Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts


 
δεν γνωριζω το σκεπτικο της HSW, αλλα τελικα οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος ;).
 

 
 

Θεσσαλονίκη και Μεστά είναι τα δύο λιμάνια έκπληξη που συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα δρομολογίων του πλοίου, βάσει της αίτησης που κατατέθηκε για το προσεχές ΣΑΣ.

 

συνοψιζοντας οσα εχουμε ακουσει και δει, ειναι φως φαναρι οτι η HSW δουλευει στο παρασκηνιο για τη γραμμη Θεσσαλονικη Σμυρνη, σε συνδυασμο με προορισμους του ΒΑ Αιγαιου, στοχευοντας και στην κινηση του εσωτερικου και στα τουρκικα TIR, που πανε για Βαλκανια, αλλα και Ιταλια μεσω Ηγουμενιτσας.

 

εκει κολλα το Queen και πουθενα αλλου ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λίγο που το υπολόγισα η διαδρομή Σμύρνη-Νις Σερβίας μέσω Κωνσταντινούπολης είναι ~1000χλμ (+ το πολύ χοντρό τραφικ στην Κωνσταντινούπολη και τη Σόφια) ενώ το Θεσσαλονίκη Νις ειναι ~400χλμ. Συνεπώς υπό προϋποθέσεις θεωρώ ότι η γραμμή με τεχνικούς όρους μπορεί να είναι ανταγωνιστική. Μην ξεχνάμε ότι η Θεσσαλονικη έχει μεγάλη αύξηση σε Τούρκους τουρίστες, τα τελευταία χρόνια, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους (και είναι κάτι που πιστώνεται στον Μπουτάρη, μας αρέσει ή όχι) 
Οπότε ευελπιστούμε σε μια γραμμή Καρλόβασι (να δικαιολογηθεί και το όνομα <_<) - Μεστά - Σμύρνη - Μυτιλήνη - Λήμνος - Θεσσαλονίκη... αν και αμφιβάλλω αν μπορεί ξένο λιμάνι να είναι ενδιάμεσο κάποιας γραμμής.
Αν υλοποιηθεί η γραμμή, πιθανολογώ οτι θα βλέπουμε σκηνές με πρόσφυγες να κρύβονται στα φορτηγά, τύπου Κούρδοι στην Πάτρα και Αφρικανοί στο Καλέ. 
 

 

εντελώς off topic να αναφέρουμε ότι ιστορικά έως την μικρασιατική καταστροφή η σχέση των νησιών του ΒΑ αιγαίου με τη Σμύρνη και την ευρύτερη περιοχή ήταν πάρα πολύ στενή, η αγροτική παραγωγή των νησιών προοριζόταν για τη Μικρά Ασία και πάρα πολλοί κάτοικοι των νησιών δούλευαν εποχικά στη Μικρά Ασία σε αγροτικές δουλειές.

Edited by rantanplan
Link to comment
Share on other sites

Εάν όμως έχουν σκοπό να προσελκύσουν μέρος της πελατείας της UN Ro-Ro και των λοιπών μεταφορικών εταιρειών για Τεργέστη, δεν μπορεί να κόβουν βόλτα στο Β.Α. Αιγαίο.

Τα φορτηγά θα θέλουν απευθείας σύνδεση Σμύρνη-Θεσσαλονίκη-αυτοκινητόδρομος.

 

Εκτός και εάν, αποσκοπούν καθαρά σε τουρίστες με Ι.Χ. και όχι μεταφορικές εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Αν ως Ε/Γ, στη Θεσσαλονίκη πιάνει στον επιβατικό σταθμό, για να ξεμπλέξουν οι νταλίκες από την κίνηση και τα διπλοπαρκαρισμένα για να βγούν στην νέα δυτική είσοδο και από εκεί Εγνατία, θα δημιουργείται τέτοιο κομφούζιο και traffic που θα φθάνει τις επίμαχες ημέρες τα όρια του χάους.

Link to comment
Share on other sites

Μα και το Queen πόσα πιάνει στις καλές του; 23; Δεν νομίζω να καλύπτει χρονικά 3-4 ενδιάμεσα λιμάνια, ούτε οι φορτηγαστζήδες θα θέλουν να κάνουν κρουαζιέρα. ΕΠίσης, με τα ρο-ρο, βγαίνουν στην Τεργέστη και μετά από 1,5 ώρα είναι ήδη στην Αυστρία και όχι στα Σκόπια.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο τύπου της Hellenic Seaways για τη συμμέτοχη της σε εκδήλωση στη Σμύρνη

H Ηellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία, έλαβε μέρος σε εκδήλωση, που συνδιοργάνωσαν στη Σμύρνη, η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου και το Εμπορικό Επιμελητήριο της Σμύρνης, με την υποστήριξη του Ελληνικού Προξενείου και του Ε.Ο.Τ.

