Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη, κατακυρώθηκαν τα αποτελέσματα των ανοικτών δημόσιων μειοδοτικών διαγωνισμών για την εξυπηρέτηση καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου για το χρονικό διάστημα από 01/11/05 έως 31/10/2006 των δρομολογιακών γραμμών ως ακολούθως:

1. Δάφνη - Ι.Μ. Μ.Λαύρας και επιστροφή με την εκτέλεση πέντε δρομολογίων την εβδομάδα στην εταιρεία « Μικροαθως Ν.Ε» με το Ε/Γ-Δ/Ρ «Αγία Αννα».

2. Κάλαμος (Λευκάδας) - Μύτικας (Αιτ/νίας) και επιστροφή με την εκτέλεση επτά (07) δρομολογίων την εβδομάδα στους «Γιαννιώτη Αθανασίο και Γιαννιώτη Δήμητρα» πλοιοκτήτες του Ε/Γ-Δ/Ρ «Ιωάννα».

3. Άγιος Στέφανος/ Σοδάρι - Ερεικούσα - Μαθράκι - Οθωνοί με την εκτέλεση των δρομολογίων ως ακολούθως:

* Άγιος Στέφανος Αυλιωτών - Μαθράκι - Οθωνοί και επιστροφή με την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα.

* Σιδάρι ή Άγιος Στέφανος Αυλιωτών - Ερεικούσα και επιστροφή με την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα, στην εταιρεία «Ασπιώτης Lines» με το Ε/Γ-Δ/Ρ «Πήγασος [PEGr.AT] Σχετικά άρθρα ».

4. Κέρκυρα - Διαπόντια Νησιά (Ερεικούσα - Μαθράκι- Οθωνοί) και επιστροφή με την εκτέλεση τριών δρομολογίων την εβδομάδα. Επίσης ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα κατά τη χρονική περίοδο από 12/06/06 έως 10/09/06, στην εταιρεία «Κατέχης Σπυρίδων ΝΕ» με το Ε/Γ-Ο/Γ «Αλέξανδρος Κ. ΙΙ»

5. Πειραιάς - Κύθνος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος - Μήλος με μισθούμενο τμήμα Κίμωλο - Μήλο ή Μήλο - Κίμωλο με την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα. Επίσης δύο επιπλέον δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη χρονική περίοδο από 12/06/2006 μέχρι 10/09/2006 στην εταιρεία «Παναγία Οδηγήτρια ΝΕ» με το πλοίο «Άγιος Γεώργιος».

6.α. Πειραιάς - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Καστέλι Κισσάμου και επιστροφή με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα, με προαιρετικές προσεγγίσεις σε Ερμιόνη, Γέρακα, Μονεμβάσια, Πορτοχέλι.

β. Καλαμάτα - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Καστέλι Κισσάμου και επιστροφή με την εκτέλεση ενός δρομολογίου την εβδομάδα.

γ. Γύθειο - Κύθηρα - Αντικύθηρα και επιστροφή με την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα και

δ. Γύθειο - Κύθηρα και επιστροφή με την εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα, στην εταιρεία «Αnen Lines» με το Ε/Γ-Ο/Γ «Μυρτιδιώτισσα».


Πηγή: www.naftemporiki.gr

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 992
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η ναυτεμπορικη ΑΝΟΙΚΤΟ παραμένει εάν το ΥΕΝ θα προχωρήσει στην ολοκλήρωση των διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές που πραγματοποιήθηκαν στις 15 Ιουνίου και αφορούν την δρομολογιακή περίοδο 1112005-31/10/2006, μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στην ακτοπλοΐα και την κυβερνητική απόφαση οι συμβάσεις να επεκταθούν από ετήσιες σε 5ετείς και να εισαχθούν παράλληλα ποιοτικά κριτήρια.

Το ΥΕΝ προκήρυξε όπως κάθε χρόνο διαγωνισμό για 27 γραμμές του Αιγαίου και Ιονίου Πελάγους και με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα έχουν υπογραφεί οι σχετικές συμβάσεις με τις μειοδότριες εταιρείες σε έξι δρομολογιακές γραμμές που αφορούν κυρίως γραμμές στα Ιόνια νησιά, στα Κύθηρα και μία γραμμή στο Αιγαίο (Πειραιάς - Κύθνος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος - Μήλος), όπως ανακοινώθηκε ήδη από τις 25 Ιουλίου από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας

Σύμφωνα με πληροφορίες σε άλλες εννιά γραμμές οι αξιολογήσεις των προσφορών ανέδειξαν μειοδότριες εταιρείες τις «Ζάκυνθος» (πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Ρομίλντα») και «Σάμη» (πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Δημητρούλα») συμφερόντων του εφοπλιστή κ. Μάκη Αγούδημου (ανεδείχθη μειοδότης σε έξι γραμμές του Αιγαίου) και «Σάος» του εφοπλιστή κ. Φ. Μανούση (μειοδότης σε τρεις γραμμές του Αιγαίου) οι οποίες διεκδικούν και πάλι τις άγονες γραμμές του Αιγαίου για την περίοδο 2005-2006. Ωστόσο ο υπουργός δεν έχει προχωρήσει ακόμη στην υπογραφή της σχετικής απόφασης.

