Jump to content
Shipfriends

Ανθή Μαρίνα (ΙΜΟ 7820473)


Recommended Posts

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και μια πρυμνιά με τις 3 προπελες και το τιμόνι.

Αυτό το χαρακτηριστικό που λέει ο ΠΑΝΑΓΙΑ 100 ΄για τις προπελες είναι όντως αξιοπερίεργο και αν κάποιος μπορει να μας διαφωτίσει πάνω σε αυτό και κυρίως στο τι χρησιμεύει η κλίση στις ακρες των φτερών ας το κάνει στα τεχνικά ζητήματα.B)

post-20-128326956904_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι διάφορες κλίσεις στις προπέλες τις περισσότερες φορές είναι για μείωση του φαινόμενου της σπηλαίωσης. Θυμιθείτε τις προπέλες που βάλαν μετα απο ενα χρόνο στα πρώτα Σουπερφαστ και πήραν 1 κόμβο! Η πλακα είναι ότι είχα πολλά χρόνια να δώ σε βαπόρι τόσα στρίδια στη γαστρα! καλα με νερομπογιές τα βάφουν;

Link to comment
Share on other sites

Οι διάφορες κλίσεις στις προπέλες τις περισσότερες φορές είναι για μείωση του φαινόμενου της σπηλαίωσης. Θυμιθείτε τις προπέλες που βάλαν μετα απο ενα χρόνο στα πρώτα Σουπερφαστ και πήραν 1 κόμβο! ...

νομιζω οτι λεγονται "προπελλες τυπου boomerang"

Link to comment
Share on other sites

Γενικά όμως επειδή το βαπόρι από γλύτσα χορτάρι δεν έχει μπορεί τα στρείδια να οφείλονται στην δίμηνη ακινησία του στο Πέραμα.

Πάντως είναι τρελή βαπόρα και παρά το παράξενο του σχήματος του το γουστάρω πολύ.

Αν ταξιδέψει κανείς κι αν το μελετήσει σωστά έχει κάτι λεπτομέρειες απίθανες και τεχνολογικά για την εποχή που χτίστηκε είναι πολύ εξελιγμένο.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να 'εχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο πλοίο, μήπως οι τεχνολογικες καινοτομιες είναι τεχνολογικές πατέντες για την κάλυψη ατελειών? Άλλωστε μη ξεχνας και το ρητό των Αγγλων: "Good ship is a beautiful ship".

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΓιώργοΔ το ίδιο πίστευα κι εγώ μόλις είχε έρθει.

Όταν όμως είδα ένα βαπόρι με τέτοια εκτεταμενη μετασκευή να γυρίζει σαν τρελό ,να βγάζει 21 μίλια όταν θελήσουν να τα πάνε και στην θάλασσα δεν καταλαβαίνει τίποτα δεν πιστεύω ότι όλα αυτα στηρίζονται σε πατέντες.

Για παράδειγμα το βαπόρι γυρίζει πολύ καλά παρόλο του ότι δεν χρησιμοποιούν την πλωριά προπέλα και το πλωριό τιμόνι.

Εν τω μεταξύ πέραν των καινοτομειών υπάρχουν κάτι πράγματα που σε κάνει να το γουστάρεις πολύ αυτο το βαπόρι.

Εχει κατι αλουέδες δεξια αριστερα απίστευτους,έχει την ελεύθερη πρόσβαση στην κόντρα γέφυρα,έχει απίστευτες βαρδιόλες ενώ και στα σαλόνια του αν προσεξει κανείς υπάρχουν κάτι θέσεις για να κάτσεις όπου έχεις φοβερή θέα.

Εχει και γκαραζαρα νέτη χωρις εμπόδια και φαρδια ραμπα για το επάνω γκαράζ.

Το μοναδικό πρόβλημα ήταν οι σκαλες επιβίβασης το οποίο θα λυθει φετος με τις κυλιομενες.

Εν τω μεταξυ επειδη είναι δεδαλώδεις εσωτερικά αλλά και στα ντεκ το ταξίδι αποκτά πολύ ενδιαφερον μιας και μέχρι να το εξερευνήσεις θα έχεις φτασει στον προορισμό σου.:D

Link to comment
Share on other sites

Εχει και γκαραζαρα νέτη χωρις εμπόδια

Εν τω μεταξυ επειδη είναι δεδαλώδεις εσωτερικά αλλά και στα ντεκ το ταξίδι αποκτά πολύ ενδιαφερον μιας και μέχρι να το εξερευνήσεις θα έχεις φτασει στον προορισμό σου.B)

Η "γκαραζάρα" καλή είναι, ειδικά οι διάδρομοι εκατέρωθεν, όπου πρέπει να κυκλοφορείς με φακό! Και με αντιτετανικό ορό, αν τυχόν ακουμπήσεις πουθενά!!

Το δαιδαλώδες εσωτερικό κρατάει το ενδιαφέρον όντως ως τον προορισμό, αλλά μόνο αν κάνεις Kω-Ρόδο! Γιατί οι 17+ ώρες απο Πειραια.....

Πάντως έχεις δίκιο ότι είναι ενδιαφέρον παπόρι, καμία σχέση με τα διάφορα μπλου στάρς του ενός ντεκ.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά βαπόρι με τα όλα τού,πληθωρικό..φρεγάδα..!B)

Αλλά ελπίζω αυτή την φορά να του κάνει την συντήρηση που του πρέπει και που δεν του έγινε όταν ήρθε.

