Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ποια κάστανα; Ποια φωτιά;

Τα δύο πλοία της γραμμής βολεύουν άνετα την κίνηση της γραμμής, εκτός από τις καμπίνες ελάχιστες μέρες του καλοκαιριού. Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι όμως αυτό, αλλά οι χρόνοι ταξιδιού, κυρίως για τη Λέσβο. 

Μόνο ένα ταχύπλοο σε εποχιακή βάση θα κάνει τη διαφορά. 

Καλό και άγιο το Πρέβελης, αλλά δεν είναι αυτό που λείπει από τη γραμμή. Εξάλλου ως τώρα είχαμε και το Διαγόρας, ούτε αυτό έκανε τη διαφορά. Καταλαβαίνω το καραβολατρικό νόημα της κουβέντας και τα κίνητρα σας, αλλά μάλλον δεν δείχνουν ιδιαίτερη γνώση της γραμμής και των παραπόνων που ακούγονται στις τοπικές κοινωνίες.

Εκτός αν οδεύουμε προς μετατροπή της γραμμής σε νταλικάδικη όπως ο κορμός των Δωδεκανήσων. Όλοι με το αεροπλάνο και τα φορτηγά με το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το προβλημα ειναι οτι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ,μας αρεσει δεν μας αρεσει ,ειναι ενα βαπορι μεγαλης ηλικιας και περιορισμενων πλεον δυνατοτητων σε σχεση με τα υπολοιπα της γραμμης.Δεν εχει ουτε το γκαραζ ,ουτε την ταχυτητα ωστε να το προτιμησει καποιος

Ναι για ενα μηνα το καλοκαιρι ,βασικα για τεσσερεις Παρασκευες απο Πειραια και τεσσερεις επιστροφες απο τα νησια , θα βοηθουσε, αλλα και παλι δεν περνω ορκο οτι θα γεμιζε.Αλλα ακομα και να γεμιζε, ποια εταιρια θα εκανε ανω κατω τον καλοκαιρινο της προγραμματισμο ωστε να καταφερει να το δρομολογησει για μερικα εκτακτα δρομολογια στο βορειο Αιγαιο; 

Η ΝΕΛ εκανε καποτε κατι ομορφα δρομολογια με ενα βαπορι να φευγει Παρασκευη κατευθειαν για Μυτιληνη ,ωστε να προλαβει να κανει εξπρες απο τα νησια ωστε να φυγει και το επομενο βραδυ απο Πειραια (το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειχε αυτο το ρολο ,ανεβοκατεβαινοντας τα ΠΣΚ με εξπρες πρωινα) και ενα κλασικο για Χιο -Μυτιληνη,αλλα οι χωρητικοτητες των βαποριων της ηταν μικροτερες απο τα σημερινα πλοια της γραμμης ,οποτε αναγκαστικα επρεπε να βρει ενα τροπο να αυξησει τα δρομολογια.Σημερα δεν υπαρχει αυτη η αναγκη.Μια χαρα βολευονται με τα υπαρχοντα πλοια και οποιος μπορει ας προνοησει να κλεισει καμπινα απο τον Μαιο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Είναι γεγονός πως οι χρόνοι ταξιδιού είναι τραγικοί ιδίως για τη Μυτιλήνη. Το Σάμος πέρυσι στο ημερήσιου του Σαββάτου έκανε 14 ώρες συν τις καθυστερήσεις 

Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζω Παναγιά μου, με τα μάτια μου τα είδα! Κακά τα ψέματα για ένα τέτοιο δρομολόγιο χρειάζεται ένα καράβι γρηγορότερο που δένει και πιο εύκολα

Link to comment
Share on other sites

εχω μια απορια γιατι δεν βαζανε το μπλουσταρ 1 ολο το καλοκαιρι χιο μυτιληνη να καθαριζε τη κατασταση και απο θεμα καμπινων και ταχυτητας και να βαζανε το ροδος παροναξεια σαντορινη.

