wysiwid Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 (edited) Το superrunner της golden ΝΥΝ seajets θα ερθει , υπαρχει περιπτωση να το πουν terrajet ii? Edited May 18, 2021 by wysiwid
giorgos_249 Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 Από Βόλο αυτό που άκουσα είναι αναχωρήσεις καθημερινά, με διανυκτέρευση Βόλο, και θα προεκτείνεται ως Θεσσαλονίκη κάποιες μέρες (και κάποιες άλλες Μαντούδι) και θα διανυκτερεύει Θεσσαλονίκη Κυριακές. Να δούμε τι θα πραγματοποιηθεί....
gtogias Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 Ομολογώ ότι ακόμα δεν έχω καταλάβει. Αρχικά διάβασα για τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα από Θεσσαλονίκη για την περίοδο 15/6 με 15/9. Μετά για ένα δρομολόγιο τις Κυριακές και ένα δεύτερο τις Τετάρτες. Μετά ξανά για ένα δρομολόγιο. Το αυτό και για το πλοίο. Ούτε και αυτό σίγουρο. Καταλαβαίνω ότι δεν υφίσταται επίσημη ανακοίνωση, από τη στιγμή που δεν υπάρχει διαγωνισμός ή σύμβαση. Βοηθήστε όμως λίγοι οι έχοντες γνώση, τι ισχύει? Υπάρχει είδηση ή είναι όλα εκτιμήσεις?
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2021 Author Posted May 18, 2021 Η προκήρυξη της γραμμής θα είναι για τρία κυκλικά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη Σποράδες.
wysiwid Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 (edited) 51 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Η προκήρυξη της γραμμής θα είναι για τρία κυκλικά δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη Σποράδες. Υπάρχει περίπτωση η hellenic να συμμετέχει και αυτή με το high speed 4 η το Hellenic high speed ;; Edited May 18, 2021 by wysiwid
Thanos Skiathos Posted May 25, 2021 Posted May 25, 2021 Μήπως τελικά δούμε να ανεβαίνει το superrunner στην επιδοτούμενη γραμμή??? Πηγή:Arxipelagos.gr
togias_k Posted May 25, 2021 Posted May 25, 2021 On 5/23/2021 at 12:08 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Η προκήρυξη της γραμμής Θεσσαλονίκη Σποράδες είναι για ταχύπλοο με μήκος πάνω από 100 μέτρα. Οπότε μόνο monohull μπορεί να καταθέσει φάκελο. Δηλαδή Hellenic Highspeed, Superrunner και Tera Jet, οπότε εάν ο Ηλιόπουλος δηλώσει δύο πλοία που έχει (ένα σαν αντικαταστάτη) θα πάρει τη γραμμή. Έχει αναφερθεί εδώ μέσα ότι τη γραμμή θα την εκτελέσει το Superrunner. (Tera Jet αποκλείεται)
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2021 Author Posted June 1, 2021 Τα δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκη Σποράδες θα πάνε στη Seajets με το Superrunner Jet (ex Superruner). Τα δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν τη Παρασκευή 18 Ιουνίου από τη Θεσσαλονίκη με αναχώρηση στις 7:00. Τον Ιούνιο τα δρομολόγια θα γίνονται κάθε Παρασκευή (7:00), Σάββατο (7:45) και Δευτέρα (7:00). Από τον Ιούλιο τα δρομολόγια θα γίνονται κάθε Δευτέρα (7:00) Τετάρτη (7:45), Παρασκευή (7:45). Στα τέλη Ιουλίου θα προστεθεί άλλη μια αναχώρηση κάθε Σάββατο.
