Jump to content
Shipfriends

Kalli P (IMO 9127643)


Recommended Posts

Ειναι για τους φαν του κλασσικου μπαλλετου. Ο χορογραφος Διαμαντης Παπαγεωργιου συνηθιζει αυτην την πιρουετα ωστε να απελευθερωσει το ταλεντο του απο τοτε που ηταν στα χειριστηρια του Αιολος Εξπρες ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

με 30' καθυστέρα την Κυριακή (μάλλον λόγω 7αριού)

Ειναι ενα θεματακι που ηθελα να θιξω. Για οσους δεν εχουν ταξιδεψει απο Λαυριο για Συρο, Τηνο, Μυκονο να πουμε οτι το πλοιο περναει πανω απο τη Μακρονησο, πανω απο τη Τζια και κατω απο τα Γιουρα. Πραγμα το οποιον στην πραξη σημαινει οτι ειδικα ενα μικρο ταχυπλοο οπως το εν λογω, μεχρι να βαλει απο πανω του τα Γιουρα δεν εχει να απαγγιασει πουθενα και τρωει ολο το μπουγαζι ανεμποδιστα.

Υποψιαζομαι λοιπον οτι σε περιπτωσεις κακοκαιριας ειτε θα αναγκαζεται να κοβει αισθητα ταχυτητα, ειτε να πηγαινει κατω απο τη Τζια για να σκεπισει με τον αντιστοιχο χαμενο χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Η Θαλασσινή πλέον στο παλιό λιμάνι της Μυκόνου αντί του νέου από τις 11:00 έως τις 19:00 που έχει αναχώρηση. Αυτό έχει ως συνέπεια το Ιθάκη να πηγαίνει πλέον μόνιμα να αποβιβάζει στο νέο και να φορτώνει από το παλιό.

Link to comment
Share on other sites

Efoson xrisimopoiite akomi to palaio limani tis Mykonou tha eprepe to P.Thalassini na apovivazi ke na pigeni sto neo limani gia paramoni. Etsi eknan ta perisotera ploia gia na min klini to mesa limani. Idika an meni toses ores. Xoria pu i metakinisis apo to neo limani sti xora den ine ke oti pio efkolo gia foot passengers.

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να πήγαινε στο μέσα λιμάνι αλλά από τότε που έφυγε ο καπτα-Διαμαντής τα πράγματα θα πρέπει να έγιναν πιο δύσκολα...ακούστηκε ότι ο καινούργιος καπετάνιος ζήτησε να μην μπαίνει στο μέσα λιμάνι...αλλά δεν σκέφτηκε ότι έτσι δεν θα τραβήξει κόσμο.

Το βαπόρι δεν γίνεται ''κράχτης'' στο νέο λιμάνι...

Link to comment
Share on other sites

Μα στο μέσα λιμάνι είναι πλέον μόνιμα...!(δηλαδή το Σαβ/ακο που ήμουν). :confused: Βέβαια κατα πόσο κράχτης μπορεί να γίνει μένοντας 8 ώρες στο παλιό λιμάνι δε ξέρω...γιατι δεν σου τραβάει και το μάτι απ'έξω!:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξίδεψα με το πλοίο (έστω και για λίγο) και οι εντυπώσεις μου δεν μπορώ να πω ότι ήταν και οι καλύτερες. ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Διαβάστε το όλο γιατί θα σας εξετάσω!!!:confused:

Θα ξεκινήσω με το ρεμέτζο. Στρίβουμε αέρα πατέρα αλλά από τη στιγμή που ευθυγραμμίζεται μέχρι να ρίξει καταπέλτη πέρασε ένα 6λεπτο;) Αυτό έγινε και στην Μύκονο και στην Τήνο.

