Jump to content
Shipfriends

Αργοστόλι (ΙΜΟ 7229796)


polmyt

Recommended Posts

  • 1 month later...

προσωπικα χαιρομαι που βλεπω την αργοστολαρα να ταξιδευει και μαλλιστα μπλε οπως παλια.

να θυμησω μονο οτι, ολοι οι προηγουμενοι ελληνες πλοιοκτητες του, ειχαν αδοξο επιχειρηματικο τελος: κοκκινος που το παρηγγειλε, ΝΕΚΙ που το πρωτοταξιδεψε, Ελληνικη Ακτοπλοϊα, ΝΕΑ Πνοη (Μαυρουδης & Strintzis Lines) και η C-Link βεβαιως βεβαιως. Για να δουμε, θα φερει γουρι και στη ΝΕΛ;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ειχα την ευκαιρια να ταξιδεψω για Κυθνο με το Παναγια Χοζοβιωτισσα.

Μεσα στο πλοιο (οπως και στο Π. Τηνου) εχεις τη δυνατοτητα να μιλησεις με τα μελη του πληρωματος πλοιαρχο, υπαρχο, μηχανικους ολοι μια παρεα...

Κατι πηρε το αυτι μου οτι το εν λογω πλοιο προοριζεται για αντικατασταση λογω της παλαιοτητας του...

Καθε βραδυ λοιπον απο οτι λεγανε το πληρωμα ξενυχτα για να διορθωνει τις ζημιες.

Και θετω το ερωτημα προς συζητηση για εσας που ξερετε πιο πολλα... Φημες η πραγματικοτητα?

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω αν παθαινει ζημιες και αν ξενυχτανε οι ανθρωποι για να το μαζευουνε (καθολου απιθανο) αλλα εκεινο που ξερω σιγουρα ειναι οτι εχει δημιουργηθει προβλημα με το θορυβο που κανουν οι ηλεκτρομηχανες του με αποτελεσμα να υπαρχει περιπτωση σε λιγο καιρο να ξενυχταει στη ραδα για να μην ενοχλει τους κατοικους.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Χοζοβιώτισσα είναι ένα πλοίο με πολλά προβλήματα άλλα δε νόμιζω να παίζει περίπτωση να το αντικαταστήσουν.Το θέμα αυτό μπορεί να υπάρξει αν εμφανιστεί κανένα μακράν καλύτερο βαπόρι να πάρει τις συγκεκριμένες επιδοτούμενες

Link to comment
Share on other sites

οπως εχουμε πει και σε αυτο το thread αλλα και στα κουιζ προκειται για ενα πλοιο που κατασκευαστηκε σε δοσεις και που με εξαιρεση τη valearia ολοι οι προηγουμενοι ιδιοκτητες του δεν πρεπει να του εριξαν και πολλα λεφτα.

θυμιζω, αρχισε να κατασκευαζεται το 70 για κυκλαδες, το 74 (στη σχαρα ακομη) αλλαξε πλοιοκτητες και τελικα πρωτοταξιδεψε το 77. οι μηχανες του ειναι του 74 νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σωστα ηρθε και εδεσε στο ΝΜΔ.

Ακουσα οτι περα απο τις καθιερωμενες επισκευες θα προστεθει στο γκαραζ αλλη μια πορτα για να αυξηθει το Amax του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

Mαλλον για Στοκχολμη μιλαγε ο Neptounas, αλλα εμενα το αυτι μου κατι πηρε οτι εχει περιθωρια μεχρι το 2008 τον Ιουνη, ισως ομως να το κανουν απο τωρα. Ισως καποιος πιο καλα ενημερωμενος να μπορει να μας διαφωτισει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άστα, χθες το απόγευμα κατέβηκα να φωτογραφήσω τον απόπλου του Καραβόγιαννου και κάτι κυρίες που πήγαιναν να πάρουν το Αριάδνη είδαν τη Χοζοβιώτισσα στη δεξαμενή και με ρώτησαν:

"Δεν πιστεύω αυτό να πηγαίνει επίσης Κρήτη?", "Καλά, αφήνουν να κάνει δρομολόγια με επιβάτες αυτό το σάπιο?", "Μα ποιός τολμάει να μπεί στο πλοίο αυτό" και άλλα τέτοια...

--EDIT--

Λογικά θα γυρίσει πίσω στο ΝΜ Δραπετσώνας.

