Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Σηκωνουν την πλωρη, την τοποθετούν και μετα κολλανε επάνω το σταυρό, για να μην είναι ανάποδα ( υψιστη ασέβεια, όπως και το να κρεμάσεις την σημαία ανάποδα επίσης ) . Εύγε ! (τωρα θα μου πειτε τι καθομαι και παρατηρώ..... ) 

  • Replies 778
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Πιστευω πως αν το επιτρεψει και η ιστορια  οι δυτικές μετά από χρόνια θα αποκτήσουν ενα πλοίο σύμβολο που θα θυμίσει εποχές Μηλος εξπρές και Πήγασου. 

Posted

Αυτές οι λαμαρίνες που διακρίνονται πίσω από τη γέφυρα τι να είναι?

Posted

Αυτό το κομμάτι λαμαρίνας πίσω απο την γέφυρα φαίνετε σαν μία προέκταση,καθώς καλύπτει την πόρτα της γέφυρας.Επίπροσθέτως,απο ότι έμαθα απο τον πράκτορα της Σικίνου,το πλοίο θα έχει πρωτόκωλλο 1200 άτομα απο τα 999 που είχε πρίν.

Posted (edited)

Απο την αριστερή πλευρά έχουν αφαιρεθεί όλα τα βαρελάκια ενώ αυτή η παράξενη προέκταση πίσω απο την γέφυρα εμφανίστηκε καί απο τις δύο μεριές με ένα φινιστρίνι στο κέντρο της...Επίσης έχουν μπαλώσει 1-2 παραθυράκια κατα μήκος των του Deck της γέφυρας

 

Edited by Hengist_1972
Posted

Στις φωτογραφίες του Panagia Ekattontapiliani διακρίνονται ο καινούριος γερανός για τα βαρελάκια,το νέο άνοιγμα για μία πόρτα στο τελευταίο κατάστρωμα πίσω πίσω,και η νέα βαμμένη προέκταση πίσω απο την γέφυρα!Ας ελπίσουμε να ξεκινήσει στην ώρα του.

Posted

δεν γνωριζουμε, εικαζουμε ομως:) βασιμα οτι θα δεξαμενισθει. περσι δεν δεξαμενιστηκε και φετος μετα απο τετοια δουλεια που εγινε, σιγουρα ο νηογνωμονας θα θελει να ανεβει

Posted (edited)

Πάντως οι 20 ημέρες είναι αρκετά πιεστικές για δεξαμενισμό, βαψίματα, προέκταση καταστρωμάτων πρύμα, πείραμα ευστάθειας, sea trials, επιθεωρήσεις, πιστοποιητικά, σουλουπώματα κ.τ.λ.

Μακάρι να τα καταφέρει και να μας αιφνιδιάσει όλους ευχάριστα. Του το ευχόμαστε ολοψύχως.

Edited by AQUA JEWEL
Posted

τα καταστρωματα πρυμα, δεν ξερω αν εξακολουθουν να το εχουν κατα νου. αν ηταν να γινει, θα μπορουσε να προχωρα παραλληλα με την πλωρη.

 

Posted (edited)

η προεκταση μαλλον εγκαταλειφθηκε για τωρα ,ουτως η αλλως το πρωτοκολο του αρκει για τη γραμμη.

Edited by proud_ionian
ρ
Posted

Καλημέρα σε όλους, ωραίες δουλειές και ακόμη πιο καλά που γίνονται εδώ στη χώρα. Υπάρχει όμως και η εξοργιστική εικόνα όλων ανεξαιρέτως των εμπλεκομένων να φοράνε πάνινα καπελάκια ή τίποτα. Βίδα να πέσει στο κεφάλι κάποιου θα διαβάζουμε στις φυλλάδες για το κάτεργο της Ναυπηγοεπισκευαστικής. Απαράδεκτη κατάσταση απο όλους, ναυπηγούς, επιβλέποντες, εταιρεία, επιθεώρηση εργασίας, αλλά και απο τους εργατοτεχνίτες. Τι να πεί κανείς!!!