Μπαίνοντας από τους καταπέλτες, με δυσκολία βρίσκεις την είσοδο των επιβατών. Εμένα προσωπικά χρειάστηκε να μου τη δείξει (την είσοδο εννοώ :confused: ) ένα μέλος του πληρώματος. Αλλά ακόμα κι εκεί σε περιμένουν κάτι πολύ στενές σκάλες που σε συνδιασμό με το κούνημα που κάνει στα λιμάνια μπορεί να γίνει επικίνδυνο. Παντού έχουν τοποθετηθεί πινακίδες που υπενθυμίζουν στους οδηγούς να δέσουν το χειρόφρενο και να μην ξεχάσουν τιμαλφή αντικείμενα στο τουτού τους. Στο τέλος της πρώτης σκάλας συναντάς το άνω γκαράζ και ανεβαίνοντας άλλη μία βρίκεσαι στον χώρο επιβατών. Πρώτα απ'όλα βρίσκεις μπροστά σου έναν χώρο καπνιζόντων με μερικούς καναπέδες κι ένα μπαρ το οποίο λειτουργεί και ως μπαρ οικονομικής. Εννοείται πως εκεί δεν παίζουν αριθμοί στις θέσεις. Δεξιά είναι οι τουαλέτες. Αμέσως μετά είναι θέσεις της οικονομικής. Η διάταξή τους είναι ακριβώς όπως των Αιόλων. Στη μέση έχει μπει μία πινακίδα που ξαφνικά μετατρέπει τη θέση σε διακεκριμένη. Καμία απολύτως διαφορά από την οικονομική. Τα πάντα ίδια και η εντύπωσή μου είναι πως αυτή ήταν επινόηση κάποιου από τη στιγμή που το πλοίο ήρθε στην Ελλάδα. Η μόνη ίσως διαφορά είναι ότι τα καθίσματα της οικονομικής ξεκινούν με τον αριθμό 1 (πχ 101, 102 κτλ) ενώ της διακεκριμένης με τον αριθμό 2 (πχ 201, 202). Στο βάθος υπάρχει άλλο ένα μπαρ.

Από μεριάς πολυτελειών μην περιμένετε να δείτε το HS4. Μιλάμε για απλά και τελείως λιτά πράγματα. Θέλω να σταθώ όμως στο ότι τα καθίσματα είναι φθαρμένα όπως και οι κουρτίνες. Δεν βρωμάει βέβαια το πλοίο ίσα ίσα που είναι πεντακάθαρο, απλά δεν φαίνεται να έγιναν και πολλά πράγματα στους εσωτερικούς του χώρους. Και σε γενικές γραμμές θεωρώ πολύ ανώτερους τους Αιόλους.

Στο θέμα του ταξιδέματος τώρα. Το πλοίο πήγε από 30,9 έως 31,6. Εκεί που το περιμένουμε δηλαδή. Είχε ένα 7άρι βοριά αλλά συμπεριφέρθηκε πάρα πολύ καλά. Μερικές πολύ μικρές βουτιές έκανε μόνο, που αμφιβάλλω αν ο πολλής ο κόσμος τις καταλαβαίνει σε αντίθεση με το HS4 που με 7άρι κούνησε αρκετά. Αυτό βέβαια που είναι ανυπόφορο είναι το τρίξιμο. Το πλοίο τρίζει ολόκληρο σε σημείο που νομίζεις ότι θα διαλυθεί.

Από κόσμο δεν πήρε πολλά πράγματα (Πέμπτη απόγευμα) και το γκαράζ σχεδόν άδειο. Τέλος να πω πως 2-3 δρομολόγια την προηγούμενη εβδομάδα δεν πραγματοποιήθηκαν ενώ όπως είπε το λιμενικό αυτό έγινε με γραπτή αίτηση της εταιρίας. Αυτά τα ολίγα...

Link to comment
Share on other sites

Exthes to apogevma 19.35 gia Syro-Lavrio fortose 16 IX ke peripu 40 atoma. Apo Mykono efere 3 IX ke peripou 150 atoma (group pu ixe figi profanos to proi gia imerisia sti Mykono). Simera to proi, apo Lavrio irthe akrivos 10.30 ke evgale giro sta 150 atoma ke 10-15 IX. Simera stin Tino.

post-40-128326958854_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To ploio den ektelese to proino tu dromologio (opos exi anaferthi ke allou) fantazome logo ton dysmenon kairikon sinthikon (to Seajet 2 pantos irthe kanonika...). Episis exthes vradi to plio anaxorise apo Mykono gia Tino-Syro-Lavrio stis 8 peripou (1 ora kathisterisi diladi). Tha ithela na statho se dio simia. I epivivasi sti Mykono (den ksero an ginete panta) egine apo tis skales pu vriskontai plora me apotelesma na sinostizetai o kosmos mesa sto garaz me to ploio na xorevi apo ti restia. To deftero ine oti paroti ston Tsiknia ixe ena 7ari gemato, to ploio siberiferthike poli kala me to aparetito psiloma vevea.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Δεν θυμάμαι αν κάποιος το έχει ανφέρει σε άλλο thread αλλά το δρομολόγιο του Παναγία Θαλασσινή δεν θα είναι Λαύριο Πάρο Νάξο Αμοργο όπως είχε ανκοινωθεί αρχικά αλλά Λαύριο Κύθνο Συρο Παρο Ναξο αμοργό.

