Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατι, οπως εχει αναφερθει πολλες φορες και σε πολλα τοπικ, ολα αυτα που πανε με DFDS/UN & ULUSOY ειναι ασυνοδευτα. Φορτωνει το trailer και στο ευρωπαικο λιμανι εχει stand by τρακτορες. Οι οδηγοι γινονται rotation με charter απο την Τουρκια στα λιμανια εκφορτωσης.

Ολα τα αλλα ειναι να'χαμε να λεγαμε. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ετσι . Η μεταφορά της νταλίκας που αναφέρει ο φίλος @Strofalos εμπεριέχει  δυο ναύλους εισιτηρίων με βαπόρια με επιπρόσθετη επιβάρυνση καύσιμα και διόδια για την διαδρομή Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα . Επιπλέον ο οδηγός θα πρέπει να ακολουθεί το φορτηγό το οποίο σημαίνει πρόσθετα έξοδα διαβίωσης και διατροφής .

Ενω με τα ro/ro της UN και της ULUSOY με ένα Ναύλο εισιτηρίου παει ασυνόδευτο και μειώνεται το κόστος στο ελάχιστο δυνατόν .

Link to comment
Share on other sites

Για να κανω λιγο το δικηγορο του διαβολουB), ακομη και αν δεχθουμε οτι η γραμμη απευθυνοταν μονο στα τουρκικα φορτηγα που πηγαινοερχονται Βαλκανια και Ευρωπη με οδηγο και οχι στο μεταφορικο εργο της DFDS και της Ulusoy (μικρο ποσοστο του τουρκικου διεθνους εμποριου, αλλα οχι αμελητεο σε απολυτα νουμερα), με τα ως τωρα δεδομενα τους προσεφερε μονο επιπλεον κοστος και επιπλέον χρόνο, σε σχεση με την οδικη προσβαση (εχουμε αναφερθει σε προηγουμενα ποστ και για το χρονο ταξιδιου και για τις επιπλεον ωρες αναμονης, συνδυαστικα με τις ωρες αφιξοαναχωρησεων).

Edited by proud_ionian
Σμύρνη Γιοκ
Link to comment
Share on other sites

Γύρω στα 3μυρια διαρρέεται ότι πρόλαβε και μπήκε μέσα η Levante στο πείραμα της Ανατολής .

Φαίνεται μπόλικο το ποσό της μαύρης τρύπας αλλά αν αναλογιστεί κανείς ότι σε κάθε κυκλικό δρομολόγιο ήθελε 50τονους MGO και με την κίνηση στα τάρταρα ιδιαίτερα απο Θεσσαλονίκη δεν μου φαίνεται υπερβολικό . 

Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει οτι εμπαινε μεσα απο 40 μεχρι 80 χιλιαδες το κυκλικο. 20 κυκλικα εκανε. Αν προσθεσεις και τις φιεστες και τα πτι φουρ, δεν ειναι εκτος πραγματικοτητας ο αριθμος.

Αυτα μονο απο τη λειτουργια της γραμμης. Αν βαλουμε και το κοστος της μετασκευης, που στην ουσια ανω του 80% των εργασιων εγινε φετος, μεγαλωνει το φεσι.

Οσο για τη διαφορα κινησης στα δρομολογια απο και προς Θεσσαλονικη, μιλαμε παντα για μονοψηφια νουμερα πληροτητας ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δε ξέρω αν έχει γραφτεί από κάποιο μέλος, αλλά εγώ την εκφράζω την ερώτηση εδώ και όποιος ξέρει ας απαντήσει. Η Μυτιλήνη έχει αναφερθεί ότι δεν έχει τελωνείο, φαντάζομαι το ίδιο και η Χίος. Οι επιβάτες τα οχήματα και τα φορτηγά που κινούνται από Μυτιλήνη και Χίο με τη Τουρκία, δε περνάνε από τελωνείο; Το καλοκαίρι του 2022 εγκαινιάστηκε μία γραμμή με καταμαράν στο Πλωμάρι συγκεκριμένα. 

Link to comment
Share on other sites

Στη Λεσβο δεν υπαρχει μονο στη Μυτιληνη τελωνειο.Εχει σιγουρα και στο Πλωμαρι και στην Πετρα, ενω μεχρι και το τελος των 90s υπηρχε και στη Σκαλα Πολιχνιτου.

Στο Πλωμαρι φετος ειχαμε και ταχυπλοο απο την Τουρκια 

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Η απορία μου είχε να κάνει με τη γραμμή Θεσ/νίκης - Σμύρνης. Γιατί άκουσα μία πληροφορία, αλλά καλύτερα ας μη παίζουμε "σπασμένο τηλέφωνο" μέχρι να την επιβεβαιώσω. Μέχρι το Μάρτιο έχουμε ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/29/2022 at 6:12 PM, Takisg said:

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ LEVANTE ΣΤΟ SITE THΣ[...]

Η ακριβής ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων της καλοκαιρινής σεζόν θα καθοριστεί με νεότερη ανακοίνωση.

 

On 12/1/2022 at 3:37 PM, proud_ionian said:

Ένας απολογισμός, από τον Λάμπρο Καραγιώργο, στον Οικονομικό Ταχυδρόμο.

Quote

Η ακριβής ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων της καλοκαιρινής σεζόν θα καθοριστεί με νεότερη ανακοίνωση.

Στελέχη της εταιρείας κάνουν λόγο όπως προαναφέρθηκε για ένα πολύ χρήσιμο «crash test», η εμπειρία του οποίου θα αξιοποιηθεί πλήρως στην επαναξιολόγηση της προσπάθειας από την προσεχή Άνοιξη.

Ζημιές μαμούθ και πενιχρά μεγέθη,καμία σχέση με τα τέρατα που ακούγαμε.

 

On 12/1/2022 at 4:31 PM, Annivas said:

Καταρχάς σύμφωνα με το δημοσίευμα στελέχη της εταιρείας εμμέσως πλην σαφώς δεν διαβεβαιώνουν οτι το πλοίο θα επιστρέψει την άνοιξη άλλα θα αξιολογήσουν τις καταστάσεις . Όπερ μεθερμηνευόμενο ότι μπορεί να έρθει μπορεί και να μην έρθει

Φτασαμε μεσα Μαρτιου και φανταζομαι οτι εχει ολοκληρωθει η επαναξιολογηση της προσπαθειας, το reassessmentπου λεμε και στα χωρια μας, ωστε συντομα να μαθουμε την ακριβη ημερομηνια εναρξης των δρομολογιων της καλοκαιρινης σαιζον:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
48 minutes ago, proud_ionian said:

Για να δουμε που θα παει.

Με αυτα που ακουσαμε χτες, αλλαζουν τα δεδομενα. Μην το δουμε Τουρκία με επιδότηση

 

Μη σας φαίνεται παράξενο. Αφού λένε ότι τα έχουν καλά με τους απέναντι δύο σενάρια βγάζω από το μυαλό μου. Ή 50-50 θα πάει η επιδότηση ή οι απέναντι θα επιδοτήσουν εξολοκλήρου τη γραμμή αφού τη θέλουν πολύ όπως λένε.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...