Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

On 9/30/2021 at 5:27 PM, proud_ionian said:

Το συγκεκριμένο ανήκε πάντοτε στην ΑΝΕΝ. Ότι άλλο σινιάλο ήβαλε ήταν ναύλωση.

τωρα που φευγουν τα ζομπι της ΝΕΛ που περασαν στην ΑΝΕΝ, υπαρχει περιπτωση να ακολουθησει και η Νερομαρία;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...

Πρόσκρουση πλοίων στη Δραπετσώνα στις 29/10/22

Quote

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Κερατσινίου για πρόσκρουση μεταξύ του πρυμνοδετημένου Φ/Γ πλοίου «ZILOS» σημαίας Παναμά και του παραβεβλημένου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ» Ν.Π. 9465, στον νέο μώλο Δραπετσώνας, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές σε αμφότερα τα πλοία.

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Προανάκριση διενεργείται από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους αμφότερων των πλοίων μέχρι την προσκόμιση πιστοποιητικών εκδιδόμενων μετά από ζημιά από τους παρακολουθούντες τα πλοία νηογνώμονες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Αλεξάνδρα Λ έχει συμπληρώσει 3,5 χρόνια παροπλισμού στο Ν.Μ. Δραπετσώνας. Όπως είδα κόπηκε και το τελευταίο πέδιλο από το καταπέλτη και πλέον ο καταπέλτης δεν ακουμπάει στο ντόκο, ενώ εξωτερικά έχει γίνει καφέ από τα τρεξίματα των σκουριών.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
7 hours ago, marioskef said:

Ε όχι και θρυλικό.....

Με την έννοια θρυλικό και χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας....

Ξεκίνησε μια γραμμή που την απαξιωναν οι παραδοσιακοί πλοιοκτήτες.

Σημείωσε τρομερή επιτυχία και περιττό να αναφέρθει ότι σε κάθε ταξίδι χτυπούσε πρωτοκολλο..

Ένα βαπόρι που δεν ήταν ούτε εκατό μέτρα και προερχόμενο από την θάλασσα του Σετο.  Κατάφερε να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες του μαραθωνίου δρομολόγιου.

Είχε βέβαια και τα μειονεκτήματα του..

Πολλοί το μίσησαν και πολλοί τον λάτρεψαν ..

Είναι σημείο αναφοράς για τους βορειοελλαδιτες..

Εμείς οι παλιότεροι ζήσαμε τις ένδοξες εποχές του 80 και των αρχών του 90 της ελληνικής ακτοπλοιας. Και το Άνεμος είναι και αυτό μέρος της ιστορίας.

 

Link to comment
Share on other sites

Εκανα αρκετα ταξιδια με το Ανεμος απο Κυκλαδες για Θεσσαλονικη...Τοτε αξιοπρεπεστατο και τις 2 φορες με 8αρι γεματο ανεβαινοντας συμπεριφερθηκε καλουτσικα θα ελεγα..

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Θρυλικό ναι μπορεί να μην ήτανε,αξιοπρεπέστατο όμως ήτανε.

Καθιέρωσε τη γραμμή Θεσσαλονίκη-νησιά-Ηράκλειο με τεράστια επιτυχία για την εποχή του.

18άριζε άνετα,είχε πολλές καμπίνες,ήταν πεντακάθαρο,είχε μεγάλο γκαράζ για το μέγεθος του αλλά και άνω γκαράζ για ιχ.Για την εποχή του ήταν μία χαρά και σίγουρα αγαπήθηκε όχι μόνο από ΒορειοΕλλαδίτες αλλά και από πολλούς νησιώτες.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι ανήκε στην Nomikos Lines μια εταιρεία με συμπαθέστατο προφίλ εκείνη την εποχή .

Στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο έκανε καριέρα έλλειψη άλλου αλλά όπου αλλού και να πήγε δεν διακρίθηκε . Λειτούργησε περισσοτερο ως συμπληρωματικό πλοίο σε κάποιες γραμμές η στην άγονη των Κυθηρων . 
Οσο ανήκε στον Νομικό ήταν περιποιημένο και συντηρημένο βαποράκι . Οι καμπίνες του ήταν το μεγάλο πλεονέκτημα ,ήταν πολλές στον αριθμό και πολυτελείς για την εποχή , αλλά οι κοινόχρηστοι χώροι ήταν ελάχιστοι και με κακή διάταξη . 
Στην θάλασσα δεν θα το έλεγες και τρένο . Μετασκευασμένο γιαπωνεζικο της εποχής , με μικρό μήκος , χωρίς stabilizers και με μπόλικα μάγουλα στην πλώρη δεν ήταν ευχάριστο για τα ευαίσθητα στομάχια . 
Είχε 4 μηχανές με ρεβερσες και επι Νομικού η ταχύτητα του ήταν σε αξιοπρεπή επίπεδα λίγο κάτω του μ.ο της εποχής .

μετά  τον Νομικό το βαπόρι πήρε την κάτω βόλτα και επι ΝΕΛ είχε καταντήσει σε μαύρα χάλια για να μην πω αδιόρθωτα ..

