Jump to content
Shipfriends

Ανθή Μαρίνα (ΙΜΟ 7820473)


Recommended Posts

Δυο ζεύγη σταμπιλάιζερς;;; Καμιά φωτό βρε παιδία! Τελικά αυτό το πλοίο κρύβει από κάτω ακόμη περισσότερες εκπλήξεις απ' ό,τι πάνω!!! Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο Μάκης το ερωτεύτηκε παράφορα! B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 312
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νια διαθέτει δύο ζεύγη το ένα προστέθηκε κατά την μετασκευή και μάλιστα τα δύο ζεύγη σταμπιλάιζερς έχουν υψομετρική διαφορά.

Αν για παράδειγμα το ένα ζεύγος βρίσκεται στα 2 μ βύθισμα το άλλο βρίσκεται στα 2,3-2,5μ.

Στην φωτογραφία που βάζω φαίνεται καθαρά το ένα ζεύγος και πιο πλώρα διακρίνεται και το άλλο.

post-20-128326956923_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mε βάση λοιπόν την παραπάνω φωτογραφία μπορεί να μας πει κάποιος ποιός μπορεί να είναι ο λόγος της υψομετρικής διαφοράς των 2 ζευγών σταμπιλάιζερς?B)

Μήπως για να μειώνει και την πρόναυση πέραν των διατοιχισμών?B)

Link to comment
Share on other sites

για τις πρυμνιες απο οτι εχει αναφερθει αλλου η μεσαια & η αριστερη ειναι αριστεριστροφες και η δεκσα δεκσοστροφη.

Από την προηγούμενη σελίδα αυτού του τόπικ είναι φανερό στη φωτό του Ηλία ότι η μεσαία και η αριστερή προπέλα του πλοίου στρέφονται δεξιά και η δεξιά προπέλα γυρίζει αριστερά. Εκεί στο Ιόνιο όλο ανάποδα τα βλέπετε τα πράματα.B)

Όσο για το βήμα της πλωριάς προπέλας έχει δίκιο ο Ηλίας ότι είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να προκαλεί την μικρότερη δυνατή αντίσταση στο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμενο πλοιο εχω την εντυπωση οτι αυτη η υψομετρικη διαφορα των stabilizers εχει να κανει με την επιμηκυνση του πλοιου και κατασκευαστικους-εργονομικους λογους.Αν ριξει κανεις μια ματια στο G.A. του Ανθη Μαρινα,το original stabilizer βρισκεται στο χωρο του μηχανοστασιου και για να μην εμποδιζει τοποθετηθηκε αρκετα χαμηλα.Το μεταγενεστερο τοποθετηθηκε σε πιο καταλληλη θεση αφου υπηρχε "αφθονος" χωρος και μαλιστα ολοκληρο το διαμερισμα ονομαζεται "stabilizer room".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δυο ζεύγη σταμπιλάιζερς;;; Καμιά φωτό βρε παιδία! Τελικά αυτό το πλοίο κρύβει από κάτω ακόμη περισσότερες εκπλήξεις απ' ό,τι πάνω!!! Τώρα καταλαβαίνω γιατί ο Μάκης το ερωτεύτηκε παράφορα! :D

Παρε και μια καθυστερημενη ala virtual :D

post-76-12832695726_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Φιλοι απο Δωδεκανησα κ λοιποι γνωριζοντες ξερουμε ποτε περιπου επιστρεφει στα δρομολογια το ΑΝΘΗ?Θα μου πειτε τωρα...Γιατι αγχωνεσε τοσο?Εγω προσωπικα δεν εχω κανενα συμφερον απλως τυγχανει να γνωριζω το τεραστιο προβλημα που υπαρχει αυτη τη στιγμη στα Δωδεκανησα κ πιστευω πως το ΑΝΘΗ θα ελυνε πολλα προβληματα αν εμπαινε αμεσα ξανα.Η κυλιομενη σκαλα κοκαλα εχει?4 μηνες τι κανουν?Το οpenseas dε δινει δρομολογια ουτε καν τη Μ.ΕΒδομαδα για το ΑΝΘΗ.Αν ισχυσει αυτο, θα γινει σφαγη στα Δωδεκανησα.Θα βγουν εισιτηρια στη μαυρη αγορα.

Link to comment
Share on other sites

Ότι θα αργήσει είναι δεδομένο και δύσκολα θα προλάβει και το Πάσχα!! Κάτι η απεργία του Ιανουάριο, κάτι που αργούσε το αφεντικό το συνεργείο, και να τα αποτελέσματα!! Όταν με το καλό θα βγει το Ανθή Μαρίνα ίσως να δέσει το Ροδανθή!!

