Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2022 Posted February 24, 2022 Διασφάλιση θέσεων και όρων εργασίας στην ΑΝΕΚ ζητούν εργαζόμενοι – Φοβούνται κλείσιμο γραφείων Quote Ανακοίνωση, όπου ζητούν τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας στην ΑΝΕΚ, εξέδωσαν ο Σύλλογος Υπαλλήλων Γραφείων και Πρακτορείων της ΑΝΕΚ “Ο Φάρος” και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εργαζομένων στη Ναυτιλία και τον Τουρισμό. Στην ανακοίνωση εκφράζουν φόβους για το ενδεχόμενο κλεισίματος των γραφείων της εταιρίας στα Χανιά μετά την εξαγορά της από την Attica και τονίζουν ότι δεν πρέπει να υπάρξουν περικοπές προσωπικού: “Τους τελευταίους μήνες γινόμαστε μάρτυρες δημοσιεύσεων σε εγκυρότατα οικονομικά sites και εφημερίδες, περί συμφωνίας εξαγοράς της ΑΝΕΚ από την Attica Group, που όπως μπορούμε να κατανοήσουμε όλοι, επηρεάζει το μέλλον και την ίδια τη λειτουργία της εταιρείας όπως τη γνωρίζουμε έως τώρα. Από την πρώτη στιγμή που δημοσιεύματα αναφέρονταν στο θέμα, ο ΠΑΣΕΝΤ, το πανελλαδικό σωματείο των εργαζομένων του Ναυτιλιακού κλάδου σε συνεργασία με το επιχειρησιακό σωματείο των υπαλλήλων ΑΝΕΚ, έκαναν ενέργειες για να ενημερωθούν για τις εξελίξεις και το μέλλον των εργαζομένων. Είναι σαφές ότι το θέμα αφορά πρωτίστως τους εργαζόμενους, οι οποίοι χωρίς καμιά αμφιβολία αποτελούν διαχρονικά τη ραχοκοκαλιά της εταιρείας, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην ανάπτυξη τόσο της συγκεκριμένης εταιρείας, όσο και του συνόλου της θαλάσσιας συγκοινωνίας της χώρας μας. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι τα θέματα αυτά δεν αφορούν μόνο αριθμούς, επιχειρηματικές ανακατατάξεις και εταιρικά κέρδη, αλλά αφορούν και την εργασία του προσωπικού που έχει διατηρήσει την ΑΝΕΚ στο ανώτατο επίπεδο που ομολογουμένως βρίσκεται. Υπάρχει έντονη η ανησυχία τι θα απογίνουν οι υπάρχουσες θέσεις εργασίας, ειδικά στις αποκεντρωμένες κεντρικές υπηρεσίες που βρίσκονται στην έδρα της εταιρείας στα Χανιά. Αντιλαμβανόμαστε όλοι τι σημαίνει κλείσιμο των γραφείων στα Χανιά για την κοινωνική και οικονομική ζωή του τόπου, την ανεργία των Χανίων και της Κρήτης. Θέλουμε να τονίσουμε λοιπόν προς όλες τις πλευρές, ότι ο όρος διασφάλιση των θέσεων εργασίας των εργαζομένων πρέπει να είναι πρωταρχικός και αδιαπραγμάτευτος. Το κοινωνικό και ανθρωποκεντρικό πρόσωπο που διατείνονται διαχρονικά οι εμπλεκόμενες εταιρείες πρέπει να το δείχνουν έμπρακτα και όχι μόνο όταν εξυπηρετεί σκοπούς marketing, καθώς το μόνο που επιθυμούν οι εργαζόμενοι είναι να μην αποτελούν εμπόδιο σε καμία επιχειρηματική κίνηση που προάγει το καλό της εταιρείας, αλλά να συνεχίσουν να εργάζονται και να προσφέρουν. Ο ΠΑΣΕΝΤ, το συνδικαλιστικό κίνημα του χώρου, μαζί με το Εργατικό Κέντρο και την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας, αλλά και τους φορείς και τις οργανώσεις της τοπικής κοινωνίας, θα αγωνιστούμε για να υπάρξουν εγγυήσεις που θα εξασφαλίζουν τα δικαιώματα όλων των εργαζομένων της εταιρείας.”
proud_ionian Posted July 4, 2022 Posted July 4, 2022 Just now, proud_ionian said: Σύμφωνα με το Euro2day. Στην ιδια ανάρτηση ο Χαμελαιων αναφέρονται η ιστορία της διάσωσης της ΑΝΕΚ από την Attica έχει παγώσει λόγω της.γενοκοτερης ενεργειακής και πληθωριστικής κρίσης. Ένα άλλο site, το money review, αναφέρει ότι η Attica έχει κάνει πίσω, επικαλούμενη οφειλόμενα μισθώματα από άγονες ύψους €40.εκ. Κατά το mr η Πειραιώς επείγεται να κλείσει το θέμα ΑΝΕΚ πριν τον χειμώνα.
