Jump to content
Shipfriends

Kalli P (IMO 9127643)


Recommended Posts

Πρώτα από ολά στην οικονομική οι θέσεις για τους καπνιστές είναι στο bar καναπέδες με αρίθμηση και όχι αεροπορικά. Ο εξαερισμός χάλια με αποτέλεσμα να μυρίζουν και οι τελευταίες θέσεις (των μή καπνιζοντες). Το τρίξιμο σε όλη την διαρκεια του ταξιδιού ήταν ενοχλητικό. Οι τουαλέτες μέτριες. Στην διακεκριμένη (ιδιες θέσεις με οικονομική) οι καπνίζοντες στο πίσω μέρος (2- 3 σειρές μόνο). Στην διακεκριμένη υπάρχει μία μόνο WC που είναι και αντρών και γυναικών.

Ολα αυτά αξιζουν τα 42 ευρώ από Λαύριο για Πάρο????

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αγαπητέ μου, κατά την γνώμη μου, ο χαρακτηρισμός "απαράδεκτο" είναι απόλυτος. Δεν είναι σχετικός.

Αντιθέτως, δικαίως αναρωτιέσαι:"Ολα αυτά αξιζουν τα 42 ευρώ από Λαύριο για Πάρο????". Όταν όμως συσχετίζεις τα δύο πράγματα (χαρακτηρισμό και τιμή εισιτηρίου), σημαίνει ότι εάν το εισιτήριο είχε πχ. 25-30 ευρώ θα ήταν απολύτως παραδεκτό το εσωτερικό του.

Link to comment
Share on other sites

εάν το εισιτήριο είχε πχ. 25-30 ευρώ θα ήταν απολύτως παραδεκτό το εσωτερικό του.

Σωστα οπως παραδεκτα ηταν και του GA τα πλοια οταν ειχανε 15-20 ευρω το εισητηριο για προορισμους οπως π.χ. Συρος η Ροδος.:P

Δε λεω εχουμε δει και καλυτερα ταχυπλοα Ε/Γ Ο/Γ αλλα και το Π. Θαλασσινη μας ειναι εξισου συμπαθεστατο. Το γεγονος ειναι ομως οτι στο ταξιδι του με μποφωρ εχει λιγο κουνημα.

Οσον αφορα την περιπτωση του αγαπητου d1969 φενεται οτι εχει θεσει υψηλα στανταρ στα ταξιδια του.:D

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου δεν είπα αυτό. Απομόνωσες την μισή φράση και άλλαξες το νόημά της. Η ακριβής μου φράση ήταν:

Όταν όμως συσχετίζεις τα δύο πράγματα (χαρακτηρισμό και τιμή εισιτηρίου), σημαίνει ότι εάν το εισιτήριο είχε πχ. 25-30 ευρώ θα ήταν απολύτως παραδεκτό το εσωτερικό του.
Η άποψή μου είναι ότι ένα πλοίο -συνολικά- είναι παραδεκτό ή απαράδεκτο ανεξαρτήτα από την τιμή του εισιτηρίου. Απαράδεκτο θα ήταν εάν ήταν παμβρώμικο, τα καθίσματα σκισμένα και ξεχαρβαλωμένα κλπ.

Από εκεί και πέρα μπορείς να πείς ότι είναι ακριβό ή ότι δεν αξίζει τα λεφτά του. Δεκτόν και σεβαστόν, ως άποψη.

Και για να τελειώνουμε...με τα δικά μου κριτήρια με τίποτε δεν μπορεί το πλοίο να χαρακτηρισθεί σαν "απαράδεκτο".

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα έχουν σχέση και με την τιμή.

Οταν πλήρωσα 42 ευρώ και καθόμουν για 3:30 ώρες σε ένα καναπέ στριμωγμένος .... Οταν είχε 5 μποφωρ και ένιωθα ότι είχε 7-8 . Οταν έκανε από Λάυριο για Πάρο (μέσω Σύρου) 3,5 ώρες .

Εχω ταξίδέψει αρκετές φορές με εισιτήριο των 10 ευρώ me bluestar για Πάρο στο κατάστρωμα σε πλαστική καρέκλα.

Αν είχε το εισιτήριο από Λαυριο για Πάρο 15 - 20 ευρώ θά έλεγα ότι άξιζε αλλά να πληρώνουμε 42 δεν είναι κοροιδία...... όταν από Πειραιά τα highspeed κοστιζουν 45?

Ας συγκρίνουμε και αυτά και πιστεύω ότι θα συμφωνήσουμε ότι δεν είναι αποδεκτό γιατί όταν πληρώνεις για κάτι καλύτερο περιμένεις να το έχεις !!!

Link to comment
Share on other sites

Εχω ταξίδέψει αρκετές φορές με εισιτήριο των 10 ευρώ me bluestar για Πάρο στο κατάστρωμα σε πλαστική καρέκλα.

Αν είχε το εισιτήριο από Λαυριο για Πάρο 15 - 20 ευρώ θά έλεγα ότι άξιζε αλλά να πληρώνουμε 42 δεν είναι κοροιδία...... όταν από Πειραιά τα highspeed κοστιζουν 45?

Ας συγκρίνουμε και αυτά και πιστεύω ότι θα συμφωνήσουμε ότι δεν είναι αποδεκτό γιατί όταν πληρώνεις για κάτι καλύτερο περιμένεις να το έχεις !!!

