Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

  • Replies 930
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι σύμφωνοι, όλα καλά...Είναι πολύ εύκολο να λέει ο καθένας ό,τι θέλει, αλλά αυτοί που κρίνουν τα βαπόρια του καπτα Μάκη ανεπιθύμητα θα είναι πολύ πιο ικανοποιημένοι αν πάει πχ το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ; Τι έχει να ζηλέψει το ΡΟΔΑΝΘΗ από το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ ή από τον ΚΟΡΝΑΡΟ πχ που κάνανε στο παρελθόν τη γραμμή; Προσωπική μου άποψη είναι πως τίποτα. Έχω κράξει πάρα πολλές φορές τα Αγουδημόπλοια αλλά μου φαίνεται πως τέτοια σχόλια φτάνουν στο σημείο του ύποπτου:rolleyes: Είναι απόλυτο λογικό να θέλουν ακτοπλοϊκή σύνδεση στο νησί τους και προφανώς όχι το ΜΙΛΕΝΑ το οποίο θα πάει με 12 κόμβους αφού πρώτα καλύψει και την άγονη που για κάποιον λόγο δεν καλύπτει το ΡΟΜΙΛΝΤΑ. Αλλά το να πηγαίνει το ΡΟΔΑΝΘΗ Σαντορίνη Κάσο Κάρπαθο και να το κρίνουν ανεπιθύμητο μου φαίνεται υπερβολή. Επίσης είμαι σίγουρος ότι αν αύριο βάψουμε το ΡΟΔΑΝΘΗ ή το ΜΑΡΙΝΑ με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ και τους δώσουμε το όνομα ΚΡΗΤΗ ΙΙΙ αυτόματα θα γίνουν τα βαπόρια που θα φέρουν την επανάσταση στην άγονη:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

...Επίσης είμαι σίγουρος ότι αν αύριο βάψουμε το ΡΟΔΑΝΘΗ ή το ΜΑΡΙΝΑ με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ και τους δώσουμε το όνομα ΚΡΗΤΗ ΙΙΙ αυτόματα θα γίνουν τα βαπόρια που θα φέρουν την επανάσταση στην άγονη:rolleyes:

Nαι, είναι πάρα πολύ πιθανόν να συμβεί κάτι τέτοιο. Και το γιατί, μας το λες εσύ φίλε George σε μία άλλη "συζήτηση" πριν λίγο καιρό στο thread του ΡΟΔΑΝΘΗ, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι στο παρόν φόρουμ βλέπουμε τα πράγματα αντικειμενικά και όχι "μονόπαντα". ;):)

...Σε καμία περίπτωση οι επιλογές μιας εταιρείας δεν πρέπει να στιγματίζουν ένα βαπόρι όμως από κει και πέρα φίλε ΣΕΙΡΙΕ άλλο να πηγαίνεις κομμένος με 20 μίλια (κάτι που και στις μέρες μας ακόμα σπανίζει) γιατί πέρα από κατανάλωση αν πας παραπάνω θα βγεις στο Ηράκλειο 3 τα ξημερώματα και άλλο με 13 μίλια δηλαδή με ταχύτητες μεταξύ παντόφλας και bulk carrier. Και φυσικά δεν δέχομαι ότι αυτό γίνεται για να συμβαδίζουν οι ώρες των πλοιων. Άλλωστε αφενώς και του ΜΙΛΕΝΑ και του ΝΤΑΛΙΑΝΑ οι ταχύτητες δεν είναι τα 13 μίλια οπότε πέφτει και το ΡΟΔΑΝΘΗ για να πηγαίνουν μαζί αφεταίρου η GA δεν φημιζόταν ποτέ για τα στάνταρ δρομολόγιά της. Το ακριβώς αντίθρτο. Εγώ τελευταία φορά που τα θυμάμαι σε στάνταρ αναχωρήσεις ήταν επί εποχής ΜΑΡΙΝΑ/ΡΟΔΑΝΘΗ στα Δωδεκάνησα, αναχώρηση από τα 200άρια κάθε μέρα στις 16:00. Απλά έχουν γλυκαθεί στη GA που μετράνε πλέον τα πετρέλαια με ποτήρια (ούτε καν κουβάδες) και σου λέει γιατί να μην κόψουμε και το ΡΟΔΑΝΘΗ; Άγονη είναι, είτε με 17 είτε με 12 είτε με ρυμουλκά όσους παίρναμε θα παίρνουμε. Αλλά από κει και πέρα με αυτόν τον τρόπο δεν δείχνεις όπως λέει και ο φίλος marinos κανέναν απολύτως σεβασμό σε αυτούς τους λιγοστούς επιβάτες που κουβαλάς και μοιραία γίνεσαι το μαύρο πρόβατο.

Μήπως λοιπόν τελικά το δημοσίευμα που μας παρέθεσε ο ΝΗΡΕΑΣ δεν είναι τόσο υπερβολικό και τόσο "ύποπτο" και απλά ισχύει το "ότι σπέρνει καθένας, θερίζει" ???

