Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Το υπουργείο συζητά χρόνια για κορμούς και "παρακλάδια".

Κατά τα ειωθότα θα ξεκινήσουν να εφαρμόζουν τις μελέτες μετά 20ετία βασισμένοι σε προ 20ετιας στοιχεία. :P

Πέρα από την πλάκα χρειάζεται σοβαρή μελέτη για κάθε επιμέρους γραμμή. Και υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη. (λιμάνια, κόστος καυσίμων παράκαμψης, κόστος χρόνου, αναλογία επιβατών/οχημάτων, εξυπηρέτηση επιβατών κλπ. Βάλε και το θέμα των επιδοτήσεων. Βάλε και το θέμα συντονισμού του "κορμού" με τα "παρακλάδια" και.... τόμπολα). Το θέμα είναι αρκετά πιο περίπλοκο από ότι οι αεροπορικές συγκοινωνίες γιατί έχουμε και τα οχήματα και γιατί οι χρόνοι ταξιδιού είναι αρκετά μακρύτεροι. Σκέψου και τις φωνές των δημάρχων που έχουν μάθει αλλιώς και την χαρα του επιβάτη εάν πρέπει στις 03.00 να βγάλει με μισό μάτι ανοικτό το όχημά του για να συνεχίσει το ταξιδι την άλλη μέρα το πρωί κλπ. 

Πέραν τούτων δεν ξέρω αν έχουμε και σοβαρά στατιστικά στοιχεία για μια τέτοια μελέτη διότι αυτά που έτυχε να δω παλαιότερα ήταν συγκεντρωτικα και μάλλον σαν αυτά που δίνουμε στην ....τροϊκα :D 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ουδεμία αντίρρηση, το ζήτημα θέλει αρκετό σχεδιασμό.

 

Όμως μου φαίνεται ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αποκέντρωση έχεις μόνο όταν προσπαθήσεις εμπράκτως να δημιουργήσεις περιφερειακές υπηρεσίες και συνδέσεις.

 

Επίσης, αναφέρθηκα σε Κρητικά και Ροδίτικα βαπόρια γιατί αυτά ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ στο λιμάνι. Είναι τελείως διαφορετικό ο ταξιδιωτης να ξεροσταλιάζει περιμένοντας σε μια αίθουσα αναμονής, και τελείως διαφορετικό να φτάσει Ηράκλειο και να πάει 30 μέτρα δίπλα στο Τσάμπιον ή το Παλάς.

Link to comment
Share on other sites

@pathfinder: μην ξεχναμε το σημαντικοτερο. οι αγονες σχεδιαζονται με βαση τις αναγκες του εκαστοτε αγαπημενου παιδιου.

 

στη γραμμη κρητη δωδεκανησα που τα πλοια εχουν μεγαλες παραμονες, οπως και σε αρκετες αλλες (μικρες κυκλαδες/σκοπελιτης, φουρνοι/θεοτοκος, σικινος φολεγανδρος κλπ) μπορει να λειτουργησει το μοντελο κορμος(ελευθερη δρομολογηση)/τοπικο αγονη(επιδοτουμενο).

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πρόσφατο ταξίδι στην Κάρπαθο, μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες σχετικά με το πως σχεδιάζονται οι άγονες.

 

Βλέπω π.χ ότι ο ΠΡΕΒΕΛΗΣ έχει το κλασικό δρομολόγιο-μακρυνάρι της άγονης, με απώτερο σκοπό τη σύνδεση με τον Πειραιά - και σκέφτομαι, εγώ ο αδαής το εξής:

 

Γιατί να μας πιάνει η μανούρα να συνδέουμα τα νησιά με τον Πειραιά και να μην προσπαθήσουμε με ΕΞΥΠΝΟ τρόπο να συνδέουμε μικρά νησιά με μεγαλύτερα, που να δουλεύουν σαν "hubs".

