lifeguard Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Ο Αίολος Κεντερης όταν είχε έρθει πήγαινε συνέχεια στα "κόκκινα", παρά τις φωνές των Γάλλων 40+ έως 45+! και πολλές φορές με διπλά δρομολόγια, πρωί Πειραιά Κω Ρόδο, βράδυ Πειραιά Μυτιλήνη Θεσσαλονίκη. Αργότερα, στην παροναξια που πηγαινε 35-36 είχε ήδη αλλάξει μηχανές.
HIGHSPEED 6 Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 (edited) Ναι ο κεντερης λέγεται οτι είχε πιάσει 45 κομβους μέγιστη και το Highspeed 5 45,1κομβους ( είχε ανεβεί μάλιστα και φωτο που το πιστοποιούσε από αρχιμηχανικό αν θυμάμαι καλα) Κορυφαιο και πανέμορφο πλοίο ο κεντερης ! Μου αρέσει πιο πολυ απο το Tera jet εξωτερικά η πλώρη του ! Πολυ κρίμα που δεν το εκμεταλλεύτηκαν όπως του άξιζε ! Ελπίζω να μην φάω ξύλο γι αυτο που θα κάνω , παραθέτω μια φωτο απο φόρουμ αντίστοιχο της ακτοπλοϊκές που ειναι από τα δοκιμαστικά του Highspeed 5 ( το site αναγράφεται πάνω στη φωτο ποιο ειναι ) https://m.imgur.com/lmNbf Edited May 31, 2017 by HIGHSPEED 6
Marios Superfast Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 4 minutes ago, HIGHSPEED 6 said: Ναι ο κεντερης λέγεται οτι είχε πιάσει 45 κομβους μέγιστη και το Highspeed 5 45,3 κομβους ( είχε ανεβεί μάλιστα και φωτο που το πιστοποιούσε από αρχιμηχανικό αν θυμάμαι καλα) Κορυφαιο και πανέμορφο πλοίο ο κεντερης ! Μου αρέσει πιο πολυ απο το Tera jet εξωτερικά η πλώρη του ! Πολυ κρίμα που δεν το εκμεταλλεύτηκαν όπως του άξιζε ! Στο τεύχος του "Ε" με την παρουσίαση του Κεντερη του έδινε 44,4
proud_ionian Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 (edited) η ΝΕΛ με τον Εφοπλιστη ειχαν μακροχρονια... σχεση. καλο ειναι να κραταμε και μια πισινη Edited May 31, 2017 by proud_ionian
Neptune Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 Γενικα τα στοιχεια που βγηκαν στη φορα για τα Αιολακια ηταν λιγο πιο φουσκωμενα απο τα πραγματικα. Τουλαχιστον αυτο εδειξε η πραγματικοτητα. Τοτε δεν ειχαμε και τον Αη ΑΙΣ να μας τα λεει ολα οποτε οτι δηλωνες ησουν. Απο την αλλη τα νουμερα των Χαισπιντ ηταν μεν πολυ καλα, ΑΛΛΑ, οταν παραγγελθηκαν τα 2,3 υποτιθεται θα ταξιδευαν με 40 κομβους και το 4 με 45.. Κατι που δεν βγηκε στην πορεια. (στην αρχη τα 2-3 πηγαιναν 35 οσο ηταν καινουρια και το 4 πηγαινε με 40 παρα)
HIGHSPEED 6 Posted May 31, 2017 Posted May 31, 2017 (edited) Το Highspeed 4 πάντως μεχρι και στα περσινά δρομολόγια έπιασε αρκετές φορές 40 . Το 4 στο 90% της ισχύς των μηχανών του πιάνει 40,5 κομβους Πάντως για το 7 η Hsw ισχυρίζεται οτι ειναι το πιο γρήγορο στην Ευρώπη Edited May 31, 2017 by HIGHSPEED 6
pie Posted June 6, 2017 Posted June 6, 2017 Εξαρτατε πάντα και τι αμάξια έχουν στο γκαραζ...! Τα 2-3 με πρωτόκολλο ζοριζόντουσαν παρα πολυ οπως και το 4 που με γεματο γκαραζ ειναι στα 32-33.
