Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Γραμμών του Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

Το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ και ΑΙΓΑΙΟΥ (Υ.Ν.Α.) 
...
Κ Α Λ Ε Ι 
πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες, για εκδήλωση ενδιαφέροντος προς σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας τριών (03) ετών, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών που περιλαμβάνονται στον πίνακα και σύμφωνα με τις απαιτήσεις που περιγράφονται σε αυτόν. 
 

 

 
 
57 γραμμές, έχει απ'ολα.
 
Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη, 
Σάμος – Ικαρία – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως για ταχύπλοο
Πειραιά - Μέθανα - Πόρο - Ύδρα - Σπέτσες
Πειραιά - Σπέτσες - Λεωνίδιο - Κυπαρίσσι - Μονεμβασιά
Κέρκυρα- Παξοί - Λευκάδα - Κεφαλονιά - Ιθάκη - Ζάκυνθος - Κυλλήνη
Κύμη - Αγ. Ευστράτιο - Λήμνο - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη
Κύμη - Σίγρι - Λήμνο
Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Κυκλάδες - Ηράκλειο
 
Να δούμε βέβαια αν θα πλησιάσει κανείς πλοιοκτήτης.
Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Από το Φλεβάρη/Μάρτη που είχε βγει η προκήρυξη, τώρα βγήκαν τα αποτελέσματα του ελέγχου των δικαιολογητικών.

Τα πλέον ενδιαφέροντα αφορούν:

 

Απορρίφθηκε το Πρέβελης από τις γραμμές: 

α) ΠΕΙΡΑΙΑ - ΘΗΡΑ - ΑΝΑΦΗ 

 β)ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟ

γ)ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ σε συνέχεια δρομολογίων ΠΕΙΡΑΙΑ-ΜΗΛΟΥ-ΘΗΡΑΣ

δ)ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ

 

επειδή δεν προσκόμισε εγγυητική επιστολή από τράπεζα.

 

Εγκρίθηκε του Πορφυρούσα στη γραμμή ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ

Και προκρίθηκε του Παναγία Θεοτόκος στη γραμμή  ΦΟΥΡΝΟΙ – ΘΥΜΑΙΝΑ – ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προκήρυξη για άγονες από 01/11/2014-31/10/2015, με διαγωνισμό που θα γίνει στις 25 Αυγούστου, για τις ακόλουθες γραμμές:

 

Υπουργείου Ναυτιλίας

1.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ– ΜΗΛΟΣ–ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ– ΣΙΚΙΝΟΣ– ΙΟΣ–ΘΗΡΑ 
 2.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΣΙΦΝΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΙΟΣ – ΘΗΡΑ 
3α.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ –ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ
3β.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ 
4.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ 
5.ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ - ΚΑΤΑΠΟΛΑ
6. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ- ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ - ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ 
7. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ - ΡΟΔΟΣ
8. ΠΕΙΡΑΙΑΣ ή ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ –ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΣΥΜΗ - ΡΟΔΟΣ
9.ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ)
10.ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ – ΚΥΘΗΡΑ –ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ
11. ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ή ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΙΤΣΑ –ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ
12.ΚΑΣΤΟΣ (ΛΕΥΚΑΔΑΣ) – ΜΥΤΙΚΑΣ(ΑΙΤ/ΝΙΑΣ)
13. ΚΥΜΗ - ΣΚΥΡΟΣ
14.ΧΑΝΙΑ-ΤΡΟΙΖΟΝΙΑ
15.ΧΩΡΑ ΣΦΑΚΙΩΝ – ΓΑΥΔΟΣ
16. ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ – ΓΑΥΔΟΣ
17. ΔΑΦΝΗ – Ι. Μ. Μ. ΛΑΥΡΑΣ
18. ΙΕΡΙΣΣΟΣ- Ι. Μ. Μ.ΛΑΥΡΑΣ
19. ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΝΗΣΟΣ ΤΡΙΚΕΡΙ
 
