Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εντωμεταξυ τη Δευτερα που ειναι 28η Οκτωβριου,τα δρομολογια εχουν αλλαξει και το πλοιο δεν φευγει Κυριακη απο τα νησια αλλα Δευτερα στιος 12.30 το μεσημερι.Τοσο δυσκολο ηταν να φυγει κανονικα το απογευμα ωστε να κερδισουν ολη τη μερα οσοι αποφασισουν να πανε για τριημερο.Με τετοια ωρα αναχωρησης ουσιαστικα χανεται ολη η Δευτερα.Στην Μυτιληνη δεν προλαβαινουν να δουν καλα καλα ουτε την παρελαση

Link to comment
Share on other sites

Μιχάλη, φεύγει τέτοια ώρα για να προλάβει το βραδυνό από Πειραιά. Τουλάχιστον τους έκοψε να αλλάξουν το δρομολόγιο από Κυριακή βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Το ειδα, αλλα θεωρω οτι για μια τετοια ειδικη περιπτωση θα μπορουσαν να αλλαξουν τα δρομολογια και να φυγει Τριτη απο Πειραια για τα νησια.Καταλαβαινω βεβαια οτι τοτε θα μενανε τα νησια χωρις καραβι απο Παρασκευη μεχρι Τριτη αλλα και παλι θεωρω οτι δεν θα ειναι η μοναδικη φορα μεσα στο χειμωνα που θα γινει κατι τετοιο και θα εξυπηρετηθει και περισσοτερος κοσμος

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποιος επιβάτης/όχημα που θέλει να ταξιδέψει και δεν βρίσκει εισιτήριο στο ΑΡΙΑΔΝΗ? Αν όχι, τί χτυπιούνται έτσι? Μήπως επειδή έχουμε αυτοδιοικητικές εκλογές σε 7 μήνες και δίνουν 'εξετάσεις ανυποταξίας στο... κακο μνημόνιο'?

 

Τα ωράρια της ημερήσιας επιστροφής προς Πειραιά Πέμπτες και Παρασκευές παραείναι συμπιεσμένα, πρέπει να βαράει 24αρια η ΑΡΙΑΔΝάρα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι η καθημερινή μεταφορά των προϊόντων τους στον Πειραιά. Το ρημάδι το "λιμάνι" στα Μεστά δε μπορώ να καταλάβω γιατί δεν προκρίνουν ως λύση.

Link to comment
Share on other sites

Από 02/09/2013 έως 09/01/2014

Από 02/04/2014 έως 27/06/2014

Από 28/06/2014 έως 07/09/2014

Από 08/09/2014 έως 31/10/2014

ημερομηνίες από την HSW για την γραμμή.. να φανταστώ ότι ισχύει το σενάριο για ακινήσια hsw Απο Γεναρη μεχρι Απριλη και δραστηριοποιηση ΠΑΤΜΟΣ και μετα απο ΑΠΡΙΛΗ και τα 2

Link to comment
Share on other sites

Μονο του το Πατμος ειναι λιγακι δυσκολο να μπορει να σηκωσει τη κινηση της γραμμης με 4 δρομολογια!! Το πιο πιθανο ειναι βρεθει καποιο απο τα BS1/2 ή το γνωριμο διδυμο πλοιων της γραμμης (Χιος-Πατμος)

Για να μπει μετά τις 9/1 κάποιο μεγάλο μπλε, θα πρέπει να είναι το HORIZON στα Χανιά και άρα όχι Μπάρι που λέγεται...Για το χειμερινό δίμηνο δεν είμαι βέβαιος πως δεν αρκεί το ΠΑΤΜΟΣ με 4 δρομολόγια να καλύψει τις ανάγκες της γραμμής..Έχει άλλωστε περιθώριο να προσθέσει και πέμπτο δρομολόγιο αργά το βράδυ του Σαββάτου. Αλλά ας περιμένουμε να δούμε αν όντως φύγει η hsw από 9/1 ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν θα είχε λογική κάτι τέτοιο, δηλαδή να σταματήσει το ΑΡΙΑΔΝΗ και να βάλει το ΜΥΚΟΝΟΣ, άσε που αν ισχύει κάτι τέτοιο γιατι δεν το έχει ανακοινώσει και αυτό στην σελίδα της όπως έχει κάνει ,με τα υπόλοιπα δρομολόγια, εγώ πιστεύω ότι θα γυρίσει το ΠΑΤΜΟΣ γιατί δεν είναι δυνατόν να αφήσει η BLUE STAR για δύο μήνες την γραμμή αν πρώτα δεν είχε συνεννοηθεί με την HSW ότι θα κάνει το ίδιο!!!!!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου οτι σιγουρα υπαρχει καποιας μορφης συνεννοηση (πιθανοτατα με τη θεια φωτιση της πειραιως, αλλα οχι απαραιτητα). μπορει ομως να μην εχει να κανει μονο με τη συγκεκριμενη γραμμη.
 