Στην ουσία αν εξαιρέσεις την πλώρη, δρομολογήθηκε σχεδόν όπως το πείρε ο καπτα Μάκης.

Τι να κάνουμε, αφού δεν έχουμε την Αλκμήνη ας ασχοληθούμε με την Ανθή..B)

Link to comment
Share on other sites

γενικα η διαμορφωση των χωρων επιβατων ειναι εχθρικη προς τον επιβατη και απαγορευτικη για ατομα με ειδικες αναγκες. ναι μεν εχουμε αηδηασει με τα πλοια τυπου fast food (απεραντη πλατφορμα με καρεκλες). αλλα και η δαιδαλωδης διαρρυθμιση του Α-Μ δεν ειναι το καλλιτερο για τον μη καραβολατρη επιβατη[...]

Τα ιδια προβληματα διαρρυθμισης με τους εσωτερικους χωρους εχουν και οι εξωτερικοι. ανεβα να κατεβεις κατεβα να ανεβεις. Βεβαια για οσους απολαμβανουμε το ταξιδι με πλοιο και το ανοιχτο καταστρωμα αυτο δεν αποτελει εμποδιο.

ειλικρινα απορω τη θα γινει σε περιπτωση ατυχηματος. αν χρειαστει να κατεβει κοσμος στις βαρκες. ο συνηθως ασχετος επιβατης το καλλιτερο που μπορει να καταφερει ειναι να φτασει σε καποιο σταθμο συγκεντρωσης. (υπαρχουν τα σχετικα συμβολα αλλα οχι πινακιδες στα ελληνικα)

οι βαρκες ομως, τα MES και τα βαρελακια ειναι δυο ντεκ κατω απο τους επιβατες.πως θα φτασουν εκει; απο το δαιδαλωδες εσωτερικο ή απο τις στενες και με εντονη κλιση εξωτερικες σκαλες; (μια σε καθε πλευρα)...

τα παραπανω τα ελεγα μετα απο ενα ταξιδι μου τελη μαϊου. πρωτος απο ολους τα ειχε πει (και δεν τον πιστευαμε) ο παναγιωτης.

δεν ξερω κατα ποσο βελτιωθηκε η εξωτερικη εικονα (τρεξιματα κλπ), σιγουρα παντως θα ανακουφιστουν οι επιβατες με την προσθηκη των κυλιομενων. εξακολουθω παντως να επιμενω οτι σε περιπτωση emergency (κουφια η ωρα) θα υπαρξει δυσκολια στην εκκενωση του πλοιου αφου τα MES δεν ειναι ευκολα προσβασιμα.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τις φωτογραφίες της ανθής, τα πτερύγια της μπροστινής προπέλας έχουν όντως απίστευτη κλίση. Είτε είναι μεταβλητού βήματος είτε πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι ξέρουμε από φυσική (ή, κάποιοι, από ναυπηγική). Δε νομίζω ότι προπέλα με τέτοια πτερύγια μπορεί να δώσει ώθηση προς οποιαδήποτε κατεύθυνση!

Το εμπρός τιμόνι δείχνει κολλημένο στη φωτό. Γιατί άραγε; Λόγοι αξιοπιστίας; Άραγε πως να ελεγχόταν; Από δεύτερο "τιμονάκι" στη γέφυρα;

Επίσης, αν θεωρήσουμε ότι τα πτερύγια της εμπρός προπέλας ήταν φυσιολογικά, τι σκοπό εξυπηρετεί εκεί μπροστά; Να δίνει ώθηση στην όπισθεν; Χλωμό, τόσο μικρή που είναι. Ίσως να βοηθούσε στην κατευθυντικότητα σε συνδυασμό με το τιμόνι...

Οι δυο πλαϊνές προπέλες πίσω φαίνονται διαφορετικές. Υποθέτω πρόκειται για οφθαλμαπάτη επειδή έχουν σταματήσει σε διαφορετικό βήμα. Αν και σε ένα τόσο παράδοξο πλοίο, τίποτα δεν αποκλείεται! B)

Link to comment
Share on other sites

η πλωρια προπελα ειναι οντως μεταβλητου βηματος και χρησιμευε στη μαγχη (μαζι με το πλωριο τιμονι) στο να βοηθα το βαπορι να ευθυγραμμιζεται με το link span. τα πιο πολλα linkspans ειναι πακτωμενα και δεν μετακινουνται.

απο οτι ειπαμε παραπανω η πλωρια προπελα ειναι σε μηδενικο βημα.

για τις πρυμνιες απο οτι εχει αναφερθει αλλου η μεσαια & η αριστερη ειναι αριστεριστροφες και η δεκσα δεκσοστροφη.

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ το σχήμα των πτερυγίων της μπροστινής προπέλας πρέπει έτσι όπως το αντλαμβάνομαι εγώ είναι τέτοιο ώστε να μην φέρνει αντίσταση προς κάποια φορά και κόβει δρόμο από το βαπόρι.

Ναυπηγός δεν είμαι οπότε αν άντιλαμβάνομαι λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Επίσης με τόσα εξογκώματα πηδάλια πλωριά σπόνσονς...δεν θα πρέπει να χάνει μπόλικο δρόμο από αυτό που θα είχε αν δεν είχε αυτά τα χαρακτηριστικά?

Που να ανοίξουν και τα 2 ζεύγη σταμπιλάιζερς.

Πρέπει να χάνει αρκετό δρόμο αν και το βαπόρι ούτως ή αλλως έχει καλό δρόμο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...