Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Υπόθεση εργασίας:

αν με τα απίστεΥτα χρήματα ποΥ δαπανώνται σΥνολικά για τις άγονες φρόντιζε το κράτος να δημιοΥργήσει σοΒαρεσ περιφερειακές Υποδομές, μήπως τα πράγματα ήταν καλύτερα; εννοώ, αν η ρόδος π.χ είχε νοσοκομειακές Υπηρεσίες επιπέδοΥ αθήνας, ποιος ο λόγος να επιδοτείς δρομολόγιο "αθήνα - κάρπαθος";

αν δηλαδή έχεις περιφερειακά εξαιρετικές Υπηρεσίες (σχολεία, νοσοκομεία, ρεαλιστικά φτιαγμένες παν/μιακές σχολές, κλπ), τότε απλώς επιδοτείς τις γραμμές ποΥ σΥνδέοΥν τα νησιά με τα "κέντρα", καθώς και τα κέντρα μεταξύ τοΥς. σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο δε θα είχαμε ένα καλύτερο "πλέγμα" δρομολογίων, με καλύτερες Υπηρεσίες και -το σημαντικότερο- πραγματικη περιφερειακή ανάπτΥξη;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

οι σωστές περιφεριακές Υπηρεσίες σημαίνοΥν χρήματα για την πραγματικη σΥντήρησή τοΥς, χρήματα για το προσωπικό, ανάπτΥξη στον τόπο κλπ κλπ και το τελικό αποτέλεσμα θα είναι να αναπτΥχθεί το μέρος και η γραμμή να μην είναι άγονη :o ενώ το να επιδοτείς την γραμμή το γρασίδι μπορεί να πάει αποκλειστικά στον κολητό σοΥ εφοπλιστή :eek: λέω τώρα εγώ

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο λέω και εγώ!

ουσιαστικά Μετά επιδοτείς Μόνο τη σύνδεση της καρπάθου Με τη ρόδο και τη σητεία, καθώς ως κράτος Μετά ξέρεις ότι παρέχεις στον κάτοικο τις υποδοΜές που χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κάνω μια σύγκριση στα τιμήματα των τριών πλοίων (Άρτεμις, Aqua Jewel, Aqua Spirit) στις άγονες γραμμές με έδρα την Σύρο

Το Άρτεμις για Σύρος Τήνο Άνδρο με 7.787,97 Ευρώ

Το Άρτεμις για Σύρος Κύθνο Κέα Λαύριο με 13.006,09 Ευρώ

Το Άρτεμις για Σύρος Πάρος Νάξο Δονούσα Αιγιάλη Κατάπολα Κουφονήσι Σχοινούσα Ηρακλειά Νάξος Πάρος Σύρος με 22.111,40 Ευρώ

Το Άρτεμις για Σύρος Πάρος Νάξο Φολέγανδρος Σίκινος Ίο Θηρασιά Θήρα Ανάφη με 26.336,28 Ευρώ

Το Άρτεμις για Σύρος Νάξο Ίο Θήρα Σίκινος Φολέγανδρος Κίμωλο Μήλο με 29.117,33 Ευρώ

Το Aqua Jewel για Σύρος Τήνο Άνδρο με 8.744,25 Ευρώ

Το Aqua Jewel για Σύρος Κύθνο Κέα Λαύριο με 14.257,81 Ευρώ

Το Aqua Jewel για Σύρος Πάρο Σέριφο Σίφνο Κίμωλο Μήλο με 24.142,97 Ευρώ

Το Aqua Jewel για Σύρος Πάρος Νάξο Ίο Σίκινος Φολέγανδρος Κίμωλο Μήλο με 28.774,21 Ευρώ

Το Aqua Spirit για Σύρος Τήνο Άνδρο με 9.009,35 Ευρώ

Το Aqua Spirit για Σύρος Κύθνο Κέα Λαύριο με 14.690,08 Ευρώ

Το Aqua Spirit για Σύρος Πάρος Νάξο Φολέγανδρος Σίκινος Ίο Θηρασιά Θήρα Ανάφη με 29.576,98 Ευρώ

Το Aqua Spirit για Σύρος Πάρος Νάξο Δονούσα Αιγιάλη Κατάπολα Κουφονήσι Σχοινούσα Ηρακλειά Νάξος Πάρος Σύρος με 24.874,95 Ευρώ

Οι διαφορές μεταξύ των δυο πλοίων της NEL και του Άρτεμις λογικα οφείλεται στη διάρκεια της σύμβασης (η NEL τις έχει πάρει για δώδεκα χρόνια και η ANEK για τρία χρόνια). Αλλά η διάφορα μεταξύ των πλοίων της NEL που οφείλεται??