PavlosA Posted June 2, 2021 Posted June 2, 2021 Εξαιρετικά νέα! Εδώ: https://skiathoslife.gr/epivevaionetai-to-skiathoslife-thessaloniki-apo-18-iouniou-i-syndesi-me-sporades-deite-dromologia-kai-times/ Αναφέρεται τιμή οικονομικής θέσης 36,70 €, ωστόσο στο site της εταιρείας όπου έχουν ήδη ανέβει τα δρομολόγια, δεν δίνεται υπάρχει τέτοια επιλογή, μόνο silver στα 46,70. Στο ferrytraveller.gr που κοίταξα δεν έχουν ανέβει τα δρομολόγια ακόμη.
wysiwid Posted June 2, 2021 Posted June 2, 2021 (edited) Τα δρομολόγια Edited June 2, 2021 by proud_ionian μεταφορά
Ssiap21 Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 (edited) Στο Marine Traffic το Μαντούδι - Αλόννησος το δίνει 25 ναυτικά μίλια. Για να καλύψει την απόσταση σε 25 λεπτά θα πρέπει να πηγαίνει με πάνω από 50! Μήπως έχουν κάνει λάθος στους υπολογισμούς; Ή κάποιο τυπογραφικό λάθος στις ώρες; Edited June 3, 2021 by Ssiap21
Nikos_Chania Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Εντάξει σε ένα σημείο μονο βλεπω το δίνει 25 λεπτα, προφανώς τυπογραφικό. 45 λεπτα το δηλωνει, το οποιο θέλει 37.5 κόμβους. Κλασσικός το Ηλιόπουλος, ωράρια που δεν βγαίνουν απλα και μόνο για να αποφύγει διπλα πληρώματα.
nomikos Posted June 3, 2021 Posted June 3, 2021 Πάντως η προέκταση μέχρι το Μαντούδι είναι μία πάρα πολύ καλή κίνηση και θα δουλέψει πολύ καλά.Θα κάνει και αίσθηση στα νησιά που έχουν συνηθίσει τόσα χρόνια με το Πρωτέα.
wysiwid Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 (edited) Ανεβοκατεβάζει τα δρομολόγια απο το σύστημα της... πραγματικά μπερδεύεται ο κόσμος απο τις συνεχεις εναλλαγές... ενω ειχε το Μαντούδι τωρα το κατεβασε απο το online Edited June 8, 2021 by proud_ionian
polmyt Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Χτες παντως ακουσα στο ραδιοφωνο διαφημηση για τη συγκεκριμενη γραμμη με το SUPERRUNNER JET
express skiathos Posted June 16, 2021 Posted June 16, 2021 Τα δρομολόγια της Seajet στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Μαντούδι. thessaloniki-sporades-mantoudi-en.pdf
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2021 Author Posted June 18, 2021 Στο πρώτο δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη, το Superrunner Jet είχε 560 επιβάτες και 60 ΙΧ.
AEGEAN SEA Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 Άρα 85-90% πληρότητα για επιβάτες. Αν σκεφτούμε ότι τα πρωτόκολλα είναι 80% για πλοια χωρίς καμπίνες
togias_k Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 1 hour ago, Champion Jet_2 said: Πρωτόκολλο σήμερα στην επιστροφή το πλοίο φυσικά λόγω και του τριημέρου.Μακάρι να τα πάει καλά στη γραμμή και να στεριώσει.Με τα χρήματα της επιδότησης αλλά και των εισιτηρίων πρέπει να τρίβουν τα χέρια τους εκεί στην seajets Το πρωτόκολλο που λένε ότι πιάνει ή ότι παει πολυ καλά από κίνηση είναι αφενός μεν της διαφήμισης που έχει πέσει και αφετέρου δε των οικονομικών τιμών που παρέχει λόγω της επιδότησης, σχεδόν η μισή τιμή από το Fc4 και το Superspeed.
Champion Jet_2 Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 Από Μαντούδι γνωρίζει κανείς πως πάει από κίνηση;
wysiwid Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 47 minutes ago, Champion Jet_2 said: Από Μαντούδι γνωρίζει κανείς πως πάει από κίνηση; Απο Σκόπελο αν δεν κάνω λάθος γυρω στα 20-30 αυτοκίνητα και επιβάτες 70-100 αλλα δεν ειμαι σίγουρος ( οπότε λογικά με Σκιάθο και Αλόννησο θα είναι καλυτεροι οι αριθμοί, θα προσπαθήσω να μαθω ), Την Παρασκευή θα το ταξιδέψω πρώτη φορά. Θα ανέβει πολύ σταδιακά πιστευω και εύχομαι οτι σε συνάρτηση με τα μίλια θα αφήσει κέρδος η προέκταση αυτή . Αλλαξε και την μανούβρα του ο Καπετάνιος στο λιμάνι την πάει κάθετα στην προβλήτα για να μην τραβάει και φύκια κτλ.
