enas chiotis Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 (edited) Ταξιάρχης / Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος: 125 ευρώ/μίλι Τα οποία εντάλματα πληρωμής για τον Ταξιάρχη δεν τα έχω βρεί πουθενά στη διαύγεια. Το μόνο που υπάρχει είναι 1-2 πληρωμές επί Διαμαντίδη, όπου το τίμημα των 33.400 ευρώ πληρώνεται για μονή διαδρομή, δηλαδή το κυκλικό δρομολόγιο έβγαινε 66.800. Δηλαδή για ένα μήνα το πλοίο έπαιρνε πάνω από 500 χιλιάδες, και συνεπώς τα 150 ν. μίλια από το Λαύριο μέχρι τη Λήμνο με τη σημερινή αναπροσαρμογή (37.180 ευρώ) μεταφράζονται σε 247 ευρώ/μίλι, τη στιγμή που το Μύκονος παίρνει 175 ευρώ/μίλι. Τι δεν καταλαβαίνω? Edited October 16, 2014 by enas chiotis
symonshort Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 Προτείνω να το ψάξεις το θέμα πάλι. Το μίσθωμα είναι για κυκλικό δρομολόγιο. Με το τρόπο που το παρουσιάζεις δείχνεις ότι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ταξιδεύει σχεδόν "τσάμπα".
enas chiotis Posted October 16, 2014 Posted October 16, 2014 Mea culpa. Ο τρόπος που τα γράφει στο pdf της πληρωμής Διαμαντίδη με μπέρδεψε. Όντως ισχύει το 125 ευρώ/μίλι, όπως είχα γράψει στο quote. Πάντως η απορία από ποια αρχή πληρώνεται ο Ταξιάρχης ισχύει.
kyr1 Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Συσκεψη των φορέων της Λημνου για το ακτοπλοϊκό είχαμε στις 17/10 όπου ζητήθηκαν, εκτός απο σύγχρονα πλοία : Παράλληλα, υπογράμμισαν ότι θα πρέπει να υπάρχουν τρία δρομολόγια εβδομαδιαίως στη γραμμή που συνδέει τη Λήμνο με τη βόρεια Ελλάδα και τα υπόλοιπα νησιά, αλλά και την ανάγκη το ένα από τα δρομολόγια αυτά να εξυπηρετεί τους επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν για τριήμερο. Αναρωτιέμαι : Δε θα έπρεπε να έχουν προσκληθεί και εκπρόσωποι των ακτοπλοϊκών εταιρειων για να ειπωθει απο πρώτο χέρι τι μπορεί να προσφερθεί και τι όχι ;;
symonshort Posted October 20, 2014 Posted October 20, 2014 Σωστή παρατήρηση, θα έπρεπε. Μπορεί όμως κάποια ακτοπλοϊκή να ήταν έμμεσα παρόν (διάβασα όνομα κεντρικού πράκτορα Λήμνου να είναι παρόν στη συνάντηση!!!).
KARAVI Posted October 22, 2014 Posted October 22, 2014 Υπάρχει κάποια εξέλιξη για την ενδοκυκλαδική γραμμή που δεν εκτελείτε λόγω της ζημιάς του Aqua Jewel ?
enas chiotis Posted October 23, 2014 Posted October 23, 2014 Φαίνεται ότι θα κάνει καποια τροποποιημένα δρομολόγια το spirit μέχρι τις 02/11. ...ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 1. Την παράταση της αντικατάστασης του Ε/Γ - Ο/Γ - Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» Ν.Μυτ.38 από το Ε/Γ – Ο/Γ «AQUA SPIRIT» Ν.Π. 12055 από 1-11-2014 έως 2-11-2014 2. Την τροποποίηση των δρομολογίων του Ε/Γ – Ο/Γ «AQUA SPIRIT» Ν.Π. 12055 λόγω μηχανικής βλάβης του Ε/Γ – Ο/Γ «AQUA JEWEL» Ν.Π. 11045 και μερική αντικατάσταση του εν λόγω πλοίου σε τρία (03) δρομολόγια από 24-10-2014 έως 2-11-2014 με την εκτέλεση κάθε Δευτέρα από το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA SPIRIT» Ν.Π. 12055 του δρομολογίου ΣΥΡΟΣ (07:00) – ΠΑΡΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ - ΣΙΦΝΟΣ – ΚΙΜΩΛΟΣ – ΜΗΛΟΣ και επιστροφή αντί του δρομολογίου ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΔΟΝΟΥΣΑ – ΑΙΓΙΑΛΗ – ΚΑΤΑΠΟΛΑ – ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ – ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΝΑΞΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΣΥΡΟΣ, κάθε Παρασκευή με την εκτέλεση από το ίδιο πλοίο του δρομολογίου ΣΥΡΟΣ (09:10) – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΚΙΜΩΛΟΣ – ΜΗΛΟΣ και επιστροφή και κάθε Κυριακή ΣΥΡΟΣ (12:00) – ΤΗΝΟ – ΑΝΔΡΟ και επιστροφή, με τα ισχύοντα μισθώματα της 83/2009 σύμβασης σύμφωνα την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΜ/Φ.231.09/ 19/23-1-2014 απόφαση αναπροσαρμογής μισθωμάτων πολυετών συμβάσεων, για εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών των Κυκλάδων.
