Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν μάλιστα έχει φρεσκάρει λιγάκιτο μελτέμι, ας βγεί για ένα σύντομο πέρασμα σε Κάβο Ντόρο και λίγο παρακεί στον Τσικνιά, να γίνει αντιληπτή η αξία της διαβόητης πλώρης του.

Τέλος πάντων, καλοτάξιδο να είναι, επειδή τυχερό είναι οπωσδήποτε που έπεσε στα χέρια μιας σοβαρής εταιρείας και δεν κινδυνεύει με γελοιοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Όταν θα εχει καιρο λογικα θα εχει θεματακια,αλλα ας μην ξεχναμε ότι εβαλε stabilizers τα οποια θα βοηθησουν στο ταξιδεμα του

Link to comment
Share on other sites

Τα μάγουλα είναι μάγουλα και θα κοπανάει όσα stabillizer και να βάλει....Καλώς ή κακώς κάποιες γραμμές θέλουν και ανάλογα πλοία..Τώρα αν στο άμεσο μέλλον γίνει κάποια διορθωσούλα εκεί...καλώς

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να το προτιμήσω, όπως και το Κατερινιώ στο ένα σκέλος πέρσι. Το απόγευματινό δρομολόγιο βολεύει πολύ στο να μην χάσεις την τελευταία ημέρα διακοπών σου. Σε σχέση με τη Μπλου Σταρ που έχει 30% έκπτωση στον ναύλο επιστροφής για τους κατόχους κάρτας, η Φαστ έχει κάποια προσφορά;

 

*ήταν ολόφωτο χθες, με έντονη, πυκνή γιρλάντα.

Link to comment
Share on other sites

τα μαγουλα τα εχει κοψει απο το 2005 και μαζι "κοπηκε" και το κοπανημα.

 

για το κουνημα, θα δουμε επι της οθονης

Λέγοντας μάγουλα εννοώ ότι η μάσκα του δεν ευνοεί ακόμα και μετα την μετασκευή που αναφέρεις το ταξίδεμα...... ιδίως στα μελτέμια του Αιγαίου.Με το κόψιμο τους το 2005 απλά αντί να γίνεται αντιλληπτό το κοπάνημα απο τα 5 στη μάσκα στα 6-7 γεμάτα....

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

ας μην τους χαλασουμε τη χαρα των εγκαινιων ;)

 

δεν εχω κρυψει την αγαπη μου γι'αυτο το σκαρι και την εκτιμηση μου στις δυνατοτητες του B)

μην κοιτας που μειναμε χωρις βαπορι απο πατρα και πεσαμε στην αναγκη του :ph34r:

 

(οποιος δεν θυμαται, ας κανει μια επαναληψη στο τοπικ του πλοιου, της strintzis ferries και της γραμμη ΠΣΙ)

 

υπομονη. ο χειμωνας ειναι μπροστα και θα δουμε ποσο βοηθησαν τα "φτερα"

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει Proud, υπάρχουν και χειρότερα :D

Μην ξεχνάς, πως αυτό έφερε τη ΔΕΗ με 9 μποφόρ ... (Πώς αντέξανε οι άνθρωποι ...;)

Link to comment
Share on other sites

τα θυμομαστε, οπως θυμομαστε και μια περιπετεια το νοεμβριο του 2004, με σοροκαδα και πολυ ασχημο κυματισμο, που το πλοιο ταξιδεψε με πολυ μεγαλη κλιση για το μεγαλυτερο μερος της διαδρομης κυλληνη αργοστολι, ειχαν μοιραστει σωσιβια στον κοσμο και το αποτελεσμα ηταν ξεκολλημενοι νομεις, ΙΧ καταπλακωμενα απο παλετες και μια δημοσια αλληλογραφια του πλοιαρχου, της εταιρειας και του "Εφοπλιστη" για τη σοβαροτητα του συμβαντος.

 

αποτελεσμα αυτου του συμβαντος, ηταν η αποφαση να γινει το lifting στην πλωρη
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Όμορφο βαποράκι εντός και εκτός, για τη γραμμή είναι ότι πρέπει. Μόνο για το ταξίδεμά του στον καιρό δε ξέρω, όχι ότι το Κατερινιώ ήταν και πολύ καλύτερο...

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να σας κάνω μια μικρή παρουσίαση στο ανακαινισμένο Fast Ferries Andros και να αναφέρω κάποιες διαφορές σε σχέση με την εποχή που άνηκε στην Strintzis Ferries (μια σημείωση δεν το είχα ταξιδέψει ποτέ παρά μόνο έχω μπει σαν επισκέπτης κατά τις επισκευές του στη ΝΕΖ, οπότε δεν έχω πλήρης άποψη)

 

Ανεβαίνοντας τη κυλιόμενη ή τη σταθερή σκάλα στη δεξιά πλευρά του πλοίου συναντάμε το λογιστήριο και την υποδοχή του πλοίου. Στο χώρο πέριξ της υποδοχής υπάρχουν γύρω στα 50 καθίσματα στοιβαγμένα. Εάν πάμε πρυμα θα βγούμε στο μικρό πρυμνιό ανοικτό κατάστρωμα που υπάρχουν καθίσματα σε γκρι χρώμα και τραπεζάκια.

Αριστερά υπάρχουν 110 αεροπορικές θέσεις όπου έχουν αλλαχθεί οι ταπετσαρίες και το δάπεδο. Στον ίδιο χώρο είναι και το κατάστημα του πλοίου. Πιο μπροστά τοποθετηθήκαν 50 νέα αεροπορικά καθίσματα και έχει αλλαχθεί το δάπεδο.

