Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

 

Panagia Hozoviotissa Main Particulars / Παναγια Χοζοβιώτισσα Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: PANAGIA HOZOVIOTISSA

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Argostoli(1977-1992),Myrtos(1992-1995),Isla de Ibiza(1995-2004)

IMO Number: 7229796

LOA / Μέγιστο Μήκος: 95,00 m

Breadth / Πλάτος: 14,60 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 3204 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1977

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Salamis,GREECE

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x MWM 14854 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 14 Knots

____________________________________________________________

(1977, launched as Scorpios, then Mύρτος, Isla de Ibiza, Παναγία Χοζοβιώτισσα)

Edited by Nick the Greek
tag
Posted (edited)

τι νεα απο το καμαρι των θαλασσων;

Απο οτι θυμαμαι περσυ τετοια εποχη ξεκινησε. Λογικα δεν θα επρεπε να δεσει οπου να'ναι για ετησια και για χαρτια; Εκτος βεβαια αν εχει παρει παραταση στα χαρτια του.

αν ξερει καποιος να μας πει

Edited by proud_ionian
tag
Posted

Αμ, το άλλο δεν το πρόσεξε κανείς! Ούτε και εσύ proud που θα όφειλες :D

Το πλοίο για δεύτερη φορά στην ζωή του (έστω και εμμέσως) συμμετέχει σε πολέμο κατά των Στριντζαίων (που λες και εσύ)!

Το αποτέλεσμα του πρώτου πολέμου είναι γνωστό από την Ιστορία.

Να δούμε τώρα θα πάρει την ρεβάνς ή η ιστορία θα επαναληφθεί. :confused:

Posted

Το άκουσα (αλλά και το είδα) στην σίφνο πρίν μερικές μέρες .... πιο πολύ σαν scania νταλίκα ακουγοντάν παρά σαν ferry , Πάντος άκουσα ότι στην τιμή του απλού εισιτιρίου σου προσφέρουν κρουαζιέρα :-)

Posted

Και γω μια βδομαδα που το βλεπα στη Συρο οταν σφυρουσε μελαγχολουσαν τα γαιδουρια...

Απο δρομο κανει 13,2 και δε φαινεται να ετοιμαζεται να δεσει ακομα

Και απο κοσμο προς μεγαλη μου εκπληξη εχει αρκετο για την εποχη και τα δρομολογια του

Posted

13,2 ???? χμμμ , εάν το πάρει χαμπάρει το ΥΕΝ , θα το κόψει καμπάνα .... τόσοοοοοο γρήγορα που πάει ...αδερφάκι του HS4 είναι ???

Posted

Μπα δευτεροξαδερφο μαλλον...Παντως απο κινηση ολο το καλοκαιρι ειχε και ιδιαιτερα τις μερες που επιανε Παρο - Δυτ.Κυκλαδες...

  • 3 weeks later...
Posted

Εγώ μιά χαρά βαμμένη την είδα την αριστερή μπάντα (εκτός άν υπάρχη κάτι που δέν πρόσεξα,καθ'ότι δέν πήγα να το δώ κι'από κοντά).

Είναι όμως ωραίο μέ το κόκκινο αυτό χρώμα (παρ'όλο που δέν είμαι λάτρης τού συγκεκριμένου χρώματος χεχε),σέ αντίθεση με το άσπρο που ήταν όταν το πρωτοείδα πέρσι τον Σεπτέμβρη.

Posted

Φαίνεται τέλειωσαν τά βαψίματα κι'αρχίσαν τα ξυσίματα..

Αρα μάλλον πλησιάζει η ώρα τής επανάκαμψης στην ενεργό δράση.

(ΥΓ.ποιά είναι η "μεγάλη" δεξαμενή τού Βασιλειάδη;νόμιζα πως μόνο μιά δεξαμενή υπάρχει,αυτή που περνάμε πρίν φτάσουμε στά Ροδίτικα)

Posted

Στου ¨Βασιλειάδη¨ είναι τα Ελληνικά drydocks, μόνιμες δεξαμενές οι οποίες εξασφαλίζουν την είσοδο και απάντληση του νερού με ένα συνδυασμό πλωτής φραγής και ισχυρών αντλιών.΄Μπαίνωντας απο την κύρια είσοδο, μετά το σταθμό του ΟΣΕ, η μεγάλη είναι δεξιά και η μικρή αριστερά. Οι άλλες δεξαμενές επισκευής στο Πέραμα είναι πλωτές και ανεβοκαταιβένουν πάνω σε ένα μόνιμο σύστημα ανελκυστήρων. Παρόμοιες υπάρχουν στην Ελευσίνα και το Σκαραμαγκά όπου υπάρχει και μόνιμη δεξαμενή.