 

Γιατί δηλαδή η "άγονη" να μη συνδέει Ρόδο με Κρήτη, περνώντας από όλα τα ενδιάμεσα νησια; Φανταστείτε να ταιριάξεις δρομολόγια ώστε να ξεκινάς από Ηράκλειο π.χ μετά την άφιξη των καραβιών από Αθήνα και να τερματίζεις Ρόδο ΠΡΙΝ φύγει το Ροδίτικο για Πειραια;

 

Πραγματική αποκέντρωση δεν έχεις όταν συνδέεις μεταξύ τους τα νησιά; Ο Καρπάθιος να έχει δηλαδή την Κρήτη ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ, όπως οι Κυκλαδίτες να έχουν τη Σύρο, κλπ, κλπ.

 

Κατά την ταπεινή μου άποψη, με καλές διασυνδέσεις επιτυγχάνεις σημαντικότατες συνέργειες, και θεωρώ, εξοικονομείς και χρήματα.

 

Απλώς μια παρατήρηση επ' αυτών. Κάποια πράγματα μπορεί να φαίνονται λογικά σε εμάς εδώ, ωστόσο οι συνθήκες και η πραγματικότητα είναι διαφορετικά. Δεν είναι μόνο άτομα και οχήματα που ταξιδεύουν στις άγονες. Είναι και ασυνόδευτα, εμπορεύματα, πακέτα τα οποία προφανώς δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιούν ανταποκρίσεις. Επιπλέον (και το θεωρώ το πλέον βασικό), τίθεται και ένα ζήτημα ψυχολογίας. Ο κάτοικος της Καρπάθου και της Κάσου έχει την ανάγκη να διαθέτει άμεση, αν και ταλαίπωρη, σύνδεση απευθείας με την πρωτεύουσα. Το να πρέπει να αλλάζει πλοίο, περιμένοντας σε λιμάνια κλπ. δεν τον ικανοποιεί, ενώ παράλληλα τον ταλαιπωρεί περισσότερο.

 

Επαναλαμβάνω κάποια πράγματα μας φαίνονται λογικά. Αν θέσουμε τα ζητήματα καθαρά επί οικονομικού, μπορούν να βρεθούν (αν μιλάμε για λογικές και συνετές διοικήσεις) 1002 λύσεις. Όμως οι άγονες επιτελούν ένα έργο μεταφορικό και ψυχολογικό και γι' αυτό -καλώς κατά την άποψη μου- κοστίζουν παραπάνω από το ελάχιστο που θα μπορούσαν. Είναι λοιπόν διαφορετικό να εξορθολογίσουμε την λειτουργία τους, που πολλές φορές είναι κακή, από το να εξορθολογίσουμε την λογική τους.

Link to comment
Share on other sites

Δέχομαι ότι η ψυχολογία είναι παράγοντας σημαντικός, όμως προτιμώ να κοιτώ την ουσία. Η μετεπιβίβαση 20μέτρα δίπλα δε συνιστά καμία απολύτως ταλαιπωρία, πολλώ δε μάλλον όταν γίνεται σε ΠΟΛΥ καλύτερο πλοίο. Με μικρότερη περιφερειακή διαδρομή (αντί του 22ωρου μαραθωνίου) εξασφαλίζεις και μικρότερες καθυστερήσεις.
 
Ταυτόχρονα, ο ανεφοδιασμός των νησιών άνετα μπορεί να πραγματοποιείται μέσω Κρήτης ή Ρόδου, τακτικότερα και καλύτερα έναντι του σποραδικού ανεφοδιασμού από Αθήνα.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Για το ψυχολογικό δεν μπορώ να πω τίποτα. Εγώ πάντως αν ζούσα ας πούμε στην Νίσυρο θα προτιμούσα να έχω π.χ. καθημερινή σύνδεση με Ρόδο ή Κω φερ΄ειπείν παρά σύνδεση με την πρωτεύουσα 2 φορές την εβδομάδα. (παράδειγμα είναι, δεν έψαξα τις δυνατότητες για Νίσυρο).

Πρωταρχικός σκοπός θα πρέπει να είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση και αν μπορεί να συνδιαστει και με μείωση του κόστους τόσο το καλύτερο.