Link to comment
Share on other sites

αυτο κανει εντυπωση ή οτι πληρωνουμε 3 πλοια για να κανουν στο καταχειμωνο παραπλησια σχεδον δρομολογια (σε αυτα τα ενδοκυκλαδικα, προσθεστε και την αγονη των δυτικων κυκλαδων)

Link to comment
Share on other sites

Μα τα πλοία που είχαν πάρει την γραμμή (Αίολος Ι και Αίολος ΙΙ) είχαν ένα χρόνο διαφορά. Ενώ εάν δε κάνω λάθος δεν υπάρχει διαφορά στο τίμημα εάν τα πλοία ανήκουν στην ίδια κατηγορία πλοίων, άσχετα εάν είναι ένα χρόνο νεότερο από το άλλο!! Να σημειώσω ότι το τίμημα είναι ίδιο και για τους αντικαταστατες τους (Aqua Jewel & Aqua Spirit)

Link to comment
Share on other sites

μα και οι αντικαταστατες δεν εχουν μεγαλη διαφορα ηλικιας. του 2003 (επισημως) ειναι το aqua jewel και του 2000 τo aqua spirit. (δεν ξερω αν αλλαζει ηλικιακη κατηγορια το αγιος ανδρεας).

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα στο προηγούμενο post μου οι αντικαταστάτες των Αιολων παίρνουν ακριβώς τα ίδια τιμήματα με τους Αιολους!! Επιπλέον το Aqua Spirit που είναι ηλικιακά 3 χρόνια μεγαλύτερο από το Aqua Jewel, τότε θα έπρεπε να έπαιρνε μικρότερο τίμημα και όχι μεγαλύτερο!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

να θυμισω την παλια γελοιογραφια με δυο εμπορους: ο πωλων τοις μετρητοις και ο πωλων επι πιστωσει

O_POLON_TIS_METRITOIS_700_bg.jpg

τετοιες εποχες οι πιο πολλες επιχειρησεις εχουν κοψει την πιστωση στους πελατες τους. το να πουλας βερεσε (οτι και αν "πουλας") ειναι ο συντομος δρομος για το λουκετο

Link to comment
Share on other sites

Όταν δεν πουλάς όμως καθόλου ούτε βερεσέ αλλά ούτε τις μετρητοίς δεν έχεις αύριο!!!

Καθώς και σε μερικές περιπτώσεις το υπουργείο σε υποχρεώνει να συνεχίσεις τα επιδοτούμενα δρομολόγια πέρα της υποχρεώσεως μέχρι να πραγματοποιηθούν και τελεσιδικήσουν οι διαγωνισμοί για κάποια άγονη γραμμή (όπως συνέβη τώρα με το Πρεβελης, που είχε τελειώσει το δικαίωμα της παράτασης)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

απο το 2009 εχουμε να δουμε τεστ του adac. τωρα που πλερωνουν οι γερμανοι B) , δεν ειναι ωρα να δουμε ενα βαρβατο τεστ, με κοινοποιηση στην τροικα και την bundeskanzlerin?