Εάν το παράδειγμα του Μπλου Σταρ το ανέφερες στο στυλ "αφού πληρώνω 10 ευρώ λογικό να είμαι σε πλαστική καρέκλα", σκέψου ότι και εκεί κάποιοι που δεν προλαβαίνουν τα δεκάευρα εισιτήρια ταξιδεύουν σε πλαστική καρέκλα έχοντας πληρώσει σχεδόν τριάντα ευρώ...Και αυτοί θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν απαράδεκτο το πλοίο. Και αντικειμενικά μπορεί να έχει και αυτό πολλές "παρατηρήσεις" απο τους ταξιδιώτες αλλά απαράδεκτο δεν ειναι!

Είναι απλώς απαράδεκτες οι συνθήκες...

Με το Θαλασσινή δεν έχει τύχει να ταξιδέψω αλλά έχω ακούσει πολλά σχόλια από τους επιβάτες του. έχει και αυτό τις αδυναμίες του αλλά με τίποτα δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις απαράδεκτο επειδή έτυχε να πας και μέσω Σύρου και να κάνεις μια ώρα παραπάνω από ότι κανονικά, ούτε να ζητάμε εισιτήριο των 15 ευρώ για ένα ταχύπλοο είναι εφικτό.

Από εκεί και πέρα συμφωνούμε όλοι ότι τα εισιτήρια πλέον είναι ακριβά (βάλε και κάποιους που λόγω καταγωγής από νησιά ταξιδεύουμνε και το χειμώνα πολύ συχνά) αλλά για αυτή την ακρίβεια δεν είναι μοναδικός λόγος οι υπηρεσίες που προσφέρουν στο εκάστοτε πλοίο αλλά και τα καύσιμα και οι κρατήσεις υπέρ τρίτων και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο...

Μη φτάσουμε και στο σημείο, από την άλλη, που έφτασε πρόπερσι μια επιβάτις του Σαντορίνη που έλεγε "εγώ πληρώνω και θα μου κάνετε και κολοτούμπες άμα γουστάρω".

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και μέρες που διαβάζω για το πλοίο μερικοί το έχουν παρακάνει. Ούτε από ανταγωνίστρια εταιρία δεν θα το "έκραζαν" τόσο. Περιμένετε να το δούμε πως και που θα πάει και το κρίνουμε μετά.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα οι απόψεις του καθενός είναι σεβαστές αρκεί να συνοδεύονται από επιχειρήματα. Μη ξεχνάμε πως το πλοίο δεν είναι μόνο του στη γραμμή ούτε είναι υποχρεωτικό να ταξιδέψει κάποιος μαζί του εφόσον δεν το βρίσκει ικανοποιητικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μήπως ξέρει κάποιος τι γίνετε με το πλοίο?Σκέφτηκα να προτείνω δρομολόγηση του πλοίου για:Βόλο-Σποράδες ή και Θεσ/νίκη-Σποράδες-Βόλο:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το πλοιο ειναι στην Παγοδα για τις τελευταιες ετοιμασιες πριν το παρει ο κατηφορος για τα ξενα. Εκει θα παει σαν PANAGIA THALASSINI με σημαια Μαλτας νηολογημενο στη VALLETTA ;)

Link to comment
Share on other sites

καλά θα μας τρελάνει τελείως ο master Β πως γίνεται το να αλλάξει ξαφνικά το νηολόγιο και η σημαία του πλοίου δλδ αν ξαναέρθει στην ελλάδα απλά θα ξανα βαλει ελληνική σημαία και νηολόγιο πειραιά

Link to comment
Share on other sites

καλά θα μας τρελάνει τελείως ο master Β πως γίνεται το να αλλάξει ξαφνικά το νηολόγιο και η σημαία του πλοίου δλδ αν ξαναέρθει στην ελλάδα απλά θα ξανα βαλει ελληνική σημαία και νηολόγιο πειραιά

Γιατι το πρωτο θα ειναι η το τελευταιο?

Ειπαμε ναυτιλια = παγκοσμιοποιημενη βιομηχανια = οτι θελει κανει!!

Αν και μην κανεις ονειρα οτι θα το ξαναδεις να ταξιδευει εδω...

Link to comment
Share on other sites

Και ποιο θα ειναι το εμπορικο status του παπορου εκει κατω? Ναυλωθηκε καπου, πουληθηκε ή μηπως η ΝΕΛ επεκτεινεται σε διεθνεις γραμμες αυτονομα και αυτοδυναμα?

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω το Θαλασσινη θα παει ναυλωμενο κατω (ισως στη θεση του RED SEA I που δεν το βλεπω να ξαναδουλευει) ενω το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ εχουν σκοπο να το δουλεψουν αυτονομα κατω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Το πλοιο ειναι στην Παγοδα για τις τελευταιες ετοιμασιες πριν το παρει ο κατηφορος για τα ξενα. Εκει θα παει σαν PANAGIA THALASSINI με σημαια Μαλτας νηολογημενο στη VALLETTA ;)

Στο Panagia Thalassini δεν έχει υψώσει τη σημαία της Μάλτας ακόμα αλλά το λιμάνι νηολόγιου το έχουν γράψει (Valletta)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...