Jump to content
Shipfriends

yannispsara

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,001 profile views
  1. Καλησπέρα σας, Τι γίνεται με το θέμα του PSASA GLORY?? Έμαθε κανείς??!! Κάτι άκουσα για στρόφαλο της Δεξιάς και ότι ήρθαν από την Δανία οι αντιπρόσωποι των μηχανών, .. οπότε ...!!! Ας ελπίσουμε,ότι θα επισκευαστεί τουλάχιστον......!!
  2. Το καλύτερο, όπως γίνεται τους καλοκαιρινούς μήνες, πρωί και απόγευμα!!! Ο Δήμος... συμφωνεί πάντα με τον πλοιοκτήτη και .. διαφωνεί με τους Δημότες!! Για αυτό και έφυγε το PANAGIA EVAGGELISTRIA, (ταξίδευε και στα 7 και ήταν και πολύ νεότερο), εν μια νυκτί και εμφανίστηκε το Joy Star! Και όσο για την χειρότερη περίπτωση...σου ξαναλέω...τι γίνεται με το PSARA GLORY..??? Πόσο μεγάλη ζημιά έχει η μία μηχανή και κυκλοφορεί ότι ..ΔΕΝ θα επανέλθει στην γραμμή?????!!
  3. Στα χρόνια που ζω στα Ψαρά, όχι μόνο πολλά έχω σκεφτεί, αλλά έχω δει ακόμη περισσότερα!! Αυτά που γράφω, δεν τα γράφω για να "περνάει' η ώρα μου, ή για να "πω κάτι"... αλλά έλα φίλε μου να βάλεις εσύ τα παιδιά σου στο συγκεκριμένο πλοίο, τέτοια εποχή, να κάνεις ταξίδι 3-4 ώρες με 5-6 μποφόρ! Δεν έχει ψυγείο, για να μπουν κάποια εμπορεύματα ψυγείου, για τόσες ώρες ταξίδι! Χειμώνας..θα μου πείτε είναι..! Ι.Χ..πόσα χωράει, γνωρίζεις?? 1 μήπως ή 2 χωρίς εμπορεύματα??!!! Αν δεν έχει ο Δήμος δουλειά, να ασχοληθεί με την συγκοινωνία.. ποιός έχει????!! Εγώ που γράφω αυτά..ή ο πλοιοκτήτης..να κάνει ότι θέλει...,??!! Γιατί να μην γνωρίζει ο Δήμος πληροφορίες?? Όταν ο Δήμος, μεσολαβεί ώστε το κάθε πλοίο στη. Εν λόγω γραμμή, να εκτελεί διπλό παρακαλώ... δρομολόγιο σε μια ημέρα, μετά από απαγορευτικό??!!! Τι εξυπηρετεί το διπλό δρομολόγιο?? Να συμπληρωθούν προφανώς όσο πιο πολλά δρομολόγια κοντά στα 26 (+ 2 καυσίμων/οχληρών,), για να μην.... πέσει έξω ο πλοιοκτήτης??;! Δυστυχώς αγαπητοί μου, οποίος είναι έξω από τον χορό.....!! Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!
  4. Το ναυλώνει νομίζω! Το είχε στείλει ΝΊΣΥΡΟ μέχρι να ετοιμαστεί το PANAGIA EVAGGELISTRIAτο οποίο έστειλε στα Ψαρά για την προηγούμενη αντικατάσταση του PSARA GLORY. Τώρα που το ξαναπήρε από Νίσυρο και το έβαλε Ψαρά - Χίο, ξεσηκώθηκαν οι άνθρωποι στην Νίσυρο και το ζήτησαν να πάει στην γραμμή του. Έτσι εμφανίστηκε στην γραμμή των Ψαρών....το Joy Star!!!!
  5. Επανέρχομαι, μιας και δεν βλέπω την προηγούμενη ανάρτηση μου, που ίσως να μην την υπέβαλα σωστά! Συμφωνώ μαζί σας στο ότι δεν αφορά κανέναν αν το.πλοίο έχει δυνατότητα 15 μιλίων και το "πάει" με 8..! , εφόσον η διάρκεια ταξιδιού έχει κατατεθεί στους πίνακες δρομολογίων!! Αφορά όμως όταν στους πίνακες δρομολογίων έχει κατατεθεί διάρκεια ταξιδιού 3:30 ώρες, αλλά το PSARA GLORY, δεν είχε την δυνατότητα να καλύψει αυτη την διάρκεια!! Τα τελευταία χρόνια στην καλύτερη περίπτωση διάρκεια ταξιδιού 03:50, κανονική 04:00, με καλό καιρό!!! Τώρα από ποιον ελέγχεται.....είναι μόνο στα λόγια!!! Ο Δήμος αγαπητέ μου, οφείλει να απαντήσει στους Δημότες, τι μέλει γενέσθαι με το εν λόγω πλοίο!! Και για αυτό αναμεταδίδει την "κοροϊδίστικη" υπόσχεση περί Ιαπωνικού πλοίου, 60-90 μέτρων, κόστους.....8 εκ..!! , Ιστορία αποκλειστικά για μωροπίστευτους!!!! Τώρα, λοιπόν η γραμμή καλύπτεται από ένα πλοίο....που ακούει στο όνομα JOY STAR, με IMO 8869270......,με ότι .. αξιοπλοΐα μπορεί να έχει για δρομολόγια απόστασης 42 ναυτικών μιλίων..!! Όλα υπό έλεγχο!!!!! Ελλάδα είναι εδώ!!!
