληροφορίες κάνουν λόγο γι αυτά που μεταφέρει και ο Μιλτιάδης ανωτέρω.

Link to comment
Share on other sites


Από Neptune:
..... για σκραπ. Ακομα καλυτερα θα ειναι να μεινει αυτο στα Χανια και οχι να ναυλωθει.

Μη λες τέτοια και σε ακούσουν... Καλά είμαστε με ΕΛΥΡΟΣ και ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗ !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οσοι βιαζεστε να στειλετε το πλοιο για scrap μαλλον θα διαψευστειτε!! Απο οσο μαθαινω το πλοιο θα επισκευαστει, γιατι τα ανταλλακτικα βρεθηκαν

 

Μπορει να μην διαψευτεις στο Κρητη αλλα εδω δεν ειναι καλα τα πραγματα τελικα!!!

Δεν φτανουν τα ανταλλακτικα που βρεθηκαν για την νεκρανασταση...

Link to comment
Share on other sites

Πολλά βαπόρια έχουν γράψει ιστορία. Κάποια στιγμή όμως .... ακολουθούν τον ίδιο δρόμο. Το ΛΑΤΩ έγραψε την ιστορία του. Κοντεύει να σαρανταρίσει.

Προτιμώ να ταξιδεύω με νεότερα πλοία. Αλλά και οι ναυτικοί δεν θέλουν να εργάζονται σε νέα πλοία;

 

Και για να ικανοποιήσω τους συναισθηματικά δεμένους με το πλοίο. Θα μπορούσε να γίνει μουσείο, πλωτό ξενοδοχείο ή κάτι άλλο. Όχι όμως να ταξιδεύει.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Ολα εχουν ενα τελος...οπως και οι ανθρωποι...Να στεναχωρηθουμε μεχρι ενα σημειο για κατι που μας εκανε παρεα και μας αφηνει....Αλλα,παντου υπαρχουν κακιες και ιχνη "χαρας"...Για ποιον λογο, δεν καταλαβαινω...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι τίθεται θέμα χαράς, αλλα ούτε και λύπης. Το πλοίο υπηρέτησε τίμια την ελληνική ακτοπλοΐα, αγαπήθηκε από τους Κρητικούς και ήταν κερδοφόρο επι πολλά συναπτά έτη για την εταιρία του. Αλλά στα 40 του πλέον, με (άλυτα όπως φαίνεται) μηχανολογικά προβλήματα και με αρκετά νεότερα πλοία να έχουν μπεί στο παιχνίδι, δεν νομίζω οτι μπορεί να προσφέρει άλλο. Οπότε καλύτερα να φύγει, παρά να σαπίζει σε μια προβλήτα όπως τόσα και τόσα άλλα ιστορικά βαπόρια.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον AlexandrosA.

 

Να ξέρεις όμως valencay ότι το πλοίο το εκτιμώ ιδιαίτερα. Έχω ταξιδέψει αμέτρητες φορές μαζί του και είμαι και συναισθηματικά δεμένος με αυτό.

Ακόμα θυμάμαι τα διαφημιστικά της ΑΝΕΚ όταν το αγόρασε μαζί με το ΛΙΣΣΟΣ....

Άλλο είναι όμως αυτό και άλλο να ταξιδεύω συνέχεια μαζί του.... Μέχρι πότε; Κάποια στιγμή θα έρθει η ώρα του. Εδώ έρχεται στους ανθρώπους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλω για εσενα, αλοιμονο.....Απλα καποιοι, για τους δικους τους λογους, μπορει να κρυφοχαιρονται με τα προβληματα των πλοιων -αν αυτα ανηκουν σε εταιρεια που δεν συμπαθουν...γενικοτερα μιλαω....Ας ειναι....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον valencay.Καποιοι κρυφοχαιρονται.Οπως και ναχει το Λατω εδωσε τα μεγιστα στην ΑΝΕΚ πραγματικη ναυαρχιδα το 88 οντας το μεγαλυτερο πλοιο της Μεσογειου.Μαλλον ηρθε το τελος του,τελος ενος πλοιου που εδωσε πολλα και ηταν σχεδον ολα τα χρονια αξιοπρεπεστατο και εξαιρετικο.Καποιοι ισως να θελουν να δειξουν το αντιθετο το γιατι ειναι ευκολο να υποπτευθει

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια γιατι τρωγεστε χωρις να εχει πει κανεις κατι :blink: . ολα καποτε τελειωνουν και καλο ειναι να τελειωνουν με αξιοπρεπεια.

το λατω, παρα τα αρκετα παραπονα των τελευταιων χρονων, με αξιοπρεπεια φευγει. ;)

δειτε αλλα που ξεφτιλιζονται τελειως παρατημενα και σερνονται αγκομαχωντας.

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα πλοία της ΑΝΕΚ έχουν φύγει με αξιοπρέπεια...

Κανένα από αυτά δεν σκούριασε παρατημένο σε κάποια γωνία.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Οσοι βιαζεστε να στειλετε το πλοιο για scrap μαλλον θα διαψευστειτε!! 

 

 

Καποιοι κρυφοχαιρονται..Καποιοι ισως να θελουν να δειξουν το αντιθετο το γιατι ειναι ευκολο να υποπτευθει.

Ετσι,να διαψευσθουν επιτελους οι χαιρεκακοι!!Ο Θεος να τους στειλει τους ιδιους για σκραπ! :P Η Λαταρα μας,η αρχοντισσα της Μεσογειου,η απουσια της οποιας απο τον μαρτυρικο λιμενα της Σουδας τοσο πολυ μας λυπεί ολους,πιστευω οτι εχει ακομα ελπιδες.Χθεσινο δημοσιευμα αναφερει το ονομα της!!!

 

 Dalla metà del prossimo mese di luglio, il suo posto verrà preso dalla più capiente Lato, che dispone di 269 cabine, 200 poltrone numerate e 700 non numerate. E che potrà imbarcare un massimo di 550 auto e 1800 passeggeri...

.. Resta ora da vedere quanti vacanzieri e mezzi al seguito sbarcheranno domani mattina dalla nave traghetto Lato, noleggiata dal Consorzio GoinSardinia. 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...