Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη (ΙΜΟ 7400261)


Recommended Posts

Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ μπορεί να μην είναι νεότευκτο αλλά πισογύρισμα δεν είναι.Και δεν είναι διότι πριν από αυτό ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ παρουσίαζε συνεχώς προβλήματα που ταλαιπώρησαν αφάνταστα το επιβατικό κοινό.

Δέχομαι ότι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στο ξενοδοχειακό του δεν λέει και πολλά πράγματα, δέχομαι ότι δεν είναι νεότευκτο αλλά με χρόνια στην πλάτη του..αλλά τουλάχιστον τις χρονιές που εξυπηρέτησε την γραμμή δεν ταλαιπώρησε τον κόσμο σε αντίθεση με το ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Άρα ούτε πισογύρισμα είναι ούτε τίποτα.Να πει κανείς ότι περίμενουν όλοι κάτι καλύτερο στην γραμμή αυτό νομίζω πως είναι το πλέον βάσιμο για την γραμμή

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και επισημα πλεον ζητησε η ΝΕΛ την αντικατασταση του ΤΕΟ με την ΠΗΝΕΛΟΠΗ.Λετε στην Ιτσα να αλλαζει σινιαλα?

Την άμεση αντικατάσταση του Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ζήτησε εγγράφως από τη Ναυτιλιακή Εταιρία Λέσβου, ο Γενικός Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρης Χαλκιώτης. Στο έγγραφο που απέστειλε ο κ. Χαλκιώτης προς την εταιρία σημειώνεται ότι «μετά την πρόταση που κατατέθηκε από τη Ν.Ε.Λ για αντικατάσταση του Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ λόγω μηχανικής βλάβης από το Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, δεν έχουμε αντίρρηση, πρέπει όμως να μεριμνήσετε για την άμεση αντικατάσταση του πλοίου, σύμφωνα με τη συμβατική σας υποχρέωση και λόγω των αυξημένων συγκοινωνιακών αναγκών των γραμμών ΚΑΒΑΛΑ- ΛΗΜΝΟ- ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟ- ΒΑΘΥ ή ΒΑΘΥ – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟ και επιστροφή και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟ-ΒΑΘΥ και επιστροφή λόγω των εορτών.

http://myrovolos.gr/news/

Link to comment
Share on other sites

Από ένα πλοίο που έχει περάσει Μπάρι-Δυράχιο, έχει παλιές αμαρτίες κλπ, δεν μπορούμε να περιμένουμε πολλά. Ταχύτητες ΘΕΟΦΙΛΟΥ θα έχει και το ξενοδοχειακό αμφιβάλλω αν φτάνει έστω τον ήδη χαμηλό πήχη του ΤΕΟ. Ελπίζω να μην βγάλει και τις βλάβες του τελευταίου. Τελοσπάντων στην ουσία ως ro-ro θα ταξιδεύει οπότε ας μη ζητάμε και πολλά. Για τη θερινή σεζόν όμως η γραμμή χρειάζεται αναβάθμιση.

Link to comment
Share on other sites

Ας έρθει με μεγάλη χαρά να το υποδεχτούμε και πάλι.Το θέμα είναι πότε θα είναι έτοιμο όμως .Καλό είναι να μπεί τώρα στις γιορτές που θα έχει και κίνηση από φοιτητές και Αλβανούς μετανάστες οι οποίοι θα θέλουν να ανεβούν στην πατρίδα τους ώστε να γιορτάσουν εκεί τις άγιες μέρες των Χριστουγέννων

Link to comment
Share on other sites

Έχει μπει στο μεγάλο λιμάνι ένα καλοκαίρι (δε θυμάμαι ποιό) και έχει κάνει και ένα μόνο δρομολόγιο μέχρι την Σάμο. Μετά ανέβηκε Θεσσαλονίκη και μπήκε στην γραμή που έφτανε μέχρι Κρήτη, παράλληλα με το ΒΑ Αιγαίο.

Σωστός είσαι, έχει κάνει ένα εμπορικό δρομολόγιο για Ικαρία - Σάμο νομίζω το καλοκαίρι του 2006 με αφορμή κάποια βλάβη άλλου πλοίου εκείνη την εποχή αν θυμάμαι καλά. Σε μη εμπορικές προσεγγίσεις, έχει θεαθεί στις 3 Φεβρουαρίου του 2008 στο τρίω ντόκ.