Για ασυνόδευτα εμπορεύματα (αλλά και μπαγκάζια) λύσεις υπάρχουν πολλές και διάφορες. Αλλά και τα logistics των νησιών είναι ένα τεράστιο θέμα που χρειάζεται κατά την γνώμη μου πολύ μελέτη. Για να μην  πολυλογώ άλλο δύο σημεία είναι κρίσιμα κατά την αποψή μου.

1- το task (άρα όσο γίνεται λεπτομέρεστερα στοιχεία της ανάγκης ή εν προκειμένω αναλυτικά στατιστικά για επιβάτες, φορτία κλπ. κάθε προορισμού) τα οποία αμφιβάλλω αν υπάρχουν αναλυτικά κάπου.

2- η μελέτη των μέσων που αναγκαιούν.

Δυστυχώς κατά την άποψή μου η προσέγγιση στην ακτοπλοϊα -ακόμη και αν αλλάζει- είναι ακόμη σε μεγάλο βαθμό "υπάρχει τούτο το βαπόρι. που να το βάλουμε?" το οποίο είναι μεν κατανοητό αλλά όχι απαραίτητα ότι καλύτερο για την κάλυψη των αναγκών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Ε. Πορτάλιου στην Αυγή, μας παρουσιάζει το παράδειγμα της Σκύρος Ν.Ε. ως πρότυπο για το πως μπορούν οι τοπικές κοινωνίες να αντιμετωπίσουν την σύνδεση των νησιών τους με τον ηπειρωτικό χώρο.

 

 

...

Το πλοίο «Αχιλλέας» συμβάλλει σημαντικά στην τοπική κοινωνία και οικονομία. Είναι βασικό στοιχείο ύπαρξης της κοινωνίας (ασφάλεια, επικοινωνία, σχέσεις με τον ηπειρωτικό χώρο) και στηρίζει την τοπική οικονομία (μεταφορές προϊόντων, τουρισμός, μετακινήσεις κατοίκων και πληθυσμού με Σκυριανή καταγωγή). Ο ναύλος είναι πολύ χαμηλός, αν και οι κάτοικοι δεν θα είχαν αντίρρηση να ενισχύσουν το πλοίο τους ώστε η εταιρεία λαϊκής βάσης να έχει κέρδος και μετά τις αποσβέσεις. Σε κάθε περίπτωση, η Σκύρος έχει σημαντικά αναβαθμιστεί, λύνοντας το πρόβλημα της επικοινωνίας με τον ηπειρωτικό χώρο με μεγάλη επάρκεια και οικονομικά. Θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην σημειώσω ότι ψυχή όλου του εγχειρήματος αποτέλεσε -και αποτελεί- ο Σκυριανός πολιτικός μηχανικός Ιπποκράτης Κωστής, που όχι μόνο εργάστηκε σκληρά στη μετασκευή- επισκευή του πλοίου, αλλά, επίσης, υποστηρίζει θερμά όλη τη λαϊκή τοπική πρωτοβουλία.

 

Η δημιουργία και άλλων πλοίων από εταιρείες λαϊκής βάσης, μετά και την τροποποίηση του ισχύοντος νόμου 959/79, σε συνδυασμό με τον διαχωρισμό, όπου είναι αναγκαίος, εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών, με τη βελτίωση των λιμενικών υποδομών και με τους τουριστικούς λιμένες, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην κοινωνική και παραγωγική ανασυγκρότηση των ελληνικών νησιών, που αποτελούν τόπους υψηλής πολιτισμικής και οικολογικής αξίας και διαθέτουν τις καλύτερες θάλασσες του κόσμου.

 

 

 

Την ερχόμενη εβδομάδα παρουσιάζουμε τις ναυτιλιακές του Ρεθύμνου.