Επίσης σε άλλες 12 μικρότερου ενδιαφέροντος δρομολογιακές γραμμές δεν ανεδείχθη μειοδότης και ο σχετικός διαγωνισμός θα πρέπει να επαναληφθεί.

Επισημαίνεται ότι ανάλογος διαγωνισμός είναι ακόμη στον αέρα στο υπουργείο Αιγαίου όπου και εκεί αναμένεται το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για μία σειρά γραμμές του Ανατολικού Αιγαίου. Για τον εν λόγω διαγωνισμό έχει ξεσπάσει ήδη «πόλεμος» μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Η ΛΑΝΕ με επιστολή της στον Υπουργό Αριστοτέλη Παυλίδη, επισημαίνει τον κίνδυνο τα αποτελέσματα του διαγωνισμού να μην εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων της Δωδεκάνησου.

Σε κάθε περίπτωση το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ξεκαθαρίσει εάν η ρύθμιση για 5ετείς συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας θα ισχύσει για τη δρομολογιακή γραμμή 2005-2006 ή για την επόμενη χρονιά. Πάντως για τις γραμμές που ανακοινώθηκαν οι συμβάσεις δεν τίθεται οποιοδήποτε θέμα.

Ερώτηση

Τη λήψη άμεσων μέτρων για την εξασφάλιση της ομαλής διακίνησης των επιβατών του Δεκαπενταύγουστου ζητεί από τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γρ. Νιώτης, στο πλαίσιο ερώτησης που κατέθεσε χθες στη Βουλή. Ο κ. Νιώτης κατηγορεί τον κ. Κεφαλογιάννη ότι σήμερα εξαγγέλλει «με δραματική καθυστέρηση περίπου δύο ετών» την εφαρμογή της προϋπάρχουσας νομοθεσίας η οποία μεταξύ άλλων προέβλεπε την προμήθεια οκτώ συγκεκριμένων τύπων πλοίων από τις ακτοπλοϊκές γραμμές με κρατική επιχορήγηση.

πηγη:

Link to comment
Share on other sites

Οι άγονες που γεννούν χρυσάφι

Τα όσα συμβαίνουν στο Αιγαίο με τις επιδοτήσεις συγκεκριμένων εφοπλιστών και τα «βαφτίσια» των γόνιμων γραμμών σε «άγονες» θυμίζουν παρτίδα πόκερ στην Αγρια Δύση, όπου κέρδιζε πάντα αυτός που είχε από την αρχή τον άσο στο μανίκι. Τι κι αν τιμωρείται μετά, αυτός πάλι κερδισμένος βγαίνει...

Χαμένοι πάλι είναι οι χιλιάδες επιβάτες του καλοκαιριού, που ξεκινούν τις διακοπές τους με μια υπαίθρια στρωματσάδα στο λιμάνι.

Για να καταλήξουν, όμως, σ’ αυτήν την αλησμόνητη βραδιά στο μόλο, έχουν προηγηθεί μήνες πριν σκληρά αλισβερίσια μεταξύ εφοπλιστών και ΥΕΝ για τα δρομολόγια και τις επιδοτήσεις που χρόνο με το χρόνο μεγαλώνουν:

*Το 1991 οι πριμοδοτήσεις κάθε τύπου ήταν 1,3 εκατ. ευρώ, το 2004 έφτασαν τα 38 εκατ. ευρώ και σήμερα ξεπερνούν τα 40 εκατομμύρια οι επιδοτήσεις προς τους ακτοπλόους της άγονης γραμμής. Ποιας άγονης; Οπως μαρτυρούν τα πιο πρόσφατα στοιχεία, μ’ αυτά και μ’ αυτά όλο το Αιγαίο κοντεύει να χαρακτηριστεί άγονο!

Οπως εξηγούν παράγοντες του κλάδου, τα συναρμόδια υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου υποχρεώθηκαν να προχωρήσουν σε... πριμοδότηση των ακτοπλόων της «άγονης γραμμής» λόγω της άρνησης των ισχυρών εφοπλιστών να καλύψουν περιφερειακούς προορισμούς. Οι τελευταίοι επικαλούνται τις ελλιπέστατες υποδομές που έχουν τα περισσότερα λιμάνια του Αιγαίου και την περιορισμένη κατά καιρούς κίνηση που καθιστά ασύμφορα τα δρομολόγια.