τωρα ειτε θα δουμε να μενει μονο η hsw μεχρι το μαρτιο
 

Παιδιά να θυμίσω ότι το Αριάδνη έχει ζητήσει και έχει πάρει έγκριση για δρομολόγια μέχρι τέλος Μαρτίου!! 

 

ή μονο του ενα πλοιο της bs

 

μετα τι θα γινει;
 
θα ειναι μαζι χιος & πατμος;
θα μεινει μονο του καποιο απο τα bs1/bs2? μεχρι τελη μαρτιου;
θα μεινει μονο του το... πατμος;

 
 

Μονο του το Πατμος ειναι λιγακι δυσκολο να μπορει να σηκωσει τη κινηση της γραμμης με 4 δρομολογια!! Το πιο πιθανο ειναι βρεθει καποιο απο τα BS1/2...

 
 

Link to comment
Share on other sites

Με βάση το πρόγραμμα του BS PATMOS το πλοίο ακολουθεί ακριβώς τα ίδια δρομολόγια(ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΟΜΩΣ ;) ) που κάνει τώρα το ΑΡΙΑΔΝΗ οπότε λίγο χλωμό να μείνουν και τα 2!!Εκτός και άν γίνουν αλλαγές το προσεχές διάστημα ή μας τα βάλανε έτσι για να μην γκρινιάζουμε πολύ  ;)

Link to comment
Share on other sites

Και όντως σήμερα έφυγε από Χίο 12.55 αντι για 11.55 για Πειραιά όπου αναμένεται περί τις 19.40.

 

 

Τα ωράρια της ημερήσιας επιστροφής προς Πειραιά Πέμπτες και Παρασκευές παραείναι συμπιεσμένα, πρέπει να βαράει 24αρια η ΑΡΙΑΔΝάρα.

Link to comment
Share on other sites

Η Μπλου Σταρ σε ερωτησεις πελατων στο φατσοτεφτερο δινει την 9/1 ως ημερομηνια επιστροφης,οποτε λογικα θα ισχυει.

Εκεί να δείς κλάμα στη BSF φίλε MILTIADIS,η εποχή αυτή που θα ξεκινήσουν είναι ακόμα χειρότερη από τώρα που λένε οτι ''δεν βγαίνουν''!!!Τότε τι θα λένε δλδ?Οτι τώρα είμαστε κομπλέ και κονομάμε??

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όπως δείχνουν τα πράγματα υπάρχει συνενόηση και απο 9/1 θα μπεί το Πάτμος. Και μετά από Απρίλη μαζί. Το μόνο θέμα θα είναι λογικά με τα κρεβάτια, ειδικά αν έχουν συνηθίσει μέχρι τότε με το Αριάδνη που λογικά όποιος θέλει βρίσκει διαθέσιμη καμπίνα. Προφανώς μέχρι τότε πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει, αλλά προς το παρόν αυτό φαντάζει το πιο πιθανό σενάριο. 

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε τι υποσχέθηκε ο υπουργός στους βουλευτές των νησιών που πήγαν να του ζητήσουν τα ρέστα για τα δρομολόγια της γραμμής.

 

Άμεσες ενέργειες

Ο κ. Βαρβιτσιώτης έδειξε να συμμερίζεται ότι δημιουργείται πρόβλημα στην καθημερινότητα των νησιών από την τριήμερη ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση. Για αυτό:

  • δεσμεύτηκε για κυβερνητική παρέμβαση προς τη H.S.W. για πύκνωση των δρομολογίων από 3 σε 4 για όσο διάστημα παραμένει μόνη της στη γραμμή. Να επιδιωχθούν να γίνουν 5 ζήτησαν οι βουλευτές.
  • ανακοίνωσε ότι ξεκινά διαδικασία προκήρυξης διαγωνισμού άγονης γραμμής Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης – Λήμνου – Καβάλας τρεις φορές την εβδομάδα με ετήσια διάρκεια. Η δρομολόγηση πλοίου στη συγκεκριμένη γραμμή εξασφαλίζει ότι δε θα παρουσιαστούν κενά στην ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των νησιών ούτε όταν έρθει η στιγμή αποχώρησης για δεξαμενισμό του πλοίου της άλλης εταιρείας. Ωστόσο  η καθιέρωση ενός νέου άγονου δρομολογίου εκτιμάται ως πολύ δύσκολη υπόθεση, ιδιαίτερα όταν το Υ.Ν.Α. διαθέτει μειωμένους πόρους για το σχεδιασμό των άγονων γραμμών του επόμενου έτους.
  • διευκρίνησε ότι η άδεια απόσυρσης του «Blue star Πάτμος» που έχει δοθεί στη «Blue Star» έχει καταληκτική ημερομηνία τις 5 Ιανουαρίου και το Υπουργείο δεν θα δεχθεί επέκταση της.