  6. Αγαπητέ φίλε Νίκο, Η Πλοιοκτήτρια Έταιρεία αρχικά είχε αγοράσει ένα μικρό ανοιχτού τύπου πλοίο, που το είχε δρομολογήσει σε νεοσυσταθείσα άγονη γραμμή μεταξύ Κιμώλου και Μήλου! Μετά αγόρασε το παροπλισμένο NISSOS THIRA, που δραστηριοποιήθηκε για αρκετά χρόνια στην άγονη Ψαρά - Χίος, μέχρι που αντικαταστάθηκε από το PSARA GLORY. Μεταξύ NISSOS THIRA και PSARA GLORY, αγοράζει ένα υπό κατασκευή μικρό πλοίο, το BLUE VELVET, το επιμηκύνει με προσθήκη μιας μεγάλης μύτης πλώρα, (εξού και το "χαϊδευτικό" ξιφίας), του βάζει καταπέλτη, χώραγε 2-3 ΙΧ, ώστε να φτάσει τις απαιτήσεις άγονης γραμμής, και μπαίνει στην άγονη Φούρνοι - Ικαρία και Σάμος! Μετά από μερικά χρόνια κάνει μετασκευή, το μεγαλώνει και το σουλουπώνουν αρκετά, τον ονομάζουν ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΌΚΟΣ και συνεχίζει στη ίδια γραμμή, Μέχρι που αντικαταστάθηκε από το MEGALOHARI, και πωλήθηκε στην Ανατολική Αφρική! Όσο είναι στην άγονη το "βασιλοβάπορο" της εταιρείας PSARA GLORY, κάνουν κι άλλη εξαγορά, του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΠΗΛΙΑΝΉ, στην άγονη της Νισύρου, το οποίο το πουλούν κι αυτό στην Ανατολική Αφρική, ήταν γρήγορο, είχε τρεις μηχανές..) και το αντικαθιστούν με το PANAGIA EVAGGELISTRIA, το οποίο ήταν οαροπλισμένη θαλαμηγός νομίζω, στην Μάλτα! Επίσης το πλοίο ανοιχτού τύπου στην γραμμή Κιμώλου- Μήλου, έχει αντικατασταθεί ήδη δυο φορές, με όλο και μεγαλύτερο!! Σχετικά με την επιδότηση των 5700 € που αναφέρεις, εγώ γνωρίζω ότι η επιδότηση είναι πάνω από 7000 € , (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, όχι καθαρή), στα 6 δρομολόγια την εβδομάδα, προσθέστε δύο επιδοτούμενα δρομολόγια καυσίμων κάθε μήνα, υπολογίστε ότι τους θερινούς μήνες προστίθεται εκδρομικό δρομολόγιο, κάθε Σάββατο, δύο φορές ημερησίως, Ψαρά - Βολισσός ή Μεστά, (Χίος), υπολογίστε ότι οι μισθοί των πληρωμάτων είναι από τους κατώτερους στα επιβατικά τέτοιου τύπου, προσθέστε και μεταφορικά, κόμιστρα, ναύλα, κλπ, (0,50 € χρεώνουν τον μικρότερο φάκελο)! Να σημειωθεί ότι κανένα από τα παραπάνω πλοία στην πραγματικότητα, ΔΕΝ ανταποκρίνεται στην ταχύτητα που έχει δηλωθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εκάστοτε άγονης γραμμής, κάτι που σημαίνει ότι μεγαλύτερη οικονομία καυσίμων...!! Για την αγορά πλοίου 8 εκ. €, δεν το λέω εγώ, (ούτε πιστεύω κάτι τέτοιο, γιατί γνωρίζω πολύ καλά από αξίες πλοίων), αλλά δυστυχώς αυτή είναι η υπόσχεση που δίνει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, στον Δήμο Ψαρών, σχετικά με την αντικατασυ του PSARA GLORY, ....κάποια στιγμή....αφού όπως προείπαμε, ..για πάνω από ενάμιση χρόνο, δεν βρίσκεται το πλήρωμα να μεταβεί στην . Ιαπωνία να το φέρουν!!!! Να σας πω επίσης, ότι αγοραστής ήδη έχει ενδιαφερθεί για το PSARA GLORY, από Ανατολική Αφρική..! Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!!