περα απο την πλακα, ο μονος τροπος για να στρωσει η κατασταση στις αγονες, ειναι να ασχοληθει η task force και ο Reichenbach. εχει ακουστει και σε μεγαλο βαθμο εχει βαση, οτι αρκετοι απο τους ορους των δυο μνημονιων και των δανειακων συμβασεων, υποδειχθηκαν στην τριμερη των δανειστων και την task force απο ντοπιους παραγοντες (ΣΕΒ, ΙΟΒΕ, καποια ΜΜΕ κ.α.). μηπως αυτο ειναι μια λυση για τον εξορθολογισμο των αγονων;

γιατι λοιπον να μην κανουν καποιο υπομνημα/διαβημα προς την taske force ειτε ενωσεις πολιτων (πχ εμπορικοι συλλογοι, ενωσεις ξενοδοχων/ενοικιαζομενων κλπ) ή ακομη και δημοι νησιωτικων περιοχων, που να επισημαινουν που πανε τα χρηματα των ελληνων και των ευρωπαιων φορολογουμενων. (αγονες που ειναι σχεδιασμενες με βαση τις αναγκες των εταιρειων και οχι των νησιων, μισοπεθαμενες εταιρειες και νεκραναστημενα πλοια που κρατιουνται στη ζωη απο τις επιδοτησεις, καποιες περιοχες να εξυπηρετουνται σκανδαλωδως ακομη και με 3 επιδοτουμενες αναχωρησεις ημερησιως το χειμωνα και σε καποιες αλλες να περναει πλοιο οποτε, επιδοτουμενες γραμμες που να κανουν αθεμιτο ανταγωνισμο σε μη επιδοτουμενες, εταιρειες που να παραβιαζουν τους συμβατικους ορους και να μην εχουν κυρωσεις και πολλα αλλα που συμβαινουν στον σουρεαλιστικο μας μικροκοσμο). υποθετω οτι δεν ξερουν οι εποπτευοντες πώς θεριεψε το παρτυ επι νεας δημοκρατιας, για να συνεχισει επι κυβερνησεων παπανδρεου και παπαδημου. και τπτ να μην κανουν τουλαχιστον δε θα μπορουν να προσποιηθουν αγνοια μετα. αφηστε που αν μαθουν οτι οι ακτοπλοοι απαλασσονται σχεδον των περισσοτερων φορολογιων, τοτε θα ζητησουν να εχουν λογο και στη μη επιδοτουμενη ακτοπλοϊα.

Link to comment
Share on other sites

Οι μόνοι φορείς που μπορεί να αποτανθούν στην τρόικα-task force-επίτροπο ή ότι άλλο μας προκύψει είναι ο σύνδεσμος των ακτοπλόων. Όσο η πλειονότητα των μελών του βολεύονται-επιβιώνουν χάριν του σημερινού καθεστώτος των άγονων δεν τους βλέπω να έχουν λόγο να ανακινήσουν θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Η ωρα που οι δανειστες θα ασχοληθουν με την ακτοπλοϊα (οχι μονο με τις αγονες) δεν ειναι οσο μακρυα φαινεται. Αυτο θα γινει με την ενταξη των περισσοτερων Τραπεζων στο Ταμειο Χρηματοπιστωτικης Σταθεροτητας. Τρεις απο τις μεγαλυτερες ακτοπλοικες εχουν στενες αμεσες ή εμμεσες σχεσεις (μετοχικες και χρηματοδοτικες) με τρεις τραπεζικους ομιλους (Αttica/Marfin, ΑΝΕΚ/HSW Πειραιως, ΝΕΛ/Millenium) ενω και αλλες τραπεζες εχουν μικροτερη εκθεση στην ακτοπλοϊα. Δε νομιζω οτι θα συνεχιστει η χρηματοδοτηση των ζημιων. Ο πρωτος που εχει καθε λογο να ανακινησει θεμα ειναι ο Grimaldi, που ουτε αγονες εχει, ουτε προνομιακες σχεσεις με ελληνικες τραπεζες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ευτυχως δεν υπαρχει πια το ΥΕΝ, οποτε δεν θα βρεθουμε ποτε στη θεση του Υπουργου (ειτε σκετο ΥΕΝ, ειτε ... και ναυτιλιας). αν αυτα που εχουμε δει φετος (που δεν ειναι παρα η κορυφωση οσων εχουμε δει τα τελευταια χρονια) γινοταν στην Ιαπωνια, ο αρμοδιος υπουργος θα ειχε κανει χαρακιρι. εδω δεν ειμαστε τοσο απαιτητικοι, αρκει καποιος απο το υπουργειο αναπτυξης κλπ, να ασχοληθει με το οργιο που γινεται, ειδικα στις αγονες. αλλιως τωρα που τα ξαναβρηκαμε με τη siemens να βαλουμε παντου κοκκινα λαμπακια.