Link to comment
Share on other sites

θα μπορουσε επισης να παρουσιασει τον ΣΦΟ και το Οινουσσαι ΙΙΙ, που ειναι σχεδον ιδια περιπτωση, μονο που εκει δεν κανει κουμαντο ο δημος, αλλα ο ΣΦΟ (ο συλλογος φιλοι οινουσσων που εκπροσωπει τους απανταχου αιγνουσιωτες, αλλα κυριως το εφοπλιστικο λομπυ του λονδινου) ή τον σκοπελιτη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη συνέντευξη του ΥΕΝ στην Τσαπανίδου γίνεται αναφορά σε 3 γραμμές που καταλήγει το 30% του προϋπολογισμού. Έχουμε ιδέα για ποιες πρόκειται;
Κασοκαρπαθία και άγονη Β. Αιγαίου;
 

Υπάρχουν σήμερα δρομολόγια τα οποία τα βάλαμε σε άλλες εποχές και  τα πληρώνουμε ακριβά μέχρι και σήμερα γιατί είναι μακροχρόνιες συμβάσεις. Αυτές τις  μακροχρόνιες συμβάσεις θέλουμε να τις αλλάξουμε, να αξιοποιήσουμε όλα  αυτά τα χρήματα για να εξυπηρετήσουμε και άλλες περιοχές.  Εκεί πάνω γίνεται ένας διάλογος.  Υπάρχουν δύο ή τρεις συνδέσεις που μας τρώνε περίπου το  30 % του προϋπολογισμού μας και μετά βίας εξυπηρετούν  δύο με τρεις χιλιάδες επιβάτες ετησίως.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Η Κασοκαρπαθια πρεπει να εχει αποφασιστει ηδη σε τι καθεστως δρομολογιων θα μπει. Ηδη εχουν προκυρηχθει δυο τοπικα Ηρακλειο-Κασοκαρπαθια-Ροδο και το ΣΑΣ αποφασισε να βρεθει πιστωση για μια γραμμη απο Σαντορινη  μεσω Κασοκαρπαθιας μεχρι Ροδο (χωρις Κρητη) που λογικα θα ξεκινα απο Πειραια. Λογικα τους επομενους μηνες θα δουμε τις αλλαγες και η συνδεση των δυο νησιων με τον Πειραια οπως βλεπουμε οδευει προς το να γινει μια.

 

Μαλλον μιλα για τη γραμμη των Κυθηρων που οντως τα χρηματα ειναι πολλα και το μεταφορικο εργο πολυ μικρο, ενω υπαρχει και συνδεση τους με Πελοποννησο, ομως σε καμια περιπτωση δεν ειναι μονο 2000-3000 επιβατες ετησιως.

 

Μιλαω γι'αυτες τις γραμμες γιατι τις εχω ταξιδεψει αρκετα. Λογικα θα υπαρχουν και αλλες...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Δυσκολο να ειχε 1000 γιατι ειχε πρωτοκολλο καπου στους 690-700 για φετος, πιο παλια το ειχαν γυρω στους 850, παντως αθροιστικα ολο το καλοκαιρι ειχε πολυ περισσοτερους απο 3000. ;)

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Ο περιφερειάρχης καλεί σε σύσκεψη στη Μυτιλήνη την Πέμπτη για να δει τι μπορεί να σώσει, και ο δήμαρχος Χίου ζητά να κηρυχθεί η γραμμή άγονη. :)

Τι αλλο θα ακουσουμε!! Σε λιγο θα ζητησουν ολα τα νησια να γινουν αγονες γραμμες για να παιρνουν επιδοτησεις οι εταιρειες!! Θελαμε την απελευθερωση των γραμμων για να πηγαινουν οι εταιρειες παντου χωρις παρεμβασεις αλλα στο τελος βλεπω τις εταιρειες να πηγαινουν μονο εαν παιρνουν επιδοτηση!!

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των παραπάνω post για το ποιες γραμμές ετοιμάζεται να κόψει ο ΥΕΝ, σε συνέντευξη του σήμερα μας επιβεβαιώνει καποια πράγματα που είχαμε αναφέρει.

Επίσημα μιλά για κόψιμο της επιδότησης Πειραιά - Κύθηρα - Αντικύθηρα, της γραμμής Ψαρά - Μεστά και αντικατάσταση της άγονης προς Θεσσαλονίκη από το λιμάνι της Καβάλας.

