Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Προσωπικα αν και δεν το εχω ταξιδεψει ποτε το ferry και ουτε εχω κανει ταξιδι στην συγκεκριμενη γραμμη,νομιζω οτι η αλλαγη των σινιαλων επεφερε μια απωλεια αιγλης στο πλοιο.Μπορει οσοι το ξερουν και το ταξιδευουν συχνα,να ειναι πιστοι επιβατες του,αλλα εγω σαν ασχετος με την γραμμη και μονο παρατηρητης των γεγονοτων,εχω σαν εντυπωση οτι κατι εχει αλλαξει με τον μυθο του συγκεκριμενου πλοιου η εστω δεν μου φαινεται το ιδιο με το SUPERFERRY της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δε νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο...μάλλον οι περισσότεροι δε θα καταλάβουν καν κάποια αλλαγή αφού ακόμα και τα σινιάλα και τα χρώματά του δεν διαφέρουν και πολύ από της BS...ίσως αλλαγή προς το καλύτερο γενικότερα για το πλοίο B) ! Το βαποράκι πραγματικά είναι στολίδι!

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα.Ίσα ίσα τώρα που τώρα που ανήκει σε παραδοσιακούς εφοπλιστές με εντοπιότητα, το κλίμα είναι πιο ζεστό με την συχνή παρουσία τους στο βαπόρι.

Αυτό το βαπόρι είναι ένα ευλογημένο βαπόρι.Από ΄την αρχή έπεσε σε καλά χέρια, του έγινε η καλύτερη μετασκευή, ήταν σε άψογή κατάσταση, επί Μπλου σταρ διατηρόταν σε πολύ υψηλό επίπεδο γι αυτό έπιασε κι αυτά τα λεφτά στα 37 του χρόνια.

Ο μύθος συνεχίζεται με νέα κεφάλαια τους αδελφούς Στεφάνου και τον μοναδικό καπτα Τάσο Τρέσσο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εδώ στην Τήνο, ακόμα και οι αντιπαθούντες (μέχρι πρότινος) τον βάπορα (ή/καί τον Τζώρτζη) έχουν να παραδεχτούν πως εσωτερικά δείχνει σαν να ναι το νεότερο της γραμμής.. Και αυτό που έχει προκαλέσει τεράστια θετική εντύπωση είναι η συμπεριφορά του πληρώματος. Χωρίς να έχω νούμερα στη διάθεσή μου φαίνεται πως τα πηγαίνει σχετικά καλά από κόσμο (για low season) και "φαίνεται" να ξαναδημιουργεί "fan club". Πιθανόν να βοηθήσει και η μετακίνηση του δρομολογίου 15λεπτά νωρίτερα (πιο κοντά στην Πόπη).

Την αλήθεια θα τη δούμε όμως σε καμμια βδομάδα (που θα μπει η Πόπη) και φυσικά το crash test θα είναι το καλοκαίρι με το Ιθάκη απέναντi..

Υ.Γ: Και μην ξεχνάμε πως αυτά ακούγονται στο νησί που πριν κανά 6μηνο το SuperFerry ήταν το τοπικό (ψιλοκακόγουστο) ανέκδοτο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω πως ηταν πριν και πως τωρα παντως ειναι η πρωτη φορα που το βαπορι δεν εχει καμια σχεση πλεον με το ονομα Στριντζης ειτε αυτο το λενε Strintzis Lines ειτε αυτο το λενε Blue Star Ferries. Βεβαια υπαρχει και παλι το ονομα Τζωρτζης εστω και απο στεριας.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εδώ στην Τήνο, ακόμα και οι αντιπαθούντες (μέχρι πρότινος) τον βάπορα (ή/καί τον Τζώρτζη) έχουν να παραδεχτούν πως εσωτερικά δείχνει σαν να ναι το νεότερο της γραμμής.. Και αυτό που έχει προκαλέσει τεράστια θετική εντύπωση είναι η συμπεριφορά του πληρώματος. Χωρίς να έχω νούμερα στη διάθεσή μου φαίνεται πως τα πηγαίνει σχετικά καλά από κόσμο (για low season) και "φαίνεται" να ξαναδημιουργεί "fan club". Πιθανόν να βοηθήσει και η μετακίνηση του δρομολογίου 15λεπτά νωρίτερα (πιο κοντά στην Πόπη).

Την αλήθεια θα τη δούμε όμως σε καμμια βδομάδα (που θα μπει η Πόπη) και φυσικά το crash test θα είναι το καλοκαίρι με το Ιθάκη απέναντi..