Πρώην Υπουργείου Αιγαίου.
1α. ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ
1β.ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΔΙΑΦΑΝΙ -ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ
1γ.ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ - ΔΙΑΦΑΝΙ - ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ
2.ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ
3.ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ
4.ΛΕΒΙΘΑ - ΠΑΤΜΟΣ
5.ΡΟΔΟΣ-ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ
6.ΧΑΛΚΗ-ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥ
7.ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ
8.ΘΗΡΑΣΙΑ- ΘΗΡΑ
9.ΚΑΡΚΙΝΑΓΡΙ-ΤΡΑΠΑΛΟΥ-ΜΑΓΓΑΝΙΤΗΣ-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ
10.ΑΓ. ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ-ΛΗΜΝΟΣ 
11.ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ
12.ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΜΗΛΟΥ –ΨΑΘΗ ΚΙΜΩΛΟΥ 
13.ΦΟΥΡΝΟΙ – ΘΥΜΑΙΝΑ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ
14.ΘΗΡΑΣΙΑ – ΟΙΑ ΘΗΡΑΣ
15.ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΛΕΙΨΟΙ –ΛΕΡΟΣ – ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ –ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ
16.ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΛΕΡΟΥ – ΜΥΡΤΙΕΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ
17.ΑΙΓΙΑΛΗ – ΚΙΝΑΡΟΣ
18.ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΑΡΔΑΜΑΙΝΑ ΚΩ
19.ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ
20.ΞΗΡΟΚΑΜΠΟΣ ΛΕΡΟΥ – ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ
21.ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ - ΠΑΤΜΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ -ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΚΩΣ

 

 
 
Έτσι εξηγείται η πίεση για εγγυητικές επιστολές. Είχα δε την εντύπωση ότι η γραμμή των Μεστών και η άγονη του Ταξιάρχη έληγε φέτος (και άρα θα έπρεπε να επαναπροκηρυχθεί), αλλά δεν τις βλέπω μέσα στα παραπάνω.
 
 
 
 
Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προκήρυξη Επαναληπτικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31-10-2014

 

Πίνακας προσφορών για τις άγονες μέχρι 31/10. 

Μεταξύ άλλων, Πορφυρούσα για Νεάπολη-Κύθηρα-Αντικύθηρα

Πάτμος Σταρ για Πάτμο - Λειψούς - Λέρο

Παναγία Θεοτόκος για Φούρνους - Θύμαινα - Άγιο Κήρυκο - Καρλόβασι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Τόσα σενάρια και ενδεχόμενα συζητούσαμε τόσο καιρό, αλλά ο ΥΕΝ έβγαλε την προκήρυξη τόσο για τη γραμμή της Καβάλας/Θεσσαλονίκης και τη γραμμή των Μεστών, στη μορφή και τη συχνότητα που αυτές έχουν σήμερα. Το κορυφαίο βέβαια είναι ότι λόγω του επείγοντος, καλεί τους ενδιαφερόμενους να του στείλουν τα χαρτιά μέχρι αύριο το μεσημέρι, (χαρτιά εννοούμε 18 πιστοποιητικά, βεβαιώσεις κλπ). Και έτοιμος να είσαι, δεν προλαβαίνεις να τα βάλεις σε φάκελλο να τα στείλεις.

Για να συνοψίσουμε, καταπίπτουν οι εγγυητικές επιστολές 1.5 εκ για τα Ψαρά - Μεστά, και 1.5 εκ για τη γραμμή της Καβάλας, και η εταιρεία (νελ + ση λινκ) δεν μπορεί να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς για άγονες για τους επόμενους 12 μήνες.

η ναυτεμπορικη λεει οτι λογω απουσιας ενδιαφερομενων, οι δυο γραμμες απο τις οποιες εξεπεσε ΝΕΛ (απο καβαλα/θεσσαλονικη και λαυριο ψαρα), θα δοθουν με απ'ευθειας αναθεση στο ΣΑΣ της 12/9 και θα γινει νεος διεθνης διαγωνισμος με αλλους ορους

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειχε ειπωθει και απο την αρχη οτι παμε για 3 μηνες απευθειας αναθεση και μετα αρχες του 15 νεος διεθνης διαγωνισμος χωρις Νελ λογω του ετησιου αποκλεισμου της.

Link to comment
Share on other sites

Πίνακας προσφορών για άγονες μέχρι 31/10/2014. Το γιατί φτάνουμε μέσα Σεπτέμβρη και να συνεχίζεται διαγωνισμός που αφορά γραμμές από 01/11/2013 ας το απαντήσει κανένας αρμόδιος.

 

Η είδηση είναι ότι κανείς δεν δήλωσε συμμετοχή στις γραμμές Θήρα - Ανάφη και στις τρεις γραμμές του Πρέβελης. Έτσι κι αλλιώς βαπόρι έχουν οι γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Τι στο καλό, δε γνωρίζουν στο υπουργείο τις πιθανές νομικές επιπλοκές ή εκτιμούν, αν όλα αυτά τα δημοσιεύματα των εφημερίδων της Λέσβου έχουν σχέση με την πραγματικότητα, ότι η ΝΕΛ δε θα το τραβήξει?

