Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Από  Πειραιά πιστεύω πως το πλοίο δεν μπορεί να δουλέψει καλά έχοντας την Seajets με το World Champion Jet και την Minoan με το Santorini Palace,Ακόμα και οι ώρες να αλλάξουν και να πάει ποιο νωρίς π.χ 10:00 πριν από αυτό θα έχουν σκουπίσει την πολλή κίνηση τα αλλά 2 ταχύπλοα, τώρα ένα σκεφτικό θα ήταν η γραμμή της Ραφηνας αλλά και αυτή με ερώτηματικο 

Edited by cyclades_shipping
  • Replies 567
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Για την επόμενη σεζόν ίσως θα μπορουσε να διπλώσει το Santorini Palace με καποια συνεργασία των 2 εταιρειων.

Posted

Κι αν έρθει Ραφήνα σε απογευματινό δρομολόγιο ? 😅

 

Ο Στεφάνου βάζει νέο πλοίο το απόγευμα, δε θα μείνει χωρίς απάντηση αυτό σίγουρα, είτε θα είναι thunder (με ελκυστικές τιμές για τους επιβάτες) είτε θα είναι αλλαγή δρομολογίων..... 

Posted

Δε νομίζω να βάλει το πλοίο πρωινό από νησιά προς Ραφήνα και απογευματινό από Ραφήνα προς νησιά. Θα πρέπει να διανυκτερεύει σε κάποιο νησιωτικό λιμάνι και δεν έχει καμπίνες. Αν έβαζε 2ο συμβατικό το απόγευμα θα μπορούσε το Thunder να πήγαινε πρωί από Ραφήνα αλλά νομίζω πως 2 συμβατικά είναι υπεραρκετά για την απογευματινή ζώνη. Πιστεύω πως θα μείνει στη γραμμή που είναι και ίσως να δοκιμάσουν να το πάνε νωρίτερα το δρομολόγιο από Πειραιά μήπως τραβήξει κόσμο από τη πρωινή ζώνη.

Posted

Κατά την άποψη μου το καλύτερο για το πλοίο θα ήταν να συμπλήρωνε το Αικατερίνη Π που το καλοκαίρι ταξιδεύει από Ιούλιο μέχρι Σεπτέμβριο Πιτα, διότι οι χώροι του είναι περιορισμένοι , βέβαια μέχρι τότε χούμε καιρό, να δούμε και αν συμφέρει να μπει Ραφήνα μιας και δεν ξέρουμε αν το Superstar που θα φύγει μάλλον από την γραμμή αντικατασταθεί 

Posted

Τα πήγε τόσο άσχημα το πλοίο που ψάχνει να βρει άλλη γραμμή; Έχουμε εικόνα (αριθμούς) για την κίνησή του; Ή είναι σεναριολογία;

Posted (edited)

Οι πληρότητες δεν ήταν οι ικανοποιητικές από όσο έχω μάθει από ανθρώπους που βρίσκονται κοντα στην εταιρια , επίσης, με το Santorini Palace να παίρνει το προβάδισμα για Μύκονο(απευθειας) η οποία πέρυσι δούλεψε παρά πολύ καλά με το Thunder του δημιούργησε πρόβλημα 

Ρόλο έπαιξε και το Superexpress το οποίο είχε μειωμένες τιμές για Τήνο Μύκονο και με λιγότερη διάρκεια ταξιδιού από το Thunder 

Edited by cyclades_shipping
Posted

Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι και πολύ σοβαρά όλα αυτά τα επιχειρήματα.. 

Το Santorini Palace είχε δρομολόγιο για Μύκονο 3 φορές την εβδομάδα και 2 ώρες νωρίτερα από το Thunder. 

Πέρσι, αν όντως δούλεψε τόσο καλά με τη Μύκονο, το πλοίο ανταγωνιζόταν πάλι το Santorini Palace, αλλά ΚΑΙ το Hellenic Highspeed τις υπόλοιπες μέρες (και μάλιστα σε κοντινότερη αναχώρηση). 

Το Superexpress τί ρόλο έπαιξε ακριβώς; Αναχωρούσε 4 ώρες νωρίτερα και από Ραφήνα, ενώ οι μειωμένες τιμές ήταν μόνο για Τήνο (όπου δεν προσέγγιζε καν το Thunder) και όχι για Μύκονο.

Επίσης έχει ξαναειπωθεί ότι το Superstar δεν θα αντικατασταθεί στη Ραφήνα από τη Seajets, αφού θα μπει στη γραμμή το Andros Queen. 

Posted

Μην ξεχνάμε όμως ότι πέρυσι το Thunder για Σύρο Μύκονο είχε πρόσφορα γνωριμίας στα επιβατικά εισιτήρια, καθώς και το Hellenic Highspeed έκανε 3:30 ώρες .

Οσο για το Superexpress ήταν λάθος μου όντως.

