Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

προς το παρόν δεν είδα και πολλούς να αρνούνται την παράταση των συμβάσεων των αγόνων. Tελικά, μήπως δεν είναι και τόσο ζημιογόνες οι άγονες, όπως διατείνονται οι εταιρείες?

Mάλλον δεν είναι και τόσο ζημιογόνες οι άγονες, αφού συνεχίζουν να ενδιαφέρονται. Mέχρι και η νελ θέλει να βάλει το Mυτιλήνη στα δωδεκάνησα και το European στην Iκαροσαμία, προφανώς θεωρεί υπεραρκετό τον μπάρμπα στην βασική της γραμμή. Aπομένει τώρα να δούμε πόσες από αυτές τις προσφορές είναι πραγματικές.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 996
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

σύμφωνα με το EMPROSNET, τις προηγούμενες ημέρες, λίγο έλλειψε το «Mυτιλήνη» να βγει εκτός διαγωνισμού, καθώς θεωρήθηκε ότι η C-Link Ferries δεν είχε ενημερώσει εγκαίρως τη NEL για την αξιοποίηση του πλοίου, κι αυτό δεδομένου του ότι η C-Link είναι 100% θυγατρική εταιρεία τής NEl.

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ Πως υΠάρχουν γράμμες για τις οΠοίες αΠορρίφθηκαν όλοι οι φάκελοι Που είχαν υΠοβληθεί. Πρακτικά τι σημαίνει αυτό;

θα μΠορούν να γίνουν διορθώσεις και σύντομα να εΠανέλθουν ;

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιοι (δεν προβλέπεται από τη διαδικασία, έχουν ανοιχτεί οι οικονομικές προσφορες κλπ).

φαντάζομαι πως θα γίνουν απευθείας αναθέσεις μέχρι να επαναληφθεί ο διαγωνισμός.

Link to comment
Share on other sites

Eμένα με προβληματίζουν αυτές οι μαζικές απορρίψεις των προσφορών, και ιδιαίτερα επειδή αφορούν εταιρείες με πείρα σε φακέλους διαγωνισμών. Kαι σκέφτομαι μήπως δεν ήθελαν και οι ίδιες εταιρείες (ή τουλάχιστον κάποιες από αυτές) να πάρουν τις άγονες με διαγωνισμό, αλλά να τις πάρουν με ανάθεση. Mήπως η διαδικασία της ανάθεσης έχει περισσότερα πλεονεκτήματα για τις εταιρείες, στις εποχές που ζούμε?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Προκήρυξη επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού και κατακύρωση αποτελεσμάτων για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας έως 31-10-2012

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Κατακυρώθηκαν οι γραμμές της Κύμης-Σκύρου στο Αχιλλέας μέχρι την ολοκλήρωση του νέου διαγωνισμού και της γραμμής Πειραιά Σίφνο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Σαντορίνη στο Αδαμάντιος Κοραής μέχρι τις 31/10/12

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Προκήρυξη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31-10-2013

http://et.diavgeia.gov.gr

Προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 1-11-2012 έως 31-10-2013

http://et.diavgeia.gov.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aκτοπλοΐα: Οι προσφορές για άγονες γραμμές

Για όλες τις άγονες γραμμές που περιλαμβάνονταν στο διαγωνισμό της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου κατέθεσαν προσφορές οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.........

http://www.marinews.gr/pub/category.asp?lang=gr&page=1&catid=5&contentid=19009

Link to comment
Share on other sites

Και με πιθανότατη πλέον τη μεταφορά του European Express στην επιδοτούμενη γραμμή Ικαρίας-Σάμου (όπως προκύπτει από την κατακύρωση του διαγωνισμού που αναφέρθηκε στο fb) θα έχουμε γενικότερη αναδιάταξη της ΝΕΛ στο Αιγαίο?

ποτε εγινε αυτο ρε παιδες;

Link to comment
Share on other sites

Μας δουλεύουνε ψιλό γαζί!!!!!!!!! Αν διαβάστε προσεκτικά αναφέρει το 2012 και όχι τι 13.

Η απόφαση αφορά την δρομολογιακή περίοδο μέχρι 31 Οκτωβρίου 2012 και όχι την νέα 1 Νοεμβρίου έως 31 Οκτωβρίου 2013

Τότε γιατί δρομολογούν το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ;Σε ποιόν δίνουν την επιδότηση;Δουλευόμαστε ομαδικώς

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για τον ΔΙΑΓΟΡΑ, όπως και για τα υπόλοιπα πλοία που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, δημοσιεύητκαν τα αποτελέσματα και οι λόγοι απόρριψης τους στην διαύγεια χτες το μεσημέρι. Το pdf αρχείο είμαι μεγαλούτσικο και δεν το δέχεται στα attach.

Εστιάσθηκε η προσοχή μας στον Διαγόρα και μας διέφυγε ότι απορρίφθηκαν σχεδόν όλες οι προσφορές για τις άγονες, πλην του Κορνάρου και αυτή η μισή.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με απ' ευθείας αναθέσεις στις άγονες

Απευθείας ανάθεση της γραμμής των Κυκλάδων στην BLUE STAR FERRIES και της Σάμου – Ικαρίας στη C-LINK FERRIES, θυγατρική της NEL. Την απευθείας ανάθεση για τη γραμμή των Κυκλάδων στο πλοίο «Διαγόρας» της BLUE STAR FERRIES και για τη γραμμή Σάμου – Ικαρίας στο πλοίο «European express» της C-LINK FERRIES, θυγατρικής της NEL, αποφάσισε σύμφωνα με πληροφορίες toy AΜΠΕ το υπουργείο Ναυτιλίας.