Υ.Γ: Και μην ξεχνάμε πως αυτά ακούγονται στο νησί που πριν κανά 6μηνο το SuperFerry ήταν το τοπικό (ψιλοκακόγουστο) ανέκδοτο...

δαξει δεν εχουμε και τρομερη ανταγωνιστικοτητα για να κρινεις το τι γινεται τοσο καιρο με δυο πλοια ηταν απο ραφηνα για τηνο ηθελες δεν ηθελες εμπενες στο superferry.Οσο για το εσωτερικο σιγουρα εχει πολλους χωρους και ωραιους δεν ειναι σαν το πηνελοπη αλλα και το θεολογος που ειναι καινουργιο δεν εχει χωρους για ενα ανετο ταξιδι γιαυτο εχεις δικιο οτι εχει ωραιους χωρους.Τωρα οσο για το fan club παντα ειχε αλλα και παλι ο επιβατης κοιταει την ωρα που τον βολευει και οχι τοσο πολυ την εμφανιση του πλοιου η την συμπεριφορα του πληρωματος που δεν εχει αλλαξει και κατι απο την blue star αφου πανω κατω οι ιδιοι μεινανε

Link to comment
Share on other sites

Ωραίους χώρους σαν το Πηνελόπη??? :lol: Συγνώμη αλλά σαν τακτικός επιβάτης λόγω διαμονής στην Άνδρο θα έλεγα ότι αν εξαιρέσεις την Α' θέση , το Πηνελόπη έχει μείνει πολύ πίσω συν το ότι είναι ένα παρατημένο πλοίο ...Δεν θα ακούσεις ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να μιλάει με καλά λόγια για το πλοίο εκτός της συμπεριφοράς του στη χοντρή θάλασσα!!Ίσα ίσα λένε τα χειρότερα και αν οι εποχές ήταν διαφορετικές (λόγω κρίσης) θα παρακαλούσαν να έπαιρνε δρόμο από τη γραμμή...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι σαν το πηνελοπη.Kοιτα το καλυτερα το τι γραφω, ειπαμε καραβολατρης αλλα δεν θα βγαλω και το πηνελοπη σε καλυτερη κατασταση απο το superferry

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι το καλύτερο και πληρέστερο ημερόπλοιο που υπάρχει σήμερα και όμοιό του…δεν θα ξαναδούμε ποτέ! Και το λέω λαμβάνοντας υπόψη το ίδιο το πλοίο (διαρρύθμιση, σαλόνια, καμπίνες, καταστρώματα κλπ)… το πλήρωμα και το σέρβις της εταιρείας…και βεβαίως την γέφυρα και τον Άρχοντα Καπτά-Κώστα!

Την άποψή μου για το πλοίο, την έχω πει πολλές φορές και την ξέρετε καλά, ας μην τα ξαναλέμε. Θα ήθελα όμως να κάνουμε μια διευκρίνιση. Μιλάμε μόνο για το πλοίο, ενώ το αποτέλεσμα που βλέπουμε και αυτό που έχει δημιουργήσει τον «θρύλο» του είναι ο συνδυασμός πλοίου (σκαρί, ομορφιά, διαρρύθμιση και ποιότητα κατασκευής) και πλοιοκτήτριας εταιρείας (σέρβις, αξιοπιστία, εμπιστοσύνη). Και οι δύο αυτοί παράγοντες συμβάλλουν στο τελικό αποτέλεσμα, σε αυτό που είναι η μεταφορά του επιβάτη, το ταξίδι. Κατά την γνώμη μου μεγαλύτερο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα παίζει η εταιρεία παρά το πλοίο, ή τουλάχιστον τον ίδιο. Και αυτό κατά την γνώμη μου ισχύει για όλα τα πλοία και τις εταιρείες. Πχ. Εάν το πλοίο είχε πουληθεί πριν μερικά χρόνια σε κάποια άλλη εταιρεία, πιθανώς αυτή τη στιγμή να ήταν στο Λαύριο χωρίς καταπέλτη :blink: δίπλα στο αδελφό του. Συνεπώς, όταν ένα επιτυχημένο πλοίο αλλάζει εταιρεία χάνεται αμέσως ο παράγοντας στον οποίο οφείλεται η μισή του αξία. Η όποια αξία του. Όχι όμως δια παντός. Απλώς η νέα εταιρεία καλείται να αποδείξει εάν είναι χειρότερη, ισάξια ή καλύτερη από την προηγούμενη. Και αυτό θα φανεί στο τέλος της σαιζόν, τότε θα μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Μέχρι τότε σε εμάς απομένει να ευχόμαστε να φανεί αντάξια των προκατόχων, του Στρίντζη και της BSF. Ιδιαίτερα σε αυτή την περίπτωση που πρόκειται για νεοεμφανιζόμενη εταιρεία στην ακτοπλοϊα και δεν διαθέτουμε "δείγμα γραφής" της. Η παρουσία του καπτα Κώστα στη νέα εταιρεία είναι κατ’ αρχήν μια θετική ένδειξη. Μένει να δούμε και την συνέχεια.

