iason Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Μια χαρά τα πάει προς το παρόν το πλοίο. Όπως προαναφέρθηκε, τα δρομολόγια φαίνεται να του ταιριάζουν, η ταχύτητα είναι αξιοπρεπής και η κατάσταση του πλοίο εσωτερικά επίσης καλή. Αλλά... Σε όποιον νανουρίζεται γλυκά από το vibration του Μυτιλήνη, το πλοίο είναι το ιδανικό υποκατάστατο, όπου το πλάγιο γλου-γλου του Μυτιλήνη αντικαθίσταται από ένα έντονο κάθετο γκουπ-γκουπ σαν να βρίσκεσαι σε κομπρεσέρ. Κατά συνέπεια, τουλάχιστον στις καμπίνες πρίμα είναι σχεδόν αδύνατον να κοιμηθεί νορμάλ άνθρωπος (=μη πορωμένος shipfriend). Ωστόσο δεν παρατήρησα το ίδιο πρόβλημα λίγο καιρό νωρίτερα στις καμπίνες που βρίσκονται πλώρα, οπότε είτε το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στο πίσω μέρος (α λα Μυτιλήνη) είτε έχει επιδεινωθεί τελευταία. Συμπέρασμα: για καλό καραβολατρικό ύπνο, μην ξαπλώνετε πολύ πίσω
Stefanos Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 .Σε όποιον νανουρίζεται γλυκά από το vibration του Μυτιλήνη, το πλοίο είναι το ιδανικό υποκατάστατο, όπου το πλάγιο γλου-γλου του Μυτιλήνη αντικαθίσταται από ένα έντονο κάθετο γκουπ-γκουπ σαν να βρίσκεσαι σε κομπρεσέρ. Κατά συνέπεια, τουλάχιστον στις καμπίνες πρίμα είναι σχεδόν αδύνατον να κοιμηθεί νορμάλ άνθρωπος (=μη πορωμένος shipfriend). Το vibration του Μυτιλήνη είναι καραβολατρικώς τέλειο ειδικά εκεί που το γρήγορο πέρα δώθε σταματάει και αρχίσει το τρτρτρτρ πάυση τρτρτρτρ είναι όλα τα λεφτά.Εγώ λοιπόν μια χαρά κοιμάμαι στις πρυμναίες καμπίνες βέβαια δε λένε το ίδιο οι μη πορωμένοι
express skiathos Posted May 18, 2007 Posted May 18, 2007 Άμα τη δρομολόγηση του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ τι θα γίνει με την ΠΟΠΗ την σκέτη; Θα εξακολουθήσει να κάνει δρομολόγια, ανταγωνιστικά όμως με αυτά της ΣΑΟΣ ή λέτε να το φέρει πάλι Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο;
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2007 Posted September 24, 2007 Τα δρομολόγια του Πηνελόπη Πηγη ΡΟΔΙΑΚΗ Η εταιρία Αγούδημος ανακοίνωσε ότι το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο "Πηνελόπη", προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό και η εμπορευματική κίνηση από Αλεξανδρούπολη και Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα, θα εκτελεί έως την 31/10/2007 τα ακόλουθα δρομολόγια:-Κάθε Δευτέρα από Αλεξανδρούπολη (11:00) για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κάλυμνο, Κω, Ρόδο και επιστροφή Θεσσαλονίκη μέσω Κω, Καλύμνου και Σάμου. -Κάθε Τετάρτη από Θεσσαλονίκη (22:00) για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο και επιστροφή. -Κάθε Παρασκευή από Θεσσαλονίκη (18:00) για Σάμο, Κάλυμνο, Κω, Ρόδο και επιστροφή Αλεξανδρούπολη μέσω Κω, Καλύμνου, Σάμου, Χίου, Μυτιλήνης και Λήμνου.
StratosP Posted December 15, 2007 Posted December 15, 2007 Ταξιδεψα προσφατα με το πλοιο σε 4κλινη καμπινα σε συνθηκες Σιβηριας.Απιστευτο κρυο στις καμπινες ενω το υπολοιπο πλοιο ειναι πολυ ζεστο.Στη ρεσεψιον ενημερωνουν βεβαια οτι οι καμπινες οπως κατα λεξη ειπαν "ειναι δροσερες :)" αλλα δεν νομιζω οτι αυτη ειναι σοβαρη αντιμετωπιση του επιβατη.Τα ιδια παραπονα ειχαν και ολοι σχεδον οι επιβατες σε καμπινα και οχι μονο εγω.Τα ιδια ειχαμε και στην επιστροφη :(
giannisk88 Posted December 16, 2007 Posted December 16, 2007 Επίτηδες το κάνουνε για να σας αναγκάσουν να πηγαίνετε στους κοινόχρηστους χώρους και άρα να παίρνετε πιό πολλά πράγματα!!!Πλάκα κάνω. Πάντως το ίδιο φαινόμενο θυμάμαι και υπήρχε πριν μερικά χρόνια και στα El-greco-Daedalos. Στις καμπίνες όμως φίλε Στράτο δεν είχατε τη δυνατότητα απο εκεί πάνω στο ταβάνι που είναι το air-codition να το χαμηλώσετε ή και να το κλείσετε?? Κανονικά έπρεπε να υπάρχει αυτή η δυνατότητα..