enas chiotis Posted October 31, 2014 Posted October 31, 2014 Τελικά έχουμε κανένα νέο για τα ενδοκυκλαδικά από τις 02/11 και μετά; Δεν φαίνεται κανένα δρομολόγιο, ούτε σε openseas ούτε στη nel. Είναι τυπικό το θέμα ή έχει στυλώσει τα πόδια το υπουργείο για να επανέλθει κανένα ταχύπλοο (ή να εκπέσει καμμιά σύμβαση) ; Το ότι παίζουν μπάλα μεταξύ τους με όσα έχουν γίνει στη Λήμνο το καταλαβαίνουμε, φαίνεται και στο έγγραφο του προηγούμενου post. ...Έχοντας υπόψη: ... 7. Το με αρ. πρωτ. 238/20-10-2014 αίτημα της ΝΕΛ Α.Ε. για συνδυαστικά δρομολόγια 8. Το υπ΄ αριθ. πρωτ. ΔΜ/Φ.231.09/7026/21-10-2014 έγγραφο μας προς Ν.Ε.Λ. Α.Ε. 9. Το με αρ. πρωτ. 241/22-10-2014 νέο αίτημα της ΝΕΛ Α.Ε.
KARAVI Posted October 31, 2014 Posted October 31, 2014 Το υπουργείο πρεπει να πάρει μέτρα , οι κάτοικοι κυρίως των Δυτικών κυκλαδων δεν εξυπηρετούνται .
symonshort Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Τους ευγενικούς μου χαιρετισμούς σε όλους και ιδιαίτερα σε αυτούς που αναμένω να απαντήσουν / σχολιάσουν "αντικειμενικά" στο παρακάτω: Με νέα κυβέρνηση - νέο Υπουργό (bye bye wi-fi, bye bye barbie), θέλετε να πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει η παράνομη - καταχρηστική διανομή εξυπηρετήσεων στις ακτοπλοϊκές εταιρείες του ομίλου Πειραιώς? Θέλετε να πιστεύουμε ότι θα συνεχίσει παράνομα να αποδίδει μισθώματα στις άγονες Βορείου Αιγαίου, τα οποία κάθε φορά που τα υπέγραφε ο barbie ανέβαζε τη τιμή (από € 34900 που είχε στη ΝΕΛ έφτασε σε € 109800 στη hsw), όταν υπάρχει κατατεθειμένη προσφορά για δωρεάν εξυπηρέτηση ? Θα συνεχίσει απροκάλυπτα να δίνει παρατάσεις στα ιπτάμενα δελφίνια της hsw και όντος όπως ανέφερε ο χρήστης "papashark" να μην εγκρίνει δρομολόγια σε άλλης εταιρείας ταχύπλοο? Θα συνεχίσει να ανανεώνει τις παρατάσεις δρομολόγησης στην άγονη Δωδεκανήσου στη BSF, κάτι που γίνεται εδώ και 5 χρόνια, ενώ το 2012 υπήρχε άλλος μειοδότης (και μοναδικός μειοδότης)? Όχι πρέπει επιτέλους να αποδοθεί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, πρέπει πολιτευτές και τραπεζικοί που κατείχαν αξιώματα και εξουσία να καθίσουν στο σκαμνί. Θα με θυμηθείτε!!!
