Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τώρα που το νησος Χίος έχει κρεβάτια το πλεονέκτημα της ΝΕΛ στο βραδυνό δρομολόγιο χάνεται στη Χίο άλλα και τους μυτιληνιούς θα τους βολεύει,το δρομολόγιο 22.00-06.30 είναι κάτι που τεριάζει στη Μυτιλήνη και κάτι που ίσως έπρεπε να έχει εδώ και χρόνια όποτε σίγουρα δε μπορεί κανείς να το προσπεράσει σε σχέση με τις συν 4 ώρες στο θεόφιλος

Η πιθανότητα να δούμε νέο πλοίο απο τη ΝΕΛ φαντάζει όνειρο θερινής νυχτός δυστυχώς οπότε είναι πιθανόν η hellenic να αυξήσει κί'αλλο το μερίδιο της στη γραμμή,εδώ τα πράγματα είναι για αυτή πολύ πιο εύκολα και ξεκάθαρα σε σχέση με τα Χανιά

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stefanos έχεις δίκιο σε αυτό που λες, το στοίχημα εδώ έχει κερδηθεί,απομένει να αυξήσουν το κοινό τους στην Λέσβο, αντίθετα με τα Χανιά που θα δώσουν μάχη και ίσως με την ΙκαροΣαμία που περιμένουν ακόμα το πολυδιαφημισμένο Μύκονος..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το σημερινό δρομολόγιο του Νήσος Χίος από Πειραιά μένει ανεκτέλεστο, γιατί το πλοίο έφυγε χθες λόγω του απαγορευτικού στις 24:00 για Χίο Μυτιλήνη και θα παραμείνει εκεί μέχρι το βράδυ στις 22:00, που είναι η κανονική ώρα αναχώρησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νάμαστε πάλι στο πολυαγαπημένο μας θέμα συζήτησης.:D Λοιπόν...χωρίς να ξέρω κάτι...απλώς ψυχανεμίζομαι ότι στην φετινή σαιζόν θα έχουμε αλλαγές στη γραμμή. Έχω την αίσθηση ότι η καθυστέρηση (ίσως και η αδυναμία) της ΝΕΛ να εκσυγχρονίσει τον στόλο της αφήνει περιθώρια για να μπεί και νέο πλοίο στη γραμμή. Είτε πλοίο σύγχρονο και γρήγορο, το οποίο θα μοιρασθεί την κίνηση της γραμμής με το Νήσος Χίος...είτε παλαιό πλοίο, το οποίο με αναβαθμισμένες υπηρεσίες και επιθετική πολιτική τιμών θα μοιρασθεί το μερίδιο της ΝΕΛ.

Είπαμε...δεν ξέρω ούτε άκουσα κάτι...ούτε τα πώς και τί...απλώς ψυχανεμίζομαι αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Μ αρεσει το ψυχανεμισμα σου ΝΗΡΕΑ:P Η αληθεια ειναι πως εχω κανει κ εγω τις ιδιες σκεψεις με τα σημερινα δεδομενα,κ εχω την εντυπωση μια σκεψη την εχει κανει κ η HSW...Την ξερει την γραμμη,εχει πετυχει με ενα πλοιο να εχει το μισο της κινησης...γιατι να μην στοχευει ψηλοτερα.Εξαλου το πειραμα Χανια δεν της εχει αποφερει κ τα αναλογα.

Επισης με το να εχει κ τα 2 ΝΗΣΟΣ στην γραμμη γλιτωνει κ την ασυμφορη αναχωρηση των 12.30 απο Πειραια,που εκει πραγματικα χανει κ σε επιβατες κ σε οχηματα.

Ο ρυθμιστης της γραμμης για μενα ομως ειναι η SAOS...Πρωτη στα φορτηγα κ αυτο λεει πολλα.Αν ερθει κ η Π.ΑΓΙΑΣΟΥ δεν νομιζω να θελει να βαλει κανεις 4ο επιβατηγο στη γραμμη.Ειδωμεν...κατι ψηνεται παντως:D

Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτό το βαπόρι (Νήσος Χίος) ποτέ δε θα το αξιώσει ο θεός

να μείνει στην Χίο - Μυτιλήνη, όπου και για κει προορίζοταν??

