Jump to content
Shipfriends

Kalli P (IMO 9127643)


Recommended Posts

Για ποιο λόγο να πάει κάτω; Για να ακολουθήσει την πολύ επιτυχημένη πορεία που χάραξε και το ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ; :confused:

στο Αίολος Κεντέρης ΙΙ δεν είναι διότι το βαπόρι χθες έδεσε οριστικά ...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί το Παναγία Θαλασσινή έχει το σύστημα CO2 στο μηχανοστάσιο, όποτε θα μπορεί να ταξιδέψει. Ενώ το Αίολος Κεντερης ΙΙ που δεν έχει το σύστημα CO2, το έδεσαν οι φίλοι μας οι Αιγύπτιοι.

Οι τελευταιες πληροφοριες λενε οτι ο μεγαλος περασε μεν πηρε παρατα δε 1 μηνος να βαλει co2 ΚΑΙ στις mtu αφου εχει μονο στις gas turbines.

Ο μικρος ετοιμαζεται να περασει προφανως και αυτος με παρατα για να βαλει.

Το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ειναι τυχερο, εχει απο τη μαμα του :D

Και επιπλέον εάν ισχύουν οι τιμές των ναύλων για τον επιβάτη στη γραμμή ότι είναι γύρω στα 300€, τότε εξηγείται γιατί η NEL LINES θέλει να γίνει NEL LINES EGYPT:cool:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι; Πήγε για δεξαμενή και γενικότερη περιποίηση ή πήγε απλά για να συνεχίσει τον ύπνο του (ενδεχομένως πιο οικονομικά); Και επίσης ξέρει κανείς αν πήγε αυτοδύναμα ή under tow;

Edited by proud_ionian
under tow
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Το Παναγία Θαλασσινή επέστρεψε σήμερα στο Λαύριο, μετά το δεξαμενισμό του στα Ναυπηγεία της Χαλκίδας.

στιγμες απο το δεξαμενισμο του στη χαλκιδα.

ptha.rar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

To Σαββατο πρωτη αφιξη στα Μεστα συμφωνα με την εφημεριδα Πολιτης.

Έντονους προβληματισμούς προκαλούν οι χειρισμοί της ΝΕΛ στην υπόθεση της δρομολόγησης του ταχύπλοου «Παναγιά Θαλασσινή» στη γραμμή Λαυρίου – Μεστών – Σιγρίου – Λήμνου - Αγ. Ευστρατίου, που θα πιάσει λιμάνι για πρώτη φορά στα Μεστά, αν όλα πάνε όπως τα προγραμματίζει η εταιρεία το Σάββατο το μεσημέρι στις 13.10. Φαντάζει οξύμωρο σχήμα ότι, έως και χτές το μεσημέρι τουλάχιστον, τίποτα δεν ήταν ακόμη σίγουρο. Δεν έχουν ανοίξει οι λίστες των κρατήσεων, δεν είναι γνωστές οι τιμές των εισητηρίων, δεν είναι σίγουρο το ωράριο, δεν έχει διαφημισθεί το δρομολόγιο, όπως θα έπρεπε λογικά.
Link to comment
Share on other sites

στο ιδιο θεμα μιλωντας με την εταιρεια ανεφεραν οτι ειναι θεμα ημερων να ανακοινωσουν τα δρομολογια με την προεκταση και προς τις σποραδες ΒΟΛΟ & ΑΓΙΟ (Οχι θεσσαλονικη)

και ποιες μερες συχνοτητα κτλ.... εις αναμονη

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικα ελπιζω να πηγαινει και με αξιοπρεπη ταχυτητα γιατι ας μην ξεχναμε οτι εχει να ταξιδεψει δυο χρονια περιπου.

Επειδη δεν θυμαμαι αν εχει αναφερθει πουθενα σημαια εχει αλλαξει?

Link to comment
Share on other sites

ΣΑΒΑΤΟ ΤΕΛΙΚΑ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΕΛΙΚΑ .........ΕΚΤΟΣ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ[ΝΕΛ ΕΙΝΑΙ] ΑΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΦΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ.......... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΟ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ 20ΜΙΛΙΑ ΔΙΛ ΓΙΑ ΜΕΣΤΑ 4.15....ΤΙΜΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΧΠ........ΠΑΝΤΟΣ ΓΙΑ 4.15 ΓΙΑ ΧΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΤΕΡΟ ............