  7. Με το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ μια φορά την εβδομάδα! Με το PANAGIA EVAGGELISTRIA, ταξιδεύεις μόνο από ανάγκη! Και για πάνω από τέσσερις ώρες διάρκεια ταξιδιού!! Το PSARA GLORY, σίγουρα θα έχει "βγάλει" τα λεφτά του, όλα αυτά τα χρόνια, (με την ανοχή των Υπουργείων, αφού η ταχύτητα και η διάρκεια του ταξιδιού απέχει ΜΑΚΡΑΝ από την πραγματικότητα!!!), αλλά μάλλον "έφαγε" και τα ψωμιά του!!!
  8. Καλημέρα σε όλους, Δύο μήνες επισκευή έκανε μέχρι τα περασμένα Χριστούγεννα! Τι συντήρηση έκανε στην Δεξιά Μηχανή που είχε διαρκώς προβλήματα?? Μάλλον ο τύπος των μηχανών του είναι καθαρά Δανέζικος και τα ανταλλακτικά ανύπαρκτα στην Ελλάδα, αλλά και πολύ ακριβά για να έρθουν από Δανία!!! Το εν λόγω πλοίο, πρέπει να λειτουργεί απρόσκοπτα, έστω κι αν ταξιδεύει ..με το ζόρι.. γιατί η επιδότηση άγονης γραμμής..είναι αξιοζήλευτη..και πρέπει να αγοραστούν ή μετασκευαστούν μικρότερα πλοία, από την πλοιοκτήτρια εταιρεία, για άλλες μικρότερες άγονες γραμμές!! Δυστυχώς.. υπάρχει μεγααάλη ανοχή και από τον Δήμο Ψαρών, αφού υπάρχει η υπόσχεση ότι... έρχεται ο ...αντικαταστάτης του Ψαρά Γκλόρια, από την Ιαπωνία, λίγο μεγαλύτερο πλοίο, που αγοράστηκε πάνω από 8.000.000 €!! Πάνω από έναν χρόνο τώρα, η πλοιοκτήτρια.. ψάχνει το ..πλήρωμα που θα το φέρει από Ιαπωνία!!! Κούνια που σας κούναγε.... κύριοι του Δήμου μας!!!!!
  9. Το PRINCE έφτασε σήμερα το πρωί στον Πειραιά και έδεσε στα Αμπελάκια στην Σαλαμίνα. 19 - Απριλίου ξεκίνησε από Guntheburg για Ελλάδα, κανονικά έφτανε στον Πειραιά την Κυριακή 29 Απριλίου, αλλά λόγω του ότι είχε προγραμματιστεί για πιλότο την Δευτέρα το πρωί, γι αυτό την τελευταία ημέρα ταξίδευε με ταχύτητα 7 - 7,5 μίλια.
  10. - Κάτι για πρόβλημα στα ύφαλα, (κρακ??) ακούστηκε κατά την καθέλκυση, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο ευσταθεί.
  11. Αν δε ζεις σε μικρό νησί φίλε μου, σίγουρα ΔΕΝ γνωρίζεις τί θα πεί απ'ευθείας σύνδεση με ενδοχώρα! Πειραιάς - Χίος - Ψαρά για τον ταξιδιώτη σημαίνει εκτός από τα υπέρογκα έξοδα για ένα ταξίδι και 24 ΩΡΕΣ (!!!! Ναι τόσο είναι !!!!!), ταλαιπωρία! 19:00 ή 19:30 αναχώρηση από Πειραιά και άφιξη στα Ψαρά, (μέσω Χίου), 19:00 την επόμενη ημέρα! ΠΡΟΚΛΗΣΗ λοιπόν ΔΕΝ είναι η επιδότηδη των άγονων γραμμών όπως αναφέρεις,ΠΡΟΚΛΗΣΗ είναι η επέκταση της άγονης γραμμής Λαύριο - Ψαρά - Μεστά, (πιθανώς θα κοπούν τα Μεστά τον χειμώνα), σε Σίγρι - Αη Στράτη, (μέσα στο Νοέμβριο καταχωρήθηκε στη ΝΕΛ και αυτή η άγονη)! Και μιας και μιλάμε για οικονομική κρίση, η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ είναι η μισθοδοσία, επιδότηση, οικονομική ενίσχυση, πληρωμή εξόδων, κλπ των 300 της Βουλής! Σε ποιά άλλη χώρα υπάρχουν τόσοι Βουλευτές???!!! Αυτοί που είπαν "το ψάρι βρωμάει απ'το κεφάλι" για άλλη μια φορά δικαιόνωντε....!