HIGHSPEED 6 Posted June 6, 2017 Posted June 6, 2017 (edited) Το καλοκαίρι με πρωτόκολλο σε επιβάτες απο Πάρο το βραδυνο δρομολόγιο και με πολλά αυτοκίνητα ( δεν ξέρω αν κ εκει είχε πρωτόκολλο, για να ειναι ειλικρινης ) πήγαινε με 36-38 με gps Edited June 6, 2017 by HIGHSPEED 6
.voyager Posted September 19, 2017 Posted September 19, 2017 On 3/21/2012 at 9:18 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Αίολος Κεντέρης είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στο κόσμο σε χωρητικότητα επιβατών και ΙΧ. Ενώ στο μήκος είναι στη πρώτη θέση μαζί με το ταχύπλοο Super Liner Ogasawara Τελικά Κεντέρης ή Teajet; Βάσει χαρακτηριστικών, είναι το δεύτερο.
Petros P Posted September 19, 2017 Author Posted September 19, 2017 Το Superliner Ogasawara βλέποντας στο λινκ πρεπει να διαλύθηκε ... τι πράγμα ηταν αυτο ;;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 On 29/10/2017 at 12:22 AM, proud_ionian said: σα σουλουπι παντως, φερνει πιο πολυ στο hs4 Μοιάζει στο μέγεθος το Blue Power με το Highspeed 4 αλλά έχει διαφορές αρκετές!! Το Blue Power έχει λιγότερα παράθυρα στις μπάντες άρα λιγότερο φωτεινό από το Highseed 4 Tο κεντρικό σαλόνι του Blue Power δεν φτάνει τόσο πλώρα όσο στο Highspeed 4 Το Blue Power έχει πολύ μικρότερη έκταση στο δεύτερο κατάστρωμα για τους επιβάτες σε σχέση με το Highspeed 4 Οι εξαγωγές των μηχανών του Blue Power δεν έχω καταλάβει που είναι για την ακρίβεια ενώ στο Highpseed 4 υπάρχουν τσιμινιέρες πρίμα. Στο Blue Power δεν υπάρχουν ξεχωριστά καταπελτακια για τους επιβάτες σε σχέση με το Highspeed 4.
Nick the Greek Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Πάμε να συγκρίνουμε λίγο τα Highspeed 6/Volcan de Teno και Jonathan Swift, που πωλήθηκαν με 1 χρόνο διαφορά περίπου: Έτος Κατασκευής: 2000 για το πρώτο, 1999 για το δεύτερο Επιβάτες: 900 για το πρώτο, 800 για το δεύτερο ΙΧ: 265 για το πρώτο, 200 για το δεύτερο Ταχύτητα: 42 σύμφωνα με το Σουηδό αλλά 38 στην πράξη για το πρώτο, 39 για το δεύτερο Γιατί τα συγκρίνω όμως θ' αναρωτηθεί κανείς. Με ιντριγκάρισε η τιμή πώλησης του Jonathan Swift. Μιλάμε για 2 πλοία με παρόμοια ηλικία, παρόμοια ταχύτητα, με το πρώτο να παίρνει λίγους παραπάνω επιβάτες και κάμποσα παραπάνω ΙΧ. Διαφορά στην τιμή πώλησης, σύμφωνα με αυτά που έχουν διαρρεύσει? 4 εκατομμύρια EUR, 19.5 με 15.5. Την S&P αγορά του συγκεκριμένου τομέα δε την ξέρω και δεν ξέρω και τι είδους fluidity έχει, αλλά με μια πρόχειρη ματιά εκτιμώ πως εκεί στην Hellenic Seaways, πέτυχαν μια πάρα πολύ καλή τιμή τελικά.
Nikos_Chania Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 Οτι όλοι κόβουν τις ταχύτητες στα ταχύπλοα, αλλά το Villum Clausen θα πετάει όχι με 40, ουχί με 43, αλλά με 45+ κόμβους; Υδρογόνο χρησιμοποιεί στην πρόωσή του και είναι τόσο οικονομικό; Πιστεύω πως καλώς καυχιούνται για την ταχύτητα του πλοίου, καθώς πιο εύκολα θα πιάνει 40άρια, αλλά δεξιά και αριστερά που γράφονται διάφορα σχόλια για 50 (!) κόμβους, τα θεωρώ υπερβολικά.
HIGHSPEED 6 Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 (edited) Το villum clausen γι την ιστορία χθες έπιασε στο δρομολόγιο του 42,2 κομβους ! Καλα 50 ειναι too much ! Νομίζω μέγιστη εχει 48 κομβους που εννοείται οτι δεν θα το πάνε τόσο ! Αλλα θα ειναι το πιο γρήγορο με διαφορα ταχύπλοο επιβατηγό / οχηματαγωγού στην Ελλάδα και μοιάζει και στο πανέμορφο Highspeed 4 ( που για εμένα ειναι το καλύτερο ταχύπλοο που εχει περάσει απο τα ελληνικά νερά ) Edited July 21, 2018 by HIGHSPEED 6
Neptune Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 Αρα καλα τα λεει το αφεντικο. 50 mph (miles per hour) αμερικανικα στεριανα ειναι 43 κομβοι (ναυτικα μιλια την ωρα) 😆
nomikos Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 Από ότι βλέπω στον Σουηδό έχει 2 αεροστροβίλια όπως οι Κεντέρηδες,με ότι αυτό σημαίνει στη κατανάλωση του.
