Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη (ΙΜΟ 7400261)


Recommended Posts

Όσο και να χτυπιόμαστε εμείς, το βαπόρι ακάθεκτο συνεχίζει με τα 13,5 μίλια του να ταξιδεύει και να εισπράττει δεκάδες χιλιάδες ευρώ επιδότιση που προέρχεται από το υστέρημά μας. Αυτά περί συγκεκριμένων όρων της επιδότισης με ταχύτητα, ποιότητα υπηρεσιών κλπ τα ξεχνάμε γιατί ζούμε σε μπανανία και αυτά τα βαπόρια μάς αξίζουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ είπα η μόνη λύση είναι να κατεβούμε στο λιμάνι όλοι εμείς οι νησιώτες να οργανωθούμε και να μην το αφήσουμε να δέσει αλλά πρέπει οργανωμένα και ενωμένα να γίνει αυτό γιατί από εμάς πληρώνονται όλες οι επιδοτήσεις και εμείς πληρώνουμε πάντα την νύφη μην σας φαίνεται παράξενο αλλά έχει ξανασυμβεί αυτό στο παρελθόν με την περίπτωση του Ανεμος(ΝΥΝ ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ) στο λιμάνι της Μυτιλήνης και το αποτέλεσμα ήταν σε μια εβδομάδα να εξαφανιστεί.Όχι άλλη κοροϊδία δηλ :angry:

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

opelmanos mόνο που τώρα το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ θα σας γλιτώσει αφού θα μπει στο Λαύριο και θα έρθει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στην άγονη του ΤΕΟ. Αλλά πρέπει να γίνουν οι ετήσιες ακινησίες της ΝΕΛ πρώτα και μέχρι τότε ...ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Mα εγώ αναφέρθηκα γενικά και για όποιο βαπόρι δεν προσφέρει αξιοπρεπέστατες συνθήκες ταξιδιού όποιο και αν είναι αυτό είτε λέγεται Θεόφιλος είτε Κουνελόπη είτε Μαριάνα:)

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Παράπονα των επιβατών του πλοίου «Πηνελόπη» που αντικατέστησε το «Θεόφιλος» στις άγονες γραμμές που συνδέουν τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα.

Όλοι όσοι ταξίδεψαν καταγγέλλουν πως στο πλοίο δε λειτουργεί σύστημα θέρμανσης, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να κρυώνουν, ενώ άλλοι λένε πως δε λειτουργεί και η κουζίνα του.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάθε μήνα η ΝΕΛ τσεπώνει τουλάχιστον 400.000 ευρώ για τα επιδοτούμενα του ΠΗΝΕΛΟΠΗ σε συνθήκες κατάψυξης, χωρίς κουζίνα, με ταύτητες 14 μιλίων... Εν έτει 2011 και σε συνθήκες ΔΝΤ που ψαλιδίζονται συντάξεις των 500-600 ευρώ!!Δεν υπάρχουν λόγια...

Link to comment
Share on other sites

Αναμφισβήτητα το χειρότερο βαπόρι όλων των εποχών που έχει περάσει από το Αιγαίο,είναι που είναι σε όλα του ένα χάλι (γιατί αυτή είναι η αλήθεια και το γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά αλλά) αυτό είναι παρατραβηγμένο να μην έχει ούτε θέρμανση, ανθρώπους μεταφέρει όχι ζώα.Ακόμα και έναν επιβάτη να πέρνει σε κάθε δρομολόγιο δεν υπάρχει κανένα απολύτως ελαφρυντικό για να ταξιδέυει σε συνθήκες ψυγείου μέσα σε ένα βαπόρι που το πληρώνει ο ίδιος από τους φόρους του και δεν έχει λεφτά ούτε να ταϊσει την οικογένεια του!!Εμπρός ας ενωθούμε εμείς οι νησιώτες με κάθε τρόπο και να μην το αφήσουμε να ξαναδέσει ποτέ στα λιμάνια μας δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το διώξουμε.Εκμεταλεύονται την ανάγκη μας που δεν έχουμε άλλο τρόπο πλήν αεροπλάνου να ανεβούμε στην Βόρεια Ελλάδα ,ασ μην μένουμε άλλο απαθείς !