Link to comment
Share on other sites

Λογική η απορία σου φίλε. Εγώ έχω μια παρόμοια, γιατί δεν βάζανε κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή τον Μπένυ για Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Θεσσαλονίκη(προέκταση το Σάββατο) και κάθε Τρίτη-Πέμπτη-Σάββατο(πρωί)-Κυριακή το Μπλού Σταρ 1 για Σύρο-Μύκονο-Χίο-Μυτιλήνη και ας πέρνανε τα Σάμος στο Ηράκλειο και Ρόδος απογευματινό Παροναξία-Σαντορίνη. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ο Μπένυ πως θα βόλευε την ζήτηση για το γκαράζ; Και άντε και την βόλευε με κάποιο μαγικό τρόπο, οι καμπίνες του, πλην των ελαχίστων ημερών που χρειάζονται με τι θα γέμιζαν; Η γραμμή δεν χρειάζεται κάποιο άλλο πλοίο ανάλογης ταχύτητας και μάλιστα με μικρότερο, ή πιο δύσκολο, γκαράζ, μια χαρά είναι τα δύο Νήσος.

Ο χρόνος ταξιδιού είναι το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Για το χρόνο ταξιδιού τα έχω πει κι εγώ σε προγούμενα ποστς. Στην γραμμή δίδυμο τα Blue Star 1&2 και τέλος. Απλά για φέτος, μιας και τα εν λόγω πλοία ξαναπιάνουν δουλειά, καλά θα ήταν να έπιαναν στην γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή δεν χρειάζεται ότι "περισσεύει" από αλλού, Μπένυ, Πρέβελης ή ότι άλλο. Πλοία έχει, και μάλιστα έχουν βολέψει με την χωρητικότητά τους και το ταξίδεμα που κάνουν. Παραμένει θέμα η ταχύτητα.

Αν ντε και καλά πρέπει να "πιάσουν" κάπου, ας τα βάλουν βραδινό Παροναξίας. ούτε δρόμος χρειάζεται ούτε τίποτα, μόνο καμπίνες. Αμφότερα έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλοι θέλουμε βαπόρια όπως τα BS1 και BS2.

Μακάρι να είχαμε 10 τέτοια στο Αιγαίο.

Όμως δεν έχουμε.Και για αυτό χρειάζονται τα υπόλοιπα και ο Πρέβελης και ο Διαγόρας.Καλοσυντηρημένα μόνο να είναι και εξυπηρετούν μια χαρά.Με μια ταχύτητα γύρω στους 19 κόμβους.Ο Πρέβελης την είχε αυτή τη ταχύτητα όταν έριχναν λεφτά και τον συντηρούσαν.

Όταν εκτελείς νυχτερινά δρομολόγια κύριο απαιτούμενο είναι οι κλίνες και όχι η ταχύτητα.

Η γραμμή όπως λέτε είναι μια χαρά με τα ημερόπλοια με μεγάλο γκαράζ Ρόδος και Σάμος.Τα δύο αυτά πλοία περίσευαν από αλλού και για αυτό μπήκαν Βόρειο Αιγαίο.Είναι μεγάλα για τη γραμμή και χωρίς πολλές κλίνες.Με το νταλικομάνι που βγάζουν στη Χίο,δε καθυστερούν τους επιβάτες της Λέσβου;Και οι επιβάτες που κοιμούνται στα αεροπορικά;Θέλουμε να ταξιδεύουμε έτσι;

Ιδανικά για τη Χίο Λέσβο ταιριάζει το δίδυμο Διαγόρας Πρέβελης.Δε θέλετε Πρέβελης,βάλτε το Άνεμος που ήρθε από Σουηδία.+ ένα ρο-ρο.

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Διαγόρας και Πρέβελης; Όχι ευχαριστώ. Επιστροφή στη δεκαετία του 1990 και μάλιστα με πολύ πιο ακριβά εισιτήρια και μικρότερες ταχύτητες; Τότε που για να βρεις εισιτήριο για όχημα έπρεπε να έχεις συγγενή σε τουριστικό πρακτορείο; Καμπίνες ούτως ή άλλως δεν έφταναν, τις εποχές αιχμής ήταν όλες για Λέσβο μόνο, Χίο και καμπίνα δεν πήγαιναν μαζί. Γιαυτό και σάρωσαν όταν ήρθαν τα Νήσος Μύκονος και Νήσος Χίος. Διαβόητες οι εποχές με τις στρωματσάδες στα σαλόνια.

Και τώρα στρωματσάδες έχουμε, αλλά τουλάχιστον δεν υποφέρουμε και στα γκαράζ. Να μη μιλήσουμε για τη φρίκη με την έλλειψη αριθμημένων θέσεων. Γιούργια για μια θέση στυλ Τήνος. Αλλά για πολύωρο ταξίδι. Σήμερα αυτό ισχύει μόνο στο Διαγόρας, τα Νήσος έχουν αριθμημένες. Ευχαριστώ, να μου λείπει.

