Jump to content
Shipfriends

Kalli P (IMO 9127643)


Recommended Posts

Μέχρι και 7 θα ταξιδευεί.

Οι ΑΙΟΛΟΙ δεν κόβονται σώνει και καλά στα 8.Εξαρτάται από τα ανεμολογικά.με 8αρι βορριά ταξιδευέι ενώ με 8αρι νοτιά δεν ταξιδευει κι αυτο επειδή έχουν βγάλει ότι στο κεντρικό αιγαίο που ταξιδευόυν ο γαρμπής η οστρια και η σοροκάδα έχουν μεγαλύτερο ύψος κύματος από τον μαιστρο την τραμουντανα και τον γραίγο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όταν θα έρχεται το πλοίο στο Πειραιά, θα πέφτει λογικά στην Ακτή Τζελεπή, δίπλα από το HS 2 (όπου πέφτει τώρα, και πιο παλιά το Εξπρές Αφροδίτη όταν πήγαινε στη Σύρο Τήνο Μύκονο) γιατί είδα να βάφουν ένα παρατημένο κιόσκι (εκδοτηριο) της Agapitos Lines με κόκκινο χρώμα!!

Link to comment
Share on other sites

Θα το πούλαγαν σε αυτήν την τιμή οι Γάλλοι αν ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Σκεφτείτε ότι σήμερα οι Αίολοι (Express, II), πωλούνται στη μισή τιμή περίπου από αντίστοιχης χωρητικότητας HighSpeed της Austal...

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα στην τεχνολογια των ταχυπλοων οπου η εξελιξη ειναι πολυ γρηγορη μεσα σε ενα διαστημα 4 ετων που εχουν διαφορα αυτα τα πλοια ειναι μεγαλο και σημαντικο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μιλάω από θέμα ηλεκτρονικών!! Αλλά από κατασκευαστική!! Δηλαδή διαφορά λαμαρίνας!!! Το Θαλασσινή είναι όλο από αλουμίνιο σε αντίθεση με τον ΑΙΟΛΟ ΙΙ που είναι από αλουμίνιο και χάλυβα!!!

Link to comment
Share on other sites

Οντως το Hull των Αίολων της ΝΕΛ είναι από χάλυβα, γι' αυτό έβαλαν πιο βαριές μηχανές με τα γνωστά αποτελέσματα. Παρόλ' αυτά έχουν πολλά προβλήματα με το το σκάφος ακόμα και στο μέρος πάνω από την ίσαλο, δηλα΄δή στο αλουμίνιο. Ενώ τα HS έχουν καλύτερα δεσίματα αν και όλο το σκάφος από αλουμίνιο ενώ επιπλέον έοχυν μικρότερες επιφάνειες βρεχάμενων.

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό και οι ΑΙΟΛΟΙ της ΝΕΛ είναι και πιο αντιοικονομικοί σε σχέση με τα άλλα corsair της ALSTOM.

Εχουν καρίνα "συμβατικου" για να αντέχει στο ταξίδι με 7-8 μποφορ αλλά για να πιάσουν τα ίδια μίλια έπρεπε οι μεγαλυτέρες τους μηχανές να καίνε στην κυριολεξία τα "άντερα" τους.

Μετα τον πόλεμο στο ΙΡΑΚ και τισ τιμες των καυσίμων, τέτεια σκάφη είναι μάλον καταδικασμένα..

Link to comment
Share on other sites

Το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ όντως είναι από αλουμίνιο και έχει ένα πολύ καλό σύστημα που μετράει τις καταπονήσεις του σκάφους ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.

Σαν εκουαλάιζερ είναι που ξεκινάει η ένδειξη πράσινο και όταν πια φτάσει κατακόκκινο προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να χωθείς κάπου :);):mad:

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον προκειται για το αδελφο του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ το οποιο οπως ακουσα κι απο αλλου εκτος του forum πιθανοτατα θα ονομαστει σε ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και θα δρομμολογηθει σττην Παροναξια.... :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι Αποστολε. 90% ειναι το ASCO και θα παρει το ονομα ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ. Πιθανο δρομολογιο το Λαυριο-Παρος-Ναξος. Μιας και το τοπικ ομως ειναι του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ εμαθα οτι αποχωρησε ο Διαμαντης Παπαγεωργιου.

Link to comment
Share on other sites

εμαθα οτι αποχωρησε ο Διαμαντης Παπαγεωργιου.
:mad:

Ξέρουμε καθόλου παρασκήνιο? Μήπως οφείλεται σε πρόβλημα του ταχυπλόου ή είναι προσωπικό θέμα?

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος που διερευσε αλλα δεν ξερω αν ειναι οντως αληθινος ειναι οτι προτιμαει βαπορι στον Πειραια. Η αλλη εκδοχη που τον ηθελε στους Αιολους μαλλον δε στεκει λογω Α.Βεντουρη.

Link to comment
Share on other sites

Το ASCO όπως είπα και στο τόπικ Σ.Α.Σ έχει ήδη αγοραστεί από τον Α.Βεντούρη απλά ζητησαν να το κρατήσουν για λίγο ναυλωμένο οι Γάλλοι.

Τώρα θα έρθει κι αυτό στην Ελλάδα. :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες πρέπει να ξεκίνησε τα δρομολόγια του και από τον Πειραιά!! Χθες πρέπει να είχε δρομολόγιο στις 15:30 για Θήρα- Ηράκλειο! Δεν ξέρω από κίνηση τι έκανε, άμα κανένας μπορεί σήμερα να κατέβει για να το ελέγξει!!

Link to comment
Share on other sites

Οντως ξεκινησε χτες το πλοιο, μολις εφτασε(1445) μαλιστα και για το δευτερο δρομολογιο του το οποιο σημερα το παει σε Σαντορινη και μετα Ρεθυμνο. Νομιζω πως δενει 182-186, στο δοντι του Τζελεπη δηλαδη με την πλωρη προς την Ακτη Κονδυλη. Σημερα δε γινεται αλλα μεχρι την Παρασκευη θα υπαρχει χαφιες του Shipfriends στου Τζελεπη που θα τα καταδωσει ολα :D:D

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πλοίο με προγραμματισμένη ώρα άφιξης την 13:50 και αναχώρησης την 15:30, πέρασε τα φανάρια στις 15:40!! :(:D Κι έδεσε 15:50 :eek::eek: Αν δεν έτυχε κάτι απρόοπτο δεν νομίζω ότι τέτοιες καθυστερήσεις το τιμούν ακόμα δεν ξεκίνησε.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το πλοιο αναχωρησε στις 1635, με καθυστερηση 65 λεπτων δηλαδη λογω πετρελευσης. Απο κινηση αποβιβασε καμια 50αρια επιβατες ενω φορτωσε γυρω στους 100 με 7 ΙΧ και μια κλουβα. Ειναι νωρις ακομα για συμπερασματα βεβαια, ηταν μολις η τριτη αναχωρηση αλλα εγω πιστευω πως με τη σχετικη διαφημιση που ηδη εχει αρχισει να πεφτει, το κατ' ευθειαν για Σαντορινη μπορει να δουλεψει. Εντυπωσιακοτατη μανουβρα αναχωρησης, το πλοιο ηταν δεμενο στο δοντι του Τζελεπη με πλωρα προς την Ακτη Κονδυλη και εφυγε με λιγο προσω και μετα αναποδα αριστερα γυρω απο τον αξονα του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...