Jump to content
Shipfriends

Ανθή Μαρίνα (ΙΜΟ 7820473)


Recommended Posts

Το ταξίδεψα το προγούμενο Σάββατο από Πειραιά για Σύρο. Αναχωρήσαμε 9.00, λόγω αναμονής κάποιου γκρουπ, και δέσαμε στη Σύρο 13.20 !!!

Έφυγε στις 9.00 λόγω καθυστέρησης στην πετρέλευση;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτή την εντύπωση είχα και εγώ αλλά δεν μπορούσα να το τεκμηριώσω, και έβλεπα απλά κίνηση στον καταπέλτη μέχρι την τελευταία στιγμή, οπότε θεώρησα ότι αναμέναμε κόσμο. Οσο για την πετρέλευση, όντως το Αρχων Μιχαήλ ήταν δίπλα μας μέχρι τις 8.55.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εντυπώσεις: Ξεχάστε την άσχημη εξωτερική εμφάνιση, κάντε ότι δεν την βλέπετε. Όταν μπαίνεις μέσα σου θυμίζει καράβι και όχι αεροπλάνο και μάλιστα καράβι παλιού στύλ. Οι κυλιόμενες είναι όντως στενές, αλλά δεν ξέρω άν αυτό έγινε για οικονομία χώρου στο γκαράζ όπως υποννοήθηκε σε άλλο thread ή απλώς ο διαθέσιμος χώρος δεν αρκούσε. Το ασσανσέρ ζεστό. Για τους επιβάτες διαθέσιμα 3 εσωτερικά decks, το 7 με πρύμα αεροπορικές, το κατάστημα και πλώρα self service (μεγάλο) και restaurant a la cart. Το deck 8 με πρύμα το fast-food (χιλιάδες σουβλάκια), αεροπορικές και πλώρα καμπίνες. Το deck 9 με πρύμη αεροπορικές, πλώρα καμπίνες επιβατών και πληρώματος και στη μέση σαλόνι Α' και το (δυστυχώς κλειστό :() "owner's private saloon". Στα deck 7 και 8 επίσης σαλόνια και bars. Η επικοινωνία γενικώς περίπλοκη, μέχρι να προσανατολιστείς. To deck 10 (ταράτσα) όταν είναι καλοκαίρι και δεν έχει αέρα, θα είναι ο ορισμός του νυκτερινού καλοκαιρινού ταξιδιού στο Αιγαίο.

Πολύ υπόλοιπο P&O στις εναπομείνασες διαφημίσεις, στη διάταξη των χώρων, στην ονοματολογία των σαλονιών (πχ Silverstone lounge). Καμπίνες καλές, κάποιες μεγαλύτερες με TV κάποιες μικρότερες, με WC λιτό, όχι το κλασσικό των Ροδάνθη, Μαρίνα κλπ. Σαφώς όμως καθαρές και φωτεινές καμπίνες και αντιστοίχως κοινόχρηστοι χώροι, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των επιβατών (ιδίως των εκ Μυκόνου επιβιβασθέντων :P) να ρυπάνουν τα πάντα.

Απίστευτης χωρητικότητας γκαράζ, σε 3 επίπεδα-και με απίθανη σκουριά βέβαια. Σε άλλο thread επίσης είχαμε εκφράσει αμφιβολίες για την προέκταση αυτού του δρομολογίου από Μύκονο έως Βαθύ. Ε, λοιπόν Π100 δεν είμαι αλλά ο κόσμος και τα αυτοκίνητα που κουβάλησε ήταν εκτός περιγραφής. Ακόμα και τα πατάρια του deck 6 ήταν φίσκα. Νταλίκες και στο deck 5. Αργή εκφόρτωση και φόρτωση, μάλλον λόγω του μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων.

Συμπέρασμα: Ταξιδέψτε μαζί του και relax. Γυρίστε το με ησυχία, χωρίς άγχος και προκατάληψη. Ανοίξτε κλειστές πόρτες, κανείς δεν θα σας δεί και εξερευνήστε. Φτάστε μέχρι τις ανοιχτές βαρδιόλες και παρακολουθείστε από το μισό μέτρο τα ρεμέτζα του καπετάν Νικήτα. Οι ελικτικές δυνατότητες του καραβιού βέβαια πρέπει να είναι εξαιρετικές, αν κατάλαβα καλά. Με λίγη μπογιά στα καταστρώματα γίνεται κούκλα (που λέει ο λόγος). Με άλλο ένα τέτοιο, ο καπτά-Μάκης μπορεί να κοντράρει, δεδομένης της τιμολογιακής του πολιτικής, τον ανταγωνσιμό που τον πιέζει, ιδίως στα Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Λόγω του έντονου αέρα έσπασαν οι κάβοι του ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ και έπεσε πάνω στον ΔΙΑΓΟΡΑ που εκείνη τηνώρα γινόταν επιβίβαση οχημάτων και επιβατών, χωρίς να έχουμες παρατράγουδα ή ζημιές.