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ο πολίτης αναφέρει ότι το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ πρέπει να αλλάξει σημαία για να ξεκινήσει δρομολόγια.
Αυτό δεν το κατάλαβα. Γιατί να αλλάξει σημαία για να βάλει κοινοτική, δεν είχε βάλει σημαία Μάλτας από πέρυσι? Ξανάλλαξε από τότε? Σήμερα πάντως στον ιστό ανέμιζε περήφανα ο σταυρός της Μάλτας. Δούλευαν η γεννήτριες, αλλά το όλον κλίμα δεν μου φάνηκε "εις τάξιν απάρσεως", χωρίς βέβαια να αποκλείεται τίποτε.
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους εμφανίστηκε στο openseas το αυριανό δρομολόγιο του Παναγία Θαλλασινή:

http://www.openseas.gr/OPENSEAS/searchOutwardRoute.do?lang=el&from=LAV&to=*&date=06%2F06%2F2009&Submit.x=23&Submit.y=9

Όπως φαίνεται (τουλάχιστον) τώρα το πλοίο αναχωρεί το πρωί στις 09.00, φθάνει σε ακατονόμαστο μέρος 13.10 και μετά συνεχίζει για Ψαρά (άφιξη 14.20), Άη Στράτη (άφιξη 17.45) και Λήμνο (άφιξη 18.30). Φυσικά ούτε τιμές εμφανίζονται (ίσως γιατί είναι μετά το όριο των 24 ωρών) ούτε τίποτε.

Στην ιστοσελίδα της ΝΕΛ σιωπή.

Καλά, δεν θέλουν επιβάτες?

Link to comment
Share on other sites

Τα ταχυπλοα πρεπει να κανουν ενα δοκιμαστικο ταξιδι πρωτα στα λιμανια που θα πιασουν,λογικα θα ειναι αυτο(ετσι νομιζω τουλαχιστον).Στην επιστροφη ισως ειναι το κανονικο δρομολογιο...Παντως 4ωρες για Μεστα,σημαινει 23μιλια...για να δουμε.Και μια απορια:φορτηγα κανονικα δεν παιρνει....μηπως ομως θα βαζουν σε αυτο το δρομολογιο?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Δελτιο τυπου της ΝΕΛ για την εναρξη δρομολογιων του ταχυπλοου(chiosnews).

"Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε για την αυριανή έναρξη των δρομολογίων του Ε/Γ – Ο/Γ ΤΧΠ «Παναγία Θαλασσινή».

Αλλάζοντας τα δεδομένα, η Λήμνος αποκτά σύνδεση με ΤΑΧΥΠΛΟΟ για Αγ. Ευστράτιο, Ψαρά, Μεστά Χίου, Λαύριο, Σποράδες και Βόλο!", τονίζει σε δελτίο τύπου η Ναυτιλιακή Εταιρεια Λέσβου (ΝΕΛ), ανακοινώνοντας ότι εκτός από το σημερινό Σαββατιάτικο δρομολόγιο τα σχετικά δρομολόγια θα έχουν ως εξής:

από Λαύριο : Αναχώρηση κάθε Τετάρτη προς Μεστά, Ψαρά, Άγιο Ευστράτιο & Λήμνο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22920.69380 ή 22920.60380

από Μεστά Χίου : Κάθε Τετάρτη προς Ψαρά, Άγιο Ευστράτιο & Λήμνο

Κάθε Τρίτη προς Λαύριο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22710.76084

από Ψαρά : Κάθε Τετάρτη προς Άγιο Ευστράτιο & Λήμνο

Κάθε Τρίτη προς Λαύριο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22740.61351

από Άγιο Ευστράτιο : Κάθε Τετάρτη προς Λήμνο

Κάθε Τρίτη προς Λαύριο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22540.93292

από Λήμνο : Κάθε Τετάρτη προς Λαύριο

Κάθε Πέμπτη προς Αλόννησο, Σκόπελο, Σκιάθο & Βόλο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22540.24617 ή 22540.22471

από Βόλο : Κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή προς Σκιάθο, Σκόπελο και επιστροφή

Κάθε Δευτέρα προς Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο & Λήμνο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 24210.31059

