Jump to content
Shipfriends

Golden Princess (IMO 9328015)


.voyager

Recommended Posts

Ναυπηγημένο το 2006 από τα Fincantieri, το Gotlandia ΙΙ συνδέει την κομώπολη Visby της νήσου Gotland της Σουηδίας με την ηπειρωτική πόλη Nynäshamn σε 2 ώρες και 50 λεπτά. Έχει ταχύτητα 40 κόμβων, μήκος 122.2 μέτρα, πλάτος 16.65 μέτρα, ενώ μεταφέρει 900 επιβάτες και 160 αυτοκίνητα. Το 2009 συγκρούστηκε σοβαρά με το ομόσταβλο VisbyTo πέτυχα σε dry-dock στη Στοκχόλμη.

Πολύ επιθυμώ κάποια στιγμή να κάνω το Nynäshamn-Visby γιατί μου αρέσει το ίδιο, μα ακόμη περισσότερο τα αδερφά συμβατικά Gotland και Visby από τo 2003 που πρωτοπαρουσιάστηκαν (Κινεζικης ναυπήγησης, σκανδιναβικής -DeltaMarin- σχεδίασης). Το πρώτο ταχύπλοο της εταιρείας, το Gotlandia, είναι εμφανέστατα αδερφό του "Αιόλος Εξπρές", από την Astom κι αυτό, που φαίνεται πως τα πήγε καλύτερα από το δικό μας...

4208017294_f1b0f22022_b.jpg

 

Edited by polmyt
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Replies 376
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 years later...

Να το δούμε από πιο κοντά το παπόρο, μας κοιτάει κατάματα στη διάρκεια μιας καλοκαιρινής του άφιξης στο Nynashamn το 2014. Κατόπιν στρέφουμε δεξιά και παίρνουμε μια καλύτερη γεύση από τη σιλουέτα του πλοίου η οποία δεν είναι και άσχημη παρά το μεγάλο φουγάρο. Αξιοσημείωτη η πλώρη με μεγάλα μάγουλα που κάπου θυμίζει Ιαπωνία. Ακολουθεί η πρυμνιά όψη καθώς το πλοίο κάνει κινήσεις για να πλαγιοπρυμνοδετήσει. Όπως βλέπετε δεν υπάρχει καταπέλτης επιβατώνε μια και οι επιβιβάσεις γίνονται από φυσούνα. "Λίγο με νοιάζει", ψιθύρισε ο Μάριος Ηλιόπουλος και κοιταξε με λαγνεία το μικρό, ανήλιαγο και καταθλιπτικό κλιμακοστάσιο πολύ κοντά στην πλώρη :D.

 

Αν δεν με απατά η μνήμη μου, τω καιρώ εκείνω, γελούσαμε με το συνταξιδιώτη μου σχετικά με το εξής παράδοξο: Ενώ τα συμβατικά πλοία της εταιρείας τότε ανεβοκατέβαιναν με 27-28 κόμβους, το ταχύπλοο έκανε δρομολόγια με 26, προφανώς λόγω οικονομίας καυσίμων. Παντως έχω την αίσθηση πως το πλοίο είναι διαθέσιμο εδώ και αρκετά χρόνια πρός πώληση, δεν είναι κάτι καινούριο.  

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Nick the Greek said:

 Ακολουθεί η πρυμνιά όψη καθώς το πλοίο κάνει κινήσεις για να πλαγιοπρυμνοδετήσει. Όπως βλέπετε δεν υπάρχει καταπέλτης επιβατώνε μια και οι επιβιβάσεις γίνονται από φυσούνα. "Λίγο με νοιάζει", ψιθύρισε ο Μάριος Ηλιόπουλος και κοιταξε με λαγνεία το μικρό, ανήλιαγο και καταθλιπτικό κλιμακοστάσιο πολύ κοντά στην πλώρη :D.

 

 

Δε θέλουμε καταπέλτη επιβατών κύριε..δε τον χρειαζόμαστε .... έχουμε φυσούνα σε κάθε λιμάνι και μεις!!!🤪

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο ταχύπλοο αλλά για το μέγεθος του τα 900 άτομα πρωτόκολλο τα θεωρώ πολύ λίγα για να ενδιαφερθεί η seajets εκτός του ότι είναι πολύ νέο για τα standards της εταιρίας!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έχει επιστρέψει στη μητρική εταιρεία της Destination Gotland, τη Rederi AB Gotland (Gotlandsbolaget). Οπότε, αυτή τη φορά είναι 100 % για πούλημα.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως δεν έχει και πολλούς υποψήφιους … είτε κανείς Ασιάτης είτε ο ΜΑΡΙΟΣ . Δύσκολο βλέπω κανεναν του Στενού του Γιβραλταρ

Link to comment
Share on other sites

Απ' τη στιγμή που ο Ηλιόπουλος αγόρασε το άλλο (Gotlandia σκέτο),δεν νομίζω να αγοράσει και αυτό.Πιστευω ότι θα το αγοράσει εταιρεία από Ασία μεριά.

Αλλά για τον Ηλιόπουλο ποτέ δε ξέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι σε συμφέρουσες τιμές, δε νομίζω να τον χαλάσει να πάρει και τα δυο αδερφά στην κατάσταση που τα έχουν και τα διατηρούν οι Σκανδιναβοί αποσύροντας παράλληλα κάτι χρέπια τύπου Paros Jet. 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλα ταχύπλοα που τα έχει και κάθονται και δε πρόκειται να ταξιδέψουν ξανά, αν κρατήσει τα ανταλλακτικά και έπειτα τα στείλει για σκραπ, μόνο από το ρευστό που θα βγάλει, αν τον συμφέρει μπορεί να αγοράσει και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να πούμε πως το πλοίο είναι του 2006, κατασκευασμένο στη Fincantieri της Riva Trigoso(6128 αριθμός γιάρδας) με 4 κύριες μηχανές Ruston 20RK280. Βλέπω 20 κυλίνδρους, δεν ξέρω όμως αν είναι ακριβές αυτό, η συνολική ισχύς είναι 36,000kw. Έχει και 3 γεννήτριες ενώ η υπηρεσιακή που βλέπω εγώ τουλάχιστον είναι 36 κόμβοι, φέρεται να τελικιάζει στους 39-40. Το άλλο που βλέπω είναι πως σκοράρει εξαιρετικά καλά σε επίπεδο εκπομπών άνθρακα, πράγμα που ίσως φανεί χρήσιμο στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Όντως 20κυλινδρες είναι MAN και ουσιαστικά πρόκειται για την μετεξέλιξη της Ruston αφού έχει εξαγοραστεί απο την πρώτη . 
Τα spec που δίνουν όντως μιλούν για 36κομβους υπηρεσιακή αλλά εμένα μου φαντάζουν υπεραισιόδοξα δεδομένου ότι είναι monohull (αν και στενό ) και με γάστρα απο χάλυβα . 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...