Με πρόταση Μουσουρούλη συμφωνήθηκε να επιδιωχθεί συντονισμός με το πλοίο ro-ro της γραμμής για να μην παρουσιάζονται κενά στη μετακίνηση ευπαθών εμπορευμάτων από τα νησιά. Επίσης να ζητηθεί από τη NEL ως τις 5 Ιανουαρίου το άγονο δρομολόγιο Λαυρίου – Ψαρών – Μεστών να μετατραπεί σε Λαύριο – Μεστά – Ψαρά τις ημέρες που δεν θα καλύπτει τη γραμμή το «Αριάδνη». Αν συμβεί αυτό τότε η σύνδεση του νησιού με επιβατικό και για τους δυο λιμένες του θα είναι 5 φορές την εβδομάδα, από 6 που είναι σήμερα, επομένως πρακτικά θα υπάρχει απώλεια συνολικά 16 δρομολογίων μέχρι το «Blue Star Πάτμος» να επανέλθει στη γραμμή.

 

 

Μάλιστα, θα κάνει παρέμβαση να γίνουν από 3 τα δρομολόγια της hellenic τέσσερα, που είναι ήδη.

Θα ξεκινήσει διαδικασία προκήρυξης άγονης για να καλύψει τα κενά (άμεσα έτσι; )

Ενώ θα ζητήσουν από τη ΝΕΛ να πηγαίνει πρώτα Μεστά και μετά Ψαρά, μόνο που τον τελευταίο μήνα δεν κάνει δρομολόγια στη γραμμή. (και όπως γράφει καποιος στα σχόλια το βαπόρι δεν μπορεί να διανυκτερεύει στα Ψαρά)

Μακροπρόθεσμα δε, τους υποσχέθηκε κάτι για lng στην ακτοπλοΐα. :D

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει οτι το πρώτο πλοίο που θα χρησιμοποιει LNG θα είναι το ΘΕΟΦΙΛΟΣ???  :D  :D !!!Ρε μας δουλεύουν τελείως??Και σίγουρα αυτοί που πήγαν εκεί και άκουσαν ΟΛΕΣ αυτές τις αηδιες θα βγήκαν και θα είπαν οτι είναι ευχαριστημένοι που θα πιέσει να γίνουν 4 τα δρομολόγια από 3 την στιγμή που τα δρομολόγια του ΑΡΙΑΔΝΗ είναι 4 ΗΔΗ :eek: ,αλλά τι να πείς για έναν  υπουργό όταν σε συνεντευξή του -στον Σροιτερ και στην εκπομπή ΑΥΤΟΨΙΑ- έλεγε οτι τα σκάφη του λιμενικού πολλές φορές δεν έχουν ΒΕΝΖΙΝΗ :eek:   για περιπολία.....αφού δεν είπε και κάρβουνο πάλι καλά !!!

Edited by Neptune
pepper
Link to comment
Share on other sites

η  hsw θα μπορουσε να κανει απο μονη της 5 τα δρομολογια (με ενα κενο μεσοβδομαδα και ενα σαββατο) για να μειωθουν οι αντιδρασεις

 

τωρα τα περι αγονης απο πειραια μονο σκανδαλαρα θα το χαρακτηριζα

Link to comment
Share on other sites

Στη συνάντηση των φορέων σήμερα στη Μυτιλήνη,σύμφωνα με το emprosnet αποφασίστηκε να γίνει ...

σύσταση μιας επιτροπής Αγώνα :D  που θα απαρτίζεται από τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, τον Πρόεδρο της ΠΕΔ, τους Δημάρχους των νησιών, τους Αντιπεριφερειάρχες και εκπρόσωπο των Επιμελητηρίων του Βορείου Αιγαίου, οι οποίοι θα διαμορφώσουν στο αμέσως επόμενο διάστημα συγκεκριμένο διεκδικητικό πλαίσιο για την εξασφάλιση ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών, που να σέβεται πραγματικά και να εξυπηρετεί ουσιαστικά τις ανάγκες των πολιτών. 

Στη Σύσκεψη αποφασίστηκε ακόμη ο προγραμματισμός συνάντησης το συντομότερο, τόσο με τον Πρωθυπουργό της χώρας, όσο και με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου, καθώς και η πραγματοποίηση συντονισμένων κινητοποιήσεων σε όλα τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.

 

....

Ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κ. Νάσος Γιακαλής, στην εισήγησή του τόνισε 

...