από Σκιάθο : Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σαββάτο και Κυριακή προς Βόλο

Κάθε Παρασκευή, Σαββάτο, και Κυριακή προς Σκόπελο

Κάθε Δευτέρα προς Σκόπελο & Αλόννησο

Κάθε Δευτέρα προς Λήμνο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 24270.22209 ή 24270.22276

από Σκόπελο : Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σαββάτο και Κυριακή προς Σκιάθο, Βόλο

Κάθε Δευτέρα προς Αλόννησο

Κάθε Δευτέρα προς Λήμνο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 24240.22300 ή 24240.22145

από Αλόννησο : Κάθε Πέμπτη προς Σκόπελο, Σκιάθο & Βόλο

Κάθε Δευτέρα προς Λήμνο

Για πληροφορίες επικοινωνήστε στο 24240.65200

Για πληροφορίες ή και κρατήσεις παρακαλούμε όπως επικοινωνήστε με το πρακτορείο σας ή μαζί μας στο 210.41.15.015 (καθημερινή 24ωρη εξυπηρέτηση).

*Τα δρομολόγια υπόκεινται σε τροποποιήσεις NEL LINES

Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσύ άμα δεν δεις φωτογραφία, δεν πιστεύεις...ούτε τους προχθεσινούς αυτόπτες μάρτυρες?:rolleyes:

Σήμερα πάντως στον ιστό ανέμιζε περήφανα ο σταυρός της Μάλτας.
Link to comment
Share on other sites

Βγαινοντας απο το στενο Καφηρεα-Φασα,και μπαινοντας στο Κεντρικο Αιγαιο,με Β-ΒΑ πορεια το πλοιο και σε συνδυασμο με τις παραμετρους μελτεμι-8αρι(τα τχπ σε αυτη την ενταση κοβονται)-ανεμολογικεςδιαταξεις-υψος κυματος-νησακι δεν υπαρχει να παμε να κρυφτουμε-ταλαιπωρημενο αλουμινιο,δεχομαι στοχηματα με οποια αποδοση θελει ο παιχτης,για ''ποσα ταξιδια μεσα στη σεζον θα γινουν ανεκτελεστα.Σημειωτεον οτι για το stability του πλοιου εργαζονται τρεις σειρες πτερυγια,που για να αποδιδουν εργο πρεπει να ταξιδευει το καραβι το λιγοτερο με 28 μιλλια(τοτε θεωρειται τχπ).Και αφου δεν θα ταξιδευει με τοσα....''τα παντα ολα'' που λεει και ο ''Πανμεγιστος Αλεφαντος,ο Τιτανοτεραστιος.

Link to comment
Share on other sites

ποσα ταξιδια μεσα στη σεζον θα γινουν ανεκτελεστα

Καλα μπορει να γινει και κατι ποιο απλο,ωστε να γλιτωσουν ολα τα ανεκτελεστα:κατα τον Οκτωβρη,δηλωνουν βλαβη(στον καταπελτη?:D)και ουτε γατα ουτε ζημια.Το εχουμε ξαναδει το σκηνικο;)

Link to comment
Share on other sites

Αναμένω με ενδιαφέρον το ίδιο ρεπορτάζ μετά από τον διάπλου του Κεντρικού Αιγαίου με 7-8 μποφωράκια.:rolleyes:

δεχομαι στοχηματα με οποια αποδοση θελει ο παιχτης,
Για χαζούς ψάχνεις αδελφέ?:D
Link to comment
Share on other sites