wysiwid Posted July 2, 2021 Posted July 2, 2021 (edited) 57 ιχ απο Μαντούδι για Σκοπελο σημερα το superrunner, ανεβαίνει και το Μαντούδι ! Οποτε λογικα και για Σκιάθο και Αλόννησο θα πηγε πολυ καλα . μάλιστα προχθες ηρθαν τουλαχιστον 140 ιχ στο νησι 90 με τα δυο πλοία της Ανες και 50 με της Seajet σημάδι της δυναμικής που έχει η γραμμή άσχετα αν εχουμε πανδημία Edited July 2, 2021 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted August 10, 2021 Author Posted August 10, 2021 Τεράστια η ανταπόκριση των Βορειοελλαδιτών για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σποράδων Quote «Ούτε καρφίτσα δεν πέφτει» στο ταχύπλοο οχηματαγωγό που δρομολόγησε από τις 18/6 η SeaJets προκειμένου να συνδέσει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων. Οι αριθμοί των μετακινήσεων επιβεβαιώνουν την μεγάλη πληρότητα των τελευταίων εβδομάδων και όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ναυτιλιακός πράκτορας της εταιρείας Χάρης Καραχαρίσης “ Ιούνιο και Ιούλιο ταξίδεψαν για Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο 9.500 επιβάτες συνολικά, ενώ μέχρι τις 25/8 ο αριθμός τους αναμένεται να ξεπεράσει συνολικά τις 18.000». Σύμφωνα με τον κ Καραχαρίση από τις 18/6 και για όλο τον Ιούνιο, το ταχύπλοο οχηματαγωγό πλοίο Super Runner Jet της SeaJets, χωρητικότητας 650 ατόμων-βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων λόγω της covid-19-, μετέφερε από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με προορισμό τα νησιά των Σποράδων 2.500 άτομα και 300 δίκυκλα και επιβατικά οχήματα, ενώ τον Ιούλιο οι αντίστοιχοι αριθμοί ήταν 7.000 και 900. Διευκρινίζοντας δε ότι το τελευταίο 20ήμερο το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-νησιά των Σποράδων εκτελείται από το ταχύπλοο οχηματαγωγό πλοίο Champion Jet, χωρητικότητας 750 ατόμων, ο κ. Καραχαρίσης τόνισε ότι “ λόγω και του έντονου ενδιαφέροντος που εκδηλώνεται το δρομολόγιο Ιούλιο και Αύγουστο εκτελείται τέσσερις φορές την εβδομάδα, (κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο), από τρεις τον Ιούνιο” ενώ ευχήθηκε «να εδραιωθεί η επιδοτούμενη αυτή γραμμή και να εκτελείται κάθε χρόνο για τουλάχιστον τρεις με τέσσερις μήνες”. Υπογραμμίζεται ότι τα δρομολόγια θα εκτελούνται μέχρι και τις 3 Οκτωβρίου, με τρία εβδομαδιαία από τον Σεπτέμβριο, ενώ οι ταξιδιώτες θα βρίσκονται από τη Θεσσαλονίκη στη Σκιάθο σε περίπου τρεις ώρες και 15 λεπτά, σε τέσσερις ώρες στη Σκόπελο και σε τέσσερις ώρες και 25 λεπτά στην Αλόννησο. Ενέργειες από...χθες για τη διατήρηση της ακτοπλοϊκης σύνδεσης Με τη φράση “ δεν υπάρχει εισιτήριο αυτή τη στιγμή, είμαστε με την πληρότητα στο 100% ” ο δήμαρχος της Σκιάθου Θοδωρής Τζούμας, υπογράμμισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ την ανάγκη καθιέρωσης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων, λέγοντας χαρακτηριστικά: “ Αν η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή λειτούργησε τόσο καλά εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, σκεφτείτε τι μπορεί να γίνει στην μετά covid-19 εποχή”. Σημειώνοντας πως η ισχύς