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν το έχει το openseas δεν είναι και πανάκιο ότι το Πάσχα δεν θα βγει.Μπορεί να το προγραμμάτιζουν να το βγάλουν αλλά να μην είναι σίγουροι για την ακριβή ημερομηνία οπότε να μην βγάζουν δρομολόγια και μετά κάνουν ακυρώσεις και έχουν τραβήγματα.

Το Πάσχα κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ που δεν έχει δρομολόγια το openseas για το Πάσχα, αλλά και το ΜΑΡΙΝΑ και το ΡΟΔΑΝΘΗ. Μόνο για το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ έχουν βγάλει την Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ. Θα βγει οσονούπω κι αυτό για το Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στη γενικη αναπλαση του πλοιου (βλεπε σκαλες κυλιομενες) ας ελπισουμε να γινει και πραξη η λιγο περισσοτερη ταχυτητα του (που την εχει :D ) προς εξυπηρετηση των πελατων προς τη Δωδεκανησο (ας μη ξεχναμε οταν ξεκινησε εκανε τη Πατμο σε 8.10 ωρες) .....

Link to comment
Share on other sites

Δεμενη πλεον στην ακτη Βασιλειαδη η ΑΝΘΗ περιμενει να ξεκινησει για Δωδεκανησα, εντος της ερχομενης εβδομαδας.Η δρομολογιση του ΑΝΘΗ θα βοηθησει δεδομενου οτι πλεον ΡΟΔΑΝΘΗ κ ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 ανεβοκατεβαινουν με πληροτητες γκαραζ 100%

Ξερουμε τα δρομολογια του ΑΝΘΗ για την ανοιξη?

Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι fun του καπτά-Μάκη στο λιμάνι:

Το Σάββατο στις 2 το μεσημέρι θα γίνουν στο λιμάνι της Ρόδου τα εγκαίνια του ανακαινισμένου πλοίου της G.A. Ferries Ανθή-Μαρίνα.

ΥΓ. Ο Άρχοντας δεν είχε πεί ότι τον Δεκέμβριο θα φέρει πλοίο-κόσμημα για τα Δωδεκάνησα?

Με μιά ανακαίνιση στην Α/Μ θα την βγάλουμε?

Link to comment
Share on other sites

Από τη ΡΟΔΙΑΚΗ, ποιο εκτενές ρεπορτάζ για την ανακαίνιση και τα εγκαίνια!!

Σε ότι αφορά τη γραμμή «κορμού», από την προσεχή Παρασκευή ενισχύεται με ένα ακόμη πλοίο. Πρόκειται για το γνώριμό μας Ανθή Μαρίνα της εταιρίας G.A. Ferries, του Γεράσιμου Αγούδημου.

Στο πλοίο έχουν γίνει εκτεταμένες εργασίες ανακαίνισης.

Σε όλες τις καμπίνες έχουν μπει τηλεοράσεις, ενώ τοποθετήθηκαν και κυλιόμενες σκάλες για τη διευκόλυνση των επιβατών.

Το Ανθή Μαρίνα θα βρίσκεται στο λιμάνι της Ρόδου το μεσημέρι του Σαββάτου, ενώ θα συνεχίσει να εκτελεί δρομολόγια έως τον Σεπτέμβριο.

Το πρώτο δρομολόγιο την Παρασκευή από Πειραιά για Ρόδο και το Σάββατο από Ρόδο για Πειραιά, θεωρείται έκτακτο και δεν είχε ανακοινωθεί ως χθες ποια λιμάνια ακόμη θα προσεγγίσει. Το πρόγραμμα δρομολογίων του ξεκινά επίσημα την Κυριακή 16 Απριλίου, αναχωρώντας από τον Πειραιά στις 5:00 το απόγευμα για Πάτμο, Λέρο, Κω, Ρόδο. Την Δευτέρα θα αναχωρήσει από τη Ρόδο στις 4:00 το απόγευμα για Κω, Λέρο, Πάτμο, Πειραιά.

Αλλά και απειλές για αποχώρηση του πλοίου μέσα στο καλοκαίρι, για τους εξής λόγους:

Με χθεσινές του δηλώσεις στην ΕΡΑ Ρόδου ο πλοιοκτήτης Γεράσιμος Αγούδημος, απείλησε ότι μπορεί και μέσα στο καλοκαίρι να βγάλει το πλοίο από τη γραμμή, επικαλούμενος την αύξηση στην τιμή του πετρελαίου και τη φορολογία 30% που επιβάλετε στο ναύλο, όπως είπε. Επίσης, επιτέθηκε στους τοπικούς παράγοντες, ζητώντας τους να σταματήσουν να βρίζουν τα πλοία του, διότι μπορεί «να του στρίψει το κεφάλι», οπότε θα πάρει τα πλοία του και θα φύγει.
Link to comment
Share on other sites

Γιατί λέει ότι θα είναι δρομολογημένο μέχρι τον Σεπτέμβρη? Μετά θα το δέσει? Δε πιστεύω...