Ετσι η νησιωτική περιφέρεια αφήνεται έρμαιο στις καιρικές συνθήκες και τις βουλές ιδιοκτητών μικρότερων και παλαιότερων πλοίων, οι οποίοι ουσιαστικά... μισθοδοτούνται από την ταλαιπωρία νησιωτών και επισκεπτών.

Φέτος τα συναρμόδια υπουργεία χαρακτήρισαν ως προορισμούς άγονης γραμμής επιπλέον νησιά της περιφέρειας Δωδεκανήσου, με αποτέλεσμα ο αριθμός των επιδοτούμενων δρομολογίων να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο (54, έναντι 30 το 1999 και μόλις 18 το 1991).

*Σε ό,τι αφορά τις διαδρομές-«φιλέτα» λόγω επιδοτήσεων, σύμφωνα με το υπ. Αιγαίου από την 1/11/2004 έως και τις 31/10/2005 η πιο ακριβοπληρωμένη διαδρομή είναι αυτή που ξεκινά μία φορά την εβδομάδα (κάθε Σάββατο) από την Αλεξανδρούπολη για την Ρόδο με ενδιάμεσους σταθμούς σε Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Βαθύ ή Καρλόβασι Σάμου, Κάλυμνο και Κω. Επιδοτείται με 1.897.948 ευρώ.

*Ακολουθούν τρία ακόμη δρομολόγια που πριμοδοτούνται με 1.078.896 ευρώ το καθένα και πραγματοποιούνται από το Ε/Γ-Ο/Γ «Δημητρούλα», ιδιοκτησίας Γ. Αγούδημου.

Πρόκειται για τα εξής:

-Βαθύ ή Καρλόβασι Σάμου - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Βόλος και επιστροφή (κάθε Δευτέρα).

-Βαθύ Σάμου - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Καβάλα και επιστροφή (κάθε Τετάρτη).

-Αγ. Κήρυκος Ικαρίας - Καρλόβασι Σάμου - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Καβάλα και επιστροφή (κάθε Παρασκευή).

*Σήμερα επιδοτούνται συνολικά 76 άγονες γραμμές: 27 από το ΥΕΝ και 49 από το υπουργείο Αιγαίου. Η αύξηση των επιδοτήσεων των άγονων γραμμών από το ΥΕΝ έφτασε μέχρι και το 125% τον τελευταίο χρόνο συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές. Ενώ το υπουργείο Αιγαίου, περισσότερο «μεγαλόψυχο», αύξησε τις επιδοτούμενες γραμμές κατά 300%!

Παράξενα συμβαίνουν πολλά: όπως, για παράδειγμα, να πριμοδοτούνται πλοία που βρίσκονται ένα βήμα πριν από τη «σύνταξη» και εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στις αυξημένες ανάγκες του Ιουλίου και του Αυγούστου. Ή ακόμη πλοία που συχνά-πυκνά δηλώνουν «βλάβη» και δεν μπορούν να εκτελέσουν τα προγραμματισμένα δρομολόγια στην άγονη γραμμή, για τα οποία έχουν επιδοτηθεί.

Πηγή: Ελευθεροτυπία

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
«Δεν θα πάρει ο οποιοσδήποτε κρατικό παραδάκι. Oποιος δεν έχει πλοίο προδιαγραφών δεν παίρνει επιδότηση»,

δήλωσε ο κ. Παυλίδης, αναφερόμενος στις 5ετείς συμβάσεις για τις γραμμές δημοσίου συμφέροντος, για τις οποίες είπε ότι στο εξής θα συνοδεύονται από αυστηρά ποιοτικά κριτήρια για τα πλοία. Δεν απάντησε όμως στην ερώτηση πως θα καλύψει η κυβέρνηση τις γραμμές αυτές , με πλοία προδιαγραφών, όταν παραδέχεται ότι δεν υπάρχουν πλοία πολύ δε περισσότερο όταν και από αυτά που υπάρχουν σήμερα θα αποσυρθούν σταδιακά, λόγω ορίου ηλικίας

Από συνέντευξη του κου Παυλίδη στην Ρόδο.

Από την εφημερίδα "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ" της Ρόδου(29/8/2005)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ στην πράξη αναμένεται να περάσουν σύντομα τα υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, για την αντιμετώπιση του ακτοπλοϊκού προβλήματος, και ιδιαίτερα της εξυπηρέτησης των «άγονων γραμμών». Στόχος της κυβέρνησης είναι να δώσει κίνητρα στους επιχειρηματίες, για να επενδύσουν σε ποιοτικά επιβατηγά πλοία, τα οποία θα δραστηριοποιήσουν στις άγονες γραμμές.