 

Σημεία της συνέντευξης:

 

Σας αναφέρω ένα παράδειγμα, το Λαύριο- Μεστά - Ψαρά. Ένα δρομολόγιο το οποίο κοστίζει από  μόνο του  περίπου  5,5 εκατομμύρια το χρόνο! Η  Χίος εξυπηρετείται. Τα  Ψαρά,  ενδεχομένως θα μπορούσαν να εξυπηρετούνται καθημερινά από τη Χίο. 

 

 

Θα σας πω ότι η Θεσσαλονίκη, έχει μια παραδοσιακή σχέση με την Βόρεια Ελλάδα  και,  βασικά,  με την Καβάλα  που είναι και πολύ πιο κοντά. Τώρα  ξέρουμε ότι με την Εγνατία  το Καβάλα-Θεσσαλονίκη  είναι  μια  ώρα.  Άρα,  δε θα χρειαζόταν να πάμε με το πλοίο στη  Θεσσαλονίκη.  Θα  ήταν  καλύτερο να  υπάρχει  μια  τακτική συγκοινωνία, να  πηγαίνει  στην Καβάλα και όποιος θέλει με  το αυτοκίνητο πάει σε μια ώρα στη Θεσσαλονίκη. Με το  καράβι, αντιθέτως,  θα  κάνει τρεισήμισι.  Τέτοιου είδους αλλαγές και αναδιαρθρώσεις τις κάνουμε  αυτή τη στιγμή. Ελπίζω την επόμενη χρονιά να μην έχουμε τόσο σοβαρά προβλήματα, όσο έχουμε φέτος.

 

 

Βρισκόμαστε σε διαπραγμάτευση με την ΑΝΕΚ, ώστε να σταματήσουμε να επιδοτούμε ένα δρομολόγιο το οποίο δεν έχει καμία συγκοινωνιακή σκοπιμότητα. Το δρομολόγιο από Πειραιά προς Κήθυρα – Αντικύθηρα. Για το δρομολόγιο αυτό το καράβι κάνει δεκατρείς ώρες ! Θα μπορούσαμε κάλλιστα από τη Νεάπολη  Λακωνίας,  μέσα  σε δύο ώρες, να εξυπηρετούμε καθημερινά αυτά τα νησιά. Και  το καράβι να πηγαίνει, παράλληλα, και στο Καστέλι στην Κρήτη.  Ο συνολικός χρόνος ταξιδίου θα είναι  πολύ μικρότερος.  Το υπάρχον δρομολόγιο δεν το χρησιμοποιούσε κανείς, είχε ελάχιστη κίνηση και μας κόστιζε γύρω στα  5.5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως!   Αυτά τα χρήματα,  λοιπόν, εφόσον θα πάμε σε μια πρότερη  επιδοτούμενη γραμμή, θα μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε  εκεί που πραγματικά νιώθω ότι  υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Αναφέρθηκα πριν στο Χίος –Μεστά,  το  Λαύριο –Μεστά – Ψαρά. Τα  Μεστά είναι ένα λιμάνι της Χίου, το οποίο δεν έχει καμία συγκοινωνιακή λογική. Αυτές οι αλλαγές, επειδή συζητάμε για μακροχρόνιες συμβάσεις  τις οποίες έχουν στα χέρια τους οι εταιρείες, δεν μπορεί να γίνει χωρίς συνεννόηση.  Γι αυτό βρισκόμαστε σήμερα σε αυτή  τη  συζήτηση και διαπραγμάτευση  μαζί  τους. Αν ήταν μόνο δική μου  απόφαση θα το είχαμε ήδη λύσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Κανει τη δηλωση για τα Κυθηρα και καλως, εχει λογικη αυτο που λεει, αλλα ρε μαγκα οχι και το Πειραιας-Κυθηρα-Αντικυθηρα 13 ωρες!!! Δε μιλα για το Πειραιας-Καστελι, μιλα για την εξυπηρετηση των Κυθηρων-Αντικυθηρων... Ε τα Κυθηρα απο Πειραια με τις μειωμενες ταχυτητες εδω και δυο χρονια, ειναι ενα 7ωρο και τα Αντικυθηρα 9.5 . Αν θελεις να λεγεσαι σοβαρος δεν φουσκωνεις τα παροντα ωραρια για να φανεις πειστικος!!! Ετσι και αλλιως εχει λογικη αυτο που λεει.

