Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τι ακριβως ειναι το Α-max και πως υπολογιζεται;

τι ταξεως αποκλιση επιβαλλει την αποσυρση ενος πλοιου ή την "δομικη" μετασκευη του για να εναρμονιστει;

δεν ξερω αν χρησιμοποιω σωστους ορους, αλαλ το ακουμε πιο συχνα απο οτι τα sprinklers

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

3 Ιουνιου 1991 ο αγαπημενος IMO εξεδωσε ενα απλοποιημενο συστημα για τον υπολογισμο της ικανοτητας πλοιων να μενουν the right way up μετα απο καποιο ατυχημα.

Ειναι ουσιαστικα ενα expansion του SOLAS90 regulation II-1/8

Οι βάσεις του είναι παρόμοιες με την ιδεολογία του τιτανικού όπου χωρίστηκαν τα compartments ώστε ακόμα και 4 για παράδειγμα να έβαζαν νερό το πλοίο να έμενε όση περισσότερη ώρα σε κατάλληλη για το evacuation θέση. Άσχετα αν δεν έπιασε με τον τιτανικό κάπως έτσι το subdivision και οι πιθανότητες δημιούργησαν αυτόν τον σχετικά καινούργιο κανονισμό:

οι παράγοντες είναι 4:

a: είναι ο παράγοντας που προσεγγίζει την πιθανότητα, ζημια να δημιουργηθεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο του πλοίου κατά μήκος του

p: είναι η πιθανότητα που προσεγγίζει το μήκος της ζημιας

r: πιθανότητα της γωνίας του penetration στην πλευρά του πλοίου

σ: είναι ένα νούμερο που καθορίζει την πιθανότητα επιβίωσης

οταν ο σ=0 τότε δεν υπαρχει καμια συμμετοχη στο αποτέλεσμα A των παραπάνω

Όταν το σ είναι 1 τότε αυτό σημαίνει ότι όλες οι περιπτώσεις για επιβίωση σύμφωνα με την αξιοπλοΐα που δίνει το περίφημο trim and stability book (κεφαλαιο damage stability) πρέπει να ικανοποιείται πλήρως

με αλλα λόγια αν το σ είναι 1 τότε αν το damage stability book λέει ότι το πλοίο μένει στην επιφάνεια τότε πρέπει να μείνει.

Το A είναι ένας συνδυασμός πολλών ταυτόχρονων περιπτώσεων για πολλά damages στην χειρότερη το ένα ακριβώς διπλα στο άλλο και είναι το αποτέλεσμα ενός ολοκληρώματος

για να σας δωσω μια ιδέα περιλαμβάνει το γινόμενο a*(pr)*σ

και το σ περιλαμβάνει την τέταρτη ριζα του GZmax πολλαπλασιασμένου με το εμβαδό και την έκταση της ζημιας και αυτή η ριζα "πολλαπασιασμενη" με κάποια αλλα νούμερα.

ας μην μπούμε σε πολλά τεχνικά

άρα υπολογίζουν αυτό το A και το μέγιστο δυνατό A (Amax) και το ratio των 2 ουσιστικά τώρα πια στα νεόκτιστα πρέπει να ιάνει 1

τώρα από το 90 μέχρι σήμερα γίνονται κάποιες διαβαθμίσεις στην ομαλή εξομάλυνση.

αλλα νούμερα εφαρμόζονται για τα 1 compartment και αλλα για τα 2

("δηλαδη" ενός η 2 διαμερισμάτων)

αν δεν κάνω λάθος του χρόνου η του αντιχρόνου είναι η πλήρης εφαρμογή αλλα και πάλι δεν θυμαμαι τα νούμερα

νομίζω κάπου στο 0.96 είναι τώρα

συνήθως τα πλοία η χωρίζουν τα γκαράζ τους με υδατοστεγεις πόρτες η προσθέτουν διαφορες πατέντες που περιλαμβάνουν πολύ σίδερο είτε εσωτερικά στα πλαγια είτε εξωτερικά. πατεντα που σπανια προτιμάται γιατί περιλαμβάνει μεγάλα βάρη και κόστος.

τα παραπάνω ήταν μια ελεύθερη μετάφραση των σημειώσεων μου με υποστήριξη κάτι print outs από MSC circulars 282-601

και κυρίως το 574 βασισμένο στο IMO resolution A 265 VIII

ελπίζω να βοήθησα!!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με κατι χαρτια του 96 που βρηκα αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειανι σε εφαρμογη οι τιμες ειναι οι εξης:

απο 1 april 1997 a/amx=85%

31 dec 1998 =90%

31 dec 1999 =95%

31 dec 2000 =97.5%

31 dec 2001 and not later 1 octob 2002 =97.5 % or higher

επειδη το Α/Αμαχ εχει σχεση με την συνθηκη της στοκχολμης που τεθηκε σε εφαρμογη 1/4/97 στις βορειες ευρωπαικες θαλασσες

εκτος απο τα παραπανω περιλαμβανει κανονισμους που εχουν σχεση με τον ογκο νερου που θα μπει σε περιπτωση ζημιας στο πρωτο ντεκ πανω απο το waterline ενος ρορο η φερρυ

Δεν θα μπω σε λεπτομερειες αλλα ολο το παιχνιδι παιζει σχετικα με freeboard των πλοιων και υψος κυματος στην μεσογειο που ειναι χαμηλοτερο απο αυτο της βορειας.

Η οριγιναλ συνθηκη παντως ειναι πολυ ελαστικη σε τετοιες περιοχες ή οταν τα πλοια ειναι πολυ καλα εξοπλισμενα για να αδειαζουν το νερο.

Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι η εφαρμογη solas90 kai stocholm agreement einai poly pio aysthrh απο τα τον νομο παπουτση περι 30 και 35.

Η μαγκια θα ηταν να εθετε αυτα σε πληρη εφαρμογη οπου απο την παγκοσμια κοινοτητα ειχαν περιληφθει περιοδοι εξομαλυνσης με απειρους συνδυασμους περιπτωσεων για σωστες εξαιρεσεις. Αλλα ας μην παρεκτραπω του θεματος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...