Jump to content
Shipfriends

Κατακυρώσεις/προκυρήξεις επιδοτούμενων (κλπ) γραμμών


Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω αυτό που πρόσεξα και διορθωστε με εάν κάνω λάθος , διαβάζοντας την προκήρυξη απο το διαύγεια ειναι ότι έγινε αναβάθμιση στην άγονη των Δυτικών Κυκλάδων και σε πλοία Α κατηγορίας , κατι που δεν προϋπήρχε . Εάν όντως ειναι κατι το καινούργιο αυτό μπορεί να έχουμε και άλλες εταιρείες να θέλουν να συμμετέχουν στον διαγωνισμό της παρούσα σας γραμμής . ..???......είδωμεν ,......

Εχω την εντύπωση ότι διαβάζοντας την προκήρυξης των άγονων στο διαύγεια http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%9B%CE%A0%CE%9F%CE%A0-2%CE%93%CE%98

Πρεπει να έγινε αναβάθμιση στην άγονη των Δυτικών και σε κατηγορία 1 . Κατι που δεν προϋπήρχε , εάν όντως ειναι κατι το νέο , μήπως έχουμε νεα δεδομένα συμμετοχής στην γραμμή στον επικείμενο διαγωνισμό?

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε, και απο ότι έχω ακούσει ( φαντάζομαι το έχεις ακούσει και εσύ ) συγκεκριμένοι δήμαρχοι και πράκτορες των δυτικώς Κυκλάδων έχουν κάνει επανειλημμένα κρούση στην Blue Star Ferries, και είναι πολύ πιθανό να οφείλετε σε αυτό ότι οι γραμμές πλέων είναι και για πλοία Α κατηγορίας!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι παντα υπηρχε στη προκυρηξη ολες τις κατηγοριες πλοιων (Α,Β,Γ κλπ) ακομα και στις Δυτικες Κυκλαδες, απλως δεν υπηρξε ποτε ενδιαφερον απο τις εταιρειες με Α' κατηγοριας πλοια για αυτη τη γραμμη!!

Link to comment
Share on other sites

Όπως μπορούμε να δούμε εδώ 

 

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/45%CE%92%CE%94%CE%A6-%CE%9674

 

και εδώ

 

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%9241%CE%A7%CE%9F%CE%A0-5%CE%9B4

 

η γραμμές των δυτικών Κυκλάδων προκηρύσσονταν μόνο για πλοία κατηγορίας 3!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρατείνονται έως τις 28/02 ώστε να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις άγονες, οι τρέχουσες συμβάσεις σε έξι γραμμές αρμοδιότητας του υπουργείου ναυτιλίας.

 

α) «ΚΕΡΚΥΡΑ-ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ – ΜΑΘΡΑΚΙ -ΟΘΩΝΟΙ)»,
β) «ΚΑΣΤΟΣ (ΛΕΥΚΑΔΑΣ) - ΜΥΤΙΚΑΣ (ΑΙΤ/ΝΙΑΣ)»,
γ) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΗΛΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ -ΙΟΣ - ΘΗΡΑ»,
δ) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ -ΙΟΣ - ΘΗΡΑ»,
ε) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΝΑΞΟΣ - ΔΟΝΟΥΣΑ», και
στ) «ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΑ - ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ - ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ - ΚΑΤΑΠΟΛΑ»

 

 

 
και σε 11 γραμμές αρμοδιότητας πρώην υπουργείου Αιγαίου.

 
1. Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθ. 06: 
α) ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΣΗΤΕΙΑ-ΚΑΣΟΣ-ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ-ΧΑΛΚΗ-ΡΟΔΟΣ 
β) ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΣΗΤΕΙΑ – ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ – ΧΑΛΚΗ – ΡΟΔΟΣ 
γ) ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ – ΚΑΣΟΣ - ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ – ΔΙΑΦΑΝΙ – ΧΑΛΚΗ -ΡΟΔΟΣ
2. ΚΑΡΚΙΝΑΓΡΙ – ΤΡΑΠΑΛΟΥ – ΜΑΓΓΑΝΙΤΗΣ – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ και επιστροφή με το Ε/Γ-Δ/Ρ «ΠΑΝΑΓΙΑ» Ν. Σάμου 350 
3.ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ και επιστροφή με το Ε/Γ- Ο/Γ- Α/Ν «ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑΣΙΑ» Ν.Π.10248
4. ΛΕΒΙΘΑ – ΠΑΤΜΟΣ και επιστροφή με το Α/Κ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΛΕΒΙΘΟΥ» Ν.Πάτμου 36 
5. ΧΑΛΚΗ- ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ ΡΟΔΟΥκαι επιστροφή με τα Ε/Γ-Δ/Ρ «ΝΗΣΟΣ ΧΑΛΚΗ» Ν.Ρ. 213 και Ε/Γ-Δ/Ρ «ΕΞΠΡΕΣ ΝΙΚΟΣ» 
6.ΚΑΣΟΣ – ΠHΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ και επιστροφή με το Ε/Γ – Δ/Ρ «ΚΑΣΟΣ ΠΡΙΝΣΕΣ»
7.ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ και επιστροφή, με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» Ν. Καλ. 02
8.ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» Ν. Καλ. 02 
9. ΠΑΤΜΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΛΕΡΟΣ και επιστροφή, με το Ε/Γ- Δ/Ρ «ΠΑΤΜΟΣ ΣΤΑΡ» Ν. Λέρου 06
10.ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΜΗΛΟΥ-ΨΑΘΗ ΚΙΜΩΛΟΥ και επιστροφή με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΤΥΠΟΥ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ» Ν.Π. 5964 
11. ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή, με το Ε/Γ - Ο/Γ ΑΙΟΛΙΣ Ν. Μυτ. 32 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον, εγκρίθηκαν για ένα χρόνο ακόμα τα δρομολόγια των ενδοκυκλαδικών (spirit & jewel),