της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής σύνδεσης λειτούργησε καθοριστικά για την τόνωση της οικονομίας της Σκιάθου “ τη στιγμή που λόγω της covid-19 η Σκιάθος αποκλείστηκε από πολλές άλλες γραμμές” ο ίδιος υπογράμμισε, ότι “ ξεκινήσαμε ήδη τις ενέργειές μας ώστε να διατηρηθεί αφενός η γραμμή, αφετέρου δε να ανακοινωθεί νωρίς η έναρξη των δρομολογίων το 2022 και έτσι να μπορούν οι εν δυνάμει επισκέπτες, Βορειοελλαδίτες και Βαλκάνιοι, να κάνουν έγκαιρα τον προγραμματισμό τους”. Ο ίδιος σημείωσε ότι «για ένα (τέτοιο) σύντομο ταξίδι, το πλοίο είναι σύγχρονο και το εισιτήριο δεν είναι απαγορευτικό» και υπενθύμισε ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες είναι αποτέλεσμα των ενεργειών που έγιναν σε συνεργασία με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, ζητώντας από το υπουργείο Ναυτιλίας να προχωρήσει στην επιδότησή της. Τη θέση του ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων “ όχι μόνο έσωσε τη φετινή τουριστική σεζόν, αλλά λειτούργησε καθοριστικά στην τόνωση της τοπικής οικονομίας”, διατύπωσε ο δήμαρχος της Σκοπέλου, Σταμάτης Περίσσης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “ δεν πρέπει να πάψει να ισχύει και θα δουλέψουμε για αυτό όλοι οι αρμόδιοι φορείς”. Στο πλαίσιο αυτό, υπογραμμίζοντας ότι το φετινό εγχείρημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης “ στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία”, ο ίδιος σημείωσε ότι στο νησί η πληρότητα είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, με τους επισκέπτες του “ να ξοδεύουν καλά”, γεγονός, που όπως εκτίμησε αποτυπώνει και την ανάγκη των Ελλήνων να αποδράσουν, μετά και τα μέτρα που επιβλήθηκαν το προηγούμενο διάστημα για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού. “ Επιβεβλημένη” χαρακτήρισε την ανάγκη διατήρησης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τα νησιά των Σποράδων ο δήμαρχος Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης, ο οποίος υπογραμμίζοντας την «καλή χημεία» μεταξύ Βορειοελλαδιτών και Σποραδιτών, τόνισε “ τα οφέλη από την ισχύ της στα επόμενα χρόνια, θα είναι πολλά και για τις δύο πλευρές”. Υπενθυμίζοντας δε ότι η σύνδεση αυτή “ ήταν πάντα επιτυχημένη οποτεδήποτε και αν ίσχυσε”, ο κ. Βαφίνης σημείωσε “ φέτος έχουμε πληρότητα στο νησί στο 100% και αυτό ήταν ανέλπιστο για εμάς, δεν το υπολογίζαμε. Πρόκειται αποκλειστικά και μόνο για εσωτερικό τουρισμό”, τόνισε. Και οι τρείς πάντως χαρακτήρισαν «καλό εισιτήριο» το κόστος της μεταφοράς των επισκεπτών από τη Θεσσαλονίκη για τα νησιά των Σποράδων. Υπενθυμίζεται ότι για Σκιάθο οι τιμές ξεκινούν από 36,70 ευρώ/άτομο και φτάνουν ως και 94,40 ευρώ/άτομο, με το κόστος για τα ΙΧ στα 89,50 ευρώ και τα δίκυκλα σε 17,90 ευρώ. Για την Σκόπελο οι τιμές ξεκινούν από 40,30 ευρώ/άτομο και φτάνουν στα 96 ευρώ/άτομο, με το κόστος για ΙΧ σε 105,90 ευρώ και για τα δίκυκλα σε 21,10 ευρώ. Για την Αλόννησο οι τιμές ξεκινούν από 48 ευρώ/άτομο και φτάνουν ως και 96 ευρώ/άτομο, με το κόστος για ΙΧ στα 115,10 ευρώ και για τις μοτοσυκλέτες στα 23 ευρώ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now