Η επιτροπή ενστάσεων του υπουργείου Ναυτιλίας ακόμη δεν έχει απαντήσει στα αιτήματα των ακτοπλοϊκών εταιρειών που απορρίφθηκαν στο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές στις 24/10/2012 για τυπικούς κυρίως λόγους και έως τότε τα δρομολόγια θα εξυπηρετούνται από τις εν λόγω δύο εταιρείες με απευθείας ανάθεση.

Μέχρι να ολοκληρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός το πλοίο «Διαγόρας» θα εκτελεί τα δρομολόγια Πειραιάς – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Ρόδος – Καστελόριζο, Πειραιάς – Πάτμος – Λειψοί – Λέρος – Κάλυμνος – Κως – Σύμη – Ρόδος και Πειραιάς – Αστυπάλαια – Κάλυμνος – Κως – Νίσυρος – Τήλος – Ρόδος.

Το δρομολόγιο στη γραμμή Σύρος – Εύδηλος – Άγ. Κήρυκος – Φούρνοι – Καρλόβασι – Βαθύ θα πραγματοποιεί το πλοίο «European express» της C-LINK FERRIES, θυγατρικής της NEL

Πηγή: www.mediashipping.gr

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αριθ. Σύμβασης 3328.1.9.36/01/2012

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ Β΄

Ταχ. Δ/νση : Ακτή Βασιλειάδη Πύλη Ε1-Ε2

Ταχ. Κώδ. : 185 10 Πειραιάς

ΣΥΜΒΑΣΗ

ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤHΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

« ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΥΡΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ »

Σήμερα ημέρα Παρασκευή την 16 του μήνα Νοεμβρίου του έτους 2012, στο Υπουργείο

Ναυτιλίας και Αιγαίου, οι υπογεγραμμένοι: (1)Αθανάσιος Μπούσιος, Γενικός Γραμματέας του

Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, που εκπροσωπεί με την ιδιότητά του αυτή σύμφωνα με τις

κείμενες διατάξεις, το Ελληνικό Δημόσιο και (2)α) Μιλτιάδης - Μιχαήλ Βάγγερ του Αντωνίου

(Α.Δ.Τ. ΑΖ-615419) και β) Ιωάννης Αβραντίνης του Διαμαντή (Μ-049652) νόμιμοι εκπρόσωποι

της εταιρείας «ΣΙ – ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», σύμφωνα με την υπ’

αριθμ.3151.1/3298/42/12-09-2012 βεβαίωση Υπηρεσίας Μητρώου Ναυτικών Εταιρειών,

ενεργούντες σε υλοποίηση, της παραγράφου 5 του άρθρου όγδοου του ν.2932/2001 (Α΄145),

όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 220 του ν.4072/2012 (Α΄86), καθώς και του άρθρου έκτου

του ν.3755/2009 (Α΄52), συμφώνησαν και συναποδέχθηκαν τα παρακάτω:

Ο πρώτος των συμβαλλομένων, υπό την ιδιότητα του Γενικού Γραμματέα Ναυτιλίας και

Αιγαίου, δυνάμει της υπ' αριθμ.5221.1/06/2012/24-09-2012 απόφασης Υπουργού Ναυτιλίας

και Αιγαίου «Μεταβίβαση του δικαιώματος υπογραφής “Με εντολή Υπουργού” στο Γενικό

Γραμματέα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου...» (Β΄2584), έχοντας υπόψη, την υπ’ αριθμ.

2/65763/0020/07-09-2009 απόφαση Υπουργού Οικονομίας, την υπ’ αριθμ.

1311.11.14.01/02/2012/28-02-2012 απόφαση έγκρισης δέσμευσης πίστωσης ΥΠΑΑΝ/ΓΔΔΥ

(Τομέας Οικονομίας)/ΤΟΘ (Τομέας Ναυτιλίας), η οποία καταχωρήθηκε στο μητρώο

δεσμεύσεων με α/α.4 και με α/α.20952 στο βιβλίο εγκρίσεων και εντολών πληρωμής της

Υπηρεσίας Δημοσιονομικού Ελέγχου στο Υπουργείο, αναθέτει στον δεύτερο των

συμβαλλομένων, ονομαζόμενο στο εξής «ανάδοχο», την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής

γραμμής «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΥΡΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ – ΒΑΘΥ» και

επιστροφή, μισθούμενο τμήμα:«ΣΥΡΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ – ΦΟΥΡΝΟΙ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ» και

επιστροφή, με την εκτέλεση τριών (03) δρομολογίων την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της

περιόδου και τη δυνατότητα προσέγγισης σε ένα επιπλέον λιμένα στις Κυκλάδες, αντί

μισθώματος δέκα τριών χιλιάδων τετρακοσίων ογδόντα εννέα ευρώ (13.489,00 €), ανά πλήρες

δρομολόγιο, με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» Ν.ΧΙΟΥ 362, συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και

των λοιπών νομίμων κρατήσεων, για το χρονικό διάστημα μέχρι ολοκληρώσεως της

Σελίδα 1από 7

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΑΔΑ: Β4Σ9ΟΠ-Β5Δ

Δουλευόμαστε ψιλοκομένα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...