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Το πλοίο στο ΣΑΣ ζητάει

Α) ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ ΘΑΝΤΕΡ ΣΕ 26-05-2023 ΕΩΣ 07-10-2023 ΑΝΤΙ 01-06-2023 ΕΩΣ 30-09-2023
Β) ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΘΗΡΑ-ΙΟΣ-ΠΑΡΟΣ- ΜΥΚΟΝΟΣ-ΣΥΡΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΡΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΠΑΡΟΣ-ΙΟΣ-ΘΗΡΑ- ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΝΤΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΡΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΣΥΡΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Πρόκειται για κάποια συνεργασία με την MINOAN ;

Edited by proud_ionian
λινκ
Posted

Αυτή είναι ειδησούλα! Αν λάβουμε υπόψιν τα λιμάνια προσέγγισης (πλην της Ίου είναι τα ίδια με το Santorini) αλλά και την περίοδο δρομολόγησης (δύσκολα νέα εταιρία θα ζητούσε δρομολόγια μέχρι 7/10) μάλλον μιλάμε για δίπλωμα στη γραμμή...

Posted
On 9/30/2022 at 10:39 AM, jimmyN said:

Για την επόμενη σεζόν ίσως θα μπορουσε να διπλώσει το Santorini Palace με καποια συνεργασία των 2 εταιρειων.

fotis-mpezos.gif

Posted (edited)

Πάντως δεν νομίζω η Fast Ferries με δυο δυνατές ανταγωνίστριες εταιριες να έμπαινε μόνη της Ηράκλειο 

Edited by cyclades_shipping
Posted

Ετσι ακουγεται εδω και καποιες μερες.

2 hours ago, proud_ionian said:

Μήπως πουλήθηκε στον Ιταλό;

 

Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί αποκλείεται να έγινε το αντίθετο?? Δηλαδή η Fast Ferries να αγόρασε το Σαντορίνη Πάλας??😎

Πες μας τις πληροφορίες σου π100; (Πάντα πέφτεις μέσα!!!)

Posted
On 4/3/2020 at 4:41 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μην δεν το δούμε να ταξιδεύει καθόλου το καλοκαίρι

 

On 4/3/2020 at 4:49 PM, MILTIADIS said:

Μεγαλο αχτι πρεπει να το εχεις το πλοιο.Καθε χρονο τα ιδια :D

 

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί αποκλείεται να έγινε το αντίθετο?? Δηλαδή η Fast Ferries να αγόρασε το Σαντορίνη Πάλας??😎

Καθε χρονο τετοια εποχη ο π100 βγαζει προς πωληση το Σαντορινη Παλας. :D

Posted

Το καλοκαίρι του 2020 ήταν το πρώτο καλοκαίρι του κορωνοιου, που όλα ήταν στον αέρα με τα δρομολόγια των ταχύπλοων. Επειδή ζήτησε το Thunder να κάνει δρομολόγια συμπληρωματικά στην ίδια γραμμή του Σαντορίνη Πάλας, βγάλατε συμπέρασμα ότι θα πουληθεί το Thunder. Και εγώ ρωτάω γιατί δεν μπορεί να γίνει το αντίθετο??

Posted

Σε θεωρητικο επιπεδο προφανως και μπορει να γινει το αναποδο ,σε πρακτικο επιπεδο αν υπαρχει τετοια προοπτικη ειναι το θεμα

Posted

Σίγουρα μπορεί να γίνει το αντίθετο και να αγοράσει το Santorini Palace η Fast Ferries. Το θέμα είναι αν προτίθεται βάλει το χέρι βαθιά στη τσέπη και να αγοράσει το Santorini με τα λεφτά που θα ζητάει η Minoan. Μιλάμε για ποσό κοντά στα 20εκ. Μη ξεχνάμε ότι το Santorini είναι το μοναδικό ταχύπλοο σκάφος σε όλο το στόλο του Grimaldi και το πήρε από “σπόντα” κατά την εξαγορά της HSW από την Attica. Βέβαια ο Grimaldi είναι αυτός που μας έχει συνηθίσει στο να αγοράζει πλοία συνεχώς και όχι η Fast. Στο τέλος μπορεί να μη πουληθεί και κανένα αλλά να δούμε μια απλή συνεργασία μεταξύ των δυο εταιριών

Posted

Αφού εγκρίθηκε η δρομολόγηση του Thunder στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες Πειραιά, να πούμε ότι δεν πουλήθηκε ούτε το Thunder στη Minoan, ούτε το Σαντορίνη Πάλας στη Fast Ferries. Απλώς με τη δρομολόγηση του Thunder στη ίδια γραμμή με αντίθετα δρομολόγια από το Σαντορίνη Πάλας, νομίζω ότι υπάρχει κοινή αντίληψη, ότι θα βοηθήσει και τα δυο πλοία και τους πράκτορες να έχουν τη καθημερινή δυνατότητα εξυπηρέτησης του πελατολογίου τους.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...