Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

Με αφορμή την απόρριψη πλοίου αντικατάστασης επειδή ήταν "λειψό" κατα 0.28 μ. αλλά και την κίνηση των αγόνων όποτε δηλώνεται βλάβη μου δημιουργήθηκε η εξής χαζή απορία.

Κατ αρχήν θα εκφράσω την άποψη ότι εφόσον αυτές είναι οι προδιαγραφές ορθώς απερρίφθη το κατα 28 εκατοστά "λειψό" πλοίο αντικατάστασης. Ομως

Οι ελάχιστες προδιαγραφές των πλοίων για τους διαγωνισμούς των επιδοτούμενων γραμμών βασίζονται σε κάποια σταθερά δεδομένα?

Δηλαδή υπάρχει λόγος που απαιτείται πλοίο ελαχίστου μήκους 40 μ. και θεωρείται ακατάλληλο το πλοίο των 39.72 μ.? (κάποια ναυπηγικά/τεχνικά δεδομένα η κάτι τέτοιο τέλος πάντων?)

Υπάρχει κάποιος συγκεκριμμένος μαθηματικός τύπος βάσει του οποίου υπολογίζονται οι ανάγκες κάθε γραμμής (π.χ στατιστική μέση η ανώτατη κίνηση επιβατών/οχημάτων επί Χ συντελεστή) ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων?

Ή βασίζονται  όλα σε κάποια εκτίμηση του υπουργείου (ή ΣΑΣ) - το οποίο βέβαια θα μπορούσε να οδηγήσει και δικαίως η αδίκως στο συμπέρασμα ότι ίσως κάποιες προδιαγραφές ορίζονται..... "the Greek way".

Από την μία κατανοώ ότι το υπουργείο πρέπει να θέσει κάποιες προυποθέσεις αλλά από την άλλη αδυνατώ να κατανοήσω γιατί ένα πλοίο φερ΄ειπείν 39.72μ είναι a priori ακατάλληλο για την γραμμή που μπορεί να αναλάβει ένα πλοίο 40.01μ.

Επίσης γιατί απαιτείται ένα πλοίο π.χ 100 μ 300 επιβατών σε γραμμές που η μέση κίνηση μπορεί να είναι ελαχίστη π.χ. 50 επιβάτες και 5-10 οχήματα Μ.Ο. ανά ταξείδι (το παράδειγμα τυχαίο)

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με το ΑΠΕ στο πλαίσιο ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε την Παρασκευή η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, το Εφετείο Πειραιά αποφάσισε την αναστολή της έκπτωσης της εταιρείας για έναν χρόνο μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης.

Στο αιτιολογικό τονίζεται ότι δεν συντρέχουν λόγοι και προϋποθέσεις ώστε η συγκεκριμένη εταιρεία να αποκλειστεί από διαγωνισμούς ή προσκλήσεις ενδιαφέροντος. Επίσης ανέστειλε την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της εταιρείας ύψους 1,5 εκατομμυρίων ευρώ.

 

Πηγη: The Seanation

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κάτι πρέπει να παίζεται, γιατί δόθηκε παράταση πάλι μόνο για 4 μέρες.

 

...
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
 1.Την παράταση της αντικατάστασης του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» Ν.Μυτ.38 από το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA SPΙRΙΤ» Ν.Π. 12055 από 03/11/2014 έως 06/11/2014 (ΑΦ. Λαύριο 00:25).
 2.Την τροποποίηση των δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA SPΙRΙΤ» Ν. 12055 λόγω μηχανικής βλάβης του Ε/Γ-Ο/Γ «AQUΑ JEWEL» Ν.Π. 11045 και μερική αντικατάσταση του εν λόγω πλοίου στο δρομολόγιο της Δευτέρας 03/11/2014 «ΣΥΡΟΣ (07:00) - ΠΑΡΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ –ΚΙΜΩΛΟΣ - ΜΗΛΟΣ» και επιστροφή αντί του δρομολογίου «ΣΥΡΟΣ - ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ– ΑΙΓΙΑΛΗ – ΚΑΤΑΠΟΛΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΝΑΞΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΣΥΡΟΣ», από το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA SPΙRΙΤ» Ν.Π.12055, με το ισχύον μίσθωμα της 83/2009 σύμβασης σύμφωνα μετη υπ'αρ. Πρωτ. ΔΜ/Φ.231.09/19/23-01-2014 απόφαση αναπροσαρμογής μισθωμάτων πολυετών συμβάσεων, για την εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών των Κυκλάδων.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλος είναι τώρα στο Λαύριο για να αναχωρήσει με το AQUA SPIRIT (ώρα αναχώρησης 15.00)  και ακόμα περιμένουν την έγκριση από τον Υπουργό ΥΝΑ. Ξεφύγαμε μου φαίνεται!!! 