 

        

Posted

Προθέτω άλλη μια χτεσινη φωτο από πλωρα ώστε να δουμε,οσο είναι δυνατον μιας και η ποιοτητα της φωτογραφιας δεν είναι και η καλυτερη, τις εργασιες αλλαγης τη πλωρης

Posted

Χμμ...παρατηρώ πως το τοίχωμα της πλώρης απο τα όκια και πάνω θα είναι μεγαλύτερο και σύμφωνα με τους νομείς που εχουν μπεί....η είναι ιδέα μου?

Posted

συμφωνα με τους διεθνως ισχυοντες κανονισμους του ΙΜΟ (SOLAS), για την ασφαλεια στη θαλασσα και την ευσταθεια των πλοιων, οπως αυτοι εχουν ενσωματωθει στο Ευρωπαικο και Εθνικο δικαιο (Oδηγιες EUROSOLAS και "Στοκχολμης"), ο τυπος A/A-Max, που δειχνει την ταχυτητα κατακλυσης ενος πλοιου, εχει αναμεσα σε αλλους παραγοντες και το μεσο υψος κυματος της περιοχης. αλλος παραγοντας ειναι η επιφανεια των πλευρικων "ανοιγματων"

On 18/2/2010 at 6:52 PM, polmyt said:

Και μαλλον θα κατσει αρκετα στα μερη μας μιας και το βαπορι εναρμονιζεται με τη Στοκχολμη οποτε θα γινουν αρκετες εργασιες

 

On 19/2/2017 at 3:00 PM, proud_ionian said:

περα απο κλεισιμο πλωρης, φρεσκαρισμα εσωτερικων χωρων και εναρμονιση με τα ισχυοντα για το μεςο υψος κυματος στο αιγαιο, δε θελει κατι αλλο.

 

ετσι ενα πλοιο που στο ιονιο ή στο σαρωνικο δεν θελει καποια σοβαρη μετατροπη (επειδη το μεσο υψος κυματος ειναι χαμηλοτερο), στο αιγαιο χρειαζεται περισσοτερες παρεμβασεις (πχ προσθηκη θυρων στο γκαραζ του αρτεμις, κλεισιμο πλωρης και προσθηκης στο αικατερινη κλπ).

για τα δεδομενα του ιονιου, ειχε ηδη εναρμονισθει απο το 2010. ετσι και αλλιως ομως οι κανονισμοι δεν ειναι "στατικοι". τρεχουν διαφορες προθεσμιες σταδιακης εναρμονισης

δεν ειναι μονο η "Στοκχολμη". Θα αρκουσε ενα σφραγισμα της πλωρης. το πλοιο ειχε μαγουλα και θα ταλαιπωρειτο παρα πολυ και το ιδιο και οι επιβατες.

αν δε βαριεσαι. διαβασε αντιστοιχα ποστ, που υπαρχουν στο τοπικ του mare di levante (υπεστη αναλογη εκτεταμενη αλλαγη πλωρης πριν ερθει στην ελλαδα), του αικατερινη π (υπεστη μια μικροτερης εκτασης, αλλα αναλογης επιμελειας και αισθητικης παρεμβαση το 2012) και του fast ferries andros (που ως επτανησος υπεστη μια low cost παρεμβαση στα μαγουλα το 2005, μετα μια περιπετεια σε κακοκαιρια, το νοεμβριο του 2004).

και σε παλιοτερα ποστ στο θεμα του σολωμου εχουμε αναφερθει στο ζητημα.

οσα γραφω ειναι η γνωση ενος ασχετου;). θα βοηθουσε πολυ, αν καποιος φιλος με γνωσεις σε θεματα ευσταθειας μας τα ανελυε πιο τεκμηριωμενα, ειτε εδω, ειτε στα αντιστοιχα θεματα (στοκχολμη | Amax)

Posted

Επίσης, εάν κάποιος είχε την καλοσύνη να εξηγήσει γιατί οι απαιτήσεις στην κλειστή θάλασσα του Αιγαίου είναι υψηλότερες από ό,τι στο ανοιχτό Ιόνιο, θα του ήμουν ευγνώμων ;)

Posted

Δεν έχει να κάνει με το αν είναι κλειστό ή ανοιχτό το πέλαγος, έχει να κάνει με τα τοπικά καιρικά φαινόμενα και το μέσο ύψος κύματος που δημιουργούν. Χονδρικά, λόγω των μελτεμιών κυρίως, το Αιγαίο θεωρείται πιο δύσκολη θάλασσα από το Ιόνιο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...