Το πρώτο βήμα θα γίνει με την κατάθεση του νομοσχεδίου περί καταδυτικού τουρισμού από το ΥΕΝ στο οποίο θα περιλαμβάνεται τροπολογία η οποία προβλέπει τη διεύρυνση της διάρκειας των συμβάσεων για την άγονη γραμμή μέχρι τα πέντε χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα χθες, ο υπουργός Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Αριστοτέλης Παυλίδης επισκέφθηκε το Μαξίμου, όπου και ενημέρωσε τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή για τις τελευταίες εξελίξεις στα θέματα της νησιωτικής Ελλάδας.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο υπουργός ανέφερε ότι έχει υπογράψει με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη τροπολογία για τη διεύρυνση των συμβάσεων στις άγονες γραμμές από ένα σε πέντε χρόνια, και προσέθεσε ότι με αυτό τον τρόπο θα υπάρξει λύση στα προβλήματα της ακτοπλοΐας.

Οι συμβάσεις πενταετίας αντί της 3ετούς που ίσχυε μέχρι σήμερα, θα ενταχθούν στο πλαίσιο των αποφάσεων του ΥΕΝ και του υπουργείου Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για την αναμόρφωση του ακτοπλοϊκού συστήματος με στόχο τη βελτίωσή του.

«Η νησιωτική πολιτική αποτελεί αντικείμενο ενδιαφέροντος του προέδρου της κυβέρνησης. Δόθηκαν οδηγίες για ορισμένες πλευρές αυτής της πολιτικής, όπως, επί παραδείγματι, η αντιμετώπιση του μεγάλου προβλήματος της λειψυδρίας, καθώς επίσης και τα έχοντα σχέση με την τοπική ακτοπλοΐα, αρμοδιότητας του υπουργείου μας, η οποία αρμοδιότητα είναι βεβαίως σε απόλυτα παράλληλη γραμμή με αυτήν του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας», υπογράμμισε ο Αριστοτέλης Παυλίδης.

Τα κίνητρα

Λίγες ώρες αργότερα ο υπουργός Αιγαίου Αριστοτέλης Παυλίδης συναντήθηκε στον Πειραιά με τον ΥΕΝ Μανώλη Κεφαλογιάννη. Οι δύο άντρες είχαν πολύωρη συζήτηση για τα μέτρα που σχεδιάζουν να εφαρμόσουν.

Στην διάρκεια της συζήτησης αναλύθηκαν τα θέματα του νομοσχεδίου για τις καταδύσεις, αλλά και οι δυνατότητες χρησιμοποίησης μέρος των τριών δισ. ευρώ που έχει εξασφαλίσει για τα επόμενα 10 χρόνια ο ΥΕΝ από την ΕΤΕπ για επενδύσεις σε νέα ακτοπλοϊκά πλοία που θα δραστηριοποιηθούν στις άγονες γραμμές αλλά και σε λιμάνια της νησιωτικής Ελλάδας. Με αυτό τον τρόπο τα δύο υπουργεία εκτιμούν ότι θα προσελκύσουν το επενδυτικό ενδιαφέρον των επιχειρηματιών και ιδιαίτερα των ακτοπλόων.

«Θέλουμε ποιοτική ναυτιλία στις άγονες γραμμές και βεβαίως τη δυνατότητα σε όσους δραστηριοποιηθούν σ' αυτές τις γραμμές, να μπορούν να κάνουν επενδύσεις και να προγραμματίσουν και τις αποσβέσεις τους», έχει αναφέρει χαρακτηριστικά ο ΥΕΝ, ενώ αναφερόμενος στην εισαγωγή ποιοτικών κριτηρίων για τα πλοία στις άγονες γραμμές έχει υπογραμμίσει, ότι «δεν έχει καμιά λογική ένα πλοίο το οποίο κοστίζει 5 εκατ. ευρώ να μπορεί, με βάση μόνο την τιμή, να παίρνει αυτή τη δημόσια υπηρεσία σε βάρος κάποιου άλλου πλοίου που είναι πολύ νεώτερο, εξυπηρετεί καλύτερα τους πολίτες και κάνει 50 εκατ. ευρώ».

Οι ναυτικοί

Παράλληλα ο ΥΕΝ Μανώλης Κεφαλογιάννης προωθεί ένα σχέδιο διαδοχικής ασφάλισης για τους ναυτικούς. Με τον τρόπο αυτό το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας θέλει να δώσει τη δυνατότητα σε όσους ναυτικούς αλλάξουν επαγγελματικό προσανατολισμό να μπορούν να συνεχίσουν να ασφαλίζονται στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο.

Ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ποιες άγονες γραμμές καλύπτουν οι προσφορές

ΚΕΡΔΟΣ 18/10/2005

Τριάντα τρεις διαγωνισμοί για την κάλυψη των άγονων γραμμών αναμένεται να επικυρωθούν εντός των προσεχών ημέρων από το υπουργείο Αιγαίου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι προσφορές άνοιξαν και για τις περισσότερες γραμμές υπάρχουν ενδιαφερόμενοι και σύντομα θα κληθούν να υπογράψουν τις σχετικές συμβάσεις με το υπουργείο.

Πάντως, υπάρχουν γραμμές, όπως οι Αγιος Ευστράτιος - Λήμνος, Ανδρος - Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Χίος - Μυτιλήνη, Φούρνοι - Θύμαινα - Αγιος Κήρυκος, Φούρνοι - Θύμαινα - Χρυσομηλιά - Καρλόβασι, Νίσυρος - Καρδάμαινα, παραμένουν σε εκκρεμότητα, δεδομένου ότι δεν υπήρξε συμμετοχή και ενδιαφερόμενοι.

Επίσης πρόβλημα υπάρχει και για τη γραμμή του Καστελορίζου, όπου μειοδότησε η ΛΑΝΕ, αλλά στη συνέχεια υπαναχώρησε.

Πάντως τις κυριότερες γραμμές της εξασφάλισαν με οικονομικότερες προσφορές η εταιρεία ΣΑΟΣ του Φώτη Μανούση και η ΣΙ ΛΙΝΚ του Απόστολου Βεντούρη.

Να επισημανθεί ότι για τη γραμμή Βαθύ ή Καρλόβασι - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Βόλος απορρίφθηκαν και οι δύο εταιρείες που κατέθεσαν προσφορές και είναι η ΣΑΟΣ και η ΑΝΕΚ.

Η ΣΑΟΣ φαίνεται ότι εξασφάλισε τις γραμμές Αλεξανδρούπολης - Λήμνου - Μυτιλήνης - Βαθύ Σάμου, Αλεξανδρούπολης - Σαμοθράκης - Λήμνου - Αγίου Ευστρατίου, Μυτιλήνης, Ψαρά - Χίος - Ψαρά.

Η ΣΙ ΛΙΝΚ εξασφάλισε τις γραμμές από τη Σύρο για τις τοπικές των Κυκλάδων με τα πλοία της «Παναγία Χοζοβιώτισσα» και «Παναγία Τήνου».

Η ΛΑΝΕ πήρε τη γραμμή Σητεία - Κάσος - Πηγάδια Καρπάθου - Διαφάνι - Χάλκη - Ρόδος.

Επίσης η G.A. Ferries εξασφάλισε τη γραμμή Βαθύ Σάμου - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Καβάλα.

Μόνο λόγια και τίποτα σπουδαίο οι υποτιθέμενες εξαγγελίες του Υπουργού για νέα πλοία αλλά και για τις εταιρείες!! Μιας και οι ίδιες εταιρείες πήραν τις γραμμές!! Αναμενόμενο μιας και καμία εταιρεία δεν έχει κατάλληλο αλλά και διαθέσιμο βαπόρι για τις άγονες γραμμές!!

Link to comment
Share on other sites

Κοντός ψαλμός αλληλούϊα!

Ανακοινώθηκαν από το ΥΠΑΙ οι νέες επιδοτούμενες ακτοπλοϊκές γραμμές

(21/10/2005)

Με απόφαση του Υπουργού Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αριστοτέλη Παυλίδη κατακυρώθηκαν τα αποτελέσματα του ανοικτού δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση των άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών των νησιών του Αιγαίου με συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με επιδότηση για το χρονικό διάστημα από 1ης Νοεμβρίου έως και τις 31 Οκτωβρίου του 2006. Οι επιδοτούμενες ακτοπλοϊκές γραμμές είναι οι ακόλουθες:

Αλεξανδρούπολη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Καρλόβασι ή Βαθύ Σάμου – Κάλυμνος – Κως – Ρόδος και επιστροφή ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με το πλοίο «Σαμοθράκη».

Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη – Λήμνος – Άγιος Ευστράτιος – Μυτιλήνη και επιστροφή ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με το πλοίο «ΣΑΟΣ ΙΙ».

Βαθύ Σάμου – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα και επιστροφή ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και Άγιος Κήρυκος Ικαρίας – Καρλόβασι Σάμου – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα και επιστροφή ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με το πλοίο «Μαρίνα».

Ψαρά – Χίος – Ψαρά έξι δρομολόγια την εβδομάδα και επιπλέον δυο δρομολόγια το μήνα για μεταφορά καυσίμων και οχληρών φορτίων στη Σαμοθράκη με το πλοίο «Αρσινόη».