  • 3 months later...
Posted

Το καμαρι ανηφορησε για Χαλκιδα οπου Δευτερα θα ανεβει μαλλον στη μικρη δεξαμενη να βαλει τα καινουρια της τιμονια γιατι το ενα καπου το αφησε στην αγονη...

Posted

Και αιτία μια πρόσκρουση στο Νεώριο!!!

Σε προβλήτα των εγκαταστάσεων ναυπηγείου Νεώριον Σύρου προσέκρουσε απογευματινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ» Ν.Π.11319, κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης στο λιμένα Σύρου, με 4 επιβάτες, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους.

Στη συνέχεια το πλοίο πρόσδεσε με ασφάλεια στο λιμάνι, ενώ από τη Λιμενική Αρχή Σύρου απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι προσκόμισης πιστοποιητικού αξιοπλοϊας από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Το πλοίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Λαύριο-Κέα-Κύθνο-Σύρο-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σίκινο-Φολέγανδρο.

Από τη Λιμενική Αρχή Σύρου διενεργείται προανάκριση.

Πηγη ΥΕΝ

  • 2 months later...
Posted

Πηρε το αυτι μου οτι χτες με τον καιρο τα χρειαστικανε στο βαπορι μιας και η θαλασσα εφτανε μεχρι πανω.

Μαλιστα ο Μαμιδης ηθελε να σταματησουνε στην Παρο και μην συνεχισουν.Τελικα εφτασε στον τελικο προορισμο του(δεν ξερω που πηγαινε χτες)με τουλαχιστον 3 ωρες καθυστερηση

Για την ιστορια δεν πρεπει να ειχε πανω απο 10 ατυχους επιβατες

Posted

Yes my dear.

Για την ιστορια ειχε 8 επιβατες και εκανε δρομολογιο Σεριφο-Παρο-Συρο.

Δε νομιζω ο ιδιος ο Μαμιδης να φοβηθηκε. Μαλλον τον κοσμο θα λυπηθηκε :eek:

Να μην ημουνα και γω μεσα...

Posted

με πανω απο 6 οποιος ταξιδευει με το Αργοστολι ειναι ηρωας.

περαν του κουνηματος (μη μας μεινει κουσουρι:eek: ) ψηλωνει αναγκαστικα στον καιρο. οταν ηταν εδω (προ αμνημονευτων χρονων) το πατρα σαμη με καιρο το εκανε μεχρι και 5 ωρες (απο 3.45' που εκανε κανονικα φαναρι φαναρι).

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

αισθανθηκα την αναγκη να απαντησω στο σχολιο του georgios express για το αργοστολι (και οχι μονο):rolleyes:

δεν λεει ο proud Αργο στολο το αργοστολι. ετσι το ελεγαν οσοι ταξιδευαν τοτε και δεν ειχαν αδικο. ηταν το πιο αργο απο τα τρια που εκαναν τη γραμμη (ιονις αργοστολι κεφαλληνια). αυτο δε σημαινει οτι οταν το βλεπω δεν μου ξυπνα αναμνησεις απο τα παιδικα χρονια (εχω παρα πολλες πλευσιμες ωρες πανω του) ή οτι δεν θα ηθελα να ξαναταξιδεψω με αυτο για το υστατο χαιρε.

προσφατα το ειδα παλι απο κοντα στη συρο και ηταν σα να μην εχει περασει ουτε ενας χρονος απο τοτε που πρωτοηρθε πατρα. το θυμαμαι ασπρο με το ονομα του γραμμενο στο πλαι με μεγαλα πορτοκαλι γραμματα (υπαρχουν ακομη τα σημαδια).

3 σκηνες μου ερχονται στο νου, καλοκαιρι του 78 (δευτερη του χρονια) α) να το περναμε με το ιονις στις οξειες (πρωι προς πατρα), β) να δενει πατρα ειτε 10 ραμπα ειτε 14 γωνια & γ) να ερχεται στις Φρικες της Ιθακης κανοντας αγονη αιτωλοακαρνανιας (σαμη, βαθυ, φρικες, αστακος, μυτικας νυδρι και δεν ξερω τι αλλο) και να μη δενει αλλα να κανει drift και ο επιβατης να ανεβαινει με ανεμοσκαλα απο τη βαρκα στο γκαραζ.

ναι georgios express οσον αφορα αργοστολι (και το λημνος για τους απο εκει) θυμομαστε το παρελθον και ενα στυλ ταξιδιου που χανεται. οσο για ροδανθη και κεφαλονια ειναι ακομη ενεργα στις γραμμες τους οποτε δεν μπορουμε να μιλαμε για νοσταλγια. μαλλον για θλιψη μπρος στο μελοθανατο.