Στη δεξιά πλευρά μπροστά από την υποδοχή υπάρχει ένα σαλόνι με γωνιακούς καναπέδες (16 θέσεις) και 42 χαμηλές πολυθρόνες ανοιχτόχρωμες και 35 σκούρες. Ανάμεσα στα αεροπορικά και τους καναπέδες υπάρχει ένα σαλόνι με 64 μεταλλικές καρέκλες μπροστά από το μπαρ και αλλαχθεί το δάπεδο. (Αυτές οι καρέκλες νομίζω ότι παλιά ήταν στο πλωριό σαλόνι και αλλαχτήκαν οι ταπετσαρίες τους). Στη συνέχεια συναντάμε διάδρομο που είναι τα MES του πλοίου και στη μέση υπάρχει σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα Νο 7 (το χώρο των καμπινών και για να βγείτε στο ανοικτό κατάστρωμα).

Μπροστά συναντάμε το μεγάλο σαλόνι της οικονομικής με χωρητικότητα γύρω στα 750 άτομα. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν τραπέζια με 50 στρογγυλές πολυθρόνες Πιο μπροστά υπάρχουν τρεις ημικυκλικοί καναπέδες, δυο από αυτούς να κοιτάνε προς τα παράθυρα στις μπάντες και ο άλλος είναι πρυμα στο σαλόνι. Ανάμεσα στους ημικυκλικούς καναπέδες υπάρχουν 48 μεταλλικές καρέκλες. (Αυτές οι καρέκλες νομίζω ότι παλιά ήταν στο ίδιο σαλόνι και αλλαχτήκαν οι ταπετσαρίες τους). Πιο μπροστά σε κυκλική είναι διαμόρφωση το σαλόνι του μπαρ είναι 66 ξύλινες καρέκλες με τραπεζάκια που περικλείονται από δυο ημικυκλικούς καναπέδες.

Κατά πλώρα είναι το σαλόνι της 1ης θέσης που μετατράπηκε το παλιό πλωριό σαλόνι της οικονομικής μπροστά από τη τζαμαρία που αντικαταστάθηκε έτσι ώστε να είναι πιο ήσυχο το σαλόνι της 1ης θέσης, όπου θα έχει δυο εισόδους. Στο σαλόνι της 1ης θέσης υπάρχουν 42 καναπέδες, 22 ανοιχτόχρωμες μπερζερες και 20 σκουρόχρωμες (αυτές πρέπει να ήταν παλιά στο μεσαίο σαλόνι και δεξιά αριστερά). Από ότι φαίνεται θα υπάρχει πρόσβαση στο μπαρ της οικονομικής στην άκρη του μπαρ.

Στο κατάστρωμα Νο 7 υπάρχει η τσιμινιέρα, το νέο σκίαστρο υπάρχουν τα καθίσματα γκρι και τραπεζάκια και το νέο μπαρ του καταστρώματος. Δεξιά και αριστερά υπάρχουν οι διάδρομοι που σε οδηγούν πίσω από τις βαρδιόλες της γέφυρας.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν στο gallery λιγες εσωτερικες φωτο, απο την εποχη του ως επτανησος για τη συγκριση.

 

εκ πρωτης οψεως βλεπω οτι εχουν χρησιμοποιηθει ολα σχεδον τα παλια σαλονια και καθισματα, με νεες ταπετσαριες

 

ωραια δουλεια εχει γινει

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο έγινε αλλά για να πω και το παράπονό μου, πολύ γκρίζο έπεσε ;)

Δεν πειράζει, γούστα είναι αυτά :D

 

Καλοτάξιδο να είναι!

 

Υ.Γ.: Πόσα κρεβάτια έχει τώρα συνολικά; 44;

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Λιγακι δυσκολο να εχει τοσα κρεβατια οταν πλεον εχει 6 καμπινες επιβατων!!

Στο κατάστρωμα Νο 7 το Fast Ferries Άνδρος θα έχει 6 καμπίνες επιβατών αντί για 10 που είχε σαν Επτάνησος (προφανώς κάποιες καμπίνες θα γίνουν πληρώματος και πιο συγκεκριμένα οι καμπινες νούμερα 701 έως 705).

 

Ρεπορτάζ από τη χθεσινή επίσκεψη του Fast Ferries Andros στη Σύρο από το Cyclades 24 και από την επίσκεψη στην Άνδρο από το Εν Άνδρω

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ταξιδέψει ώστε να έχω άποψη για το εσωτερικό η το ταξιδεμα του, εξωτερικά είναι όμορφο και σίγουρα δείχνει πιο στιβαρό από την Αικατερίνη. Του πάνε πολύ τα κόκκινα και η τσιμινιέρα με αυτό το χρωματισμό δεν δείχνει άσχημη. Γενικά είναι πολύ ευχάριστο στο μάτι . Επίσης η ταχύτητα σταθερά πάνω από 19. Μακάρι να πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να σας κάνω μια μικρή παρουσίαση στο ανακαινισμένο Fast Ferries Andros

 

 

εκ πρωτης οψεως βλεπω οτι εχουν χρησιμοποιηθει ολα σχεδον τα παλια σαλονια και καθισματα, με νεες ταπετσαριες

δυο αποριες:

τα ομορφα τραπεζακια με τα πορτατιφ παρεμειναν;

οι βαθιες πολυθρονες με την ψηλη πλατη υπαρχουν ακομη;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...