kerkini Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 (Αν και δεν ξέρω αν πρέπει να μείνει στο τοπικ αυτό ή να πάει στο "Δανεία του Νότου")Εννοείται ότι αυτό που λείπει χρόνια από τη χώρα είναι η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. Το αν θα το δούμε προσεχώς, είναι ένα τεράστιο ερωτηματικό.
gpap2006 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 (edited) Αφού ''λύσαμε'' το θέμα της Ικαροσαμίας που θα βολευτεί το δεύτερο 15νθήμερο Μαρτίου με ΠΗΓΑΣΟ να δούμε τώρα τί θα γίνει με Κασοκαρπαθία μετά την αποχώρηση του ΚΟΡΝΑΡΟΥ που γυρίζει από σήμερα Κύθηρα. Προσωρινά θα έβλεπα το ΔΙΑΓΟΡΑ Κυριακές από Ρόδο για Πηγάδια-Κάσο και πίσω. Edited February 27, 2015 by gpap2006
MILTIADIS Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Παντως δεν ειναι περιεργο το οτι πανε τον Κορναρο πισω στα Κυθηρα(μια γραμμη με λιγοτερη κινηση απο την Κασοκαπ)και αφηνουν τη μεγαλη αγονη χωρις πλοιο? Μηπως θελουν να φυγουν γενικοτερα και να χτυπησει τη γραμμη στην επερχομενη προκηρυξη η BS?Παιζει για το Πρεβελης να ζαχαρωνουν τη γραμμη του Ταξιαρχη σε περιπτωση που μυριζονται αλλες εξελιξεις στο Βορειο Αιγαιο..
proud_ionian Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 κ ειναι πιο κερδοφορα η γραμμη του β. αιγαιου απο 4ην κασοκαρπαθια κ θελει η ανεκ να παει βορεια δηλ.??? το κομματι απο καβαλα μεχρι λημνο πιθανοτατα. για μενα παντως ο πιο πιθανος λογος των ανακαταταξεων που φημολογουνται, ειναι μια νεα "μοιρασια" μεταξυ των εταιρειων, εν οψει και του επικειμενου λουκετου στη ΝΕΛ.
MILTIADIS Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 Και οχι μονο.Το Πρεβελης-εμμεσα-ανταγωνιζοταν τοσα χρονια τη Blue Star και τετοια θεματακια ισως θα ηταν καλυτερα να λυθουν τωρα που ειναι οι δυο τους μια ωραια ατμοσφαιρα. Να ναι καλα οι μεταφορικες της Σαντορινης.Σχεδον ολες προτιμουν ΛΑΝΕ-ΑΝΕΚ.Και μιλαμε για πολυ νταλικομανι και πολυ κινηση...
gtogias Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 (edited) Κοινοπραξία γαρ. Εκείνη η έρημη η "Ανεξάρτητη Αρχή" περί ανταγωνισμού υπάρχει ακόμα? Λειτουργεί? Κάποιοι πληρώνονται για να ελέγχουν πιθανά μονοπώλια ή συμφωνίες που μηδενίζουν-εξαφανίζουν τον όποιο ανταγωνισμό? Edited February 28, 2015 by proud_ionian
AQUA JEWEL Posted February 28, 2015 Posted February 28, 2015 (edited) Απ' τις τελευταίες εξελίξεις μένει εντελώς αποκομμένη και η Ανάφη, καθώς δεν υπάρχει πλοίο από Πειραιά ούτε ενδοκυκλαδική σύνδεση λόγω επίσχεσης στο Aqua Spirit. Ίσως δούμε μέσα στην εβδομάδα κάποια έκτακτη προσέγγιση του Κοραή, προεκτήνοντας το δρομολόγιο από Σαντορίνη, όπως έκανε πέρυσι στις 27 Ιανουαρίου. Edited February 28, 2015 by AQUA JEWEL
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 22, 2015 Posted March 22, 2015 (edited) Ο ανταγωνισμός μεταξύ Νήσος Μύκονος και Πρέβελης για τις ίδιες γραμμές να έχει άραγε καμιά σχέση με την υπόθεση του Champion? Edited March 22, 2015 by proud_ionian move