Κάτι δεν κολλά στο όλο σενάριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ενδεχομένως αν θέλει να καθυστερήσει να τους πεί περιμένετε να αποφανθεί το ΣΑΣ σε κάνα δίμηνο, ή να βρει κανένα κώλυμα στα χαρτιά της εταιρείας ώστε να πάει τη διαδικασία προς τα πίσω.

 

για το ΣΑΣ εχεις δικιο. η ΝΕΛ διατεινεται οτι το αιτημα της για ελευθερη δρομολογηση παραπεμπεται στο ΣΑΣ.

 

σοβαρα τωρα, ειναι δυνατον μετα απο οσα εχουν γινει, να εγκριθει ελευθερη δρομολογηση, σε εταιρεια που μολις εξεπεσε απο τη συγκεκριμενη γραμμη και δηλωνε οτι δεν βγαινει να κανει την αγονη.

 

οι νομικοι και λοιποι συνεργατες του υπουργειου, δεν εχουν ψαξει να βρουν τροπο διαφυγης;

Link to comment
Share on other sites

Αν και με το ΣΑΣ σχεδόν* ποτέ δεν μπορείς να προδικάσεις την απόφαση, μου φαίνεται ότι η έγκριση ή όχι θα παιχτεί στην άλλη ελεύθερη δρομολόγηση της ΝΕΛ, αυτή της Ικαρίας - Σάμου. Υποτίθεται ότι έχει ελεύθερη δρομολόγηση εκεί, αλλά θα βρεθούν να της πουν βάλε και δεύτερο πλοίο, ένα για τη γραμμή της Σάμου, και ένα για την άγονη μέχρι πάνω. Με ένα πλοίο νομίζω δεν βγαίνει πρόγραμμα εβδομαδιαίο, δυο βαπόρια δεν έχει να κινήσει η εταιρεία, συνεπώς αν δεν μπορεί να καλυψει η ΝΕΛ τη γραμμή, θα έρθει περιχαρής η hellenic να ζητήσει δρομολόγια Δευτέρα - Τετάρτη και Παρασκευή από Πειραιά μέχρι Βαθύ (αφού ήθελε πέρσι, γιατί να μην θέλει και φέτος). Έτσι η ΝΕΛ θα βρεθεί χωρίς την ήδη χαμένη επιδότηση του ΒΑ Αιγαίου, να μεταφέρει και μύγες (μπορεί μαζί με φορτηγά) στη γραμμή της Σάμου, και να πρέπει να κινείται μέχρι την Καβάλα μέσα στο καταχείμωνο. 0-2 δηλαδής. 

 

*πλην Χανίων :D

Link to comment
Share on other sites

Μην είσαι τόσο βέβαιος.Πέρα από τα πιθανώς αδιαφανή (αλλά και ευμετάβλητα) κριτήρια του ΣΑΣ υπάρχει και η πιθανότητα να έχει κίνηση η ΝΕΛ στη γραμμή (από Πειραιά ως Καβάλα). Τα φορτηγά εκεί θα πάνε, αρκεί να γίνονται τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

 

 

σοβαρα τωρα, ειναι δυνατον μετα απο οσα εχουν γινει, να εγκριθει ελευθερη δρομολογηση, σε εταιρεια που μολις εξεπεσε απο τη συγκεκριμενη γραμμη και δηλωνε οτι δεν βγαινει να κανει την αγονη.

 

οι νομικοι και λοιποι συνεργατες του υπουργειου, δεν εχουν ψαξει να βρουν τροπο διαφυγης;

 

περα απο τα αδιαφανη ή μη κριτηρια και το τι τεχνασματα θα γινουν το ερωτημα μου αφορα καθαρα το κατα ποσον μπορει να αρνηθει το υπουργειο ενα τετοιο αιτημα, επι τη βασει του οτι η εταιρεια αυτη εξεπεσε προσφατα απο την αγονη για πολυ συγκεκριμενους λογους

Link to comment
Share on other sites

Δε γνωρίζω αν είναι προϋπόθεση η ύπαρξη κάποιας μελέτης βιωσιμότητας για τη δρομολόγηση πλοίου, που λογικά δεν θα είναι. Μόνο σε ένα τέτοιο πλαίσιο θα μπορούσε να απορριφτεί το αίτημα. Γιατί όταν έρχεται η ίδια η εταιρεία με ανακοίνωση της στο Χ.Α. όπου αναφέρει ότι ακόμα και με την επιδότηση το δρομολόγιο ήταν ζημιογόνο, πως γίνεται χωρίς αυτή να είναι βιώσιμο? Χώρια που η εταιρεία στην ίδια ανακοίνωση αναφέρθηκε σε δρομολόγηση σε άλλες γραμμές των πλοίων της.