τα οποια να υποθεσω και οτι δεν θα εξαρτωνται απο το μελλον της ΝΕΛ, αφου αλλοι ειναι τα αφεντικα

Το Aqua Jewel ακουγεται οτι μπορει να επιστρεψει στην πλοιοκτητη του στο αμεσο μελλον

Mε τoυς Σουηδούς η NEL έχει κάνει ναύλωση bare boat με τελική συμφωνία πώλησης σε 4 χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και εξαρτώνται, οι γραμμές έχουν δοθεί στην ΝΕΛ και στην συνέχεια στα καράβια της, αν δεν υπάρχει ΝΕΛ χάνονται και οι γραμμές!!!! 

Edited by speedrunner
Link to comment
Share on other sites

δεν το διατυπωσα καλα. δεν στεκομαι στο τυπικο μερος. απο τη στγμη που τα πλοια θα ειναι διαθεσιμα και δεν θα τα αγγιξει ενδεχομενο κανονι, θα μπορουσε να βρεθει καποιος τροπος να συνεχισουν, αν πρεπει να καλυφθει το κενο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι εγγυητικές μπορεί να βγάλει σε οποιαδήποτε εταιρεία συνεργάζεται η κάθε εταιρεία! Με την εγγυητική δεσμεύεται το πόσο από το λογαριασμό της εταιρείας στην τράπεζα προς το υπουργείο ως εγγύηση καλής εκτέλεσης των δρομολογίων αλλά όπως για τη συμμετοχή σε διαγωνισμό όπως έγινε με τη ΝΕΛ και τις άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχουμε κανένα νέο για συμμετοχές στο σημερινό διαγωνισμό; Παλιά μας έβγαζαν και δελτίο τύπου ότι η εταιρεία προτίθεται να συμμετάσχει στον προσεχή διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν σε όλες τις γραμμές υπήρξε μια προσφορά, σύμφωνα με τη ναυτεμπορική.

 

Σε όλες σχεδόν τις μεγάλες γραμμές κατατέθηκε τουλάχιστον μία προσφορά εκτός αυτής της Κασοκαρπαθίας για την οποία δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από καμία εταιρεία. Επίσης δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον και για τη γραμμή Θήρα-Ανάφη.

Για τις υπόλοιπες μεγάλες γραμμές Δωδεκανήσων και Κυκλάδων ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από την Blue Star Ferries, ενώ για τις Δυτικές Κυκλάδες (Μήλο, Φολέγανδρο, Σίκινος, Ιο, Θήρα) εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από την κοινοπραξία ΑΝΕΖ -Ventouris Sea Lies.

Naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ένα δίμηνο σχεδόν μετά την ημερομηνία του διαγωνισμού, και το μόνο που έχουμε μάθει είναι οι πέντε γραμμές από το άρθρο της ναυτεμπορικής. Δεν έχουμε τίποτα επίσημο, ούτε καν τον πίνακα με τις συμμετοχές στο διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Ο πίνακας δημοσιεύθηκε, με τις συμμετοχές και το αν προκρίνονται ή απορρίπτονται. Με μια πρόχειρη ανάγνωση, απορρίφθηκαν οι συμμετοχές της ΑΝΜΕΖ επειδή σε πιστοποιητικό πρωτοδικείου δεν αναφέρονταν το όνομα της εταιρείας, και αυτή του Άγιος Γεώργιος, διότι δεν κατατέθηκε εγγυητική επιστολή. Κατά τα άλλα προκρίνεται η blue star στις γνωστές μας γραμμές (Φώκλαντς, 12νησα, Καστελλόριζο) , το Νήσος Κάλυμνος στις δικές του, το Αχιλλέας στη Σκύρο και το Αιολίς στον Άγιο Ευστράτιο.

Πλήρης Πίνακας.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Για τις αγονες που δεν ειχε κατατεθει φακελος ή ειχαν αποριφθει στο πιο πανω πινακα που ειχε αναρτησει ο Enas Chiotis.

Να δουμε τα τιμηματα για τις αγονες γραμμες που καλυφτηκαν στο τελευταιο διαγωνισμο του υπουργειο για τις αγονες γραμμες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπογραφήκαν οι συμβάσεις για το Αδαμάντιος Κοραής για τις εξής γραμμές

Πειραιά/Λαύριο Μήλο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Θήρα

Πειραιά/Λαύριο Σίφνο Φολέγανδρο Σίκινο Ίο Θήρα

 

Επίσης υπογραφήκαν οι συμβάσεις για το Blue Star Paros για τις εξής γραμμές

Πειραιά/Λαύριο Πάρο Νάξο Ηράκλεια Σχοινούσα Κουφονήσια Κατάπολα

Πειραιά/Λαύριο Νάξο Δονουσα

 

Καθώς και η σύμβαση για το Χανια Ι για την γραμμή Καστος (Λευκάδα)-Μυτικα (Αιτ/νιας)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Υπογράφηκαν συμβάσεις για τις άγονες γραμμές της Κασοκαρπαθιας με το Πρεβελης, για τη γραμμή Απολλωνία Μήλου-Ψαθη Κίμωλου με το Παναγία Φανερωμένη, για τις γραμμές Κάλυμνο-Αστυπάλαια και Κάλυμνο Λέρο Λειψοί Πάτμος Αρκιοι Αγαθονησι Πυθαγόρειο με το Νήσος Κάλυμνος μέχρι την ολοκλήρωση των διαγωνισμών

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...