Strofalos Posted July 4, 2022 Posted July 4, 2022 Όσο περνάει ο καιρός, τόσο δυσκολεύει και η συγχώνευση. Έπρεπε να είχε γίνει ήδη.
Strofalos Posted July 4, 2022 Posted July 4, 2022 Για όλους!! Πιστεύεις πως στην ΑΜΚ που θα γίνει, θα πιάσουν το ποσό? Ούτε από απ'έξω δεν θα περάσουν..! Γενικά, αν δεν συγχωνευθεί θα πάει για φούντο. Χίλιες φορές μια συγχώνευση παρά μια άτακτη χρεωκοπία.
Kaptennemo Posted August 14, 2022 Posted August 14, 2022 Τις τελευταίες ημέρες ακούγεται ότι είναι πολύ κοντά η ολοκλήρωση του deal . Γνωρίζουμε κάτι έγκυρο;
proud_ionian Posted August 14, 2022 Posted August 14, 2022 Υπαρχει μια... αναζωπυρωση των δημοσιευματων, με αφορμη, κυριως, την ετησια εκθεση της XRTC, οπου γινεται μια συντομη ανασκοπηση των εξελιξεων. Θυμιζω οτι τουλαχιστον 4 χρονια ακουμε για τη συγχωνευση/εξαγορα και ενα χρονο υπαρχει επισημη προταση της Attica η οποια εξεταζεται. Ετσι για την ιστορια, παραθετω το αποσπασμα απο την εκθεησ της XRTC Quote Σημαντικά Γεγονότα της Χρήσης 2021 και Μεταγενέστερα Τον Αύγουστο του 2021 ο όμιλος Attica υπέβαλε ένα σχέδιο διάσωσης της ΑΝΕΚ στους πιστωτές της τελευταίας το οποίο προέβλεπε την ανάληψη κάλυψης των αναγκών της ΑΝΕΚ για κεφάλαιο κίνησης. Το business plan που συνοδεύει την πρόταση της Attica προβλέπει, σημαντικό «κούρεμα» των τραπεζικών υποχρεώσεων της ΑΝΕΚ, χωρίς να αγγίζει τις υποχρεώσεις προς τρίτους (προμηθευτές, προείσπραξη εισιτηρίων κ.ά.) καθώς και τις απαιτήσεις από συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης. Στο επί της αρχής σχέδιο κατανομής του βάρους της εξυγίανσης της ΑΝΕΚ συμφώνησαν οι πιστώτριες τράπεζες Πειραιώς και Alpha Bank. Το Δεκέμβριο του 2021 η Intrum, διαχειρίστρια των απαιτήσεων της Πειραιώς κατέθεσε πρόταση εξαγοράς των απαιτήσεων της τράπεζας Alpha στους υπόλοιπους πιστωτές της ΑΝΕΚ, την τράπεζα Αττικής και την Cross Ocean. Μετά την άρνηση των δύο τελευταίων, η τράπεζα Πειραιώς κατέθεσε μόνη της, πρόταση εξαγοράς των απαιτήσεων της τράπεζας Alpha, την οποία αποδέχτηκε η τελευταία. Η συμφωνία μεταξύ των δυο τραπεζών δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα και δεν έχει υπάρξει ενημέρωση των πιστωτών προς τον όμιλο Attica, βασικό στρατηγικό επενδυτή. Εφόσον επιτευχθεί συμφωνία με τους πιστωτές, η Attica θα πρέπει να επιτύχει συμφωνία και με τους μετόχους της ΑΝΕΚ.
Costas theodorou Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 Για να δούμε μέχρι το τέλος τι θα γίνει.