Όπως όλα δείχνουν σε λίγο καιρό θα έρθει το Μύκονος στην Χίο και το Χίος στα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον απίθανο να βρεθούν και τα δύο "Νήσος (τάδε)" στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη... Θα ήταν βέβαια μια εντυπωσιακή επίδειξη δύναμης από την Hellenic Seaways, αλλά δε θα είχε καμία απολύτως επιχειρηματική λογική για τους εξής λόγους:

1. Η Hellenic Seaways με το "Νήσος Μύκονος/Χίος" έχει κερδίσει περίπου το 50% της συγκεκριμένης αγοράς. Σε πόσο αυξημένο ποσοσστό μπορεί να ελπίζει με τη δρομολόγηση και του δεύτερου "Νήσος (τάδε)" ώστε η κίνηση να έχει οικονομικό ενδιαφέρον, δεδομένου ότι έχει ήδη κερδίσει τους πιο "ακριβούς" πελάτες;

2. Η δρομολόγηση και των δύο "Νήσος (τάδε)" θα είχε ως σίγουρο αποτέλεσμα την αντίδραση της ΝΕΛ με ολοκληρωτικό πόλεμο τιμών. Αποτέλεσμα; Η Hellenic Seaways θα βρισκόταν να απασχολεί τα δύο πιο καινούργια και ακριβά πλοία της με μειωμένο περιθώριο κέρδους απέναντι στη ΝΕΛ που έχει μάλλον μικρότερα λειτουργικά έξοδα...

3. Μία τέτοια κίνηση της Hellenic Seaways θα είχε το χαρακτήρα ολομέτωπης επίθεσης κατά της ΝΕΛ και σίγουρα θα προκαλούσε τα "πατριωτικά" (όσα τουλάχιστον εμπνέει ακόμη η ΝΕΛ...) αισθήματα των κατοίκων της Λέσβου.

Από την άλλη πλευρά, η αδυναμία της ΝΕΛ μπορεί όντως να ανοίξει την όρεξη σε άλλους επίδοξους ανταγωνιστές... Το πιο πιθανό είναι ωστόσο ότι ο όποιος ανταγωνιστής δεν θα έρθει με πλοίο που θα κοντράρει το "Νήσος (τάδε)", αλλά μάλλον ως ανταγωνιστής εναλλακτικός της ΝΕΛ.

Με αυτό το δεδομένο και εφόσον ο Βεντούρης δεν μας επιφυλάσσει καμία έκπληξη με νέο πλοίο, τότε οι πιο πιθανοί ανταγωνιστές θα ήταν η Saos ferries με το "Μακεδονία" (εφόσον τελειώσει εγκαίρως η μετασκευή) και η Kallisti ferries με ένα από τα Sardinia Regina ή Corsica Victoria που προς το καλοκαίρι θα μπορούσαν να δοκιμάσουν με αξιώσεις την τύχη τους στη γραμμή...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τα 3 σημεια που βαζεις αλλα κ παραλληλα εχω τις διαφωνιες μου:)

Ωραια εχει το 50% της γραμμης η HSW,δεν νομιζω οτι την 'χαλαει' να φτασει το 60% ας πουμε...Οπως αναφερω κ παραπανω εκει που χανει αρκετα ειναι στο μεσημεριανο δρομολογιο απο Πειραια κ παραλληλα εκει κερδιζει ΝΕΛ.Με μια αναχωρηση 4.30-5 τ απογευμα κ παραπανω κοσμο θα εχει κ οχηματα.Αυτο φαινεται κ ξεκαθαρα απ τις τωρινες αναχωρησεις της Παρασκευης κ του Σαββατου

Τωρα για το δρομολογιο απο Μυτιληνη,με αναχωρηση στις 9.30-9.45 το βραδυ,συν την οποια παραμονη στην Χιο,δεν θα υπαρχουν καθυστερησεις κ 6 το πρωι θα ειναι Πειραια(σε σχεση με τωρα που φτανει 7 και...δεν μιλαμε για το καλοκαιρι:()

Θεωρω πως αυτα τα δρομολογια μπορουν να μαζεψουν περισσοτερο κοσμο.Τωρα σε αυτο που συμφωνω μαζι σου ειναι τα παραπανω εξοδα(καυσιμα,διπλα πληρωματα,περισσοτερη παραμονη σε λιμανι)κ μαλλον αυτος ειναι κ ο λογος που δεν υπαρχουν ηδη τα 2 ΝΗΣΟΣ στην γραμμη.

Τωρα περι SARDINIA REGINA κ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ εχω την εντυπωση πως ετσι οπως θα ερθουν,ετσι κ θα φυγουν(παντα με την τωρινη κατασταση NEL-HSW).Αρκει να σου θυμισω τα ΦΑΙΔΡΑ-ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ-ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ...

Ειδικα η SAOS που ξερει καλα την γραμμη,το πολυ να βαλει αλλο ενα Ro-Ro=φορτηγα=τα χοντρα λεφτα!