Επίσης, θα ήθελα να πω και κάτι άλλο. Πολλές φορές κρίνουμε τα πράγματα με βάση την αποκαλούμενη «καραβολατρική ματιά». Ανοιχτές βαρδιόλες, μπαλκονάκια, απέραντα καταστρώματα κλπ. Δεν είναι κακό αυτό. Κι εμένα μου αρέσουν. Πρέπει όμως να γίνει κατανοητό ότι αυτοί που επιλέγουν πλοίο με «καραβολατρικά κριτήρια» αποτελούν το 1% (και πολύ λέω) της συνολικής επιβατικής κίνησης μιας γραμμής. Αυτοί που καθορίζουν τα μερίδια της γραμμής είναι το υπόλοιπο 99% και οι οποίοι αποφασίζουν με πολύ διαφορετικά κριτήρια από τα λεγόμενα «καραβολατρικά». Φυσικό επακόλουθο είναι ότι σε αυτούς στοχεύουν οι εταιρείες, είτε μας αρέσει είτε όχι.

Εντύπωση μου κάνει αυτό που λέει ο φίλος csst9728, ότι οι Τηνιακοί μιλάνε για το ευγενικό του νέο πλήρωμα. Δηλαδή επί Blue Star δεν ήταν ευγενικό? Για την κίνηση δεν νομίζω ότι μήνα Μάρτη και μόνο του στο πρωινό μπορεί να βγάλει κανένας συμπέρασμα. Αυτό όμως που ακούγεται είναι ότι παρατηρείται μεγάλη πτώση της κίνησης στη γραμμή ακόμα και αυτούς τους μήνες που διακινούνται κατά κύριο λόγο μόνιμοι κάτοικοι και επαγγελματίες. Εάν ισχύει κάτι τέτοιο μάλλον θα άρχισαν να χτυπάνε τα καμπανάκια (ή μάλλον οι καμπάνες) για το καλοκαίρι. Τώρα σχετικά με την Πηνελόπη δεν νομίζω ότι έχει τίποτε να φοβηθεί το SFII, υπερτερεί σε όλους τους τομείς. Εκτός και εάν η Πηνελόπη ρίξει πολύ τις τιμές και στις εποχές που ζούμε αυτό μετράει πολύ περισσότερο από άλλους παράγοντες. Προς τον παρόν είναι σχεδόν παρόμοιες οι τιμές, 1-2 ευρώ διαφορά φθηνότερη η Πηνελόπη.

Με το Ιθάκη όμως τα πράγματα είναι αλλιώτικα και πολλοί είναι αυτοί που ανάβουν λαμπάδες στη Τηνιακιά να κάνει το θάμα της μπας και καθυστερήσουν οι Κορεάτες κανένα δίμηνο την παράδοση του Δήλος. Μπορεί το Ιθάκη να είναι στριμόκωλο και «αντικαραβολατρικό», πιστεύω όμως ότι εάν και όταν πάει Ραφήνα θα σαρώσει. Όπως σάρωσαν όλα τα σύγχρονα πλοία όπου πήγαν και κατάπιαν του παλιούς θρύλους της ακτοπλοϊας. Εξαιρούνται του κανόνος η Μυτιλήνη και τα Χανιά. :rolleyes: Και πιστεύω ότι εάν ο Στρίντζης είχε βάλει εξαρχής το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμμή όπως το προόριζαν αρχικά, ενδεχομένως σήμερα να μην υπήρχε ούτε Σουπερφέρρυ ούτε Πηνελόπη.

Link to comment
Share on other sites

Αν έμπαινε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην γραμμή θα ήταν μονάχα για ένα χρόνο.Μετά δεν θα άντεχε διότι με 17 ευρώ το εισιτήριο για πλοίο με τέτοιες καταναλώσεις και με τις υφιστάμενες τιμές του πετρελαίου και την κίνηση που παρουσιάζει κάθετη πτώση θα είχε μπει μέσα μέχρι και τις κεραίες του ραντάρ του.