AQUA JEWEL Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Αλλαγές στα δρομολόγια θα έχει ο Κορνάρος την ερχόμενη εβδομάδα: Από Πειραιά: Τρίτη 07:00 & Κυριακή 06:00 για άγονη Κυθήρων Από Πειραιά: Πέμπτη 08:00 για ΚασοΚαρπαθία Γιατί γίνονται αυτές οι αλλαγές με πρωινές αναχωρήσεις;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Για να προλαβαίνει να κάνει δύο δρομολόγια προς τα Κύθηρα αντί ενός που έκανε μέχρι τώρα
Captain_Nionios Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 (edited) Οσο ο Κορναρος ειναι και στις δυο γραμμες ειχε στα δρομολογια κανονικα ολη την αγονη των Κυθηρων και ενα δρομολογιο στην Κασοκαρπαθια. Απλα μετα το περιστατικο στην Κασο και τον δεξαμενισμο, οταν η Κασοκαρπαθια ειχε μεινει χωρις βαπορι (τα Κυθηρα ειχαν το Πορφυρουσα), εκανε ενα αμεσως μετα το δεξαμενισμο για Κασοκαρπαθια και μετα μεσολαβησαν τα δρομολογια του Πασχα που το επιασε απαγορευτικο στη Ροδο. Η αλλαγη δεν εγινε λοιπον για να προλαβαινει να κανει δυο δρομολογια στα Κυθηρα γιατι ετσι και αλλιως τα εκανε. Δευτερα μεσημερι απο Πειραια για Κυθηρα-Αντικυθηρα-Κισσαμο με αμεση επιστροφη. Τριτη βραδυ απο Πειραια για Κασοκαρπαθια-Ροδο. Πεμπτη πρωι απο Ροδο για Κασοκαρπαθια-Πειραια. Παρασκευη απογευμα απο Πειραια για Κυθηρα-Κισσαμο. Σαββατο το τοπικο απο Κισσαμο για Αντικυθηρα-Κυθηρα-Γυθειο και επιστροφη. Κυριακη απογευμα απο Κισσαμο για Κυθηρα-Πειραια. Νομιζω, χωρις να ειμαι σιγουρος, οτι η αλλαγη εγινε για εξυπηρετηση μαθητικων εκδρομων των Κυθηρων στην Κρητη, ειχε δημοσιευθει και επιστολη προς την εταιρια πριν μερικες μερες. Edited April 19, 2015 by Captain_Nionios
AQUA JEWEL Posted June 20, 2015 Posted June 20, 2015 Σίγουρα το ένα πλοίο θα είναι το Άρτεμις το άλλο όμως? Δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι και να κουράζω, αλλά ρωτώ: Υπάρχει η δυνατότητα κάποια εταιρεία να ναυλώσει το Aqua Spirit και να το δουλέψει στα ενδοκυκλαδικά? Υπάρχει περίπτωση να δούμε το Παναγία Τήνου ξανά ενεργό και να δουλεύει στα ενδοκυκλαδικά? Θα μου πείτε ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα όμως μην ξεχνάμε ότι την είδαμε να δηλώνει συμμετοχή για την άγονη της Λήμνου. Βέβαια θα μου πείτε ότι απ' την εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι να γίνει το πλοίο ξανά ενεργό υπάρχει τεράστιο κενό που πρέπει να καλυφθεί. Μήπως όμως υπάρχει η δυνατότητα να ξαναδουλέψει απ' τη στιγμή που δηλώνεται στους διαγωνισμούς? Εγώ προσωπικά εκτός απ' το Παναγία Τήνου και το Aqua Spirit δεν βλέπω άλλο πλοίο να υπάρχει διαθέσιμο είτε από υγιή εταιρεία είτε από προβληματική.
karavokurhs Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 Έγκριση παράτασης δρομολογίων στην γραμμή Πειραιάς Βαθύ έως τα μέσα Οκτωβρίου; Ξέρουμε αν θα κάνει σε συνδυασμό την άγονη μέχρι την Καβάλα ή μόνο αυτήν; Και ποια δρομολόγια θα μπορούσε να κάνει τον χειμώνα;
Panagia Ekatontapiliani Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 Εγω πιστευω οτι δε θα κανει τις προεκτασεις μεχρι τη Καβαλα και θα περιοριστει μεχρι τη Σαμο
gtogias Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 (edited) πιθανή και μια "συνένωση" κάποιων γραμμών, με πλοία που θα τις εξυπηρετούν το ζευγάρι Αριάδνη και Νήσος Ρόδος. Edited July 22, 2015 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now