Link to comment
Share on other sites

Ok, να φτιάξουμε τις άγονες, αλλά το ποσό που θα εξοικονομήσει να πάει πάλι σε ακτοπλοϊκές γραμμές και όχι να καταλήξει ποσοστό μείωσης από τον κορβανά του υπουργείου προς τέρψιν των δανειστών. Είναι κρίμα για τους νησιώτες, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι δαπανώνται συνολικά για τις επιδοτήσεις περίπου 3-3.5 κτήρια της οδού Πειραιώς

Link to comment
Share on other sites

μου αρεσει που ο Μπαρμπι λεει για "δρομολογια που μπηκαν σε αλλες εποχες και πληρωνουμε ακριβα", αλλα ξεχνα να μας θυμησει ποιο κομμα κυβερνουσε και ποιανης κυβερνησης οι υπουργοι τις υπεγραψαν.

 

το λαυριο μεστα, τα κυθηρα αντικυθηρα απο πειραια, οι προσεγγισεις στη θεσσαλονικη (επιπλεον αυτων στην καβαλα), οι καθημερινες χειμερινες προσεγγισεις στις μικρες κυκλαδες, τα δυο πλοια στα ενδοκυκλαδικα ειναι λιγες μονο απο τις βυσματικες επιδοτουμενες γραμμες, που δοθηκαν για να στηριξουν εταιρειες και οχι για να στηριξουν τα νησια

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρθηκα πριν στο Χίος –Μεστά,  το  Λαύριο –Μεστά – Ψαρά. Τα  Μεστά είναι ένα λιμάνι της Χίου, το οποίο δεν έχει καμία συγκοινωνιακή λογική.

Εδώ νομίζω ότι τα παραλέει ο υπουργός. Καμιά λογική δεν έχει...όταν πηγαίνει επιδοτούμενο πλοίο που ταξιδεύει "όταν και εάν"...και μάλιστα από Λαύριο. Ας δίνανε μια μικρή επιδότηση σε κάποια συνεπή εταιρεία να κάνει Ραφήνα-Μεστά και να βλέπαμε εάν είχε λογική. Έχει την ίδια λογική που επικαλείται για το κόψιμο της Θεσσαλονίκης...ο Πειραιάς με την Αττική Οδό...απέχει λιγότερο από ώρα από την Ραφήνα. Το ίδιο και τα Μεστά από την Χίο. Βεβαίως δεν έχει λογική "άγονης γραμμής" μια τέτοια επιδότηση, αλλά θα μπορούσε να επιδοτηθεί για 1-2 χρόνια ώστε επιτέλους να ανοίξουν κάποτε και νέες και οικονομικές γραμμές μικρών αποστάσεων. Αλλά ξέχασα, αυτά είναι αναπτυξιακά μέτρα...και τα οποία παράλληλα θα έπλητταν και όσους εξυπηρετούν, όπως εξυπηρετούν, την γραμμή Πειραιάς-Χίος.

 

Link to comment
Share on other sites

Αλλά θα πρέπει να υπάρχουν και άλλες υποδομές για αλλάξουν λιμάνια αφετηρίας, ετσι ώστε να μειωθούν οι ώρες ταξιδιού των πλοίων!! Όπως σύνδεση με συγκοινωνίες προς τα περιφερειακά λιμάνια! Επίσης στη Ραφήνα υπάρχει έλλειψη θέσεων προσδεσεως!!

Link to comment
Share on other sites

Εδω που τα λεμε εχει σημασια ποσους επιβατες εχει το πλοιο''οποτε και εαν''γινεται το συγκεκριμενο δρομολογιο. ;) Για παραδειγμα εχουμε δει ανακοινωσεις ακυρωσεων-τροποποιησεων-βλαβων του Ακουα στη συγκεκριμενη γραμμη και ως επιβαινοντες στο πλοιο εμφανιζονται 5 ατομα..Με αυτα τα δεδομενα δεν μπορεις να κανεις συγκοινωνια ουτε απο το Λαυριο,ουτε απο τη Ραφηνα.