Link to comment
Share on other sites

Τωρα σε αυτο που συμφωνω μαζι σου ειναι τα παραπανω εξοδα(καυσιμα,διπλα πληρωματα,περισσοτερη παραμονη σε λιμανι)κ μαλλον αυτος ειναι κ ο λογος που δεν υπαρχουν ηδη τα 2 ΝΗΣΟΣ στην γραμμη.

Εντάξει δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν υπάρχει και το άλλο Νησος στη γραμμή ο λόγος είναι ότι δεν χωράει ειδικά το χειμώνα είπαμε υπάρχει κίνηση αλλά όχι και τόσο μεγάλη που να το δικιολογεί κάτι τέτοιο θα ήταν η υπερβολή της υπερβολής,και απο την άλλη δεν νομίζω πως τη hellenic θα την ενδιέφερε κάτι τέτοιο νομίζω πως αυτό που θέλει περισσότερο είναι να κερδίσει σημαντικό ποσοστό σε πολλές διαφορετικές γραμμμές και όχι να πάρει 10% παραπάνω στη συγκεκριμένη,ακόμα σημαντικό είναι ότι τα δρομολόγια της hellenic υπάρχουν για να εξυπηρετούν τη Χίο οπότε ναι μέν έχει πάρει το 50% στη διακίνηση επιβατών της γραμμής αλλά με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό επιβατών να κόβει οικονομική ΝΑΤ δε μπαίνω σε διαδικασία για το αν βγαίνει η όχι για να παραμένει σημαίνει ότι βγαίνει,αλλά νομίζω πως οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια δρομολόγησης πλοίου μη σύγχρονου στη γραμμή είναι καταδικασμένη τουλάχιστον για όσο ακόμα υπάρχει η ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νομιζω Earl οτι το Σαββατιατικο δρομολογιο προς τα νησια,εχει κοπει εδω κ καιρο http://www.shipfriends.gr/forum/showpost.php?p=53749&postcount=415 Τωρα να σου πω την αληθεια ειμαι σιγουρος 100% οτι συμβαινει απο τοτε που μπηκε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ αλλα αν εγινε καποιο δρομολογιο πριν,δεν το θυμαμαι:o

Link to comment
Share on other sites

Ειναι κανα δεκαημερο που ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ αλλαξε ροτα κ πηγαινει απο Δυσβατο κ μαλλον οφειλεται σε αυτο http://www.shipfriends.gr/forum/showpost.php?p=59383&postcount=298 Παντως εδω κ καιρο(ισως κ 3μηνο) θυμαμαι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να πηγαινει σταθερα απο κει κ ο ΘΕΟ απο Καβο Ντορο(οπως κ τα Ν.ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ).

Εχει αναφερθει σε προηγουμενα post,πως μεσω του Δυσβατου η αποσταση ειναι μικροτερη αλλα μετροντας το με το ruler του Google Earth ειδα πως ειναι περισσοτερο..(1-2 μιλια).Οποτε μαλλον ειναι αναλογα την ορεξη του καθε καπτεν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ραδιοφωνικη συνεντευξη του ΓΕΡ. ΣΤΡΙΝΤΖΗ φιλοξενei η εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑ.Σχολιαζει τις τιμες κ την πιθανοτητα συνδεσης ΛΑΥΡΙΟ-ΜΕΣΤΑ.Μαλλον ομως η εφημεριδα δεν εχει ακουσει τα περι SEA STAR :(.. http://www.alithia.gr/newspaper/2007/15122007/15122007,23656.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερα η ΝΕΛ χωρις δρομολογιο απο κ προς τα νησια...:P Ο λογος αγνωστος...,για μενα τουλαχιστον:P

EDIT: Τελικα το Ν.ΧΙΟΣ,που εφτασε με καθυστερηση απο Μυτιληνη(00.50 αφου ειχε να παρει ολο τον κοσμο),μας εφερε και τα νεα.Τα ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ εμειναν δεμενα σημερα για να αλλαξουν μερες στα δρομολογια τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νέες τιμές ιχσύουν για τη ΝΕΛ στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης από την 1η Φεβρουαρίου σύμφωνα και με το σαιτ της εταιρείας http://www.nel.gr/index.asp?a_id=303&news_id=337.