εχουμε και λεμε:

aqua maria: το πλοιο ζομπι που γυρνα αναμεσα στους ζωντανους με τα λεφτα μας. αν διαβαστε τα τοπικ του πλοιου και των βλαβων του, θα διασκεδασετε. τα ταξιδια με μονοψηφιο νουμερο ταχυτητας, ειναι περισσοτερα απο αυτα με τη νορμαλ. στο facebook εχει γινει ανεκδοτο και οι κατοικοι δεν θελουν να το δουν ζωγραφιστο. κορυφαια στιγμη οταν θελαν να το ταξιδεψουν με ρηγμα μπαλκονοπορτα. εννοειται πως οταν ειχε βλαβη στη μηχανη, παθαινε και στο ais. για να σταματησει δρομολογια, πηρε ο δημαρχος το λιμεναρχη απο το χερι να τον παει στο πλοιο. οταν ο δημαρχος (πριν σταματησει δρομολογια) το στολισε, η εταιρεια του εκανε αγωγη...

aqua jewel: εχει ζημια στη μηχανη απο την προηγουμενη εβδομαδα. ταξιδευει με το ais κλειστο και οταν το εχει ανοικτο τα νουμερα μονοψηφια. το δεσαν 4 μερες και καλα οτι ειχε ζημια στη μπομπα, για να ξαναβγει κουτσο. η βλαβη ανακοινωθηκε μετα απο μιαμιση μερα ταξιδι. αλλο ενα πλοιο που τιμα το χρημα του ελληνα και του ευρωπαιου φορολογουμενου.

πρεβελης: μακραν το πιο... καθυστερημενο πλοιο στην αγονη της κασοκαρπαθιας. οι ανακοινωσεις για ακυρωσεις/τροποποιησεις/ συγχωνευσεις των δρομολογιων του απειρες. κορυφαια στιγμη του, οταν ταξιδευε για 30 ωρες μετα απο το ξυρισμα στον κυματοθραυστη της κασου, εννοειται με κλειστο το AIS. οι ζημιες του παραμενουν national security secret.

τι κοινο εχουν και τα τρια πλοια; μα και οτι και τα τρια ταξιδεψαν σε συνθηκες αμφιλεγομενες, μονο και μονο για να μη χαθει η επιδοτηση του ταξιδιου και να μην τρωθει το προφιλ ορισμενων.

πραγματικα θα ηθελα να εχω το prive mail του παπαδημου. να του εστελνα καποια λινκ απο εδω μεσα και καποια αλλα απο τα τοπικα blogs των νησιων (αυτων που μιλανε), για να δει που πανε σε καιρο μνημονιου τα λεφτα του κρατους. να δει πλοια με μηχανικες ζημιες που δεν ανακοινωνονται, να ταξιδευουν σε επιδοτουμενα δρομολογια, να δει αγονες σχεδιασμενες να υπηρετουν τις εταιρειες και οχι τα νησια (3 πλοια ενδοκυκλαδικα, καθημερινα πλοιο στα φωκλαντς, αγονη της κασοκαρπαθιας με δρομολογια απο πειραια μεσω κρητης, αντι τοπικο με ανταποκριση σε ροδο και ηρακλειο, παραθυρα στις συμβασεις που να επιτρεπουν απιστευτα μειωμενες ταχυτητες στις αγονες, αυθαιρετες μεταθεσεις πλοιων και πολλα αλλα).

ο καθενας κανει οτι γουσταρει και πραγματικα μας δινονται απειρες αφορμες να σκεφτουμε οτι πρεπει να προσεξουμε πολυ, πριν διαλεξουμε σε πιο πλοιο θα μπουμε. αυτη η χαλαροτητα ειναι αδικαιολογητη και μονο ενα αποτελεσμα μπορει να εχει. καποιο πολυ χοντρο συμβαν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα ειπες ολα proud ;) Νομιζω οτι οι αγονες αποτελουν προεκταση/εκφραση αυτου του διαλυμενου κρατους που λεγεται Ελλαδα.Συμφωνω και εγω για το 'χοντρο συμβαν' της τελευταιας σου προτασης,δυστυχως προς τα εκει οδηγουμαστε.