ΥΓ ξεφυγα και γω, για περισσοτερα, ξαναδιαβαστε εδω

post-13-128326957853_thumb.jpg

post-13-128326957855_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
περναμε οχι παιρναμε
Posted

να συμπληρωσω οτι το αργοστολι ηταν απο τα τελευταια βαπορια με κουβερτωμενο καταστρωμα. ειχε ξυλο (εχει ακομη??) στις βαρδιολες και μεχρι τους ανεμοθωρακες.

ναι κυριοι ειχε μπαρ μπροστα απο τις μπροστινες βαρκες (υπαρχει τωρα:D και καθισματα που προστατευονταν απο υποτυπωδεις ανεμοθωρακες (λιγοτερο τζαμι περισσοτερη λαμαρινα).

μπορει να μην ειχε προσβαση στην πλωρη (οπως το κεφαλληνια) ή "μπαλκονακι" οπως το ιονις αλλα το μεγαλο ανοιχτο deck πισω απο τις τσιμινιερες ειναι ολα τα λεφτα. (οπως ακριβως και του διαδοχου του στη γραμμη της πατρας:D ).

προσωπικα με ενθουσιαζε η θεα απο τη βαρδιολα. βλεπεις την καδενα κανονικα μεχρι που ξενεριζει η αγκυρα. (οπως στον κορναρο). στο χοζο οι αγκυρες δεν μπαινουν μεσα στο οκιο, γιατι λογω λανθασμενης κλισης φρακαρουν και κρεμονται εξω σαν του καϊκιου:P.

αν εχει ταξιδεψει καποιος προσφατα ας μας πει απο σαλονια τι παιζει. ως αργοστολι ειχε ενα σαλονι πλωρα (πισω απο το ρεμετζο της πλωρης) και ενα αλλο μεγαλυτερο πρυμα που ηταν ολο αεροπορικες. αργοτερα (οταν εγινε Μυρτος) ξηλωθηκαν οι αεροπορικες και εγινε και εκει σαλονι, αλλα δεν ηταν πολυ δημοφιλες γιατι ηταν χαμηλες οι πλατες των καθισματων.

ειχε και ενα μικρο και ανετο σαλονακι πισω απο τη γεφυρα, το οποιο δουλευε τις μερες αιχμης κυριως. ηθελα να καθομαστε εκει γιατι ηταν κοντα στη γεφυρα. δεν ξερω αν υπαρχει ακομη ή το εχουν ξηλωσει.

το χρωμα που του πηγαινε πιο πολυ ηταν το σκουρο μπλε που ειχε απο το 1979 ως το 1989. αρχικα (επι ΝΕΚΙ) ηταν πολυ σκουρο και μετα το ξανοιξαν λιγο επι ΕΑ. το μπλε σταματαγε πανω απο το οκιο, ενω μετα τα φινιστρινια του πλωριου σαλονιου "εσπαγε" προς τα κατω. αρχικα ειχε και τα γραμματα σιελ στις παντες (εκει που ηταν παλια κοκκινα), αλλα μετα τα εσβησαν εγραψαν το ονομα κατω απο το ρεμετζο της πλωρης.

απο το 89-91 ηταν ασπρο. το 91 οταν το αγορασε η ΝΕΑ ΠΝΟΗ (μαυρουδης στριντζης) ταξιδεψε κατασπρο (βαπορι τσιμινιερες τα παντα) χωρις σινιαλα μονο με το ονομα. σαν μυρτος ηταν παλι μπλε (πιο ανοιχτο). στην πλωρη εφτανε οσο ειναι το κοκινο τωρα, αλλα εσπαγε παλι μετα το πλωριο σαλονι. την πρωτη χρονια (1992) εσπαγε και αλλο μετα τις τσιμινιερες και θυμιζε το παλιο adriatic star.

παλια ειχε και δυο σκαλες επιβατων (σαν καταπελτακια επιβατων) που κατεληγαν στις πορτες διπλα απο τον καταπελετη. αυτες τις δουλευαν πολυ στην πατρα. αφαιρεθηκαν οταν εγινε μυρτος.

μεχρι που επεστρεψε ελλαδα ειχε κατω απο το ονομα στην πρυμη δυο "προσκουστηρες":p σαν ρελια, σαν κι αυτους που εβαλαν οι γαλλοι στο αρετουσα. 27 χρονια δεν ειχαν παθει τπτ, επαθαν τον πρωτο μηνα που ταξιδεψε στο αιγαιο.