Οινούσσες – Χίος – Οινούσσες τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα και επιπλέον δυο δρομολόγια το μήνα για μεταφορά καυσίμων και οχληρών φορτίων στο Σύλλογο Φίλοι Οινουσσών με το πλοίο "Οινούσσαι ΙΙ".

Φούρνοι – Θύμαινα – Άγιος Κήρυκος – Καρλόβασι – Βαθύ Σάμου και επιστροφή πέντε δρομολόγια την εβδομάδα με το πλοίο "Σάμος Σπίριτ".

Άγιος Κήρυκος – Μαγγανίτης – Καρκινάγρι και επιστροφή 3 δρομολόγια την εβδομάδα με το υδροπτέρυγο "Μαρία Εξπρές".

Επίσης παρατάθηκαν έως τις 31 Δεκεμβρίου οι συμβάσεις για τρείς γραμμές για τις οποίες ο διαγωνισμός απέβη άκαρπος. Πρόκειται για τις γραμμές:

Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος και επιστροφή πέντε δρομολόγια την εβδομάδα και επιπλέον δυο δρομολόγια το μήνα για την μεταφορά καυσίμων και οχληρών φορτίων με το φορτηγό πλοίο «Αιολίς».

Φούρνοι – Θύμαινα – Άγιος Κήρυκος Ικαρίας και επιστροφή τρία δρομολόγια την εβδομάδα με το πλοίο «Σάμος Σαν».

Φούρνοι – Θύμαινα – Χρυσομηλιά τρία δρομολόγια την εβδομάδα με το πλοίο «Σάμος Σαν».

Από την ΕΡΤ

Δεν βλέπω τις γραμμές του Νοτίου Αιγαίου. Ίσως να μην τις έχει το άρθρο.

Μόλις τις ανακοινώσει και το ΥΠΑΙ στο σάιτ θα αντικαταστήσω το παραπάνω περιεχόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Το φορτηγό πλοίο Αιολίς είναι το γνωστο ΕΓ/ΟΓ ΑΙΟΛΙΣ που ομόρφαινε με την παρουσία τού την προκυμαία της Μυτιλήνης άραγε;

Μήπως λόγω 35ετίας κάνει δρομολόγια τώρα σαν φορτηγό; Και οι επιβάτες πως πάνε στον προορισμο τούς,μόνο με ΝΕΛ-ΣΑΟΣ;

Επίσης όπως έχω ακούσει, ο Σύλλογος Φίλων Οινουσσών(ΣΦΟ) προσπαθεί εδώ και καιρό να βρεί χρήματα από Αιγνουσιώτες-Χίώτες της ομογένειας μήπως και αντικαταστήσουν το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙ με νεώτερο γιατί τελείωνουν κι αυτού τα ψωμιά του..

Link to comment
Share on other sites

Βαθύ Σάμου – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα και επιστροφή ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και Άγιος Κήρυκος Ικαρίας – Καρλόβασι Σάμου – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα και επιστροφή ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με το πλοίο «Μαρίνα».

Με το ΜΑΡΙΝΑ η και με αλλο της GA , γιατι το ΜΑΡΙΝΑ λογικα σταματαει 31-12-05 (35ετια)

Link to comment
Share on other sites

το αιολις ειναι οντως το αιολις του αη στρατη. απο περσυ ταξιδευει μονο σα ρορο.

στην αιγνουσα οντως μαζευουν χρημα, πανε καλα και λογικα μεχρι το 2007 θα ειναι ετοιμο. πιθανοτερο ονομα ακουγεται το Healthy Turkey, προς τιμην του πτηνου που εκανε το νησι διασημο

Link to comment
Share on other sites

Μία διευκρίνηση και μία παρατήρηση.

Η διευκρίνηση ότι το ΜΑΡΙΑ ΕΞΠΡΕΣ το οποίο ανήκει στον κ.Καρναβά που πήρε την σύνδεση Άγιος Κηρυκος-Μάγγανίτης-Καρκινάγρι(άπαντα χωριά της Ικαρίας) δεν είναι υδρεπτέρυγο αλλά αντίθετα ένα σκάφος κοντα στα 17 μέτρα.

Και η παρατήρηση είναι ότι τα δρομολόγια του ΣΑΜΟΣ ΣΠΙΡΙΤ αυξηθηκάν από 4 σε 5 στην γραμμή που εξυπηρετούσε και πέρυσι κάτι που ήταν απαραίτητο.