Link to comment
Share on other sites

Το Πηνελόπη θα φύγει τη Τέταρτη από την Ηγουμενίτσα με προορισμό τη Σάμο, όπου από εκεί θα ξεκινήσει τα δρομολόγια για την ΝΕΛ. Ο πλοίαρχος και το πλήρωμα της μηχανής θα είναι απο την εταιρεια του Αγουδημου και το υπόλοιπο θα προέρχεται από τη ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Μετα Βαιων και κλαδων η ΠΗΝΕΛΟΠΗ ξαναμπαίνει στο Αιγαίο από 26/12.

nel.gr

Αντικατάσταση Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ με το Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, ολοκλήρωσε τις ενέργειες αντικατάστασης του Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ από το Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Το Ε/Γ-Ο/Γ ΠΗΝΕΛΟΠΗ εντάσσεται στα δρομολόγια από τη Κυριακή 26/12/2010, με αναχώρηση από Βαθύ Σάμου και ώρα 10:00' για Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο – Θεσσαλονίκη.

Τα δρομολόγια του πλοίου διαμορφώνονται ως εξής:

ΚΥΡΙΑΚΗ: ΒΑΘΥ (αν 10:00) – ΧΙΟΣ (αφ 13:30 αν 14:30) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 17:45 αν. 18:45)

ΔΕΥΤΕΡΑ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 00:45 αν 01:40) – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (αφ 10:00 αν 19:00)

ΤΡΙΤΗ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 03:40 αν 04:30) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 10:30 αν 11:20) – ΧΙΟΣ (αφ 14:40 αν 15:20) – ΒΑΘΥ (αφ 18:50 αν 19:40) – ΧΙΟΣ (αφ 23:10 αν 23:45)

ΤΕΤΑΡΤΗ: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 03:00 αν 04:00) – ΛΗΜΝΟ (αφ 09:50 αν 10:30) – ΚΑΒΑΛΑ (αφ 15:00 αν 21:00)ΠΕΜΠΤΗ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 01:30 αν 02:10) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 08:10 αν 09:10) – ΧΙΟΣ (αφ 12:30 αν 13:10) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 16:00 αν 16:30) – ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ (αφ 17:50 αν 18:20) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 19:50 αν 20:20) – ΧΙΟΣ (αφ 23:00 αν 23:50)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 03:00 αν 03:50) – ΛΗΜΝΟΣ (αφ 09:50 αν 10:30) – ΚΑΒΑΛΑ (αφ 15:00 αν 21:00)ΣΑΒΒΑΤΟ: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 01:30 αν 02:20) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 08:20 αν 09:20) – ΧΙΟΣ (αφ 12:30 αν 13:20) – ΒΑΘΥ(αφ 16:50)

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να αναχωρήσει σύντομα από Ηγουμενίτσα γιατί τους βλέπω εκεί στην ΝΕΛ να θέλουν να έχει καθυστέρηση το καράβι πριν καν ξεκινήσει (έτσι για το καλό) :D

Link to comment
Share on other sites

Με πρόχειρους υπολογισμούς, Ηγουμενίτσα - Βαθύ είναι 468 μίλια, οπότε με 14 μίλια θέλει 33,5 ώρες. Αν θέλει να είναι στο Βαθύ κατά τις 09:00 της Κυριακής, το αργότερο που του βγαίνει να ξεκινήσει είναι στις 23:30 απόψε.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε γύρω στις 18.30 χθες, και κάπου στις 03.00 σήμερα κατεγράφη σε ένα και μοναδικό στίγμα στο AIS, περνώντας το στενό της Ζακύνθου με την εκπληκτική ταχύτητα των 12.6 knots (κάτι τις λιγότερο από το Στέλιος Φιλιάγκος δηλαδής :P ).

Link to comment
Share on other sites

Τους ναυτικούς του εγώ λυπάμαι και μόνο που ταξιδέουν σε ένα βαπόρι κενό φορτίου και επιβατών και μάλιστα μέρα Χριστουγέννων Πίκρα απλά πίκρα :( Καλά αρχή και καλά ταξίδια στο πλοίο και στο πλήρωμα στην νέα του γραμμή και χωρίς την ασθένια του Θεόφιλου (καθυστερήσεις) :D .Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο:Οι αξιωματικοί του λογιστηρίου του πλοίου είναι της ΝΕΛ η του Αγούδιμου??

Link to comment
Share on other sites

Κάπου στον κάβο Ματαπά πρέπει να είναι τώρα αν διατηρεί σταθερή την ταχύτητά του. Αύριο ξημερώματα θα είναι στη Σάμο για να ξεκινήσει κανονικότατα για πάνω. Αν κρίνω από τα ωράρια που έχουν δώσει το υπολογίζουν μέσο όρο στα 16.0 knots. Για να δούμε...Χρόνια πολλά σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο:Οι αξιωματικοί του λογιστηρίου του πλοίου είναι της ΝΕΛ η του Αγούδιμου??