Μετά από συνεχόμενα τηλεφωνήματα ως τις 10 το βράδυ Η ΝΕΛ επισημοποίησε την ύπαρξη δοκιμαστικού δρομολογίου το Σάββατο 6/6 στις 9.00 πμ. Το αρχικό μούδιασμα για τα 45 ευρώ διαδέχτηκε ο ενθουσιασμός για 3μερο στα Ψαρά και έτσι το επόμενο πρωί μαζί με άλλους 15 επιβάτες (όλοι για Ψαρά) ξεκινήσαμε για Ψαρά. Μπουνάτσα και το πλοίο μετά από το Καφηρέα έγραψε μέχρι και σχεδόν 28 μίλια. Στο εσωτερικό "μπούζι" όπως λένε στο χωρίο μου από το κλιματισμό που τελικά ρυθμίστηκε υψηλότερα. Το πλήρωμα αφού ξεπέρασε το σοκ των 15 επιβατών που ξεφύτρωσαν από το πουθενά μας περιποιήθηκε στο έπακρο και με ευγένεια. Υποδειγματικό! Για μένα οι ώρες πέρασαν πιο ευχάριστα γιατί βρέθηκα με έναν άλλο καραβολάτρη με τον οποίο τα είπαμε αρκετή ώρα. Το πλοίο καθυστέρησε λίγο στο Λαύριο (15 λεπτά) μέχρι να ξεκολλήσει από τη θέση που ήταν καρφωμένο για μήνες. Μετά από 4 ώρες και κάτι έφτασε στα Μεστά όπου το υποδέχτηκαν τοπικοί φορείς αλλά και κανάλια και εφημερίδες. Όλοι μαζί επιβιβάστηκαν για να δουν από κοντά τον καπετάνιο. Κεράσματα προσφέρθηκαν τόσο στο πλήρωμα όσο και στους επιβάτες. Διάφοροι καταβολάτρες ήταν στημένοι σε διάφορα σημεία με μηχανές για να αποθανατίσουν το γεγονός και να δώσουν το απαραίτητο φωτορεπορτάζ. Στις 14.45 περίπου φύγαμε από τα Μεστά και σε 50 λεπτά φτάσαμε Ψαρά όπου και μας υποδεχτήκαν με κεράσματα.

Το ταξίδι της αναχώρησης ήταν Δευτέρα 8/6 και το πλοίο ήρθε στην ώρα του. Απλά έκανε αρκετή ώρα για να δέσει μια και όπως θα φανεί και από κάποιες φωτογραφίες γύρισε το καράβι αρκετά έξω και λίγο ο αέρας λίγο μια σημαδούρα για αβαθή καθυστερήσαμε λίγο. Επιβίβασε 41 επιβάτες από Ψαρά + 5-6 από Λήμνο + 7-8 από Μεστά. Συνολικά στο γκαράζ υπήρχαν κοντά στα 6-7 αυτοκίνητα. Η ταχύτητα δεν πέρασε τα 24,5 μίλια και αυτό κοντά στην Άνδρο και για λίγη ώρα. Ο καιρός (5αρι σε κάποιες στιγμές) μας έκανε να αισθανθούμε κάποια σκασιματάκια αλλά κατά τα άλλα το ταξίδι ήταν πολύ άνετο. Δέσαμε στο Λαύριο στις 21.55 την ώρα που αναχωρούσε ο Κεντέρης 1 με full speed.

Ανεβάζω μερικές φωτογραφίες από Ψαρά έτσι για το καλό. Έχω και ένα βιντεάκι αλλά είναι 25MB και δεν ξέρω αν μπορώ να το ανεβάσω..

post-665-128326981481_thumb.jpg

post-665-128326981485_thumb.jpg

post-665-128326981487_thumb.jpg

post-665-128326981488_thumb.jpg

post-665-12832698149_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο το trip report,ευχαριστουμε;)Το θεμα της τιμης παντως για μενα,δεν ξεπερνιεται με κανενα ενθουσιασμο:D45ευρω για επιδοτουμενο δρομολογιο 100μιλιων(με τα Μεστα μεσα),νομιζω πως ειναι πολλαB)Το κακο ειναι,οτι δεν προκειται να μειωθει απ οτι καταλαβα(αφου οπως ειπα ειναι επιδοτουμενη η τιμη:eek:)

Κατ τ αλλα πολλοι επιβατες απο Ψαρα και γενικα περιμενα λιγοτερη κινηση για το συγκεκριμενο δρομολογιο.

Γνωριζει κανεις τι καταναλωση εχει το συγκεκριμενο ταχυπλοο?Την απαντηση τελικα την εχει δωσει ο Earl στην πρωτη σελιδα=4τονους/ωρα.Δικαιολογουν λοιπον τα πετρελαια την αυξημενη τιμη?

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε τι έγινε στις 8/6 στις 16.25 στα Ψαρά...

Συγγνώμη για τον υπερφωτισμό στα πρώτα δευτερόλεπτα αλλά αφαιρέθηκα...

Περισσότερα και ποιοτικότερα (full HD) video μόλις έρθει η eos500d;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...