Εννοείται ότι είμαι εξίσου λαρτζ, εύχομαι ανάλογη "αναβάθμιση" και άλλων γραμμών στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Ισχυει οτι λεει ο @gtogias. Συμφωνω 1000%

Τα δυο βαπορια που ειναι τωρα αν ειχαν 2-3 μιλια δρομο παραπανω δεν θα μιλαγε κανεις.Οπως δεν υπηρχαν ιδιαιτερες γκρινιες οταν ηταν το ΑΡΙΑΔΝΗ στη γραμμη,που τα συνδιαζε ολα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2023 at 6:45 PM, gtogias said:

 

Εκτός αν οδεύουμε προς μετατροπή της γραμμής σε νταλικάδικη όπως ο κορμός των Δωδεκανήσων. Όλοι με το αεροπλάνο και τα φορτηγά με το πλοίο.

Εκτός αν οδεύουμε προς μετατροπή της γραμμής σε νταλικάδικη όπως ο κορμός των Δωδεκανήσων. Όλοι με το αεροπλάνο και τα φορτηγά με το πλοίο....για εκεί το πάνε!!!

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω ταξιδέψει με τα Σαμος και Ρόδος για Χίο και σε άκυρες μέρες (πχ τυχαία Τετάρτη αρχές Δεκεμβρίου) αλλά και σε ημέρες κίνησης (πχ Δευτέρα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων) μπορώ να πω πως οι αποκλίσεις στην κίνηση είναι τεράστιες. Εκείνη την τυχαία Τετάρτη Δεκεμβρίου το καράβι (Σαμος) ήταν εντελώς άδειο. Μόνο μερικοί φαντάροι και τυχαίοι πολίτες ταξίδευαν. Από φορτηγά δεν θυμάμαι αλλά για δύο τόσο μεγάλα νησιά, οι νταλίκες και τσ φορτηγά σίγουρα αποτελούν ένα τίμιο ποσοστό στα γκαράζ των πλοίων. Αυτή η κατάσταση είναι λογικό να επικρατεί τον χειμώνα, σε περιόδους χαμηλής κίνησης. Από την άλλη, την Δευτέρα μετά τις διακοπές το πλοίο ήταν φίσκα όπως και λίγες μέρες νωρίτερα και αργότερα. Γεμάτες οι αεροπορικές, οι καμπίνες, τα καταστρωματα και τα γκαράζ. Προφανώς όμως η εταιρεία δεν μπορεί να βασιστεί ούτε στην κίνηση του ενός αλλά ούτε και στην κίνηση του άλλου ταξιδιού που ανέφερα πάνω. Με στατιστικά, προβλέψεις και  προσδοκίες, δρομολογεί τα ανάλογα πλοία. Γενικώς οι συνδυασμοί είναι πάρα πολλοί (απαγορευτικός κατά την γνώμη μου μόνο αυτός του Διαγόρας - Πρέβελης). Τα πλοία ποικίλουν σε ικανότητας μεταφοράς οχημάτων, επιβατών, αριθμών καμπινών, μέγεθος, ταχύτητα και πολλά άλλα, αλλά τα ποια πλοία θα μπουν ή θα βγουν από την γραμμή δεν γίνεται αποκλειστικά με βάση τις απαιτήσεις της γραμμής αλλά και με της απαιτήσεις των υπολοίπων γραμμών. Εάν θέλετε την ταπεινή μου γνώμη ως (συχνός;) επιβάτης της γραμμής, πιστεύω πως το Σαμος Διαγόρας για χειμώνα (αν και προσωπικά δεν με βολεύει) είναι οκ και για καλοκαίρι. Σαμος με κάποιο παρόμοιου μεγέθους, περισσότερων καμπινών, λίγο πιο γρήγορο και με λίγο μικρότερο γκαράζ. 

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξαν όλα τα ωράρια του Νήσος Σάμος για όλο το καλοκαίρι χθες με προσθήκη 30-45 λεπτών στη διάρκεια του κάθε  δρομολογίου.

Μου κάνει εντύπωση γιατί φέτος μετά το δεξαμενισμό έχει πάρει χαλαρά 1 μιλακι δρομο κ θα μπορούσε ίσως να τηρεί τα ωράρια του.