Παρότι δεν ανήκε στα πλοία που στιγμάτισαν την εποχή του εντούτοις ακόμη και σήμερα στέκει νεκροζώντανο στον ΝΜΔ , όταν άλλα βαπόρια απείρως καλύτερα του που ανταγωνίζονταν εκείνη δην εποχή έχουν πάρει την άγουσα για τα διαλυτήρια εδώ και σχεδόν δυο δεκαετίες  . Έχουν κι αυτά την μοίρα τους που κανεις δεν ξέρει τι επιφυλάσσει .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomikos said:

18άριζε άνετα

Αυτά τα άνετα -αριζε των 90ς... Αν 18αριζε άνετα δε θα έκανε τη Σίφνο 6.30 και 7 ώρες όταν το αργό Κίμωλος των 16,5knots την εκανε 6 και το νεο Μηλος Εξπρες τοτε σε 5:30-5:45...

Ώρες Ζολωτα έκανε δηλαδή 14-15 στον κατήφορο από τότε.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα της ταχύτητας πράγματι υστερούσε, όμως αυτό που θυμάμαι στα 2 ταξίδια που είχα κάνει επί Νομικού το πλοίο έλαμπε στην καθαριότητα σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, δεν θυμάμαι να είχε σοβαρές μηχανικές βλάβες και σίγουρα στην θητεία του στη γραμμή από Θεσσαλονίκη μέχρι την Κρήτη είχε αγαπηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θυμάμαι από τότε που έπεσαν τα τελευταία καλά λεφτά στο πλοίο ότι 19αριζε… δεν ξέρω αν επισκεύασαν το θέμα που είχε η μια μηχανή με τον στρόφαλο και αν γενικά είναι εντάξει μηχανολογικά αλλά θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αντί να κάθεται! Μάλιστα αν δεν κάνω λαθως στο πλοίο είχε γίνει υδροβολη μέχρι τα ανώτερα καταστρώματα και είχε βαφτεί τέλεια πριν παροπλιστεί

απορώ πως και δεν το εχει τσιμπίσει ακόμα ο supermario 

Edited by Panagiotakó
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η ΑΝΕΝ εχει προσφυγει στα δικαστηρια κατα της Kefalonian για τη μη καταβολη απο τη δευτερη των μισθωματων της ναυλωσης του Αλεξανδρα προς την ΑΝΕΝ.Γι αυτο το λογο το οποιο μελλον του πλοιου παραμενει και θα παραμενει μπλοκαρισμενο μεχρι να βρεθει μια λυση στην υποθεση αυτη.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως αν δεν υπάρχει κάποιου είδους συντηρητική κατάσχεση επάνω στο πλοίο, που να το εμποδίζει να μετακινηθεί ή να προβούν σε εμπορικές πράξεις οι πλοιοκτήτες του σε σχέση με αυτό, μου φαίνεται παράξενο να το αφήνουν έτσι περιμένοντας να τελεσιδικήσει αυτή η διαφορά. Κανονικά η μη καταβολή των μισθωμάτων, δε θα έπρεπε να επηρρεάζει τους πλοιοκτήτες από το να κάνουν κάτι άλλο με το πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεμενες ιστοριες.

Το Ζακυνθος Ι βγηκε εκτος δρομολογιων μηνες πριν κλεισει η Kefalonian, λόγω βλαβης. Χωρις να εχει ανακοινωθει ποτε, ολοι ξερουν οτι το ενα hub cpp, η μια προπελα δηλαδη, η οποια δουλευε με πατεντες, διαλυθηκε στη μανουβρα.

Το Αλεξανδρα Λ, ναυλωθηκε σε αντικατασταση του Ζακυνθος Ι. Ταξιδεψε στο Ιονιο σκαρτους πεντε μηνες.

Η Kefalonian για πολυ καιρο ηταν ασυνεπης στις υποχρεωσεις της (ΝΑΤ, Λιμανιατικα κλπ). Οταν η Levante αγορασε το Κεφαλονια, το Αλεξανδρα σταματησε δρομολογια, αλλα δεν περιλαμβανοταν στη συμφωνια. Ο κιτρινος, καθαρισε το Κεφαλονια απο τα φεσια που κουβαλαγε και πρεπει να εδωσε και (μεχρι) €500χιλ στην ΑΝΕΖ, προς την οποια υφιστατο ισοποση εγγυηση της Kefalonian για τη ναυλωση του Ζακυνθος, προκειμενου να ξεμπλοκαρει η πωληση.

Καποια στιγμη το 2019, ειδαμε οτι γινονταν εργασιες στο Αλεξανδρα και ακουγοταν οτι θα το ξεκιναγε η Seajets, αλλα τελικα δεν προχωρησε η ιστορια.

Το Αλέκαλ:P ειναι περιουσιακό στοιχεία της ΑΝΕΝ, δεν υπαρχει περιπτωση να το δεσμευει για χρεη της Kefalonian προς αυτην. Να του εχει αρει την ελευθεροπλοϊα το ΝΑΤ πιο πιθανο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θυμάμαι ότι δεν ήταν για αντικατάσταση η έλευση του Αλεξάνδρα Λ.

Θυμάμαι ότι για κάποιο διάστημα ταξίδευαν και τα τρία πλοία παράλληλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Μια ενδιαφέρον παρατηρήση είναι η τοποθετηση δύο(2)φωτοβολταϊκων πάνελ στο ντεκακι πάνω από το ρεμετζο ,προφανώς παροχή ηλεκτρικής ισχύος για τον βατσιμανη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...