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Άραγε δεν θα αρκούσε μια μήνυση κάποιου πολίτη προς τη ΝΕΛ? Δεν τηρούνται καν οι όροι της επιδότισης οπότε πιστεύω θα βρίσκονταν τα νομικά πατήματα. Επιπλέον, αν υπήρχε σοβαρή αντιπολίτευση, το θέμα θα είχε φθάσει ήδη στη Βουλή και θα είχε καταγγελθεί ο υπουργός Ναυτιλίας που βάζει την υπογραφή του για να τσεπώνει η ΝΕΛ την επιδότιση..Αλλά είπαμε, this is Greece!!

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτά που γράφει το άρθρο ισχύουν, αυτό αποτελεί κατάφωρη υποτίμηση της νοημοσύνης όλων μας και κυρίως αυτών που εξαρτώνται απ' αυτό το πλοίο και ταξιδεύουν μαζί του αναγκαστικά.

Opelmanos μ' αρέσει η μαχητικότητά σου. Εύχομαι να βρεθούν μιμητές.

Link to comment
Share on other sites

Αναμφισβήτητα το χειρότερο βαπόρι όλων των εποχών που έχει περάσει από το Αιγαίο,είναι που είναι σε όλα του ένα χάλι (γιατί αυτή είναι η αλήθεια και το γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά αλλά) αυτό είναι παρατραβηγμένο να μην έχει ούτε θέρμανση, ανθρώπους μεταφέρει όχι ζώα.

Κοντη μνημη εχετε παιδια,για καντε ενα refresh στα καλοκαιρινα γεγονοτα του ΘΕΟΦΙΛΟΥ.(μαζι και το emprosnet που τωρα θυμηθηκαν οτι υπαρχει πλοιο χωρις κλιματισμο κ κανει πολλες ωρες το ταξιδι-ενω πριν... :rolleyes: )

Οπως μου ειπε καποιος φιλος π ταξιδεψε τις μερες με τον χαλασμενο κλιματισμο(βασικα οι μερες πρεπει να εγιναν βδομαδες B) ),κοιμοντουσαν σε τετρακλινη καμπινα ολοι με τα εσωρουχα και με ανοιχτη την πορτα για να μην σκασουν...

Καποτε κραζανε ολοι τον Αγουδημο και τον Μανουση για τα σαραβαλα στις αγονες....τωρα? Μια απο τα ιδια...απο σαραβαλα

Διαβαζω στο σημερινο πρωτοσελιδο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Δηλαδη ο κλιματισμος,μετα απο 2-3 επιθεωρησεις που εγιναν στο πλοιο πριν κανα μηνα,παραμενει ανυπαρκτος

Η ΝΕΛ και ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ εχουν υποβαθμισει οσο ποτε αλλοτε την συγκεκριμενη αγονη,μιλαμε για τα βασικα πραγματα,δεν ξερεις ποτε θα φυγεις κ ποτε θα φτασεις(αυτο συμβαινει σχεδον απο τοτε που αρχισε το δρομολογιο) B) Ουτε το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ,ουτε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ ειχαν φτασει σε αυτα τα χαλια...

Δυστυχως αμφιβαλω αν ο αντικαταστατης του αλλαξει τα πραγματα,αφου αυτοι που πραγματικα εχουν την ευθυνη για την σωστη εκτελεση των δρομολογιων,αδιαφορουν προκλητικα ολον αυτο τον καιρο με τις καθυστερησεις και τις συχνες αλλαγες στα ωραρια.

Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ παντως,μετα τα καινουργια δρομολογια(υπολογισμενα με 14μιλια B))δεν παρουσιαζει καθυστερησεις πια.Εδω πλησιαζει καμαρωτη καμαρωτη το λιμανι της Χιου.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι σαν να πήρε το αυτί μου για βλάβη; Με προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 17:00 από Χίο το πλοίο κατέβαινε κατά τις 18:00 και έχω την εντύπωση ότι είναι ακόμα στο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στις 18.00, κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμάνι της Χίου το Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ» Ν.Π. 11406, ενώ εκτελούσε το εγκεκριμένο του δρομολόγιο από Καβάλα για Λήμνο- Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο, με 101 επιβάτες και 50 άτομα πλήρωμα, αντί της προγραμματισμένης 16.20.

Κατόπιν ενημέρωσης από τον Πλοίαρχο του «ΠΗΝΕΛΟΠΗ» για πρόκληση ζημιάς, στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Χίου, απαγορεύτηκε ο απόπλους του και άμεσα μετέβη το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης, το οποίο διαπίστωσε ότι είχαν φράξει τα φίλτρα θαλάσσης των κύριων μηχανών.

