Jump to content
Shipfriends

Golden Princess (IMO 9328015)


.voyager

Recommended Posts

Δεν έχει τις ίδιες μηχανές με το Superrunner Jet 2, έχει αρκετά μεγαλύτερες, συνολικά περίπου 7000 kw παραπάνω.

Θεωρώ πως πιθανές γραμμές δρομολόγησης του είναι στη θέση του Super Express, με ταυτόχρονη πώληση αυτού, εξασφαλίζοντας έτσι διπλό κέρδος.

Αντικαθιστούν το ήδη δρομολογημένο με ένα καλύτερο, νεότερο και μεγαλύτερο και κερδίζουν χρήματα σε σχέση με την τιμή αγοράς του Εξπρές δεδομένου ότι έχουν ρίξει λεφτά πάνω του.

Άλλη πιθανή γραμμή, κι εδώ εκφράζω ξεκάθαρα προσωπική οπτική, δεν έχω τέτοια πληροφόρηση, θα ήταν η εκτέλεση του δρομολογίου του Τσαμπιον φέτος, αυθημερόν Πειραιά Πάρο Νάξο Μύκονο Τήνο (Άνδρο) Ραφήνα και τούμπαλιν. Κάτι τέτοιο δεν ξέρω αν είναι εφικτό και τι περιθώρια συννενόησης υπάρχουν τόσο με τη Σητζετς όσο και με τη Φαστ.

Τέλος, από Πειραιά για Σύρο Πάρο Νάξο και πίσω, όχι απαραιτήτως πρωινό. Αλλά εκεί θα υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός όπως γράφτηκε και παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλύτερο απο το super express ?? Αποπου προκύπτει αυτο ; Γιατί το super δουλεύει υποδειγματικά πλέον χωρίς βλάβες και με υψηλότερη ταχύτητα σε σχέση με τοτε που ήρθε.. Επισης έδωσε τόσα λεφτά να το κανει πένα εσωτερικά ποιος ο λόγος να το πουλήσει ! Και πιο γρήγορο απο το golden express ειναι.. και γενικότερα πιο καλοτάξιδο σε σχέση με τα mono hull 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θεωρώ την αγορά του συγκεκριμένου σκάφους λίγο άστοχη και βιαστική. Ήταν η περίοδος που φημολογούταν ότι η Seajets γλυκοκοιτάζει και αυτό πέρα από το Gotlandia. Το συγκεκριμένο σκάφος είναι πολύ μεγάλο για τα δεδομένα της Golden, που στον τομέα των ταχύπλοων τότε απέτυχε παταγωδώς, και θεωρώ πως ακομη και τώρα δεν έχει την πλήρη τεχνογνωσία αυτών των σκαφών. Επισης η εταιρία δεν έχει τόσο διευρυμένα δρομολόγια από αποψη προορισμών που μπορεί να παίξει μπάλα με τόσο μεγάλο ταχύπλοο, όποτε δεν θα μου έκανε εντύπωση να καταλήξει στην Seajets αργά ή γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HIGHSPEED 6 said:

Καλύτερο απο το super express ?? Αποπου προκύπτει αυτο ; Γιατί το super δουλεύει υποδειγματικά πλέον χωρίς βλάβες και με υψηλότερη ταχύτητα σε σχέση με τοτε που ήρθε.. Επισης έδωσε τόσα λεφτά να το κανει πένα εσωτερικά ποιος ο λόγος να το πουλήσει ! Και πιο γρήγορο απο το golden express ειναι.. και γενικότερα πιο καλοτάξιδο σε σχέση με τα mono hull 

Από το γεγονός ότι (θα) έχει ανάλογη χωρητικότητα, έχει ανάλογη και το κυριότερο, σταθερή ταχύτητα* (σε κάθε καιρό και με κάθε φορτίο), είναι πιο αξιόπιστο από το Εξπρές (δεν έχει βγάλει ακόμα χρονιά αναίμακτη), είναι πιο καλοτάξιδο λόγω χαλύβδινης γάστρας, είναι πιο νέο κι αυτό παίζει ρόλοειδικά στο κομμάτι της συντήρησης, τέλος όπως έχει αναφέρει ο Νικ δε Γκρηκ έχει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων κι αυτό θα μετρήσει. 