StratosP Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Οχι δεν ειχε τιποτα στο ανοιγμα παρα μονο μερικες γριλιες.Αλλα και απο εκει δεν εβγαινε σχεδον τιποτα ουτε κρυο ουτε ζεστο.Το ιδιο απο οτι εμαθα συμβαινει και σε αλλες καμπινες.
SAMAINA Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ (σκέτο) ξέρουν τι πράγμα είναι η μπογιά? Το είδα σήμερα στο ΒΑΘΥ και έπαθα σοκ! Τρεξίματα από παντού και ειδικά η αριστερή πάντα για κλάματα. Μου θύμισε πλοίο σε ντάνα που έχει να βγεί χρόνια. Στην εταιρεία δεν ενδιαφέρονται τουλάχιστον για το ίματζ το δικό τους και του πλοίου? ΥΓ.: Εκείνο το "κουτί" εμπρός δεξια μήπως ξέρει κανένας τι είναι? Νομίζω πως προστέθηκε μετά την τούμπα!
proud_ionian Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 αρκετα μετα. στη 10ετια του 80 που ερχοταν πατρα, δεν το ειχε. οταν ξαναανεβηκε Β.Ευρωπη μπηκε και μαλλον ηταν ανοιγμα για να ξεφορτωνει το ανω γκραζ σε linkspan.
JERRY Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Πολυ σωστος ο proud o ionian;), πολλα ferries στην Βαλτικη τα προηγουμενα χρονια (70-80's) που ειχαν πανω γκαραζ για νταλικες πλωριο-πλαγιοδετουσαν με τη δεξια και εχοντας στο ανω γκαραζ συνηθως τετοιες πορτες και εκφορτωναν φορτηγα με ραμπα στεριας. Τετοια linkspans ειχε το Τravemunde το Rostock και το Kiel στη Γερμανια και νομιζω και τα Malmo - Trelleborg στη Σουηδια αλλα και στη Φινλανδια και στη Δανια και στην Πολωνια. Τεινει να καταργηθει στα νεα πλοια της γραμμης απο οσο ξερω
miko mission Posted December 29, 2007 Posted December 29, 2007 Tετοιο ανοιγμα απο το πλαι εμπρος εχουν και ολα τα αδερφακια του ελ βενιζελος οπως και του αλκμινη α 2 που ταξιδευαν στην ιδια περιοχη.Αλλα τα πρωτα πλοια που φορτωναν απο το πανω γκαραζ κατευθειαν ηταν τα επαναστατικα πλοια της σειρας free enterprise
thanosp Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 Στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ (σκέτο) ξέρουν τι πράγμα είναι η μπογιά? Το είδα σήμερα στο ΒΑΘΥ και έπαθα σοκ! Τρεξίματα από παντού και ειδικά η αριστερή πάντα για κλάματα. Μου θύμισε πλοίο σε ντάνα που έχει να βγεί χρόνια. Όντως το πλοίο εξωτερικά έχει τα χάλια του. Στις 21/12 στο λιμάνι της Καβάλας.
giannisk88 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 Για να πώ την αλήθεια ποτέ δεν το συμπάθησα αυτό το πλοίο. Κάποια στιγμή που έκανε το δρομολόγιο Ηράκλειο-κυκλάδες-Θεσσαλονίκη και ήταν κάτω στο λιμάνι, προσπαθούσα να βρώ κατι θετικό πάνω του να το συμπαθήσω αλλα τίποτα!!Και όσο το θυμάμαι αυτό το πλοίο πάντα μέσα στη σκουριά ήταν..Λέω τη γνώμη μου φυσικά και δε θέλω να παρεξηγηθώ οτι δυσφημίζω το πλοίο.Ας κάνει όμως και κάτι ο captain Mίμμη να φαίνεται οπτικά καλύτερο!!Να το περιποιηθεί λιγάκι..