HS_4 Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 (edited) Ερώτηση: Θετικό η αρνητικό γεγονός η εξαγορά για τους επιβάτες, τους καραβολάτρες και την ελληνική ακτοπλοΐα; Edited August 15, 2022 by proud_ionian
Strofalos Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 Το μόνο θετικό είναι που δεν θα χρεωκοπήσει άτακτα να πιστολιάσει μέχρι και τον φουρνάρη της γειτονιάς. Όλα τα άλλα, θα δείξουν.
Kaptennemo Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 4 hours ago, HS_4 said: Ερώτηση: Θετικό η αρνητικό γεγονός η εξαγορά για τους επιβάτες, τους καραβολάτρες και την ελληνική ακτοπλοΐα; Μόνο αρνητικά έχει το μονοπώλιο και η ένωση δυο εντελώς διαφορετικών (σε νοοτροπία) εταιρειών .
SQE Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 Θα διαφωνίσω με τον Kaptennemo διότι δεν είναι όλα άσπρο/μαύρο. Το θετικό είναι όπως ειπώθηκε παραπάνω ότι δεν θα φεσωθούν άδικα προμηθευτές και ιδιώτες. Δυστυχώς όμως η αύξηση του μονοπωλίου επί το πλείστον θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους νησιώτες/ χρήστες των μεταφορών, αύξηση τιμολογίων , μείωση δρομολογίων , μείωση θέσεων εργασίας κτλ. Μεγάλο ενδιαφέρον βέβαια θα έχουν και οι ρήτρες που θα επιβάλλει η επιτροπή ανταγωνισμού , αλλά και πάλι σχεδόν αδιάφορες θα τους είναι αφού το κράτος είναι επι το πλείστον απών... Σχετικά με την διαφορετική νοοτροπία είναι προδιαγραμμένο τι θα συμβεί , όποιος δεν συμμορφωθεί με την νέα γραμμή της εταιρίας θα δεί την πόρτα της εξόδου. Και κάτι τελευταίο που σίγουρα θα επηρεάσει τα πληρώματα - θα ύπαρξει μείωση μισθών όπως συνέβει και με την Hellenic Seaways που τα μισθολόγια της ήταν αρκετά πάνω απο την blue star.
marioskef Posted August 15, 2022 Posted August 15, 2022 Η ΑΝΕΚ ήδη λειτουργεί σε κοινοπραξία με την Attica οπότε όσον αφορά τον ανταγωνισμό και τις μονοπωλιακές τακτικές δεν θα αλλάξει τίποτα... αυτά είναι ήδη εδώ...
Kaptennemo Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 (edited) On 8/16/2022 at 12:17 AM, SQE said: Και κάτι τελευταίο που σίγουρα θα επηρεάσει τα πληρώματα - θα ύπαρξει μείωση μισθών όπως συνέβει και με την Hellenic Seaways που τα μισθολόγια της ήταν αρκετά πάνω απο την blue star. Μια διόρθωση , πλέον η blue star είχε καλύτερους μισθούς και από την ΑΝΕΚ αλλά και από την Hellenic seaways λίγο πριν την απορρόφηση της . Edited August 16, 2022 by proud_ionian
JTEDimandix Posted August 21, 2022 Posted August 21, 2022 Όπως ορθά είπε ο @marioskefπαραπάνω, η ΑΝΕΚ έχει κοινοπραξια με attica στις περισσότερες γραμμές της, πλην αυτής του Πρέβελης, η οποια όμως είναι άγονη και δεν τίθεται θέμα μονοπωλίου. Αυτό που έχει ενδιαφέρον σε περίπτωση που γίνει η συγχώνευση είναι: 1. Τι θα απογίνουν τα γραφεια; Θα μετακομίσει στα γραφεία της Attica κι αν ναι τα γραφεία στα Χανιά τι θα απογίνουν; (Άσχετο, αλλά αλήθεια, η AML στο Μαρόκκο έχει γραφεια ή στην Ελλάδα;) 2. Τι θα κάνει η Attica με την ΑΝΕΚ; Θα την απορροφήσει σε κάποια άλλη εταιρεία του ομίλου, όπως έκανε η ΑΝΕΚ με την Ρεθυμνιακή πριν 23 χρόνια ή θα την περιορίσει στα της Κρήτης; Γενικά η ΑΝΕΚ-παρά τα χρέη της- είναι σχετικά αξιόπιστη εταιρεία παρόλο που πολλοί την κράζουν (Cretans included). Η Attica σαν όμιλος δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο αξιόπιστη όσο ΑΝΕΚ, αν και οι εταιρείες της από προσωπική εμπειρία και από έρευνα είναι αξιόπιστες (Αν και για την AML κρατάω πολύ μικρό καλάθι).