Στο μόνο που υστερεί είναι η κατανάλωση.

*Αυτό όπως και η αξιοπιστία εξαρτόνται από την πλοιοκτησία. Βλέπουμε για παράδειγμα το Σουπερραννερ πως πήγαινε φέτος. Άμα θέλουν τα κάνουν να πετάνε χωρίς βλάβες.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποια πληροφορία για αυτό το ενδεχόμενο;.Εγώ πιστεύω πως οι Αφοι δε θα το δώσουν αυτό το υπεροπλο. Αυτή τη στιγμή δε μπορεί να τους ενοχλήσει κανείς,ούτε στα συμβατικά,ούτε στα ταχύπλοα...

Link to comment
Share on other sites

On 3/29/2023 at 11:28 AM, allk said:

Δεν υπάρχει κάποια συμφωνία η seajets μπήκε σφήνα 

 

On 3/29/2023 at 11:54 AM, valencay said:

Σωστος....

Θυμίζω τι λέγαμε 7 μήνες πριν.

Το πλοίο του άρεσε,μπορεί πολύ απλά να δίνει όσα θέλουν και να το αγοράσει.

6,5 κάπου το αγορασαν τα αδέρφια, ε και 8-9 να το δινουν ,φοβερή τιμη για ταχυπλο του 2006.

Link to comment
Share on other sites

Το ταχύπλοο έχει μια ωραία και επιθετική εμφάνιση, είναι πιο φρέσκο από όλα τα άλλα που κυκλοφορούν , έχει κάποια καλά στοιχεία, όμως καλό θα ήταν να περιμένουμε να το δούμε τι θα δείξει στην πίστα του Αιγαίου και ύστερα να βάλουμε τον πήχη στο σημείο που πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμένα τουλάχιστον μου προκαλεί εντύπωση που δεν έχει γίνει γνωστό το παραμικρό σχετικά με την δραστηριοποίηση του πλοίου,ενώ πχ με το Superexpress,τα μικρά,λίγες μέρες μετά την αγορά τους είχε γίνει γνωστό που ήθελε η εταιρία να τα δρομολογήσει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ηταν μερες μετα, ηταν μήνες μετά ! Ξέραμε κάτι γενικό, δηλαδή Κυκλάδες, όπως και με αυτό. Κατα τ' άλλα τέτοια εποχή ήρθε το τριμαραν από την Κροατία και μάθαμε που ήθελε να το βάλει άνοιξη με την απεργία πείνας ! 😀 

(ζήσαμε να το δούμε και αυτό 🤣)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως σε μια επίσκεψη που έκανα πρόσφατα ( για άσχετο λόγο ) σε γνωστό ναυπηγείο όπου είναι ελλιμενισμένο είδα πως έκαναν εργασίες περιμετρικά του πλοίου, χαμηλά στο ζωνάρι, αν είναι σωστός ο όρος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακόμα στις συμφωνίες βρίσκονται. Μόλις τα βρουν και στο οικονομικό τότε θα δηλωθεί και σε κάποιο ΣΑΣ. Φέτος ή του χρόνου, θα γίνει αργά ή γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/25/2023 at 7:36 PM, Villandry said:

τέλος όπως έχει αναφέρει ο Νικ δε Γκρηκ έχει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων κι αυτό θα μετρήσει. 

Πού θα μετρήσει αυτό; Σαν μεταπωλητική αξία σε χώρα όπου αυτά μετράνε ή μετράνε και στη χώρα μας με κάποιο τρόπο; Γνήσια δεν γνωρίζω και θα'θελα να μάθω. Διάφορα ρυπογόνα, όπως το αγαπημένο Superstar (που όμως κλείνει μισό αιώνα ζωής) πληρώνουν κάτι γι'αυτό σε σχέση με "πράσινους" σύγχρονους ανταγωνιστές τους (αν αγνοήσουμε το πόσο καίνε);

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...