Περισυ που σερνόταν στα 18-18,5 μίλια ούτε αλλαγές στα ωράρια ούτε τίποτα. Τους πήρε ο πόνος άραγε να προσπαθήσουν να πουν στο Μυτιληνιοί επιβάτη την αληθεια ότι θα φτάσει μετά από 14+ ώρες στον προορισμό του? Απεναντίας το Ρόδος κανονικά κ έχουν πλέον σχεδόν πάνω κάτω την ίδια ταχύτητα φετος

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ladaman said:

Άλλαξαν όλα τα ωράρια του Νήσος Σάμος για όλο το καλοκαίρι χθες με προσθήκη 30-45 λεπτών στη διάρκεια του κάθε  δρομολογίου.

 

Δεν βλέπω κάτι. Στο σύστημα της εταιρείας το είδες; 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, piraeus ships spotting said:

Δεν βλέπω κάτι. Στο σύστημα της εταιρείας το είδες; 

Ναι

+ 55 λεπτά όταν κάνει κρουαζιέρα (12h 50 πριν με 13h 45 τωρα)

+15 λεπτά όταν πηγαίνει μόνο χιο( 12h πριν με 12h 15 τωρα)

 

Που βέβαια τόσο έκανε κ περισυ πραγματικά, απλά μου κάνει εντύπωση ότι φέτος τα αλλάξανε  επίσημα παρόλο που με τον βάψιμο φέτος έχει πάρει ενα μίλι δρόμο τουλάχιστο κ θα μπορούσε να τηρούσε τα πράσινα δηλωθεντα ωραρια. 

Υποθέτω ότι πάλι με 18.5 θα το πηγαίνουνε. Οικονομιαααα κ οι νησιώτες τρίτης κατηγορίας οπότε φτάσουμε...

Δε πειράζει όμως, προπόνηση για το Πρέβελης που έρχεται από Οκτώβριο.. αυτό ντε με τα 19 μίλια δρόμο (όταν εχει πρύμα τον καιρο 10 μποφόρ😅)

Screenshot_20230617_112657_Chrome.jpg

Screenshot_20230617_112349_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ladaman said:

Ναι

+ 55 λεπτά όταν κάνει κρουαζιέρα (12h 50 πριν με 13h 45 τωρα)

+15 λεπτά όταν πηγαίνει μόνο χιο( 12h πριν με 12h 15 τωρα)

 

Που βέβαια τόσο έκανε κ περισυ πραγματικά, απλά μου κάνει εντύπωση ότι φέτος τα αλλάξανε  επίσημα παρόλο που με τον βάψιμο φέτος έχει πάρει ενα μίλι δρόμο τουλάχιστο κ θα μπορούσε να τηρούσε τα πράσινα δηλωθεντα ωραρια. 

Υποθέτω ότι πάλι με 18.5 θα το πηγαίνουνε. Οικονομιαααα κ οι νησιώτες τρίτης κατηγορίας οπότε φτάσουμε...

Δε πειράζει όμως, προπόνηση για το Πρέβελης που έρχεται από Οκτώβριο.. αυτό ντε με τα 19 μίλια δρόμο (όταν εχει πρύμα τον καιρο 10 μποφόρ😅)

Screenshot_20230617_112657_Chrome.jpg

Screenshot_20230617_112349_Chrome.jpg

Απλά πρόσθεσαν τις καθυστερήσεις στα λιμάνια. Στην Χίο έβαλαν αναχώρηση από το λιμάνι 22.00 γιατί πάντα τέτοια ώρα έφευγε. Έτσι αντίστοιχα έβαλαν και στα άλλα λιμάνια 

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδέψα χθες στη γραμμή. Μεστά υπήρχε αρκετός κόσμος και πολλά αυτοκίνητα στο Σίγρι πάλι τα πράγματα δεν ήταν τόσο καλά από θέμα κίνησης μιας και ήταν 5με6 αυτοκίνητα ένα φορτηγό και περίπου 60 άνθρωποι.  Μακάρι η γραμμή να δουλέψει και να τη στηρίξει ο κόσμος. 

Τέλος για το Blue star Patmos τα λόγια είναι περιττά πανέμορφο , το ταξίδι άριστο και το πλήρωμα ευγενέστατοι όλοι .

IMG_20230625_141316_074.jpg

IMG_20230625_141309_268.jpg

IMG_20230625_141307_058.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...