Link to comment
Share on other sites

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ / ∆ΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ / ΤΜΗΜΑ ΑΓΟΝΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ

Κατακύρωση αποτελεσμάτων Ανοικτού ∆ημόσιου ∆ιεθνούς Μειοδοτικού ∆ιαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας ενός (1) έτους, 1/11/2005 – 31/10/2006

Link to comment
Share on other sites

Βαση λοιπον των στοιχειων οπως προκυπτουν απο το επισημο εγρραφο του Υπουργειου Αιγαιου και με την προυποθεση της εκτελεσης δρομολογιων 52 εβδομαδες/χρονο, εχουμε τα παρακατω αποτελεσματα:

ΣΑΟΣ με 7.5 δρομολογια την εβδομαδα με 3 πλοια = Ε78,175/εβδομαδα

και περιπου Ε 4,065,100 το χρονο

GA FERRIES με 2 δρομολογια την εβδομαδα με 1 πλοιο = Ε37,683/εβδομαδα

και περιπου Ε 1,959,568 το χρονο

ΛΑΝΕ με 3 δρομολογια/εβδομαδα για 9 μηνες και 3 δρομολογια/εβδομαδα για 3 μηνες συν 3 δρομολογια την εβδομαδα για 12 μηνες(γραμμη Καστελλοριζου) και

περιπου Ε 3,390,876 το χρονο

C-LINK με 13 δρομολογια την εβδομαδα με 2 πλοια = Ε62,500 + Ε58,500/εβδομαδα ισοδυναμει με περιπου Ε 6,292,000 το χρονο.

Ολα τα παραπανω ειναι ενας υπολογισμος με βαση τα επισημα ομως στοιχεια αρα τα τελικα νουμερα δε γινεται να απεχουν και παρα πολυ. Δεν εχω λαβει υπ' οχιν τις περιοδους ακινησιας/δεξαμενισμου που ετσι κι αλλιως ομως ειναι συντομες. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το Παναγια Χοζοβιωτισσα που εχασε σκαρτη εβδομαδα απο δρομολογια. Και φανταστειτε οτι εκκρεμουν μερικες γραμμες ακομα που ενδιαφερουν τις εταιρειες. Περιττο να πουμε οτι αν δεν υπηρχαν αυτες οι επιδοτησεις, η ελληνικη ακτοπλοια θα ηταν φτωχοτερη κατα μερικες εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

Η επιδοτούμενη Κύμη-Σποράδες-Βόλος-Λήμνος & ΣΙΑ τι απέγινε; Πουθενά δεν φαίνεται. Πάντως η ΣΑΟΣ κατά πάσα πιθανότητα θα κρατήσει το ΣΑΟΣ ΙΙ στη σύνδεση Βόλου- Σποράδων στο εγγύς μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ΣΗΜΕΡΑ αναμένεται ν?ανοιχθούν οι προσφορές για τη δρομολόγηση πλοίων στην άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου. Συγκεκριμένα, πρόκειται να καλυφθούν πέντε ενδωδεκανησιακές γραμμές και σύμφωνα με τις πληροφορίες υπάρχει ενδιαφέρον (ενώ παραμένει άγνωστο εάν έχουν κατατεθεί προσφορές) από τρεις εταιρίες. Συγκεκριμένα: ? Για τη γραμμή Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Λειψοί - Πάτμος και επιστροφή, ενδιαφέρεται η εταιρία Σπανού με το καταμαράν «Δωδεκάνησος Εξπρές». Αλλωστε η προκήρυξη αυτή δεν προβλέπει οχηματαγωτό, αλλά ταχύπλοο ή συμβατικό ταχύτητας πάνω από 24 μίλια. (Φυσικά συμβατικό με τέτοια ταχύτητα δεν υπάρχει). ? Για τη γραμμή Κως - Νίσυρος - Τήλος - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή, όπως επίσης και για τη γραμμή Ρόδος - Καστελλόριζο και επιστροφή ενδιαφέρεται η εταιρία Τυρογαλά με το πλοίο «Πρωτέας», που εκτελούσε δρομολόγια στο Ιόνιο. ? Και για τη γραμμή Καλύμνου - Αστυπάλαιας και Νάξου - Καλύμνου - Αστυπάλαιας - Καλύμνου ενδιαφέρεται η εταιρία που και πέρυσι το καλοκαίρι εκτελούσε δρομολόγια με το πλοίο BLUE STAR. ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ότι όλα τα δρομολόγια θα πρέπει να ξεκινήσουν από την ερχόμενη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου και θα ισχύουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου και με δικαίωμα για παράταση μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου 2006. ? Οσον αφορά τη γραμμή κορμού δεν υπάρχει καμία εξέλιξη και η Δωδεκάνησος (ιδιαίτερα η Ρόδος) θα ταλαιπωρείται με την επικρατούσα από διετίας απαράδεκτη κατάσταση!..