Ρεπορτάζ τηλεοπτικού σταθμού.

Link to comment
Share on other sites

Έβαλε ένα πολύ δυνατό μπουρίνι έσπασαν οι λεντίες και έπεσε στον ΔΙΑΓΟΡΑ.Το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ δεν έπαθε απολύτως τίποτα κι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ έπαθε κάτι γρατσουνιές σε ένα μικρό βαρδιολάκι που έχει η πλώρη δεξια και τσαλακωθηκε το δεξί παραπέτο της πλώρης.Ευτυχώς το πλήρωμα του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ ΄πρόλαβε και φουντάρισε τις άγκυρες και έκοψε πολύ ο δρόμος που είχε πάρει η πλώρη αλλιώς η ζημιά θα ήταν πολύ μεγαλύτερη.

Όλα βεβαια ξεκινάν και καταλήγουν από τα λάθη της αγκυροβολίας που έβαλαν το μεγάλο βαπόρι στον μικρό μόλο και το μικρό βαπόρι στον μεγάλο μόλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Ανθή Μαρίνα είναι να δέσει 1 Μαρτίου. Θα μείνει χωρίς κανένα δρομολόγιο ο Αγουδημος στα Δωδεκάνησα:D :D ?? (Δε το πιστεύω αυτό). Εάν όχι πιο πλοίο θα επιστρατευτεί?? Ροδάνθη, Μαρίνα η Δημητρουλα?

Εάν πόνταρα θα έβαζα τα λεφτά μου στο Μαρίνα και δεύτερη επιλογή το Ροδάνθη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κρουαζιέρα θα κάνει το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το πασχαλινό ΣΚ και ανήμερα της Κυριακής του Πάχα θα το περάσει στον Αθηνιό στην Σαντορίνη παρέα με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και τους λοιπούς συγγενείς.

Ευχή να έχουν τελειώσει τα έργα ώστε να χωρέσουν τα πλοία που θα είναι δεμένα την ημέρα εκείνη και προπάντων να είναι καλός ο καιρός και να μην χρειαστεί να πάνε αγκυροβόλιο περνώντας μαύρο πάσχα.B)

Link to comment
Share on other sites

Αλλάζουν κάτι στα σινιάλα από τα φουγάρα του πλοίου ή απλά φρεσκάρουν τα χρώματα; Πάντως η πάνω μπλε γραμμή έγινε πιο "παχιά".

Link to comment
Share on other sites

Κρουαζιέρα θα κάνει το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το πασχαλινό ΣΚ και ανήμερα της Κυριακής του Πάχα θα το περάσει στον Αθηνιό στην Σαντορίνη παρέα με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ και τους λοιπούς συγγενείς.

Ευχή να έχουν τελειώσει τα έργα ώστε να χωρέσουν τα πλοία που θα είναι δεμένα την ημέρα εκείνη και προπάντων να είναι καλός ο καιρός και να μην χρειαστεί να πάνε αγκυροβόλιο περνώντας μαύρο πάσχα.B)

Πιθανότατα θα είναι στο Ανθή Μαρίνα και ο άρχοντας. Τον είχα πετύχει το 2003 το Πάσχα στη Σαντορίνη στη κρουαζιέρα του Μαρίνα

Link to comment
Share on other sites

Αλλάζουν κάτι στα σινιάλα από τα φουγάρα του πλοίου ή απλά φρεσκάρουν τα χρώματα; Πάντως η πάνω μπλε γραμμή έγινε πιο "παχιά".

Και η κάτω να προσθέσω ότι πάχυνε...

post-46-128326963057_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξεκινησε αποψε τα δρομολογια του με εκτακτο εξπρες δρομολογιο προς Ροδο για να μαζεψει εκδρομεις μαθητες. Απο Κυριακη κανονικα στις αναχωρησεις του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τελικα ταξιδεψα (δις) με την Ανθουλα ....