NHSOS XIOS Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Σημερα ειχαμε αφηξη του στην Χιο(απο Σαμο),οπου καθως εκανε την αριστερη του μανουβρα μες στο λιμανι, το πλοιο συνεχισε προς στα φαναρια εκανε 2 αριστερες στροφες(μια στο νοτιο κ αλλη μια στο βορειο μερος του λιμενα)μονο με την αριστερη προπελα σε λειτουργια(κ εννοειται κ το προπελακι)οπου καταφερε να δεσει τελικα κανονικα. αφησε επιβατες-πηρε επιβατες κ ξεκινησε με απονερα που εβγαιναν μονο απο τα αριστερα του...Οποιοι το περιμενουν Μυτιληνη μαλλον να αργησουν να κατεβουν στο λιμανι
KAVOS Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Ευτυχώς που δεν είχε αέρα στο λιμάνι, γλιτώσαμε τα χειρότερα
Earl Granville Posted February 6, 2008 Posted February 6, 2008 Δυστυχώς το πλοίο μετά την επισκευή του και λόγω της οριστικής απόφασης περί κατακύρωσης της επιδοτούμενης βορειου Αιγαίου στην ΣΑΟΣ δεν θα επανέλθει στο Αιγαίο. Αντίθετα θα ξαναβρεθεί στα παλιά του λημέρια και θα πραγματοποιει δρομολόγια Ηγούμενιτσα Κέρκυρα Μπρίντιζι
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2008 Posted February 7, 2008 Προχθές μίλαγα με κάποιον και έλεγα ότι αυτό το πλοίο δεν κάνει με αυτό το γκαράζ στις γραμμές που είναι. Η ιδανική γραμμή θα ήταν η πρώτη που έκανε Ηγουμενίτσα Μπριντεζι. Και εάν επαληθευτούν οι φήμες που αναφέρει ο Earl Granville, θα βγω αληθινός
poseidon Posted February 19, 2008 Posted February 19, 2008 Απο 11 Μαρτίου (κατα πάσα πιθανότητα) το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι σε αντικατάσταση του IONIAN SKY
George Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Με λίγες μέρες διαφορά αλλά σημασία έχει φίλε poseidon ότι το πλοίο Σάββατο μεσημεράκι θα είναι στα μέρη σου μιας και μας άφησε αργά το βράδυ για την Ηγουμενίτσα για χάρη των νέων του δρομολογίων που ξεκινάει στις 22:30.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Θα είχε φύγει αρκετά νωρίτερα αλλά η αλλαγή του Νηογνώμονα (πρέπει να πήγε στο RINA), το καθυστέρησε για λίγες ημέρες.
poseidon Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Με το καλό να μας έρθει. Αντε, γιατι το 'πεθυμήσαμε.
poseidon Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 Και ναί, το ΠΗΝΕΛΟΠΗ μόλις έδωσε άφιξη. Σε 30 περίπου λεπτά θα βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, στη θέση Νο 1 με ώρα απόπλου για Μπρίντεζι στις 22:30
proud_ionian Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 μετα το ionian queen, το port state control στο brindisi εβγαλε λαγο και στο penelope. PENELOPE Inspection details : Date of first boarding : 27/03/2008 Date of final boarding : 27/03/2008 Port of inspection : Brindisi, Italy. Type of inspection : More detailed inspection Nb of deficiency(ies) : 6 Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 1 Duration of detention : 1 day Ship's particulars at the time of inspection : IMO number : 7400261 Name : PENELOPE Flag : Greece Callsign : SWGI Ship type : Roro passenger ship Gross tonnage : 11335 Keel date : 1974 Classification society : - Class certificate issued by Lloyd's Register (LR), classification society responsable for issuance of class certificate as at date of first boarding Statutory certificates : - International Air Pollution Prevention Cert is issued by Lloyd's Register (LR) - Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Lloyd's Register (LR) - International ship security certificate is issued by Lloyd's Register (LR) - Safety management certificat (SMC) is issued by Lloyd's Register (LR) - Load lines certificates is issued by Lloyd's Register (LR) last survey in Greece on 14/03/2008 by Lloyd's Register (LR) - Oil pollution prevention (iopp) is issued by Lloyd's Register (LR) last survey in Greece on 14/03/2008 by Lloyd's Register (LR) Ship manager - NISSIA AIGAIOY SHIPPINGCOMPANY, 2, Kapodistriou Street, Piraeus, Greece Areas inspected : - Car deck - Engine and steering room - Navigation bridge Operational controls carried out - Other - 15 ppm OWS tested Deficiencies : - Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger ship - ISM related deficiencies, Development of plans for shipboard operations, Not according SMS, ground for detention - ISM related deficiencies, Development of plans for shipboard operations - Propulsion & aux., Auxiliary engine - Ship's certificates and documents , Prevention of pollution by oil (IOPP) - Structural safety, Signs, indications καλη ψαρια, δε λεω. Gary Andrews, FOSE & Paris MoU
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Τη Κυριακή 14-09-08 είναι το τελευταίο δρομολόγιο για φέτος του Πηνελόπη στη γραμμή της Ηγουμενίτσα Κέρκυρας Μπριντεζι. Θα κατέβει στο επισκευαστική ζώνη για τις εργασίες συντήρησης-επισκευής του. Μην εκπλαγείτε εάν από το Νοέμβριο το ξαναδούμε στο Αιγαίο, μιας και από ότι ακούγεται θα διεκδικήσει κάτι που του άνηκε λίγο καιρό πριν.
enas chiotis Posted September 4, 2008 Posted September 4, 2008 Και ήδη έρχεται στα λημέρια μας. Με την ταχύτητα που κατεβαίνει (12,5-13 knots) αναμένεται στον Πειραιά αύριο κατά τις 07:00, την ώρα που θα ξεκινάει το λεφούσι.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now