Link to comment
Share on other sites

Και ακόμη 4 μέρες παράταση... να δούμε που θα πάει αυτή η κατάσταση!!!

 

...
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
 1.Την παράταση της αντικατάστασης του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» Ν.Μυτ.38 από το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA SPΙRΙΤ» Ν.Π. 12055 από 06/11/2014 έως 10/11/2014 (ΑΦ. Σύρος 23:05).
Link to comment
Share on other sites

Καλά, άμα σταυρώσουν βαπόρι σε γραμμή με τις δικαιολογίες απόρριψης που προβάλλουν, σφυρίξτε κλέφτικα.

 

Σε γενικές γραμμές προκρίθηκε το Blue star 1 για Θήρα - Ανάφη, το Πορφυρούσα στα γνωστά, το Ν. Κάλυμνος στα δικά του και του Παναγία Θεοτόκος στην άγονη των Φούρνων.

 

 

Από αυτούς που απέμειναν, ανοίχθηκαν οι οικονομικές προσφορές ανά γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Με απευθείας ανάθεση δρομολόγια στις Κυκλάδες;

 

[...] Σύμφωνα με τη νομοθεσία του υπουργείου Ναυτιλίας για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, στη συγκεκριμένη περίπτωση μη κάλυψης των δρομολογίων λόγω μηχανικής βλάβης από το πλοίο της ΝΕΛ, δεν προβλέπεται έκπτωσή της από τα συγκεκριμένα δρομολόγια.

 

Δηλαδή...εάν ένα οποιοδήποτε πλοίο  -της οιασδήποτε εταιρείας- που πάθει βλάβη και δεν εκτελεί τα επιδοτούμενα δρομολόγια για μεγάλο χρονικό διάστημα...αυτό δεν έχει επιπτώσεις στη σύμβαση? Έτσι είναι ή έτσι νομίζει ο συντάκτης?

Link to comment
Share on other sites

Το δοκιμαστικό πρέπει να έχει σχέση με τη δρομολόγηση του πλοίου στην άγονη!

Συγχωρέστε με, αλλά Πλατεία Καραισκάκη με Κόρινθο δεν είχε καλό σήμα :lol: Πάντως το πλοίο δεν το έχουν στο πρόγραμμα να καθίσει άλλο και θέλουν να το δρομολογήσουν στη Σύρο.

Η εταιρία (HSW) ενημέρωσε τους κεντρικούς της πράκτορες στις Κυκλάδες για την δρομολόγηση του πλοίου στην θέση του Aqua Jewel!!!!

προσωρινα η μονιμα??? Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού. Το πλοίο ξεκίνησε το πρωί και τώρα βγαίνει από το Σαρωνικό. Ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε και το status της δρομολόγησης. (Έκπτωση και απευθείας ανάθεση, απευθείας ανάθεση για αντικατάσταση, αντικατάσταση σκέτη κλπ; ), γιατί μέχρι τώρα δεν έχουμε ακούσει τίποτα από το Υπουργείο. Όχι τπτ άλλο, αλλά θα υπήρχαν και άλλοι ενδιαφερόμενοι να χωθούν στα ενδοκυκλαδικά.

