Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν νομίζω βρε proud και πραγματικά ήταν οι 2 καλύτερες γωνιές του πλοίου....... Αν ήξερα ότι θα τα έβγαζαν πραγματικά θα τους ζητούσα ένα σετάκι..... Όσοι δεν τα γνώρισαν, απλα έχασαν

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι ψηλες πολυθρονες που ηταν στα τραπεζακια με τα πορτατιφ πηγαν ανανεωμενες στην Α θεση μπροστα και οι χαμηλες που ηταν εκει, μπροστινο σαλονι, πηγαν και αυτες ανανεωμενες στα τραπεζακια που πλεον δεν εχουν πλεον πορτατιφ

Link to comment
Share on other sites

 

Ειχα φτιαξει πριν μια εβδομαδα μια σύγκριση του πλοίου ως ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ και ως FAST FERRIES ANDROS, για να φανουν οι διαφορες στο εσωτερικο .

 

 

 

Πραγματι οπως τ λεει ο κ Κώστας είναι , οι πολυθρονες που ήταν στα τραπέζια με τα φωτιστικα πηγαν στην Ά θέση, και μπήκαν νεα τραπεζια χωρις φωτιστικα πρυμα. Γενικα στο πλοιο δεν μπηκε τιποτα καινούριο από <<επιπλα>> , απλα αλλαχτηκαν ολες οι ταπετσαρίες, τα τραπεζια μετακινηθηκαν κλπ κλπ. Επιπλεον προστέθηκαν χειριστήρια στις βαρδιόλες.

 

Μακάρι να αγαπηθεί στη νέα του γραμμή......

 

post-2780-0-59880200-1439564154_thumb.jp post-2780-0-59417100-1439564162_thumb.jp

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Γενικα ειναι μια πολυ εξυπνη αναπλαση εσωτερικων χωρων που ομως αλλαξε το στυλ του πλοιου απο την αισθητικη του 2003 σε αισθητικη του 2015.Προσωπικα μια φορα ειχα μπει μεσα το 2005 και ναι μεν εκτιμησα την φοβερη διαριθμηση των χωρων αλλα ηταν καπως μουντο απο χρωματα, παρολα αυτα σημερα οι αποχρωσεις του γκρι οπως εχουν γινει το φωτιζουν καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα τελικά με το καραβάκι ("πήγαινε" με Θεολόγο, "έλα" με αυτό) για να το δω μετά την ανακαίνιση (παρότι με Blue Star έβγαινε κοντά €30 φτηνότερο το εισιτήριο, κάνοντας χρήση της κάρτας της). Είναι αξιοπρεπέστατο εσωτερικά, απλό, ζεστό, καλαίσθητο και παρά τον καιρό δεν κούνησε ιδιαίτερα. H ανανέωση του εσωτερικού, σε συνδιασμό με την προσθήκη stabilizers και των ταχυτήτων που αναπτύσσει από την επανέναρξη των δρομολογίων του, θα το καθιστούσαν ακόμα πιο κατάλληλο σε σχέση με πριν για τη γραμμή στην οποία δραστηριοποιήθηκε επί χρόνια, θεωρώ. Εδώ ένα φουντάρισμα στη Μύκονο.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο βαπορακι, και το σαλονι/τα σαλονια του ανετα... (αμα εξαιρεσεις την πορτα - πλην της διακεκριμενης) το λες και ενιαιο.. Πραγματι έχοντας διαβασει εδω αρκετα για το ταξιδεμα του... με το καιρο γυρω στο 7αρακι αερα και κυμα γυρω στο 5-6 εχθες στο πλαι και μπροστα πλαι ..δεν ειχε θεματακια πλην τα λογικα (να σκασει καλο κυμα 2 η 3 φορες) ..και ακομα οταν ειχε αρκετο κυματισμο πλαγιο μεταξυ Τηνου και Συρου (10-15 μοιρες πηγαινε ελα) δε σε ζαλιζε καθολου... Έχω ταξιδέψει και με άλλα πιο famous και νόμιζα για καμια μερα ακομα οτι ημουν σε πλοιο ... Εντυπωση μου εκανε πως στο ελα ,καναμε περισσοτερη ωρα απο οτι στο πηγαινε..

Link to comment
Share on other sites

 παρά τον καιρό δεν κούνησε ιδιαίτερα. [...] σε συνδιασμό με την προσθήκη

 

 

 Πραγματι έχοντας διαβασει εδω αρκετα για το ταξιδεμα του... με το καιρο γυρω στο 7αρακι αερα και κυμα γυρω στο 5-6 εχθες στο πλαι και μπροστα πλαι ..δεν ειχε θεματακια πλην τα λογικα (να σκασει καλο κυμα 2 η 3 φορες) .

 

περα απο την προσθηκη stabilisers, πιστευω οτι και το γεγονος οτι εχει λιμανι αφετηριας τη ραφηνα, συνετελεσε στην βελτιωση του ταξιδεματος του, αφου, ως γνωστον, ολα τα πλοια που ξεκινουν απο εκει ειναι θαλασσοβαπορα και τραινα στον καιρο B):rolleyes:

 

το χειμωνα με τις σοροκαδες θα φανει τι αποτελεσμα ειχε η προσθηκη stabilisers

Link to comment
Share on other sites

21 μιλια σημερα το πρωι, φαινεται οτι παει καλα στη νεα του γραμμη.

Και απο ταξιδιωτες του Σαββατοκυριακου ακουω καλα λογια για το πλοιο.

Φαινεται να "εδεσε" στη Ραφηνα..

Αν βγαλει καλα και το χειμωνα θα μιλαμε για μια καλη επιλογη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το ειδαμε απο μεσα,ας το δουμε και απ'εξω σε μανουβρα του στη Μυκονο (1,2,3,4,5,6) και με το απαραιτητο φουνταρισμα για τον proud που ειναι φαν.

Δεν ξερω πως παει απο ταξιδεμα αλλα στην μανουβρα το βρηκα αρκετα γρηγορο.

Εντυπωση μου εκανε οτι τρεχε συνεχως νερο απο το δεξι οκιο αλλα και απο μια τρυπα κατω απο αυτο 

Ας το δουμε παρεα και με το ομοσταυλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π

 

Κατα την αποψη μου τα ερυθρολευκα του πηγαινουν πολυ καλυτερα απο τα μπλε

 

gallery_1819_581_905152.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά, στο Marinetraffic, Faktaomfartyg και Ferry Site DK, αναφέρεται παντού ως δεύτερο όνομα το Choonhyang.

Εδώ λέμε πως ήταν King Hung.

Τι αληθεύει τώρα;

Link to comment
Share on other sites

οταν ανοιχτηκε το θεμα το μακρυνο 2005, ο σουηδος εγραφε King Hung (χωρις πλοιοκτητη κλπ) και η περαιτερω πληροφορηση (equasis κλπ) ηταν στα σπαργανα. απο τοτε δεν το ξαναεψαξε κανεις. ειτε King Hung, ειτε King Kong ολοι Τανι το λεγαμε :lol:

 

λογικα αυτο το... Σουτιεν (Choonhyang) πρεπει να ειναι το σωστο ;)

Danke schön!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...