Στην συνέχεια, μετά από επιθεώρηση του Κλιμακίου διαπιστώθηκε η αποκατάσταση της ζημιάς και προσκομίστηκε βεβαιωτικό διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή επετράπη ο απόπλους του Ε/Γ–Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ» προς συνέχιση του δρομολογίου για Σάμο στις 21.45 αντί την 17.00, με 76 επιβάτες.

http://www.tidis.yen.gr/

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

6 ωρες εκανε χθες απο την Μυτιληνη στην Χιο :o

Συγκεκριμένα, το πλοίο χθες Σάββατο 8/1 στις 12.30 μ.μ. ξεκίνησε το ταξίδι από τη Μυτιλήνη με προορισμό τη Χίο και τη Σάμο. Κατά την πλεύση του προς τη Χίο, σταμάτησε δύο φορές.

Την πρώτη ήταν ανοιχτά από το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης, (περίπου 3 μίλια από το λιμάνι της Μυτιλήνης) και μετά από μισή ώρα, αντί να γυρίσει στο λιμάνι της Μυτιλήνης, συνέχισε τη πλεύση του για τη Χίο και έφτασε στο λιμάνι του νησιού της μαστίχας, γύρω στις 6.15 μ.μ. και αφού ενδιάμεσα είχε σταματήσει και πάλι.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το δρομολόγιο Μυτιλήνη-Χίο, να έχει διάρκεια περίπου 6 ώρες.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Μυτιληνιοί και Χιώτες, Ικαριώτες και Σαμιοί, Λημνιώτες, Καβαλιώτες... διώξτε το, γιατί θα σας ταλαιπωρησει... Ίσα που προλαβαίνετε να αντιδράσετε...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλω να γίνω κακός κλπ αλλά ασπάζομαι την άποψη του φίλου ndimitr93... Το ιστορικό του... η ζωή του και το παρόν του δείχνουν το μέλλον του και μετά θα λέμε πως και τι για μένα και είναι προσωπική μου άποψη ότι το πλοίο ούτε κατά διάνοια θα έπρεπε να ταξιδεύει ειδικά σε εσωτερικούς πλόες και λέω εσωτερικούς από θέμα ελέγχων. Τουλάχιστον να προλάβει να πάει Ινδία ή έστω Τουρκία ή έστω στο καλό να πάει.

Link to comment
Share on other sites

Καλοκαίρι με αυτό δεν νομίζω να μπορεί να υπάρξει. Πάντως μέχρι να γίνουν οι ετήσιες ακινησίες των ΤΑΞΙΑΡΧΗ/ ΜΥΤΙΛΗΝΗ και EUROPEAN θα έχουμε σίγουρα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε με σφαίρες δεν πρόκειται να ταξιδέψω με αυτό το πλοίο ούτε με σφαίρες, όση ανάγκη και αν υπάρχει :angry: Χίλιες φορές μέσω Αθηνών με λεωφορείο για Θεσσαλονίκη και Καβάλα παρά να τους πληρώνω τα διπλά λεφτά και από πάνω να με εκμεταλεύονται και να μου προσφέρουν τριτοκοσμικές υπηρεσίες και ταλαιπωρία .Δεν πειράζει ασ ταλαιπωρηθώ αλλιώς και ας τα σκάσω αλλού χαλάλι(από το να μου τα πάρουν αυτοί), αλλά όση ανάγκη και αν έχω δεν πρόκειται να βάλω ούτε το σκύλο μου εκεί μέσα να ταξιδέψει ,Δεν θα πάρουν ούτε μισό ευρώ από μένα έτσι για το γαμώτο!! [/b]:angry:Ε μα πια έχει καταντήσει αηδία ,νομίζουν οτι ο κόσμος κοιμάται μια ζωη και οτι είμαστε άσχετοι

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

Έχει πλέον ενισχυθεί το σήμα του ais και μπορούμε να βλέπουμε σχεδόν παντoύ τις τρομερές του ταχύτητες :o !!Μέγιστη τα 15,1 knots.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ και οι 72 θεσεις οικονομικης.Με ανησυχει αυτο που λεγεται σχετικα με την παραμονη του πλοιου μετα τις 31 Μαρτιου :blink:

Αυτά τα πράγματα είναι πρωτόγνωρα. Ούτε σε άλλες εποχές δεν θα γίνονταν. Δηλαδή βάλαμε στη γραμμή ένα πλοίο για πληρώνεται η επιδότηση ή ένα πλοίο για να εξυπηρετεί τον κόσμο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...