Jump to content
Shipfriends

Ανθή Μαρίνα (ΙΜΟ 7820473)


Recommended Posts

a><a data-ipb='nomediaparse'  class=http://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/images/54/medium/1_Anthi_Marina_off_Rhodes_1_06-08-08.JPG" align="%2$s" border="0" alt="" style="padding:7px;" />
Anthi Marina Main Particulars / Ανθη Μαρινα Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Anthi Marina
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Spirit of Free Enterprise(1980-1987) Pride of Kent(1988-1998) P&O SL Kent(1999-2002)
IMO Number: 7820473
LOA / Μέγιστο Μήκος: 163,39 m
Breadth / Πλάτος: 26,18 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 20446 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1980
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Schichau, GERMANY
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 3 X Sulzer 122 V 40/4B, 17650 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 18 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1991, 2003
Operator/Διαχειριστής: GA Ferries
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Townsend-Thoresen, P&O
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Laid-up
Other information / Άλλες πληροφορίες:


 

Also Visit / Δείτε επίσης:

 

 

 

Photos from Shipfriends.gr Gallery / Φωτογραφίες από το Γκάλερυ του Shipfriends.gr Operators discussion topic in Shipfriends.gr / Συζήτηση περί της διαχειρίστριας εταιρείας στο Shipfriends.gr
Operating Company Website / Ιστοσελίδα διαχειρίστριας εταιρείας

 

 

____________________________________________
All data in good faith but without guarantee / Ολα τα στοιχεία δίδονται με καθε επιφύλαξη και την μέγιστη δυνατή εγκυρότητα
Shipfriends.gr particulars collection initiative / Διαβάστε λεπτομέρειeς για την προσπάθεια μας στο Shipfriends.gr

 

 

 

 

.

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στο μονο βαπορι που τα παιζεις ειναι το ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ , τα μιλια του (23,75) ο καπετανιος του τα εχει πιασει ποτε?:confused:

Αν εισαι α)ΧΟΝΤΡΟΣ , Β)ΓΕΡΟΣ/ΓΡΙΑ , Γ)ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ , την εκανες :D

Δεν ξερω αν θυμαμαι καλα αλλα εχει απο το γκαραζ τεσσερα η πεντε πατωματα τα οποια πρεπει να τα ανεβεις με σκαλια :)

Ενα ασανσερ που εχει ειναι στο γκαραζ σχεδον στο κεντρο ισως και ποιο μπροστα , και πρεπει να το ξερεις η να στο πουν για να το βρεις.:)

Γενικος τα πλοια του αγουδημου δεν εχουν σκαλες κυλιομενες αλλα αντεχονται ,

το ΑΝΤΗΙ-ΜΑΡΙΝΑ με τιποτα . :)

Αν πας απο πατμο-λερο 1 ωρα και 10 λεπτα , ισως και να μη προλαβεις να ανεβεις στο ψηλοτερο καταστρωμα .

θα εχεις φτασει :confused: και αντε να ξανακατεβεις :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο αυτο. Το πλοίο είναι το πιο άσχημο (τουλάχιστον εξωτερικά) που έχω δει ποτέ. Αν δεν ήμουν καραβολάτρης δεν θα ταξίδευα ποτέ με αυτό για αυτό το λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικα να δεις ποσο ασχημο ειναι :confused:

Χαλια σαλονια , χαλια καταστρωματα , Τα ΜΙΛΕΝΑ-ΝΤΑΛΙΑΝΑ σαφως καλυτερα απο τουτο :P

Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κρουαζιεροπλοιο μπρος του :confused:

Αντε και σε ανωτερα βοπορια για τα νησια μας :D :D

:P :P :P

Link to comment
Share on other sites

Τι; Το ΡΟΜΙΛΝΤΑ κρουαζιεροπλοιο μπρος του; Δεν το περίμενα γιατί έχω ταξιδέψει μια φορά (ευτυχώς Ρόδο-Κω) πριν 3 χρόνια και δεν περίμενα κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά τραγικο. Είναι απίστευτα τα πλοία που ταξιδεύουν στις θάλασσές μας. Φανταστείτε πως θα είναι πχ. το capetan alexandros ή το Poseidon c. μετά από τόσο καιρό παροπλισμένο!

Link to comment
Share on other sites

ψυχραιμια. το καραβι ανεβαινει δεξαμενη μετα απο ενα χρονο. λογικο ειναι απο κατω να εχει μαζεψει γλιτσα και τα συναφη. οταν επεσε ηταν μια χαρα. αλλο οι ελλειψεις του σε ανεσεις και τα δυσαρεστα σαλονια και αλλο η αξιοπλοια ενος πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω ταξιδέψει με το βαπόρι, μέσα δεν είναι και τόσο χαλιά όσο αναφέρατε πιο πάνω :P:D !! Εντάξει οι καμπινές του δεν είναι καλές, αλλά είναι απλά για να κοιμηθείς μονάχα, αφού ούτε νιπτήρα δεν έχουν!!! Η τουαλέτα είναι πολυτέλεια!!! :D:)

Link to comment
Share on other sites

Καμπίνες 5κλινες με κοινόχρηστα μπάνια των οποίων τα υδραυλικά τρέχουν. Αυτή ήταν η κατάσταση του πλοίου τον Αύγουστο που ταξίδεψα εγώ. Και γενικότερα οι χώροι του συγκεκριμένου πλοίου είναι ότι πρέπει για Dover - Calais (γεμάτο αεροπορικά κάθίσματα) αλλά όχι για 15+ ώρες ταξίδι. Ελάχιστα σαλόνια (καναπέδες, τραπέζια) και ρημοτομικό σχέδιο κατώτερο του μηδενός. Φυσικά ο Αγούδημος δεν μπορούσε να επέμβει σε αυτό αλλά τι να κάνουμε. Τον κλιματισμό τον φτιάξανε ή ακόμα;