Νομίζω ότι η απάντηση σου στην απορία έχει απαντηθεί λίγα post πιο πάνω

Ο πλοίαρχος και το πλήρωμα της μηχανής θα είναι απο την εταιρεια του Αγουδημου και το υπόλοιπο θα προέρχεται από τη ΝΕΛ.

Όποτε είναι φανερό ότι θα είναι από τη ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Αν ειδε καλα το ματι μου το τσακιρικο πριν λιγο μπαινοντας στη Χιο εριξε μια ψιλη πισω αλλα τα κυαλια μου θολωσαν και δε μπορω να δω αν εγινε ζημια η απλα τη γλιτωσε με κανενα βαθουλωμα...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι το πλοιο ειχε θερμους εναγκαλισμους με τον ντοκο αλλα ευτυχως την γλιτωσε φτηνα.

Καταρχην εφτασε με κανα μισαωρο καθυστερα(γυρω στις 14.00 αντι για 13.30)και πραγματικα απο την στιγμη που φανηκε στον οριζοντα μεχρι να μπει στο λιμανι περασε ενας αιωνας!Με το ματι υπολογιζω την ταχυτητα του γυρω στα 13μιλια <_<

Αργα αργα(τυπου ΛΙΣΣΟΣ :P )περασε τα φαναρια και ξεκινησε την

του.Οπως βλεπετε και στο βιντεο το προπελακι εκανε την δουλεια του μεχρι ενα σημειο.Απο κει κ περα δεν ξαναειδαμε απονερα(ουτε το ακουσαμε να δουλευει)κ το πλοιο προσπαθουσε να ευθυγραμμιστει με τον ντοκο με δυσκολια.Τελικα ηρθε πολυ στραβα,εδωσε καβους,εγιναν προσπαθειες να 'ίσιωσει'(προσω,αναποδα επι 2φορες)αλλα το αποτελεσμα ηταν να 'ανεβει' με την αριστερη πλευρα της πρυμης,στον ντοκο.(οπως φαινεται και στην φωτο)

Φαινονταν σαν ειχε κολλησει παρολλο που γινονταν κινησεις απο τις προπελες.Σε αυτο το σημειο,το προπελακι πηρε μπρος και αρχισε το πλοιο επιτελους να κινειται με την πλωρη δεξια και να ερχεται καθετα στον ντοκο.

Αφου εδεσε κανονικα,ξεφορτωσε,φορτωσε(2 φορτηγα κ 5 επιβατες)και περιμενε να παρει αδεια αποπλου.Οπως μαθαμε 'απλα το πλοιο ακουμπησε πανω στον ντοκο με τα λαστιχα-fenders που εχει,οποτε δεν υπηρξε ουτε ζημια ουτε θεμα με το λιμεναρχειο'.Αναχωρηση γυρω στις 14.50

ΥΓ.Οσο ηταν δεμενο κανονικα παντως,απονερα εβγαιναν μονο απο την δεξια προπελα.

Link to comment
Share on other sites

Στην περιγραφή με καλυψε ο ΝΗΣΟΣ. Κανονική μανούβρα μέχρι να δώσει κάβους, οι δε άγκυρες και οι δυο κρεμασμένες αλλά στο τέλος καμμία δεν έπεσε στο νερό. Στη συνέχεια από κινήσεις παρέδωσε πνεύμα σίγουρα η αριστερή και μάλλον το προπελάκι, με αποτελεσμα να καταλήξει σε αυτή τη θέση (πλαγιοδέτηση) και να έχουμε αυτή την επαφή. Στη φωτογραφία του ΝΗΣΟΣ διακρίνεται και ο όγκος των καυσαερίων της αριστερής που απλά δεν υπάρχουν :blink: .

Ευτυχώς να λέμε που δεν είχαμε δεμένο παράλληλα κανένα ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ή Ν.ΘΗΡΑ να τα πάρει μαζί.

Το αποτέλεσμα που φαίνεται (γιατί μπορεί και να μην φαίνεται κατι), είναι αυτό.

ΥΓ. Πότε επιστρέφει ο ΤΕΟ; :rolleyes:

post-1827-0-01581000-1293373407_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι Χιώτες αν κατάλαβα καλά η αριστερή βγ'ηκε εκτός λειτουργίας? Μόνιμα ή προσωρινά? Ελπίζω να στρώσει το βαπόρι γιατί μέχρι να βγει το ΑΝΕΜΟΣ και να γίνουν οι ετήσιες ΜΥΤΙΛΗΝΗ/ EYROPEAN/ΤΑΞΙΑΡΧΗ θα περάσουν μήνες..Για ΤΕΟ σαν χλωμό το βλέπω να ξανακάνει Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...