Αγαπητοί συνάδελφοι, αναλύοντας τη σημερινή κατάσταση στην ακτοπλοΐα μας, με την ταλαιπωρία των επιβατών από τις συχνές βλάβες των πλοίων που εκτελούν έτσι κι αλλιώς λίγα δρομολόγια βάσει των αναγκών καθίσταται πέραν από προβληματική η σύνδεσή μας με τον Πειραιά, εξαιρετικά δύσκολη και η ενδονησιωτική επικοινωνία μας.

Αρκεί να θυμίσω σε όσους δεν το γνωρίζουν, την ταλαιπωρία που περάσαμε πολλοί από εμάς εδώ πριν λίγες ημέρες, όταν και προγραμματίσαμε τη συνεδρίαση του Περιφερειακού μας Συμβουλίου στην Ικαρία και λόγω της κατάστασης, αναγκαστήκαμε να μεταφέρουμε την ημερομηνία του. Είναι ενδεικτικό το παράδειγμα για αυτό που μας προβληματίζει σήμερα και ένα μικρό μόνο δείγμα της ταλαιπωρίας που υφίστανται οι πολίτες».

Ο κ. Γιακαλής, κατέληξε στην τοποθέτησή του λέγοντας πως «είμαστε σήμερα εδώ, θεωρώ συντεταγμένα σαν φορείς του Βορείου Αιγαίου, για να υψώσουμε τη φωνή μας, να δηλώσουμε την αναγκαιότητα να αλλάξει η αντιμετώπιση που έχουμε στα θέματα της ακτοπλοϊκής μας σύνδεσης και να αναλάβουμε πρωτοβουλίες.».

 

 

 

Τι πιο εύκολο να χάσεις τον ένα στόχο που είχες με το να βάζεις στο κάδρο γενικά όλα τα προβλήματα των ακτοπλοϊκών γραμμών.

Ούτε ανεπαρκή πλοία έχει η βασική γραμμή, για να βγαίνεις να τα δυσφημείς (τραυματίζεις έτσι τον τουρισμό της περιφέρειας με το να φωνάζεις για τα πλοία), ούτε βλάβες βγάζουν. Ζητάς για τώρα τα 4 δρομολόγια να γίνουν 6, σε ένα θέμα που υπό ΚΣ θα έπρεπε να είχε λυθεί μέσα στα ντουβάρια του υπουργείου από την πρώτη στιγμή.

 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει όντως τέτοια εποχή ανάγκη για πέμπτο δρομολόγιο του ΑΡΙΑΔΝΗ όταν υπάρχουν και δύο δρομολόγια του ΠΕΛΑΓΙΤΗ που σημαινει 6 δρομολογια/εβδομαδα απο 2 πλοία με αχανή γκαραζ που σκουπίζουν τα πάντα? Έχει υπάρξει όχημα ή επβάτης που ήθελε να ταξιδέψει και δεν μπόρεσε?

Link to comment
Share on other sites

Ναι, υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή και είναι παραπάνω από ένα.

Το πρώτο είναι η αδυναμία επαγγελματιών και παραγωγών (υπάρχουν ακόμη) που δε μπορούν να μεταφέρουν σε καθημερινή βάση τα προϊόντα τους στις αγορές, κυρίως την Αττική.

Το δεύτερο είναι ότι η Χίος, εκτιμώ και η Λέσβος, εισάγουν αρκετά από τα ευπαθή (πχ. γαλακτοκομικά) σε καθημερινή βάση, η έλλειψη πλοίου καθημερινά ανατρέπει προγραμματισμούς και δημιουργεί θέμα στην επάρκεια προϊόντων στις τοπικές αγορές.

Το τρίτο είναι το προφανές, ότι δε μπορεί όποιος επιθυμεί ή υποχρεούται να ταξιδέψει όποια μέρα θελήσει.

 

Με τη λογική ότι τα 4 δρομολόγια του Αριάδνη, συν τα 2 του Πελαγίτη φτάνουν και περισσεύουν, θα μπορούσαμε να πούμε ότι αντί να πηγαίνει σε καθημερινή βάση το BS Ithaki στη Σύρο, να πηγαίνει το Αριάδνη (ή κάποιο άλλο ίδιας χωρητικότητας) μια φορά την εβδομάδα, αφού το άθροισμα των μετακινούμενων εβδομαδιαίως χωρά σε αυτό, άντε να χρειάζονται δυο. Ανάλογη "προσαρμογή" θα μπορούσε να γίνει σε όλο το Αιγαίο.

 

Το γεγονός ότι υπάρχει και η δυνατότητα αεροπορικού ταξιδιού προς τα νησιά του βορείου Αιγαίου δεν είναι λύση γιατί τα κόστη είναι πολύ ψηλά και η μεταφορική δυνατότητα μικρή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...