Απλα να συμπληρωσω αλλο ενα αγονοπλοιο που ειχε ταλαιπωρησει αρκετα τους νησιωτες του Β.Αιγαιου.

θεοφιλος: οχι μια αλλα 1,2,3 βλαβες τον καιρο της αγονης των 30000ευρω ανα κυκλικο δρομολογιο.Εκανε 3δρομολογια την βδομαδα...αν προλαβαινε δηλαδη καθως οι καθυστερησεις του ειχαν ξεσηκωσει ολους τους κατοικους των διαφορων νησιων που εξυπηρετουσε.Θυμαμαι μια περιοδο οτι τα δελτια τυπου εβγαιναν αλα ΠΡΕΒΕΛΗΣ style καθως ηταν μονιμως εκτος ωραριων για σχεδον 1 μηνα. Μεσα σε ολα αυτα ειχε προβληματα με τον κλιματισμο πριν 2 χρονια και προσφεραν δωρεαν σαουνα στους επιβατες.

ΥΓ.Μου ερχονται στο μυαλο και τα ΠΗΝΕΛΟΠΗ,ΑΡΤΕΜΙΣ με διαφορες ωραιες ιστοριες.Ας κανει καποιος τον κοπο να μας τα συγκεντρωσει.ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΗΓΗ οι αγονες γραμμες :(

Link to comment
Share on other sites

Mεγαλη πληγη οι αγονες αλλα μεγαλη προσφορα.Αν αφησουμε εξω το Aqua Maria και τον Θεοφιλο (σε αυτα που ειπωθηκαν για τα συγκεκριμενα συμφωνω απολυτως) ολα τα υπολοιπα βαπορια που αναφερθηκαν προσφερουν εργο σημαντικο και πρεπει να το αναγνωρισουμε.Το οτι ο Πρεβελης ταξιδευε 30 ωρες δε σημαινει οτι δεν ειχε επιθεωρηθει και δεν κριθηκε καταλληλος να εκτελεσει το δρομολογιο του.Αλλωστε αν δεν ηταν αξιοπλοο οπως λετε δε θα εφτανε καν στον Πειραια αλλα στον πατο.Αλλαξαν τα δρομολογια του Πρεβελης προσφατα για να σταματησουν καποτε οι καθυστερησεις.Θεωρω πως δεν πρεπει να βλεπουμε ενα περιστατικο ενος πλοιου που συμβαινει 1; 2; φορες ολο το χρονο για να κρινουμε το ποσο πληρει τις προυποθεσεις της αγονης.Ειναι πασιφανες οτι οι εταιρειες κανουν οτι μπορουν για να επιβιωσουν,στην εποχη μας δυσκολα με αυτες τις κινησεις μπορουν να εχουν κερδος,απλως κοιτουν την επιβιωση.Για αυτο οταν δουμε το Αρτεμις με 15 κομβους ας σκεφτουμε λιγο παραπερα.Γιατι το ερωτημα ειναι Αρτεμις ή καικια.Δεν ειναι σωστο να λεμε που πανε τα λεφτα μας χαμενα στις αγονες.Τα λεφτα των αγονων δε πρεπει να κοπουν καν ειναι η ζωη των νησιων μας.Οταν σπαταλονται λεφτα στις Εθνικες οδους δε μας πειραξε,οταν σπαταλονται για να συνδεεται η Αστυπαλαια με την Καλυμνο μας πειραζει;;Αφιερωμενη μια φωτογραφια του Aqua Jewel μεσα στο καταχειμωνο με εντελως ξεφορτο γκαραζ εξω απο τη Μηλο με 9αρι κοντρα στο δυνατο Βορια.Αυτο ειναι το πλοιο που τιμα τον ελληνα φορολογουμενο!Αυτες ειναι οι αγονες κυριοι και τις χρειαζομαστε.

post-2391-0-69940600-1333000934_thumb.jp

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

μπορει η μπλου σταρ να χαμηλωσε ταχυτητες απο 1-4 να αυξησει τις τιμες αλλα στις αγονες (και του παρος και του διαγορα) νομιζω ειναι ''κυρια'' και δεν εχουμε τετοια φαινομενα να εμφανιζονται!