Link to comment
Share on other sites

to lissos einai safws kalhtero exei kai kyliomenes skales kai ansaser episeis exoyn ginei esthitikes mikroparambasei p.x oi portes stis kampines einai kaloytsikes alla to mono sigoyro einai oti to ploio einai toy 70kati einai argo kai to self servise vromaei poly afoy anti gia tis kanonikes tsimintieres exoyn ftiaksei kati mikres alles eksodoys kapnoy kai oi solinoseis pernane mesa apo to self servise :eek:

aparadekto :D

h anek lines sas ta taksideyei me ton aneto sinxrono kai polytely stolo sthn ellada

aptera lato lissos prebeli

oi aneseis ton ploiwn tha sas minoy aksexastes

ksefigame apo to thema alla den anteksa

alithia mias kai to efere h koybenta

yparxei kanena simoleo naypigisis ploioy gia tin gramh tvn xaniwn loooooooooooool... :D:D:o

ante kana metaxeirismeno iaponeziko kai poly mas

Link to comment
Share on other sites

Σωστά , μόνο η Ιαπωνία θα μας σώσει! Δεν υπάρχει περίπτωση η Ανεκ να ναυπηγήσει νέο πλοίο και ούτε 1 στο 1.000.000 να πάει κάποιο νεότευκτο στα Χανιά από ΑΝΕΚ. Πιστεύω πως του χρόνου η ΑΝΕΚ θα φέρει τουλάχιστον 2 ιαπωνικά , σε καλή κατάσταση και μετά από το 1990 και ένα θα πάει Χανιά , λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθω, το να συγκρίνεις ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ με ΛΙΣΣΟΣ είναι σα να συγκρίνεις το βόλλευ με το τρόλευ. Το ένα αποτέλεσε στα πρώτα χρόνια του ερχομού του στην Ελλάδα υπόδειγμα πλοίου ενώ το άλλο έχει αποσπάσει πάρα πολλά αρνητικά σχόλια. Σκέψου τι θα γίνει αν τριανταρίσει και είναι ακόμα εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Δε συγκρίνονται σε εσωτερικούς χώρους το Λισσος με το Ανθή Μαρίνα!! Διότι στο Λισσος έχει γίνει εκτεταμένη ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό όταν ήρθε στην Ελλάδα, ενώ το άλλο δεν έκανε τίποτα στο ξενοδοχειακό!! Αλλά άμα το γύριζες λίγο, θα έβλεπες το σαλονάκι του καπτά -Μάκη!! Και κάτι καναπέδες, για τρελούς ύπνους απέξω από τις καμπινές των αξιωματικών και κάτω από τη γέφυρα!!! Καθώς και ότι είναι βαπόρι καλοτάξιδο, χωρίς ιδιαίτερο κούνημα παρά τις υπερκατασκευές!! Εντάξει εξωτερικά είναι η έκδοση της Βασιλειάδου!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα δρομολογια του (ΜΕ ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ) τα καταντησε να τα κανει οσο και το ΡΟΔΑΝΘΗ τελικα :D . Αναχωρη 18.00 απο ΠΕΙΡΑΙΑ και φτανει ΠΑΤΜΟ κατα τις 05.00-05.30 :D δηλαδη σε 11-11.30 ωρες . Τοσο κανει και το ΡΟΔΑΝΘΗ :D Οχι λιγο λιγοτερο

:D

Perke :mad:

Wy :D

Χε...... μεσα ;)

Link to comment
Share on other sites

Χαρακτηριστικά θα πω ότι την μέρα που ανέβαινε από Πειραιά στις 14:00 για Σύρο - Μύκονο - Πάτμο - Λέρο... είχε αναχώρηση από Μύκονο στις 19:40 και τελικά έφυγε στις 22:45 :D:D Αλλά το θεόκουφο είναι ότι στην επιστροφή είχε αναχώρηση από Μύκονο για Πειραιά στις 17:00 και το πλοίο ήρθε από τις 16:15 κι έμεινε δεμένο για ένα ολόκληρο ημίχρονο :D:D:mad:;):D

Link to comment
Share on other sites

Μπορει στην επιστροφη του να 1.να ειχε και BLUE STAR ΛΕΡΟ-ΠΑΤΜΟ στην επιστροφη και να μην επιασε :D 2. να εφυγε νωριτερα απο ΡΟΔΟ :eek: 3. (απλως ρωταω) να ηταν η επομενη μερα :D (πχ.αντι ΤΡΙΤΗ να ηρθε ΤΕΤΑΡΤΗ)

:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Αυριο το μεσημερι στις 1200, κανουμε και μια αρπαχτουλα για Μυκονο-Τηνο-Πειραια σαν Αγουδημος με το Ανθη Μαρινα. Θυμιζει το περυσινο καλοκαιρινο δρομολογιο της Νταλιανας καθε Κυριακη για Μυκονο-Τηνο-Συρο-Πειραια με αναχωρηση απο Πειραια στις 0900 και απο Μυκονο στις 1530

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρον αρπαχτη λογω επιστροφης Πασχα. Πολυ πιθανον ομως ειδικα απο μεσα Ιουλιου μεχρι τελος Αυγουστου να μονιμοποιηθει σα δρομολογιο, ο Αγουδημος δεν αρεσκεται στο να βλεπει τα πλοια του να καθονται.

Link to comment
Share on other sites

Κανείς δε θέλει να βλέπει να κάθονται τα βαπόρια του και ειδικά ο Μάκης!!! Εξάλλου από τη Κυριακή το πρωί έως τη Δευτέρα το απόγευμα που είχε δρομολόγιο, όντως είναι μεγάλο διάστημα για να κάθεται!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...