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 (edited) Πραγματικά δεν ξέρω τι ζόρι τραβάς γιά το τι θα απογίνουν τα γραφεία."Εχεις κανένα εργαζόμενο εκεί γνωστό;; Ως προς την πιθανή απορρόφηση τι σχέση έχει η κίνηση της ΑΝΕΚ με την Ρεθυμνιακή.Άλλη η πολιτική της Αttica η οποία τουλάχιστον κράτησε την Ηellenic, ως ξεχωριστό brand. Edited August 22, 2022 by proud_ionian quote
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Καλά δεν ζούμε και στο διάστημα. Οι συγχωνεύσεις γίνονται πάντα σε όφελος των πλοιοκτητών και όχι των εργαζομένων, οπότε είναι απολύτως λογικό να ανησυχούμε και ξέρω πολύ καλά ότι υπάρχει ανησυχία ως προς τι τους ξημερώνει.
Champion Jet_2 Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Εγώ δε ξέρω κατα πόσο μπορεί να οφελήσει την Attica μια εξαγορά της ΑΝΕΚ. Σκεφτείται η επιτροπή ανταγωνισμού να βάλει όρους όπως τότε επι Hellenic και να χάσει γραμμές και πλοία που θα πάρει ο mrG όπως τότε με το Superfast XII και Highspeed 7...
proud_ionian Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Μην μπλέκουμε άσχετα πράγματα. Διαβάζετε και λιγο παραπισω. Όχι μόνο σε αυτό το τοπικ. Η attica και η ΑΝΕΚ δουλευουν σε κοινοπραξία. Δεν υπάρχουν τόσο έντονα.ζητηματα ανταγωνισμού. Το hs5 και το sfXI τα έδωσαν για να εξαγοράσουν το μεριδίο της MINOAN στη HSW. Δεν ήταν λόγω απόφασης της επιτροπής ανταγωνισμού. Αφεντικό είναι η Τράπεζα Πειραιώς. Αυτή αποφασίζει. Έλεος.
JTEDimandix Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Γνωστό στα γραφεία δεν έχω, αλλά ενδιαφέρομαι, όχι μόνο για τους εργαζομένους, αλλά κυρίως για το πως θα αξιοποιηθούν οι εγκαταστάσεις εάν φύγει η ΑΝΕΚ από εκεί. Η Ρεθυμνιακή όντως δεν έχει σχέση με το τωρινό deal, αλλά απλώς αυτό που με απασχολεί είναι να μείνει η ΑΝΕΚ ως ξεχωριστό brand-έστω και υπό την Attica- και να μην απορροφηθεί από άλλη εταιρεία, αν και κρίνοντας από την HSW που ζει και βασιλεύει ακόμη, μάλλον πως δεν θα χάσουμε την ΑΝΕΚ από εταιρεία. Ας περιμένουμε.
Petros P Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Με 2-3 χαμηλόβαθμους που είχα μιλήσει στο γραφειο που τυχαίνει να ξέρω , τρέμει το φιλοκαρδι τους λόγω της μιας τύπου μονιμότητας που υπήρχε στην ΑΝΕΚ . Βέβαια έχω κάνει τη κουβέντα εδώ και 7-8 μήνες και τα παιδιά είναι στη θέση τους
polmyt Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 (edited) 7 hours ago, JTEDimandix said: Γνωστό στα γραφεία δεν έχω, αλλά ενδιαφέρομαι, όχι μόνο για τους εργαζομένους, αλλά κυρίως για το πως θα αξιοποιηθούν οι εγκαταστάσεις εάν φύγει η ΑΝΕΚ από εκεί. Μην σκας για τα γραφεια.Προφανως και αν φυγει η ΑΝΕΚ θα βρουν νεο ενοικιαστη.Δεν ειναι η ΑΝΕΚ η μονη εταιρια που νοικιαζει γραφεια στα Χανια Edited August 22, 2022 by polmyt
Mike18 Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 (edited) Τα γραφεία είναι δικα της δεν τα νοικιάζει Edited August 22, 2022 by polmyt Quote
lostromos Posted August 22, 2022 Posted August 22, 2022 Άρα τα γραφεία θα μεταβιβαστούν στην Attica που θα έχει ένα επιπλέον έσοδο από την ενοικίαση των γραφείων στα Χανιά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now