  12. Φίλε Στο θέμα της "αύξησης" των μεταφορικών όπως ακούγεται το τελευταίο διάστημα, έχει επιληφθεί και το Λιμεναρχείο, το οποίο σε δύο ελέγχους που έχει κάνει κατά τη διάρκεια φόρτωσης του " Ν. Θήρα", δεν έχει βρεί καμία απόκλιση από τις προκαθορισμένες από το αρμόδιο Υπουργείο τιμές των ναύλων! Απλώς για να σας πω ξεκάθαρα τη γνώμη μου, όπως πολύ καλά γνωρίζω, ο λογιστής που έχει προσληφθεί στο πλοίο, δεν επιτρέπει την είσοδο στο πλοίο εμπορευμάτων χωρίς φορτωτική, ελέγχει όλα τα εμπορεύματα που φορτώνοντε στο πλοίο αν αντιστοιχούν στην φορτωτική που έχει κοπεί, (την δουλειά του σωστά κάνει βέβαια ο άνθρωπος), και ζητάει να κοπεί διορθωτική φορτωτική αν χρειαστεί, σύμφωνα πάντα με τους ισχύοντες νόμιμους τιμοκαταλόγους που υπάρχουν στους υπολογιστές των πρακτορείων! Τώρα αν κάποιο κατάστημα φόρτωνε 30 κιβώτια και έκοβε φορτωτική για 10 κιβώτια, αν κάποιος φόρτωνε Ηλεκτρική κουζίνα και δήλωνε ότι συνοδεύετε ώς αποσκευή επιβάτη, αν κάποιος τα 2 καφάσια μπουκάλια μπίρες τα ένωνε με ταινία ανά δύο και τα έκοβε φορτωτική σαν ένα, αν ένας μέσα σε χαρτοκιβώτιο τύπου μεγάλης τηλεόρασης έβαζε 8 εξάδες εμφιαλωμένο νερό και έκοβε φορτωτική για ένα κιβώτιο...έτσι γίνονταν...., ε, αυτοί που είχαν μάθει έτσι, "εχουν δίκιο" να κατηγορούν και να καταγγέλουν ότι αυξήθηκαν τα ναύλα!
  13. Φίλε "Νησος Χίος" Αν αυτό θεωρείται "αύξηση χωρίς ειδοποίηση", όπως το δημοσιεύεις, σε προκαλώ να αποτανθείς στο Λιμεναρχείο για να ενημερωθείς με τις ισχύουσες τιμές των ναύλων στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές σύμφωνα με το Υπουργείο, να δεις τις περικοπές δρομολγίων ή μείωση των επιδοτήσεων κατά 10% "λόγω κρίσης'" καθώς και την τελευταία αύξηση της τιμής του πετρελαίου Ναυτιλίας κατά 10 λεπτά το λίτρο τουλάχιστον......! Και άλλο ένα που με απασχολεί εμένα προσωπικά εδώ και χρόνια, γιατί οι έμποροι των Ψαρών δεν μετεφέρουν τα εμπορεύματά τους με την μορφή "παλέτας" που στοιχίζει λιγότερο, αλλά εξακολουθούν από εποχής "Μηνιώτη" να τα μεταφέρουν σε κιβώτια;!!! Επίσης όπως όλοι γνωρίζουμε οι μόνιμοι κάτοικοι των Ψαρών κυρίως κατά την Χειμερινή περίοδο είμαστε περίπου γύρω στους 300!. Μηδενικό εισητήριο όμως κόβουν τουλάχιστον άλλοι 400 - 600 (!!!) είτε είναι οι δηλωμένοι στα εκλογικά χαρτιά μόνιμοι κάτοικοι που έρχοντε στα Ψαρά μία φορά τον χρόνο, (Απρίλιο - Μάιο και φεύγουν Σεπτέμβριο - Οκτώβριο), είτε αλλοδαποί που εργάζοντε στα Ψαρά, είτε διάφοροι τεχνίτες που έρχοντε για εργασία στα Ψαρά και εκμεταλλευόμενοι το "μονοπώλειο" της ειδικότητάς τους αμοίβοντε με πολύ "σεβαστά" ποσά, αφορολόγητα,(και έχουν απαιτήσει και επιτύχει να πληρώνουν ΜΗΔΕΝΙΚΟ εισητήριο και ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ εισητήριο για τα Ι.Χ ή επαγγελματικά οχήματά τους)!
×
×
  • Create New...