για μένα όχι και τόσο καλή κίνηση γιατί περσυ για Αμοργό έπερνε μπόλικο κόσμο ένω τώρα που θα κάνει πιο πολλές ώρες ο άλλος θα το σκέφτεται

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι αν κάποιος το έχει ανφέρει σε άλλο thread αλλά το δρομολόγιο του Παναγία Θαλασσινή δεν θα είναι Λαύριο Πάρο Νάξο Αμοργο όπως είχε ανκοινωθεί αρχικά αλλά Λαύριο Κύθνο Συρο Παρο Ναξο αμοργό.

για μένα όχι και τόσο καλή κίνηση γιατί περσυ για Αμοργό έπερνε μπόλικο κόσμο ένω τώρα που θα κάνει πιο πολλές ώρες ο άλλος θα το σκέφτεται

Oμως ο κοσμος που παει Αμοργο, φετος θα μπορει να φευγει απο Πειραια και με τα μπλε αστερια σε νορμαλ ωρες. Ετσι, υπαρχει κ αυτη η λυση. Μεχρι περσυ κυριαρχουσαν τα ΡΟΜΙΛΝΤΑ- ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ στην Αμοργο, και ετσι οι ψηλιασμενοι απο τα δελτια ειδησεων, τα απεφευγαν και πηγαιναν με το παναγια. Παντως η προσθηκη Κυθνου-Συρου δε νομιζω πως απο μονη της θα κοψει πολυ κοσμο απο το Θαλασσινη προς αμοργο.

Κατι μου λεει πως αυτο θα ειναι το τελευταιο καλοκαιρι για το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ στην Ελλαδα. Μετα το αδερφακι του που ηδη μας χαιρεταει, απο Σεπτεμβρη που θα δεσει και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ νομιζω πως θα το πουλησουν να τελειωνουνε με τα κοκκινα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπλέ θα γίνει τελικά κάτα πάσα πιθανότητα το Θαλασσινή για να τεριάζει με τα κεντεράκια ήδη άρχισε να βάφεται το κομμάτι με το rescue boat

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολογια του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ θα ειναι τρις φορες την εβδομαδα τοπικο Κυθνο, τρεις Συρο Παρο Ναξο, και τεσσερεις Παρο Ναξο Αμοργο. Θα βαφτει ιδιο με τα ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι,ΙΙ δηλαδη μπλε και με ασπρα γραμματα ΝΕΛ LINES.

Link to comment
Share on other sites

Και το πλοίο είναι σχεδόν όλο (απο στο ντόκο που είδα) βαμένο μπλέ. Φαντάζει ωραίο πάντος! Αντε και τα γλυκά γραμματάκια στο πλάι....

Link to comment
Share on other sites

Για να πω και εναν καλο λογο, ετσι για αλλαγη, πραγματι το πλοιο δειχνει πολυ ομορφο με τα νεα του χρωματα και μαλιστα η βαφη δεν εχει ολοκληρωθει ουτε στη μια παντα ακομα. Ο,τι και να πει κανεις, του πανε και τα μπλε και η τριηρις. Ομως το θεμα δεν ειναι πως θα βαφτει το πλοιο, αλλα να φερνει κερδος στην εταιρεια του. Τι να το κανω εγω αν λεει ΝΕΛ στις παντες και μπαινει μεσα μεχρι το λαιμο? Το συγκεκριμενο πλοιο περυσι εβγαλε κερδος στα δρομολογια του? Εχει καλως. Αν ειναι ζημιογονο δεν προσφερει τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ζημιογώνο μπορεί να ήταν το δρομολόγιο όχι το πλοίο εξάλλου φέτος θα δουλέψει στο περσυνό δρομολόγιο του ΠΑΡΟΥ το οποίο σάρωσε ειδικά η προέκταση στην Αμοργό ήταν πολύ επιτυχημένη θυμάμαι ότι απο 15 Ιουλίου μέχρι 30 αυγούστου δεν υπήρχε ούτε BUS εισητήριο για Αμοργό.Ετσι κι αλλιώς αφου έφυγε ο κεντέρης τίποτα άλλο δε μπορεί να είναι ζημιογόνο εφόσον δουλεύει το καλοκαίρι

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάς φίλε Στέφανε ότι φέτος θα υπάρχουν αυξημένα δρομολόγια για Αμοργό τόσο απο την Blue Star όσο και από την Hellenic με το FC3.Για να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...