Σκοπός της εκδήλωσης, μεταξύ άλλων, ήταν να ενημερωθούν οι αρμόδιοι φορείς της γειτονικής χώρας  σχετικά με τη δυνατότητα εξυπηρέτησης των επισκεπτών από  ένα πλήρες συγκοινωνιακό δίκτυο. Με αυτό τον τρόπο, οι επισκέπτες κατά  την είσοδο τους στη Λέσβο, τη Χίο και τη Σάμο θα έχουν τη δυνατότητα να προωθούνται και στα υπόλοιπα νησιά του Βορείου Αιγαίου και όχι μόνον, στοχεύοντας  στην παράταση παραμονής στα νησιά και τη διασπορά του τουριστικού οφέλους και στα μικρότερα νησιά.

Η Hellenic Seaways τόνισε ότι το υφιστάμενο πλέγμα των δρομολογίων της εξυπηρετεί τους επισκέπτες που φτάνουν στα Ελληνικά νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου και τους προωθεί στις Κυκλάδες, την Κρήτη  αλλά και την ηπειρωτική χώρα.

Η εταιρεία εκδήλωσε το ενδιαφέρον της για τη δημιουργία νέων γραμμών από τη Σμύρνη προς τα ελληνικά νησιά και τη Θεσσαλονίκη, εφόσον ισχύσουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις στο λιμάνι της Σμύρνης γι αυτό το εγχείρημα.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου της Σμύρνης υποσχέθηκε πως  θα καταβληθεί προσπάθεια απάλειψης των εμποδίων προκειμένου να αναπτυχθεί η δυνατότητα επισκεψιμότητας των τουριστών και από τις δύο πλευρές.

Σημειώνεται ότι, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική αίθουσα συνεδρίων του Επιμελητηρίου της Σμύρνης παρόντες ήταν η Περιφερειάρχης κα. Χριστιάνα Καλογήρου, ο Εκτελεστικός Γραμματέας κ. Νίκος Κωστόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Σάμου κ. Νίκος Κατρακάζος, εκπρόσωποι φορέων από το Βόρειο Αιγαίο, ενώ από τουρκικής πλευράς πέραν του συνδιοργανωτή προέδρου του Εμπορικού Επιμελητηρίου κ. Εκρέμ Ντεμιρτάζ παραβρέθηκαν οι δήμαρχοι Σμύρνης και Εφέσου, δεκάδες δημοσιογράφοι και επαγγελματίες του τουρισμού.

 

Link to comment
Share on other sites

στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική αίθουσα συνεδρίων του Επιμελητηρίου της Σμύρνης παρόντες ήταν ... ο Αντιπεριφερειάρχης Σάμου κ. Νίκος Κατρακάζος

 

 

Πρόκειται για τον κεντρικό πράκτορα της HSW στην Σάμο?

Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που διαβάζω και αντιλαμβάνομαι, δε βλέπω κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη γραμμή Σμύρνη-Θεσσαλονίκη.

Χώρια που κάθε ενδιαφερόμενος έχει κάτι άλλο στο νου του.

Η HSW πιθανόν να θέλει να μεταφέρει φορτηγά από Σμύρνη, και μόνο, προς Θεσσαλονίκη. Όχι όμως και από τα νησιά, αυτά θεωρεί ότι τα καλύπτει ήδη.

Οι επαγγελματίες των νησιών θέλουν νέους πελάτες και νέες αγορές, είτε από και προς Τουρκία, είτε σε συνδυασμό με τις Κυκλάδες. Η βόρεια Ελλάδα καλύφθηκε ήδη με τα δρομολόγια προς Καβάλα και του Πελαγίτη προς Θεσσαλονίκη.

Οι επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής της Σμύρνης θέλουν κυρίως ευκολότερη-φθηνότερη πρόσβαση προς τους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς, πλην των νησιών του βορείου Αιγαίου, ήδη υπάρχουν οι προσβάσεις αυτές.

Με ένα πλοίο ή μια εταιρεία δεν καλύπτονται όλα τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το εμπρος νετ επαναφερει το θεμα, μιλα για γραμμη θεσσαλονικη μυτιληνη σμυρνη, για επικειμενη επιλυση των ζητηματων των λιμανιατικων και της visa με διακρατικη συμφωνια.