ΠΗΓΗ www.proodos.net στο σημερινο φυλλο

Ολα καλα αλλα ο Τυρογαλας να θελει την αγονη του ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ ......

Αντε και πηγε , τι αλλα δρομολογια θα κανει ??? γιατι να πηγαινει καθε μερα ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ δεν το νομιζω ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απο το Emprosnet

Το πλοίο «Αιολίς» θα συνεχίσει να συνδέει τον Άη Στράτη με τη Λήμνο, καθώς ο πλοιοκτήτης του είναι ο μόνος που εκδήλωσε ενδιαφέρον για τη γραμμή αυτή. Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία, που έδωσε χθες στη δημοσιότητα το Υπουργείο Αιγαίου για 14 άγονες γραμμές, που εξυπηρετούν μικρά και απομακρυσμένα νησιά του Αιγαίου. Να σημειωθεί, ότι εταιρεία Σι Λινκ του κ. Απόστολου Βεντούρη με το πλοίο «Παναγία Ψαριανή» θα καλύψει την γραμμή Ρόδος – Καστελλόριζο.

Επίσης, η Σι Λινκ με το «Παναγία Ψαριανή» εκδήλωσε ενδιαφέρον για τις γραμμές Νάξος – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσια – Αμοργός – Δονούσα – Νάξος, Καταπολα – Αιγιαλή – Δονούσα – Κουφονήσια – Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξος, Κως – Νίσυρος, Τήλος, Σύμη, Ρόδος.

Τελικα το Αιολις την πηρε την γραμμη και φετος.Αυτο που εχω απορια ειναι τι προτοκολο εχει τελικα το Αιολις.Αν εχει 12 επιβατες οπως ολα τα ρορο μαλλον δεν θα υπαρχει και ιδιαιτερο προβλημα με τους επιβατες μιας και δεν νομιζω οτι παμε και παραπανω σε καθε ταξειδι

Link to comment
Share on other sites

Να σημειωθεί, ότι εταιρεία Σι Λινκ του κ. Απόστολου Βεντούρη με το πλοίο «Παναγία Ψαριανή» θα καλύψει την γραμμή Ρόδος – Καστελλόριζο.

Επίσης, η Σι Λινκ με το «Παναγία Ψαριανή» εκδήλωσε ενδιαφέρον για τις γραμμές Νάξος – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσια – Αμοργός – Δονούσα – Νάξος, Καταπολα – Αιγιαλή – Δονούσα – Κουφονήσια – Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξος, Κως – Νίσυρος, Τήλος, Σύμη, Ρόδος.

Πως κολανε το ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ με τη ΝΑΞΟ και η ΝΑΞΟΣ με τη ΝΙΣΥΡΟ ....

Αλλα νταλα της παρασκευης το γαλα :o:D

Με τη ταχυτητα του Ψαριανη , θα προλαβενει να κανει τα δρομολογια , αν τα παρει ολα ????

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν έχουν κατακυρωθεί η γραμμές στα πλοία αυτά, απλώς έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον καταθέτοντας πρόσφορες. Τα αποτελέσματα θα βγουν την άλλη εβδομάδα. Εδώ μπορείτε να δείτε για όλες τις γραμμές, ποίοι έδειξαν ενδιαφέρον http://www.kerdos.gr/eC_Home.asp?nodetype=15&id=86366

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ τελικά ο διαγωνισμός για την άγονη γραμμή Ρόδος - Σύμη - Τήλος - Νίσυρος - Κως και επιστροφή και τελικά η εξυπηρέτηση των κατοίκων κατά τη διάρκεια του χειμώνα έμεινε στον ?αέρα! ? Σχετική απόφαση πάρθηκε αργά προχθές το βράδυ, ύστερα από πολύωρη συζήτηση της αρμόδιας επιτροπής του υπουργείου Αιγαίου που τελικά δεν έκανε δεκτή την προσφορά από την εταιρία που εκπροσωπεί το οχηματαγωγό «Παναγιά Ψαριανή» που δεν ήταν άλλο από το παμπάλαιο μικρό οχηματαγωγό «Παπαδιαμάντης». ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ γνωστό, το υπουργείο Αιγαίου ενέκρινε όπως προσωρινά το δρομολόγιο αυτό εκτελείται δύο φορές την εβδομάδα από το καταμαράν «Δωδεκάνησος Εξπρές».

Πηγη www.proodos.net

Τι εγινε εδω , τους χαλασε το Ψαριανη , εχουν αλλο να τους εξυπηρετει ??????

Και καλο το Δωδεκανησος Εξπρες αλλα η γραμμη αυτη θελει και αυτοκινητα και καποια φορτηγα , που θα τα βαλει το καταμαραν 5 ΙΧ χωραει ......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...