Champion Jet_2 Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 (edited) Η Austal δίνει στο 85% 7.4 τόνους/H.Αρκετα πιο οικονομικο απο Tera κλπ.Για παράδειγμα το HS4 νομίζω γύρω στους 6.5 καίει Edited July 21, 2018 by Champion Jet_2
margaritis24 Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 Αρκετα πιο οικονομικο απο το tera αλλα το tera δεν ξεπερναει τους 7τονους οπως το πανε τωρα😉
Champion Jet_2 Posted July 21, 2018 Posted July 21, 2018 Δηλαδή το Tera στο σκέλος Ραφήνα Τήνο με 34 kn καιει λιγότερο από 7 τόνους ή αυτό για τους 7 είναι στα ενδοκυκλαδικά που το πάνε κομμένο;
HIGHSPEED 6 Posted July 22, 2018 Posted July 22, 2018 Mykonos Jet προορίζεται να γίνει το Villum Clausen ?
margaritis24 Posted July 23, 2018 Posted July 23, 2018 (edited) 4 hours ago, hsw said: Μια χαρά θα ήταν από ποια άποψη; Της πλήρους απαξίωσής του; Και μηχανικά, και σε συνέπεια και σαν όνομα/ποιότητα το πλοίο θα απαξιωνόταν πλήρως όπως γίνεται και με όλα τα πλοία της συγκεκριμένης εταιρείας! Ξεχνας ευκολα!τα highspeed 2/3 γιατι τα εδωσε η hellenic θυμασαι;;;για να μην πουμε για το hs1!!!για να μην πιασουμε κ τα δελφινια Edited July 23, 2018 by margaritis24
Ermenegildo Posted July 23, 2018 Posted July 23, 2018 (edited) Γιατί τα έδωσε??? Edited July 23, 2018 by proud_ionian quote move
hsw Posted July 24, 2018 Posted July 24, 2018 19 hours ago, margaritis24 said: Ξεχνας ευκολα!τα highspeed 2/3 γιατι τα εδωσε η hellenic θυμασαι;;;για να μην πουμε για το hs1!!!για να μην πιασουμε κ τα δελφινια Δεν ξεχνάω καθόλου εύκολα. Το Highspeed 1 αν δεν κάνω λάθος είχε μηχανικά προβλήματα απ'τις αρχές, δεν νομίζω πως παραμελήθηκε από την εταιρεία του. Τα δελφίνια το ίδιο, από την κατασκευή τους και από τότε που πρωτοήρθαν έχουν προβλήματα, γι' αυτό άλλωστε παρουσιάζουν βλάβες ΟΛΑ τα δελφίνια και όχι μόνο της Hellenic. Τα κρατάνε όμως γιατί απ' ότι καταλαβαίνω δεν υπάρχει αντικαταστάτης τους, με μικρή χωριτικότητα και χαμηλή κατανάλωση. Τα Highspeed 2 και 3 δεν νομίζω πως ήταν τόσο προβληματικά, εγώ αν με ρωτούσες για άλλο λόγο θα σου έλεγα πως τα πουλήσανε, όχι λόγω συχνών βλαβών! Σε κάθε περίπτωση, εσύ μου μιλάς για πλοία που έχουν πουληθεί εδώ και 10 χρόνια, τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Έχουν αλλάξει πολλά από τότε, και η SeaJets αν ξαφνικά αλλάξει στάση και γίνει υπεύθυνη και αξιόπιστη θα λέμε 10 χρόνια μετά ότι μια φορά κι έναν καιρό είχε κάνει αυτό κι αυτό; H Hellenic δεν νομίζω πως έχει απαξιώσει σε τόσο μεγάλο βαθμό κανένα πλοίο της, ειδικά τα τελευταία χρόνια, και πόσο μάλλον το Highspeed 4 που πρόκειται και για τη ναυαρχίδα των ταχυπλοων της! Πάντως ακόμα και η Hellenic να έκανε τα ίδια, δεν είναι σε καμία περίπτωση δικαιολογία για να τα κάνει κι άλλος!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now