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ 
με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΤΕΜΙΣ Ν.Π.10317, για το χρονικό διάστημα από 14/11/2014 μέχρι και 11/12/2014, κατά το οποίο το δρομολογημένο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «AQUA JEWEL» Ν.Π.11045 βρίσκεται σε βλάβη,
 
 

https://et.diavgeia.gov.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι συμβάσεις του Νήσος Μύκονος στις γραμμές Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ και Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ-Άγιος Κήρυκος

 

http://limniakifoni.gr/wp-content/uploads/2014/12/%CE%95%CE%B4%CF%8E.pdf

 

http://limniakifoni.gr/wp-content/uploads/2014/12/%CE%95%CE%B4%CF%8E1.pdf

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προκυρηξη για τις γραμμες της αγονης γραμμης του ΒΑ Αιγαιου και Δωδεκανησων, Κυκλαδων, Κασου Καρπαθιας και λοιπων μικρων γραμμων. Για τις αγονες τις γραμμες του ΒΑ Αιγαιου βλεπουμε οτι ειναι δυο δρομολογια για ολο το χρονο και το καλοκαιρι προστιθεται ενα ακομα δρομολογιο και επιπλεον ενα δρομολογιο θα προεκτεινει μεχρι τη Πατμο χωρις επιδοτηση. Ενω σε μια γραμμη που εκανε το Νησος Καλυμνος απο τη Σαμο προστιθεται καποια προσεγγιση στον Αγιο Κηρυκο και στους Φουρνους

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

εδω ειναι η προσκληση του υπουργειου, για εκδηλωση ενδιαφεροντος για συναψη συμβασης αναθεσης δημοσιας υπηρεσιας, διαρκειας τριων ετων, για την αποκλειστικη εξυπηρετηση 70 δρομολογιακων γραμμων.

προθεσμια υποβολης η 11.05.2015

 

περιλαμβανει σχεδον ολες τις μικρες και μεγαλες αγονες γραμμες (και πατρα σαμη ιθακη)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

εχουμε καποιες γραμμες επιδοτουμενες προς Σκυρο , Αη Στρατη Λημνο Σαμοθρακη και Αλεξανδρουπολη με αφετηρια απο Κυμη και απο Βολο, αν ισχυει κατι τετοιο γιατι αφηνει και τις Σποραδες απο εξω ? οι Σποραδες δηλαδη δεν δικαιουνται να εχουν προσβαση σε αυτες τις γραμμες οταν μαλιστα τα πλοια θα παιρνουν εξω απο τα νησια μας?

 

ξερετε αν θα ενδιαφερθει καποια αλλη εταιρεια πχ fast ferries με Αικατερινη Π ή hellenic ( που βλεπω κανει και τροποιποησεις στην γραμμη των Σποραδων απο Σεπ που δεν ξερω αν θα συσχετιζονται με τα παραπανω ? )

 

ελπιζω οι Δημοτικες αρχες να αντιδρασουν γιατι αν τα νησια θα μπορουσαν να εχουν και τον χειμωνα δρομολογια με Κυμη , τα αλλα νησια του ΒΑ αιγαιου και την Αλεξανδρουπολη θα ηταν σημαντικο, ειναι τα μονο νησια που δεν διασυνδεονται με αλλα νησιωτικες περιοχες 


Βλεπω οτι εχει και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΠΟΡΑΔΕΣ - ΚΥΚΛΑΔΕΣ- ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΠΟΡΑΔΕΣ και χαρηκα μακαρι να μπουμε και στο αλλο σκελος

Link to comment
Share on other sites

Φίλε δεν είναι επιδοτούμενες, είναι συμβάσεις αποκλειστικής εξυπηρέτησης χωρίς χρηματικό αντίτιμο!!!!!! Οπότε μην  περιμένεις κάτι!!!!!!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτηση για να γινει πιο κατανοητο.

 

Επειδη, οπως εγραψε και ο Proud, μεσα στην προκυρηξη περιλαμβανονται και πολλες αγονες γραμμες που αυτη τη στιγμη εχουν μισθωμα.

Το κρατος κανει προταση για τριετη αποκλειστικη αναθεση χωρις κανενα μισθωμα και σε περιπτωση που καποιος θελησει παιρνει τις γραμμες;

Link to comment
Share on other sites

νομιζω η διαδικασια (ακομη και οταν ανανεωνονται υφισταμενες συμβασεις) ειναι η ιδια.

 

πρωτα καλει για αμεση ελευθερη δρομολογηση, μετα για αποκλειστικοτητα και στο τελος αποφασιζει ποιες θα επιδοτησει (τις γνωστες ;) ).

 

ΥΓ: το τοπικ ειναι για τις προκυρηξεις/ προσκλησεις και κατακυρωσεις. για γενικοτερη κουβεντα για τις αγονες εδω.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...