Πειραια - Πατμο .... και Πατμο - Λερο

Λοιπων εχω να πω οτι σε γενικες γραμμες το βαπορι μου αρεσε .... Πραγματι (αν θυμαμαι καλα το ειχε πει ο Georgios Express) εχει πολλα πραγματα να εξερευνησεις μεσα .........

Τις ταμπελες της P & O γιατι ακομα τις εχουν ????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Επιστροφη απο Μυκονο για Πειραια την περασμενη Κυριακη με την Ανθη. Το πλοιο ειχε αναχωρησει στις 1400 απο τη Ροδο για Κω-Μυκονο-Συρο και Πειραια, και με προγραμματισμενη αναχωρηση 2359 απο Μυκονο το πλοιο εφυγε στις 0020, μπαινοντας μεσα στον Πειραια στις 0600 ακριβως. Κανονικος ο χρονος του δηλαδη, το συγκεκριμενο πλοιο ειναι το μονο που και μπορει και θελει και ο καπτα-Μακης να πηγαινει πανω απο 17 μιλια μου φαινεται.

Δεν εχω να πω και παρα πολλα, σημαντικη διαφορα η δημιουργια μιας καμπινων στο σημειο οπου υπηρχαν καθισματα πουλμαν πλωρα και δεξια ενω κατα τα αλλα το πλοιο ηταν γενικοτερα πολυ πιο μαζεμενο και καθαρο απο την τελευταια φορα που ταξιδεψα. Υπηρχαν μαλιστα και καμπινες διαθεσιμες απο τη Μυκονο για Πειραια, το πλοιο δεν ειχε σχεδον καθολου κοσμο. Η αληθεια ειναι οτι ο Πηγασος σαρωνει στο βραδινο της Κυριακης απο Μυκονο, σε σημειο που οπως μου ειπαν φιλοι μου που ταξιδεψαν πριν 2 Κυριακες το πληρωμα δημιουργει ανθρωπινη αλυσιδα προκειμενου να μην μπαινουν στα σαλονια οι ανερχομενοι στο πλοιο απο τη Μυκονο. Λιγακι τριτοκοσμικο αυτο. Το Ανθη Μαρινα πηρε απο Μυκονο περιπου 200 ατομα, απο Συρο δεν ειδα γιατι κοιμομουν σαν το βοδι:( αλλα βεβαια να σημειωσουμε οτι ο Θεολογος Π απο Ραφηνα κοστιζει EUR 20 και το Ανθη Μαρινα EUR 30.

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ τη παρασκευή για Σύρο περάσαμε τα φανάρια περίπου στις 17.20.Το πλοίο ήταν κατάμεστο σε σημείο που δεν μπορούσες να περπατήσεις.Τα καταστρώματα επίσης φίσκα.Μου πήρε καποιο χρόνο μέχρι να καταλάβω τη διαρύθμιση του πλοίου και επειδή δεν είχα ξαναταξιδέψει μου φάνηκε κάπως δύσκολο.Η γενική εντύπωση που αποκόμοισα ήταν μάλλον αρνητική στο πλοίο απο ότι είδα δεν έχει γίνει καμιά αλλάγη στο εσωτερικό του :mad: πέρα απο τα καθίσματα αεροπορικού τύπου και τις καμπίνες που πρόσθεσε.Ασχημη εντύπωση μου έκαναν τα πλαστικά πατώματα σε κάποια σημεία και γενικά η εικόνα φθοράς που επικρατούσε σε όλο το πλοίο παρεπιπτόντως απο ότι είδα δεν έχει μοκέτα πουθενά πράγμα το οποίο δεν έχω ξανασυναντήσει σε άλλο πλοίο.Στα ανοιχτά καταστρώματα παρατήρησα ότι σε κάποια σημεία συγκεντρώνονται νερά τα οποία λιμνάζουν και δεν πηγαίνουν προς τις υδροροές αυτό όμως είναι κάτι δημιουργεί διάβρωση στα σημεία αυτά πιθανόν το κατάστρωμα να μην έχει επαρκή κλίση για την αποφυγή αυτού του φαινομένου.Ακόμα αναρωτήθηκα πως το πλοίο αυτό ταξίδευε σε τόσο μακρινή απόσταση χωρίς να έχει καθόλού κρεβάτια τα πρώτα χρόνια πραγματικά περίεργο.Το ταξίδι απο Πειραιά μέχρι Σύρο διήρκησε πέντε ώρες περίπου. :mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...