 

εκει κολλα το Queen και πουθενα αλλου ;)

 

και για πλοιο λεν το νησος σαμος.

Link to comment
Share on other sites

 

και για πλοιο λεν το νησος σαμος.

 

αν και ειναι νωρις ακομα...σε περιπτωση που ειναι αυτο,θα πρέπει να βάλει Ελληνικη σημαία και οχι Κυπριακη που έχει τώρα και οπως αναφέρεται αυτη τη στιγμη στις δηλώσεις δρομολόγησης..Τυπικο βεβαια αλλα να το αναφέρουμε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με μια «προίκα» 40.000 φορτηγών, που θα διακινούνται μέσω της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σμύρνης με τη Θεσσαλονίκη, αποκτά τεράστιο ενδιαφέρον και άρα και οικονομικό κίνητρο ο θαλάσσιος αυτός... δρόμος από την τουρκική μεγαλούπολη στη βόρειο Ελλάδα και μέσω αυτής στην Ευρώπη.

Αυτό αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια των επαφών που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη το προηγούμενο Σαββατοκύριακο μεταξύ πολυμελούς αντιπροσωπείας από την τουρκική πόλη, με επικεφαλής το δήμαρχο Αζίζ Κοτσάογλου και τον πρόεδρο του πανίσχυρου Επιμελητηρίου της Σμύρνης Εκρέμ Ντεμιρτάς από τη μία πλευρά και το Δήμο Θεσσαλονίκης, τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης και οικονομικούς παράγοντες της πόλης από την άλλη.

Οι οικονομικοί παράγοντες που συμμετείχαν στην τουρκική αποστολή υπογράμμισαν ότι ένα επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο που θα μπορεί να μεταφέρει μεγάλο αριθμό φορτηγών θα είναι σίγουρα κερδοφόρο, αν τα δρομολόγια του είναι πυκνά.

Η σύνδεση αυτή αναμένεται να έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα νησιά του βορείου Αιγαίου, αφού θα περιλαμβάνει το λιμάνι της Μυτιλήνης ως ενδιάμεσο σταθμό. Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει ευκολότερη η πρόσβαση των Τούρκων τουριστών από τη Σμύρνη προς τη Μυτιλήνη. Το ίδιο ισχύει και για τους τουρίστες από τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της κεντρικής Μακεδονίας.

Στόχος να γίνει η «γέφυρα»
Σε 40.000 εκτιμούνται τα φορτηγά που μετακινούνται από τα τουρκικά παράλια προς την Ελλάδα. Τα περισσότερα από αυτά διασχίζουν τα μικρασιατικά παράλια και φθάνουν στην Ελλάδα οδικώς. Αν το κόστος του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου για τα φορτηγά αυτά είναι μικρότερο από το κόστος του οδικού ταξιδιού, με δεδομένο και το πιο ξεκούραστο για τους οδηγούς, θα προτιμηθεί η μετακίνησή τους ακτοπλοϊκώς.

«Εμείς θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να δημιουργηθεί αυτή η “γέφυρα” μεταξύ των δύο πόλεων, τις οποίες θεωρούμε αδερφές, και θα συνεχίζουμε να στηρίζουμε αυτήν την προσπάθεια» δήλωσε στο ΑΠΕ ο κ. Ντεμιρτάς.

 

 

Πηγή: Emprosnet

Link to comment
Share on other sites

παρα τις αρχικες επιφυλαξεις λογω προσφυγικου, η διασκεψη κορφης τσιπρα νταβουτογλου, θα γινει κανονικα στη σμυρνη στις 8/3.

αναμενονται αρκετες συμφωνιες εμπορικου και οικονομικου χαρακτηρα.

ιδωμεν

Link to comment
Share on other sites

Τη Σμύρνη με τη Μυτιλήνη και τη Θεσσαλονίκη, είναι έτοιμη να «συνδέσει» από φέτος το καλοκαίρι η Hellenic Seaways. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, αναμένεται να αποσαφηνιστούν οι τεχνικές λεπτομέρειες μεταξύ των εμπλεκόμενων πλευρών, σε συνέχεια και των επίσημων διμερών επαφών των πρωθυπουργών Ελλάδας και Τουρκίας για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Οι διαπραγματεύσεις σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση έχουν ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια με πρωτοβουλία της Hellenic Seaways, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης νέων δρομολογίων, και έχουν την υποστήριξη του υπουργείου Εξωτερικών, του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, του δήμου Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και του Τουρκικού Ναυτικού Επιμελητηρίου.