Κοντεύει να βγει σιγά σιγά ο χειμώνας, τώρα κάνουν τις εκπτώσεις;

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Ε.ΣΚΙΑΘΟΣ εμενα δεν μου φαινονται για εκπτωσεις....Αν δεις εδω πριν 4 μηνες οι τιμες Πειραιας- Χιος ηταν κατα 2-4 ευρω φτηνοτερες απ τις καινουργιες..Μονο το Ι.Χ παραμενει σταθερο:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενώ ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ έφυγε κανονικά το μεσημέρι από Πειραιά, το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν έκανε το δρομολόγιό του που ήταν προγραμματισμένο στις 12:30. Πώς κι έτσι; Να πω ότι ήταν αργά (απόγευμα ή βράδυ)και θα βγαίναν εκτός προγραμματισμού τα επόμενα δρομολόγια, εντάξει, αλλά και με μια δυο ώρες καθυστέρηση δεν θα χανόταν ο κόσμος. Και δε νομίζω ότι δεν υπήρχε κόσμος για να ταξιδέψει.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά φίλε express skiathos δεν έφυγε λόγω και των καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην Αθήνα.Πως θα πάει ο κόσμος στο λιμάνι τα οχήματα κλπ.Εκτός αυτού ευκαιρία ψάχνουν να το βγάζουν ανεκτέλεστο.Ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ήταν φορτωμένος (κάπου 40 φορτηγά είχε) και την ''έκανε'' !!

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστος ο Μυτιληνη, παρα το γεγονος οτι λυθηκε το απαγορευτικο ειδικα τα φορτηγα εχουν ακομα μεγαλο προβλημα κινησης ειδικα αν συνυπολογισετε το γεγονος οτι η συντριπτικη πλειοψηφια τους εχει ελαστικα που ειναι για τα πανηγυρια. Επισης φανταστειτε οτι και οι ντοκοι και οι καταπελτες, με τον παγετο εχουν γινει σαν πιστες του σκι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Περίπου 23¨30 χθές βράδυ , άρχισαν να βγαίνουν οι λίγοι και εκλεκτοί απο την Ελ. Βενιζέλου στην Μυτιλήνη.

Βγήκαν αποφασισμένοι για την Μεγάλη Επιστροφή.

"Ηρθε η στιγμή να προασπίσουμε τα Πάτρια Εδάφη " έλεγαν

Αυτό το come back δεν μπορώ να το αναλύσω π λ ή ρ ω ς .

Μήπως κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες?????

Τρία ταχύπλοα σε ποιές γραμμές ????

Όλα θα παίξουν φέτος !!!!!!!! πού???

Link to comment
Share on other sites

Τρία ταχύπλοα σε ποιές γραμμές ????

Όλα θα παίξουν φέτος !!!!!!!! πού???

Για 3 άκουσες ή για 4?

Πάντως, μιάς και δεν παίζει φέτος το Ρέθυμνο...και τα 3 είναι πολλά για την υπεράσπιση των πατρώων εδαφών (ούτε η ΑΣΔΕΝ να ήταν)...δεν θα ήταν και άσχημη ιδέα να πάει το ένα Ικαροσαμία. Δεν ξέρω...μιά γνώμη λέω...

Link to comment
Share on other sites

Ποιος θα πρωτομπεί εκεί τώρα. Η Σαμοικαρία είναι φουλ.. Γιατί για συμβατικό θα έχει ένα γρήγορο και καινούργιο αλλά πιο ακριβό, θα έχει το αργο παλιό και φτηνό αλλά και ένα ταχύπλοο με πολύ καλές σχέσεις με την τοπική κοινωνία... Θα ήταν μάλλον αστοχο να μπει πλέον...

Βλέπω πάντως σιγά σιγά να μαζεύεται πολύς κόσμος με ταχύπλοα και δεν ξέρω που θα πρωτοδρομολογηθούν...

Αισίως 5 τα Χαισπίντ, 4 τη ΝΕΛ, 2-4 της Aegean, το Jetferry και σε αυτά δεν έχω βάλει τα καθαρά ΕΓ ταχύπλοα... Μακάρι να αντέξουν...

ΥΓ Α και το Μεγκατζετ

Link to comment
Share on other sites

....Βλέπω πάντως σιγά σιγά να μαζεύεται πολύς κόσμος με ταχύπλοα και δεν ξέρω που θα πρωτοδρομολογηθούν...

Αισίως 5 τα Χαισπίντ, 4 τη ΝΕΛ, 2-4 της Aegean, το Jetferry και σε αυτά δεν έχω βάλει τα καθαρά ΕΓ ταχύπλοα... Μακάρι να αντέξουν...

ΥΓ Α και το Μεγκατζετ

Αν και politically incorrect, θα τολμήσω να μεταφέρω μία παλαιά παροιμία " Ο Εβραίος όταν φτωχύνει, ψάχνει τα παλιά τεφτέρια". Μήπως σας θυμίζει τίποτα αυτό? :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...