Posted

Proud το ξυλινο καταστρωμα υπαρχει ακομα και σχετικα σε καλουτσικη κατασταση. Το σαλονι που αναφερεις πισω απο το ρεμετζο της πλωρης υπαρχει ακομα και ειναι το καλυτερο σημειο εσωτερικα του πλοιου.

Βεβαια μπορει να ειναι καθαρο αλλα η μυρωδια δεν το εγκαταλειπει ποτε.

Ετσι αν ειναι χειμωνας που πρεπει να εισαι μεσα την εβαψες. Αν εχει και καιρο τοτε καλυτερα να μην το προτιμησεις. Οι προσκρουτηρες που ειχε υπαρχουν στο βυθο της Κυθνου.:D Στο πρωτο του ταξιδι σαν Χοζοβιωτισσα Επαθε μπλακ αουτ μπαινοντας στο λιμανι και επεσε με φορα πανω στο μωλο και εφυγε το ζωναρακι.. Απο τεχνικης πλευρας θελω να ρωτησω αν και τοτε ειχε το προπελακι (γιατι απο το χειριστηριο του φαινεται σχετικα καινουριο). Οταν ηταν στα νιατα του οι κινησεις γινονταν απο τη γεφυρα με ρεβερσες ενω τωρα δουλευουνε μονο οι τηλεγραφοι του. Και για να αναποδησει θελει αρκετα δευτερολεπτα...

Posted
Απο τεχνικης πλευρας θελω να ρωτησω αν και τοτε ειχε το προπελακι (γιατι απο το χειριστηριο του φαινεται σχετικα καινουριο). Οταν ηταν στα νιατα του οι κινησεις γινονταν απο τη γεφυρα με ρεβερσες ενω τωρα δουλευουνε μονο οι τηλεγραφοι του. Και για να αναποδησει θελει αρκετα δευτερολεπτα...

δεν ανοιξες το λινκ προς τα ιστορικα κουιζ στο προτελευταιο μου ποστ εδω:mad:

...Το 1992, όταν το πήρε η Νέα Πνοή (Στρίντζης, Μαυρουδής) του έγινε μια επισκευή. Άλλαξαν (ετσι λεχθηκε) προπέλες έβαλαν bowthruster και άλλα ψιλολόγια. Έφτανε τότε τα 16 μίλια (πάντα με μπουνάτσα). Γι' αυτό άλλαξαν και όνομα. Το προπελάκι που του έβαλαν το 92 ήταν ανεμιστήρας, στις μανούβρες πάντα ήθελε άγκυρα...

οσο για τα χειριστηρια, εγω θυμαμαι που ειχε κατι ηλεκτρικους τηλεγραφους σαν διακοπτες και γυριζαν κυκλικα. αυτους δουλευαν οχι τα χειριστηρια. απο τοτε ηθελε πολυ ωρα να ακουσει το αναποδα.

  • 2 months later...
Posted

Χθες το απόγευμα το πλοίο έφυγε στις 17:00 από τη Σέριφο για Σύρο-Τήνο-Άνδρο. Στις 21:00 έφτασε στην Τήνο και για 2 ώρες έκανε ελιγμούς γύρο από το λιμάνι, χωρίς να μπορεί να μπει μέσα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (όπως ανακοίνωσαν κάποια στιγμή στους απορημένους επιβάτες που κανονικά έπρεπε να φτάσουν στην Τήνο στις 19:30).

Στις 23:00 ανακοίνωσαν δεν είναι δυνατή η προσέγγιση και πως συνεχίζουν για Άνδρο. Μετά από 1 ώρα ανακοίνωσαν πως δεν μπορούν να φτάσουν στην Άνδρο και επιστρέφουν στην Σύρο…. στην οποία έφτασαν γύρω στις 03:00 και διανυκτέρευσαν εκεί, λέγοντας στους επιβάτες πως θα προωθηθούν το πρωί στην Τήνο με το Παναγία Θαλασσινή.

Σήμερα το πρωί τους ανακοίνωσαν πως το Θαλασσινή δεν θα έρθει το πρωί, αλλά το απόγευμα (καλά αυτό δεν το ήξεραν από χθες; :D ). Έτσι οι εξαντλημένοι πλέον επιβάτες με προορισμό την Τήνο προωθήθηκαν με το Highspeed 4 και το Blue Star Ιθάκη, ενώ για Άνδρο θα πρέπει να περιμένουν το Παναγία Τήνου.

Απορία: Είχε τόσο άσχημες καιρικές συνθήκες χθες βράδυ; :D:confused:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...