Κακά τα ψέματα το SUPERFERRY II τα πολλά λεφτά τα έκανε την εποχή που είχε την δυνατότητα να μεταφέρει σχεδόν 2.500 επιβάτες και με το πετρέλαιο να κοστίζει φτηνότερα κι από το νερό.

Τώρα με τις υπαρχουσες συνθήκες δεν βγαίνει ούτε αυτό πόσο μάλλον αν ήταν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.

Κατά τα λοιπά , συμφωνώ. ΄Το βαπόρι έπεσε στα καλύτερα δυνατά χέρια γι αυτό και στα 37 του συνεχίζει να είναι ιδιαίτερα δημοφιλές.

Η καινούρια του εταιρεία νομίζω πως έχεις ξεκινήσει καλά. Συνδυάζει το υψηλού επιπέδου service που πρόσφερε η Blue Star Ferries με την φιλικότητα και την αμμεσότητα που μπορεί να προσφέρει ένας παραδοσιακός εφοπλιστής αφήνοντας στην άκρη το εκνευριστικά επαγγελματικό και παγερό προφίλ μιας μεγάλης πολυμετοχικής εταιρείας.

Το θέμα που πρέπει να προσέξει είναι ότι αυτή η προσπάθεια θα πρέπει να έχει διάρκεια και να μην αφήσει με την πάροδο του χρόνου να αλοιωθεί.

Προσωπική μου άποψη είναι ότι αποτελεί λάθος η κίνηση να δοθεί η κεντρική πρακτόρευση στους πράκτορες της Blue Star. Με δύο ανταγωνιστικά καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν μπορεί να αντέξουν και ενδεχομένως να στραφούν περισσότερο υπέρ μιας εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο μετά την εκτέλεση του αποψινού τοπικού προς την Άνδρο, παρέμεινε στο λιμάνι του Γαυρίου όπου και θα περάσει την Κυριακη του Πάσχα το πλήρωμα του.

Αναχώρηση την Δευτέρα (τ' Αι Γιώργη :) ) στις 05.30, και εκτέλεση του κανονικού του δρομολογίου στις 07.50 από Ραφήνα για Α-Τ-Μ.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας αυτό -και εάν έχουν αποδοθεί σωστά οι δηλώσεις του κ. Στεφάνου- μάλλον έχουν αρχίσει να ηχούν για τα καλά οι καμπάνες για τα πλοία της γραμμής και κατά συνέπεια για όλη την ακτοπλοΐα.

Επειδη παραπανω λεγαμε για το αν αλλαξε κατι με την αλλαγη σινιαλων/εταιριας στο Superferry πως γινεται το πλοιο που εχει χαρακτηριστει απο πολλους σαν την κοτα με τα χρυσα αυγα(εφερνε λεφτα με το τσουβαλι στην BSF,ετσι ελεγαν οι περισσοτεροι στο παρον θεμα)να μπαινει μεσα 600.000ευρω στον πρωτο μηνα της Golden Star? Μηπως τελικα ηταν ενας μεγαλος μυθος(οπως οι γιαπωνεζοι βαπορες στον καιρο :rolleyes:)αυτος της κερδοφοριας του πλοιου η μηπως η Blue Star καταφερνε και δουλευε καλυτερα το πλοιο?

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η φημη το συνοδευει απο την εποχη που το πετρελαιο ειχε 20$ το βαρελι, το βαπορι 2.500 πρωτοκολο και τον Αυγουστο κουβαλουσε 3.500 με τους υπεραριθμους :lol:

Οι εποχες αλλαξανε το βαπορι εχει 1.600 πρωτοκολο, το πετρελαιο σταθερα πανω απο 120 το βαρελι και δεν υπαρχουν 3500 επιβατες ουτε τον Αυγουστο.

Γι αυτο και η BSF οταν μπορεσε και βρηκε αγοραστες μ αυτη την τιμη απο τη χαρα της τους αφησε να κρατησουν το ιδιο ονομα και το ιδιο χρωμα κτλ κτλ

Εγω αν ημουν στη θεση της BSF ισως τους το παρεδιδα και βαμμενο ετοιμο με τα παραθυρα ;)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης η Blue Star τα τελευταία χρόνια, για ένα μεγάλο διάστημα του χειμώνα το έφερνε στον Πειραιά από όπου έπαιζε μπάλα σχεδόν μόνο του όσο διαρκούσαν οι ετήσιες των άλλων πλοίων της. Δεν το άφηνε να σφάζεται με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ κάθε μέρα για το ποιος θα μεταφέρει 50-100 άτομα απο Ραφήνα τις καθημερινές. Και επίσης, σχετικά με αυτό που λέει ο NHSOS XIOS παραπάνω, σίγουρα θα υπήρχαν μέρες που και η BS θα μπήκε μέσα με το βαπόρι αλλά δεν το μάθαμε ποτέ γιατί απλά δεν βγήκε ποτέ κανείς από την εταιρία να κλαφτεί δημόσια. ;)