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι ΝΟΜΙΚΕ,στα επομενα μετρα που θα παρει τροικα και θα μειωθουν κι αλλο οι μισθοι και θα αυξηθουν οι φοροι,θα αρχισουμε να ανεβαζουμε φωτο των ΠΡΕΒΕΛΗΣ,ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ,ΤΖΟΥΕΛ,και οποιου αλλου,για να γαληνεψει η ψυχη ολων των Ελληνων οτι δεν θα μεινουν τσαμπα αφραγκοι. B)

Α και στα παιδια μας που δεν θα βρισκουν δουλεια η θα καλουνται να πληρωνουν για οτι καναμε εμεις,θα τους φυλαξουμε στο pc φωτο με τα αγονοπλοια που φροντισαν για το 'καλυτερο' μελλον τους :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι μπερδευουμε την αγαπη ή την αντιπαθεια για καποια σκαρια με το εργο που επιτελουν.

Καλως ή κακως δεν ειναι ολες οι αγονες για καταργηση.Συμφωνοι μερικες γραμμες υπαρχουν ασκοπα, μονο και μονο για να περνουν οι εταιριες επιδοτηση.Καποιες απο αυτες ομως πραγματικα εξυπηρετουν και μαλιστα καλα, δινοντας ζωη στα νησια.Καποιες απο αυτες εξυπηρετουνται και απο καλα βαπορια(μην πει κανεις οτι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ειναι για πεταμα,γιατι δεν ειναι) και απο καινουρια βαπορια(το AQUA JEWEL μπορει να ειναι κουνιστρα αλλα ουτε αρχαιο ειναι ,ουτε χρεπι ειναι.)Ας μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι.Υπαρχουν βαπορια που δεν θα πρεπε να ταξιδευουν και αλλα που ειναι αξιομαχα(ΠΡΕΒΕΛΗΣ,ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ κλπ)

Το θεμα ειναι να κανουν σωστα τη δουλεια τους τα λιμεναρχεια,υπουργεια και οποιοι αλλοι εμπλεκονται σε αυτη την ιστορια.Δεν μπορει να κυκλοφορει το AQUA JEWEL με βλαβη μια ολοκληρη μερα και να μην συγκινηται κανενα λιμεναρχειο για το σταματησει.Δεν γινεται να ταξιδευει ενα ολοκληρο χειμωνα το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ για 5 επιβατες.Καλυτερος σχεδιασμος και καλυτερος ελεγχος χρειαζεται,ουτε καταργηση των αγονων,ουτε το BLUE STAR ΙΘΑΚΗ στην αγονη.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον βρέθηκε κοινή θέση όσον αφορά τις άγονες γραμμές. Για μια ακόμη φορά φαίνεται η ανυπαρξία λειτουργίας των όποιων ελεγκτικών μηχανισμών. Αν ανάλογα λειτουργούν και οι άλλοι φορείς στη χώρα θα ήταν καλό να αναθεωρήσουμε τις προσδοκίες για το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Τα λεφτα των αγονων δε πρεπει να κοπουν καν ειναι η ζωη των νησιων μας

Αυτες ειναι οι αγονες κυριοι και τις χρειαζομαστε.

Ποιος είπε να κοπούν οι άγονες γενικώς? Ναι, θα πρέπει να κοπούν οι άχρηστες άγονες πχ επικαλυπτόμενα δρομολόγια, δρομολόγια των 20.000 ευρώ για 5 επιβάτες που μπορούν να εξυπηρετηθούν και με άλλο πλοίο...και λοιπές παρόμοιες γελοιότητες. Φυσικά και πρέπει να υπάρχει δίκτυο επιδοτούμενων γραμμών. Το μόνο που ζητάνε όλοι είναι αξιόπιστα πλοία και εντιμότητα στην τήρηση των δρομολογίων. Απλά πράγματα, να πιάνουν τόπο τα λεφτά που δίνονται. Ή μήπως είναι υπερβολικά αυτά? Έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση οι άγονες αντί να αποτελούν lifelines για τα νησιά...έχουν καταντήσει lifelines για ορισμένες εταιρείες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...