Σωστή η πρόβλεψή σου, σήμερα το AIS το δείχνει στο ΝΜ Δραπετσώνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο βαπορι στη φετινη επισκευη αλλαχτηκαν τα silencier με αποτελεσμα να μην κανει πια εκεινο τον ενοχλητικο θορυβο απο τις ηλεκτρομηχανες που ακουγονταν σε ολο το λιμανι. Κατα τα αλλα αναζητειται ο ανθρωπος που θα αντικαταστησει τον Στελιο Περιστερακη στην πλοιαρχια. Ηδη δυο υποψηφιοι εγκατελειψαν.

Link to comment
Share on other sites

...αναζητειται ο ανθρωπος που θα αντικαταστησει τον Στελιο Περιστερακη στην πλοιαρχια. Ηδη δυο υποψηφιοι εγκατελειψαν.

Πραγματι ο Θορυβος απο τις ηλεκτρομηχανες εξαφανιστηκε.

Ομως Πλοιαρχο εχει το καραβι και μαλιστα πολυ καλο τον Νικο το Χαλαρη το Συριανο με ενα περασμα απο το Ιθακη, και Συριανο Α' Μηχανικο τον μαστρ' Αντωνη το Φρερη απο τη Βαρη χρονια στον Βεντουρη και στο Μπαρι Εξπρες.

Link to comment
Share on other sites

Εχώ ακούσει ότι η εταιρεία είχε μεγάλο πρόβλημα στην εξεύρεση πλοιάρχου για το Χοζοβιώτισσα γιατί κανείς δεν ήθελε ούτε θέλει να το αναλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Ο Νικος Χαλαρης αποχωρησε απο την εταιρια οταν εδεσε το Χοζοβιωτισσα και εχει αναλαβει πλοιαρχος στο Sardinia Vera. Ενω τον Α Μηχανικο τον αποχωρησανε επισης στην επισκευη.

Μετα το δεσιμο το ξεκινησε ο Στελιος Περιστερακης με τον ορο οτι θα εκπαιδευσει αμεσα καποιον να τον αντικαταστησει. Απο τοτε περασανε 2 ανεπιτυχως και εκπαιδευεται ο τριτος (εκτος και αν εγκατελειψε κι αυτος ηδη)

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πλοίο θεωρείτε από τα πιο δύσκολα της ακτοπλοίας αφού εκτός από τις τουμπαριστές του μηχανές, τις πολύ μικρές του ελικτικές ικανότητες΄έχει και δύσκολα δρομολόγια με πολλά λιμάνια.Νομίζω πως δύσκολα θα βρεθεί ικανός πλοίαρχος γι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως βαποράκια του μεγέθους του Χοζοβιώτισσα τα πλοιαρχούν καπεταναίοι στην αρχή της καριέρας τους οι οποίοι προωθούνται από τις εταιρίες τους εκεί για να εξοικειωθούν και να πάρουν τον αέρα.

Μην ξεχνάμε ότι στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ αναδείχτηκαν ως πλοίαρχοι ο Κώστας Βελαλόπουλος, ο Νίκος ο Βλάχος , ο Στέφανος ο Παπαδόπουλος και τελευταίος ο Γιώργος Ευμορφόπουλος και στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ ο Στέλιος ο Περιστεράκης και πρόσφατα ο Νίκος ο Χάλαρης.

Όμως το ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ όπως είπε κι ο Λευτέρης είναι κάποιας ηλικίας με τουμπαριστές μηχανές ,με προπελάκι περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους παρά για ουσιαστικούς και λειτουργικούς και δρομολόγια με συνεχή standby σε δυσκολα λιμάνια.

Οπότε σε αυτό το βαπόρι ένας νέος δύσκολα θα ρισκάρει το ξεκίνημα της πλοιαρχικής του καριέρας και πιθανόν να προτιμήσει κάποιο πιο εύκολο.Ακόμα όμως και να πάει για να ξεκινήσει ως πλοίαρχος και να το δουλέψει καλά σίγουρα θα είναι περαστικός , θα περιμένει κάτι καλύτερο και με την πρώτη ευκαιρία θα σκαντζαρει.

Από την άλλη ένας καταξιωμένος κι έμπειρος καπετάνιος δύσκολα θα πάει σε αυτό αφού πιθανότατα θα έχει προτάσεις για κάπου καλύτερα κι ένας πλοίαρχος στην δύση της καριέρας του (πλήν του Σιδερή Μαμίδη ο οποίος και τα κουράγια του βαστάνε ακόμη και τα βαπόρια γι αυτόν είναι όλα το ίδιο) θα προτιμήσει κάτι πιο ξεκούραστο.

Οπότε για το συγκεκριμένο βαπόρι δύσκολα θα βρεθεί κάποιος που θα το αναλάβει και υπάρχει πρόβλημα από την στιγμή που όπως λέει ο Neptune ο Στέλιος Περιστεράκης δεν θέλει να μείνει άλλο σε αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...