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση θα γίνει στη λογική της κρουαζιέρας τακτικής δρομολόγησης και θα προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες κρουαζιέρας για το επιβατικό κοινό, ενώ παράλληλα θα εξυπηρετεί και εμπορικές μεταφορές, ενισχύοντας το εθνικό τουριστικό προϊόν και την οικονομία.

 

Πηγή: ΑΠΕ

Link to comment
Share on other sites

Τη Σμύρνη με τη Μυτιλήνη και τη Θεσσαλονίκη, είναι έτοιμη να «συνδέσει» από φέτος το καλοκαίρι η Hellenic Seaways.

πεφτουμε απο τα συννεφα.

συνοψιζοντας οσα εχουμε ακουσει και δει, ειναι φως φαναρι οτι η HSW δουλευει στο παρασκηνιο για τη γραμμη Θεσσαλονικη Σμυρνη, σε συνδυασμο με προορισμους του ΒΑ Αιγαιου, στοχευοντας και στην κινηση του εσωτερικου και στα τουρκικα TIR, που πανε για Βαλκανια, αλλα και Ιταλια μεσω Ηγουμενιτσας.

εκει κολλα το Queen και πουθενα αλλου ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Η άλλη εταιρεία απο οτι ξέρω έχει να κάνει με cargo forwarding (και σε containers αλλα και σε car carrying), ναι μεν είναι καινούρια, αλλα με πολύ έμπειρα στελέχη

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Σύμφωνα με το EMPROSNET, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, ανακοίνωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης του, ότι επιτεύχθηκε συμφωνία για μείωση του κόστους ελλιμενισμού και έναρξη των δρομολογίων στις αρχές του 2017. Ο ίδιος εξήγησε πως το κόστος ελλιμενισμού του πλοίου στη Σμύρνη ήταν 19.000 ευρώ, ενώ στη Θεσσαλονίκη 8.000 ευρώ.

Αλλαγές στα δρομολόγια

Η ενεργοποίηση της γραμμής αυτής θα αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο της ακτοπλοΐας στο βόρειο Αιγαίο. Σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Μπουτάρης, το δρομολόγιο θα έχει διάρκεια 12 ωρών και θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα. Το πιθανότερο είναι πως θα πραγματοποιείται ένα ακόμη δρομολόγιο την εβδομάδα, μόνο που αυτό θα έχει τελικό προορισμό τον Πειραιά και ενδιάμεσους σταθμούς τη Μυτιλήνη και την Σύρο. Ίσως την καλοκαιρινή περίοδο να προστεθούν κι άλλα δρομολόγια, καθώς η κίνηση θα είναι αυξημένη.

Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, το πλοίο που θα εκτελεί τα δρομολόγια αυτά, θα είναι το «Νήσος Σάμος», άλλωστε το πλοίο αποκτήθηκε κυρίως για να εξυπηρετεί αυτή τη γραμμή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της τουρκικής πλευράς, σε ετήσια βάση θα υπάρχει ζήτηση για τη μεταφορά 20.000 φορτηγών αυτοκινήτων.

Κόμβος η Λέσβος

Με βάση τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις, τα δρομολόγια του πλοίου θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο, η πλευρά της «Hellenic Seaways» θέλει τα δρομολόγια να ξεκινήσουν το Μάρτιο.

Η συγκεκριμένη γραμμή θα μετατρέψει, σταδιακά, το λιμάνι της Μυτιλήνης, σε διαμετακομιστικό κέντρο. Διότι εκτός από τα φορτηγά που θα κατευθύνονται προς τη Θεσσαλονίκη, το πλοίο θα μεταφέρει και φορτηγά που θα κατευθύνονται προς τον Πειραιά. Κατά το πέρασμα του πλοίου από τη Μυτιλήνη, τα φορτηγά με κατεύθυνση τον Πειραιά θα αποβιβάζονται και θα μπαίνουν στο πλοίο της γραμμής Μυτιλήνη - Χίος - Πειραιάς.

Με την συγκεκριμένη γραμμή θα γίνουν πολύ πιο εύκολες οι μεταφορές οχημάτων και εμπορευμάτων από τη Μυτιλήνη προς τη Θεσσαλονίκη και την κεντρική Μακεδονία, καθώς η Λέσβος θα αποκτήσει σταθερή ακτοπλοϊκή σύνδεση με το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Ο αντίκτυπος θα είναι θετικός και για τα άλλα νησιά του βορείου Αιγαίου που διαθέτουν ικανοποιητική ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Μυτιλήνη (Χίος, Σάμος, Ικαρία).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...