 

 

Και μην ξεχναμε πως οι περικοπες αυτες γινονται για να εξοικονομηθουν χρηματα.Δεν θα ηταν τελειως παραλογο αν συνεχιζοταν η επιδοτηση της γραμμης αυτης αλλαζοντας απλα το λιμανι αναχωρησης?Τι οικονομιες κλιμακας θα προσεφερε κατι τετοιο και στην τελικη τι αναπτυξιακη προοπτικη ειτε σε θεματα τουρισμου,ειτε σε θεματα εμποριου εχει μια συνδεση των Μεστων με τη Ραφηνα,εναντι του Λαυριου? ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εδω που τα λεμε εχει σημασια ποσους επιβατες εχει το πλοιο''οποτε και εαν''γινεται το συγκεκριμενο δρομολογιο. ;) Για παραδειγμα εχουμε δει ανακοινωσεις ακυρωσεων-τροποποιησεων-βλαβων του Ακουα στη συγκεκριμενη γραμμη και ως επιβαινοντες στο πλοιο εμφανιζονται 5 ατομα..

 

Σημασία έχει να μπορούσαμε να μάθουμε πόσους επιβάτες θα είχε ένα πλοίο καλύτερο και καταλληλότερο από τις Ακουαθαλασσινές που θα εξυπηρετούσε με συνέπεια την γραμμή και όχι όποτε και αν το επιτρέπει ο καιρός, οι βλάβες ή οι ενδοεταιρικές αντικαταστάσεις. Και μίλησα για επιδότηση για 1-2 χρόνια, για να μπορέσει να σταθεί η νέα γραμμή. Και μη μου πεις ότι εάν εμφανιζόταν ένας φέρελπις "Στρίντζης" που θα ήθελε να ταράξει τις ισορροπίες...με ένα καλό πλοίο και με καλό σέρβις...θα είχε μόνο τα 5 άτομα των Νελόπλοιων. Εννοείται ότι μιλάμε θεωρητικά, καθώς στις εποχές που ζούμε δεν υπάρχουν φερέλπιδες που θα τολμούσαν να ταράξουν τις ισορροπίες, πολύ δε περισσότερο το υπουργείο να τους επιδοτήσει για να το κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

Θα ξεκινήσει διαδικασία προκήρυξης άγονης για να καλύψει τα κενά (άμεσα έτσι; )

 

 

τωρα τα περι αγονης απο πειραια μονο σκανδαλαρα θα το χαρακτηριζα

 

οταν ακουμε τον υπουργο να μιλα για περικοπη 2-3 αγονων που τρωνε 30% του budget και δεν εξυπηρετουν κανεναν, πιστευαμε οτι το κονδυλι θα παει εκει που πραγματικα υπαρχει αναγκη και οχι στην επιδοτηση γραμμων κορμου απο πειραια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Blue Star Ferries και Hellenic Seaways περιμενουν στη γωνια και εχουν δειξει ενδιαφερον προς το Υεν για να αναλαβουν τις αγονες της Νελ συμφωνα με σημερινο δημοσιευμα της Καθημερινης.

 

Εάν η απόφαση απορρίψει την προσφυγή της ΝΕΛ, τότε η κάλυψη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Βορείου Αιγαίου θα γίνει, σύμφωνα με υψηλόβαθμες πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας, από τις ανταγωνίστριες, Attica Group και Hellenic Sea Ways, που φέρονται να δείχνουν ενδιαφέρον. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στις εταιρείες αυτές θα περάσουν και οι σχετικές δημόσιες υπηρεσίες, κάτι που θα τις προικοδοτήσει και με τις επιδοτήσεις. Ο αρμόδιος υπουργός κ. Μ. Βαρβιτσιώτης φέρεται αποφασισμένος να δρομολογήσει τη σχετική λύση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...