Η έκπτωση από την επιδοτούμενη είχε να κάνει με τη μη τήρηση των όρων της σύμβασης. Στις ελεύθερες δρομολογήσεις δεν υπάρχει σύμβαση, μόνο υποχρέωση για ετήσια δρομολόγηση, με τις γνωστές ακινησίες κλπ. Μπορεί να πει προκαταβολικά ότι λόγω του ιστορικού της εταιρείας στην ίδια γραμμή ως επιδοτούμενη, δεν της επιτρέπει να βάλει πλοίο? Αμφιβάλλω.

Link to comment
Share on other sites

Παράταση ισχύος συμβάσεων, μέχρι την υπογραφή νέων, και το πολύ μέχρι τις 28/02/2015, για 15 δρομολογιακές γραμμές.

 

α) «ΚΥΜΗ - ΣΚΥΡΟΣ»,
 β) «ΔΑΦΝΗ – Ι.Μ.Μ. ΛΑΥΡΑΣ»,
 γ) «ΚΑΣΤΟΣ (ΛΕΥΚΑΔΑΣ)- ΜΥΤΙΚΑΣ(ΑΙΤ/ΝΙΑΣ)»,
 δ) «ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ Η΄ ΠΑΛΙΟΚΑΣΤΡΙΤΣΑ - ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ -ΜΑΘΡΑΚΙ - ΟΘΩΝΟΙ»,
 ε) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ ΛΑΥΡΙΟ - ΜΗΛΟΣ- ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ -ΣΙΚΙΝΟΣ- ΙΟΣ - ΘΗΡΑ»,
 στ) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ ΛΑΥΡΙΟ - ΣΙΦΝΟΣ- ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ -ΣΙΚΙΝΟΣ- ΙΟΣ - ΘΗΡΑ»,
 ζ) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ ΛΑΥΡΙΟ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ –ΝΙΣΥΡΟΣ – ΤΗΛΟΣ – ΡΟΔΟΣ»,
 η) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ ΛΑΥΡΙΟ – ΠΑΤΜΟΣ- ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ -ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ»,
 θ) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ- ΚΩΣ – ΝΙΣΥΡΟΣ –ΤΗΛΟΣ – ΣΥΜΗ – ΡΟΔΟΣ»,
 ι) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ ΛΑΥΡΙΟ - ΝΑΞΟΣ - ΔΟΝΟΥΣΑ»,
 ια) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ ΛΑΥΡΙΟ - ΠΑΡΟΣ - ΝΑΞΟΣ -ΗΡΑΚΛΕΙΑ -ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ -ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ - ΚΑΤΑΠΟΛΑ»,
 ιβ) «ΚΕΡΚΥΡΑ – ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ),
 ιγ) «ΙΕΡΙΣΣΟΣ - Ι.Μ.Μ. ΛΑΥΡΑΣ (Λιμένας Μορφωνού)»,
 ιδ) «ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ – ΓΑΥΔΟΣ»,
 ιε) «ΧΩΡΑ ΣΦΑΚΙΩΝ -ΓΑΥΔΟΣ».
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλά, άμα σταυρώσουν βαπόρι σε γραμμή με τις δικαιολογίες απόρριψης που προβάλλουν, σφυρίξτε κλέφτικα.

 

Σε γενικές γραμμές προκρίθηκε το Blue star 1 για Θήρα - Ανάφη, το Πορφυρούσα στα γνωστά, το Ν. Κάλυμνος στα δικά του και του Παναγία Θεοτόκος στην άγονη των Φούρνων.

Έφαγαν άκυρο το Blue star Naxos στα Φώκλαντς και Νάξο - Δονούσα, ο Διαγόρας σε όλες τις άγονες των 12νήσων (+ Καστελόριζο), ο Αχιλλέας στη Σκύρο, το Αιολίς στη Λήμνο, και το Δωδεκάνησος Εξπρές στη νέα γραμμή από Πυθαγόρειο μέχρι Κω.

Δεν εκδήλωσε καμμία εταιρεία ενδιαφέρον για όλες τις γραμμές Κασοκαρπαθίας και αυτές των νησιών Μήλος/Σίφνος– Φολέγανδρος– Σίκινος– 'Ιος–Θήρα.

Αυτά για τις βασικές γραμμές, έχει και πολλές δευτερεύουσες.

 

Φαίνεται φέτος θα δουλέψει κάργα η απευθείας ανάθεση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...