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Monitors στις βαρδιόλες έβαλε η νέα του εταιρεία οι οποίες είναι κλεισμένες μέσα σε ανοξοίδωτα ντουλάπια και μεταφέρουν εικόνα στον πλοίαρχο από την πρύμη και τον καταπέλτη

Είναι μια πολύ χρήσιμη προσθήκη και μια πολύ ωραία κατασκευή με ανοξείδωτο ντουλάπι για προστασία από αρμύρα κι υγρασία και με τηλεκοντρόλ που εναλλάσει τις οπτικές γωνίες.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του πλοίου εως 20/6 έχουν αφαιρεθεί απο το site της εταιρίας .

Υ.Γ. Μια παρατήρηση. Στον ηλεκτρικό πινάκα του πλοίου απο τότε που το πλοίο αγοράστηκε απο την νεα του εταιρία εμφανίζονται δυο σειρές γραμμάτων αντί μίας όπως όταν ήταν στην Blue Star με αποτέλεσμα τα γράμματα να είναι πολύ μικρά και να μην διαβάζονται εύκολα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τον Αύγουστο παρατήρησα αρκετές καθυστερήσεις, μέχρι και 1,5 ώρα καθυστέρηση είδα στην επιστροφή από Άνδρο.
Ακόμα και οι γλάροι ξέρουν οτι με τις γνωστές ταχύτητες και σε συνθήκες καλοκαιριού το Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος γίνεται σε 3.55 με 4.10.

Όπως έχω ξαναπεί πέρυσι τον Αύγουστο υπήρχαν αρκετές καθυστερήσεις. Τα φετινά ωράρια του πλοίου είναι σχεδόν τα ίδια με τα περσινά, μετατοπισμένα κατά 15 λεπτά λόγω αλλαγής ώρας αναχώρησης από Ραφήνα. Όμως πέρυσι το πλοίο , βάσει προγράμματος, είχε και 1 ώρα και 15 λεπτά παραμονή στη Μύκονο (12.30-13.45) που ήταν αρκετή, ώστε να απορροφά τις τυχόν καθυστερήσεις στο κατέβασμα. Και παρ’ όλα αυτά είχε αρκετές καθυστερήσεις και στην επιστροφή.

Φέτος όμως με την προσθήκη της Νάξου και με προγραμματισμένη παραμονή εκεί μόλις 15 λεπτών, όχι μόνο θα προστεθεί ένα λιμάνι ακόμη, αλλά δεν θα υπάρχει και χρόνος παραμονής αρκετός ώστε να απορροφήσει τις καθυστερήσεις στο κατέβασμα προς Νάξο και οι οποίες λογικά θα προστίθενται στις καθυστερήσεις της επιστροφής. Και πολύ φοβούμαι ότι τις μέρες που θα έχει και Νάξο, στην επιστροφή θα υπάρχουν συχνές και μεγάλες καθυστερήσεις. Και εάν πέρυσι έφθαναν και την 1 ώρα, δεν θα εκπλαγώ φέτος τον Αύγουστο και τις άλλες περιόδους αιχμής να είναι ακόμα μεγαλύτερες. Εννοείται ότι ελπίζω να κάνω λάθος εκτιμήσεις, γιατί κάτι τέτοιο δεν θα είναι ό,τι καλύτερο για την φήμη του πλοίου. Εξάλλου, αυτοί που έβγαλαν τα δρομολόγια και γνώση και εμπειρία της γραμμής έχουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρθενική άφιξη αυτή την ώρα με παράλληλη αναχώρηση του σούπερ τζετ! Καλή επιτυχία εύχομαι από πλευράς κίνησης αν και είμαι πεπεισμένος ότι θα τα πάει εξαιρετικά καλά, ειδικά στο κομμάτι Μύκονο-Νάξο......γενικά είναι κομμάτι γραμμής που δουλεύει.......

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως ήταν στην ώρα του στην επιστροφή από Νάξο για Μύκονο...αλλά λογικά με μηδενική κίνηση...! Τα ωράριά του είναι πιεσμένα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...