Τελικά μόνο αυτά περιλαμβάνει η ανακαίνιση που έγινε και τις lux καμπίνες?

Link to comment
Share on other sites

You missed the point που λένε και οι κατέχοντες τη γλώσσα του Σαίξπηρ. Σας διέφυγε ότι ο Άρχοντας "επιτέθηκε στους τοπικούς παράγοντες, ζητώντας τους να σταματήσουν να βρίζουν τα πλοία του, διότι μπορεί «να του στρίψει το κεφάλι», οπότε θα πάρει τα πλοία του και θα φύγει". Ασχέτως ύφους, δεν έχει και πολύ άδικο-οι τοπικοί παράγοντες είναι η πληγή των τοπικών κοινωνιών. Θυμάμαι να βρίζουν τα καράβια της GA, οι Κάσιοι μία εποχή που μόνο αυτός έκανε την άγονη και οι ταξιτζήδες στη Ρόδο το 1993 και νωρίτερα-ήθελαν μάλλον και αυτοί, να μιμηθούν τον Κανάρη τον μπουρλοτιέρη, όπως κάποιοι άλλοι δεν θα άφηναν κόκκινα καράβια να πιάσουν σε Κρητικό λιμάνι. Ο Καπτά-Μάκης φαίνεται ότι κάνει σοβαρή προσπάθεια με πολύ κόπο. Ας δούμε πρώτα τι κατάφερε και μετά, καλά να είμαστε, πρώτοι εμείς να τον βγάλουμε στη σέντρα.

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω λίγο τους αξιωματικούς του πλοίου

Πλοίαρχος Νικήτας Σαραγας

Αρχιλογιστής Μανόλης Πατρωνης

Α Λογιστής Γιάννης Βαλλιανατος

Β Λογιστής Αντώνης Τσιγκουνης

Αλλά και μεγάλη μορφή του πλοίου, ο λοστρόμος Χρήστος Διονυσοπουλος!! Αλλιώς γνωστός με τα παρατσούκλια Τσάκωνας ή Αντώνης Πανουτσος!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα με το πλοίο Μεγάλη Πέμπτη και αναφέρω. Πέραν από τις κυλιόμενες σκάλες που βοήθησαν πραγματικά, οι μόνες αλλαγές που είδα είναι η κατάργηση των 5κλινων καμπινών και η ανακαίνιση του σαλονιού της πρώτης θέσης. Α! Επίσης να σας ενημερώσω ότι ένα από τα bar του πλοίου έχει μετατραπεί σε σουβλατζίδικο (δεν κάνω πλάκα) όπου φτιάχνει σουβλάκια με γύρο τα οποία είναι ομολογουμένως πεντανόστιμα. Χαρακτηριστικά να σας πω πως 4 φορές (μέχρι τη Μύκονο) ο γύρος αντικαταστάθηκε επειδή τελείωνε. Σε γενικές γραμμές το πλοίο ήταν πεντακάθαρο αλλά ωστόσο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ έχουν βαφτεί όλο τα καταστρώματα, εξακολουθούν να υπάρχουν σημεία όπως η πλώρη και σκάλες (όπως αυτή που βλέπετε) όπου η σκουριά κυριαρχεί. Τέλος στα αρνητικά του πλοίου η ταχυτητά του 17,4-18,2 και ο άθλιος φωτισμός:P Χαρακτηριστικά στο σημείο που καθόμουν εγώ από τα 11 σποτάκια άναβαν μόνο τα 2:eek: Και αυτό όπως διαπίστωσα αργότερα γινόταν σε όλα τα σαλόνια του πλοίου με αποκορύφωμα κάποια Pullman seats πρύμα που άνοιξαν αναγκαστικά λόγω του κόσμου που δεν έβρισκε να κάτσει όπου οι άνθρωποι έβλεπαν μόνο από τα φώτα του διαδρόμου και των τηλεοράσεων.

post-17-128326957749_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ κάποια πράγματα...

Δεν πρόκειται για μετατροπή BAR αλλά για χώρο που υπήρχε σαν Fast Food,

και μάλιστα είχε και πέρυσι σουβλάκι.

Στα σαλόνια που αναφέρθηκε κάποιος έχει γίνει ανακαίνηση σε όλα (υφάσματα).

Προστέθηκαν καμπίνες και ανακαινήσθηκαν οι παλιές, έτσι έχει 2κλίνες και 4κλίνες όλες με τουαλέτα και οι εξωτερικές με τηλεόραση.

Για το βάψιμο και τα φώτα συμφωνώ...

Η ταχύτητα χαμηλή αλλά με την τιμή του πετρελαίου..:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...