Link to comment
Share on other sites

Εδω που τα λεμε παντως το ΜΙΛΕΝΑ κατεβαινε με 13 κομβους και σε συνδυασμο με τα πολλα λιμανια οι ωρες που εκανε να φτασει ηταν απογοητευτικες.Το ΡΟΔΑΝΘΗ καθε τριτη που εποιανε μονο την Σαντορινη και με δρομο στα 16+(οσο πανε δηλαδη τα πλοια της ΛΑΝΕ), εποιανε την Κασο 6 ωρες νωριτερα απο τα πλοια της ΛΑΝΕ με σαφως λιγοτερες προσεγγισεις.Αυτο το δρομολογιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν το εκτιμησαν οι νησιωτες.Σε τελικη αναλυση παντως εχωντας ταξιδεψει και με τα 3 πλοια(ΡΟΔΑΝΘΗ-ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ-ΚΟΡΝΑΡΟΣ) θεωρω το ΡΟΔΑΝΘΗ καλυτερο πλοιο απο τα αλλα 2.Απλα αν ειχε ο καπτα Μακης πιστευω ΡΟΔΑΝΘΗ-ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ στην γραμμη δεν θα υπηρχαν γκρινιες που οπως ειπα πιο πανω δικαια τις εχουν οι κατοικοι τις Κασου και της Καρπαθου, γιατι με τα 13 μιλια της ΜΙΛΕΝΑΣ το ταξιδι κατανταει τεστ κοπωσεως....

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κ εγω με τους περισσοτερους προλαλησαντες, πως οι κατοικοι της Κασοκαρπαθιας εχουν καθε λογο να μη θελους το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ στην αγονη. Ξεκινας κ δεν ξερεις ποια μερα θα φτασεις. :(

ή θα μπει αξιοπιστο πλοιο με συντομευμενο δρομολογιο ή θα φυγει τελειως η GA. 'Αλλη λυση δε βλεπω. Τωρα ειναι σα να μην εξυπηρετουνται τα 2 νησια καθολου.

Link to comment
Share on other sites

καλως σας βρηκα.

Ξερετε τι τραγουδανε-κλαιγοντας οι ΛασιθιοτοΚασοΚαρπαθιοι τις τελευταιες μερες??

....(ποιηση σε παραλαγη Ν.Καβαδια)

Τα πειρατικα του καπτεν Μακη,

που μ' αυτα θα φύγετε κι εσεις,

είναι φορτωμένα με μπαξισ..

Οσο για το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, 18.0 κομβους επιανε με 20 ποντους γκαζον απο κατω... Και τωρα ολοι αναπολουν τις παλιες καλες εποχες του...

(Συγνωμη αν θεωρειται το πρωτο μου μηνυμα προσβλητικο, αλλα ειναι μια πραγματικοτητα που θελω να εκφρασω, εκ μερους αρκετων πολιτων)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

...αλλα ειναι μια πραγματικοτητα που θελω να εκφρασω, εκ μερους αρκετων πολιτων...

Το άσχημο είναι ότι δεν υλοποιείται και εκείνο το ρηξικέλευθο επιχειρηματικό σχέδιο που θα άλλαζε τον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας :D...

Link to comment
Share on other sites

Η μεγάλη κόντρα στο διαγωνισμό θα εξελιχθεί μεταξύ της ΑΝΕΚ και της GA Ferries καθώς συγκρούονται σε 3 γραμμές με πλοία ίδιας κατηγορίας.
...η ΑΝΕΚ όμως έχει την κερκίδα με το μέρος της.;)
Μετά τους Κασοκαρπαθίους...σειρά πήραν οι Μήλιοι που εν ολίγοις ζήτησαν να πάρει η ΑΝΕΚ τις γραμμές Δ. Κυκλάδων-Θήρας-Κρήτης, γιατί δεν είναι ικανοποιημένοι από τον καπτά Μάκη. Περιττό δε να αναφέρω:rolleyes: ότι με τον Έπαρχο και το Δήμαρχο Μήλου...συμφώνησε και ο Σύλλογος Κρητών Σαντορίνης "Το Αρκάδι". Πάντως, εάν κρίνω από τις δηλώσεις στήριξης της ΑΝΕΚ το ντέρμπυ είναι αμφίρροπο...όπως μας επεσήμανε εξαρχής και ο Ορέστης.;)
Link to comment
Share on other sites

Όποτε οι συμμετοχές θα κριθούν εάν είναι πλήρης οι φάκελοι. Δεύτερον ποιος έχει τη μικρότερη οικονομική προσφορά και τρίτον στα ποιοτικά κριτήρια (αριθμός κλινών, χωρητικότητα στο γκαράζ κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Και για να μην εκπλαγούμε αν πάλι ακυρωθούν πολλές αιτήσεις λόγω ελλειπών φακέλων αξίζει να αναφέρουμε ότι η συμπλήρωση ενός φακέλου με τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορεί να ακούγεται μια απλή διαδικασία κατά την οποία ένα κι ένα κάνουν δύο αλλά εν τέλει είναι μια περίπλοκη διαδικασία και η εμπειρία αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα σε μια εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

είναι μια περίπλοκη διαδικασία και η εμπειρία αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα σε μια εταιρεία.

Πολύ σωστή παρατήρηση! Για αυτό ίσως και κάποιοι κατέβηκαν στο διαγωνισμό μόνο για να αποκτήσουν εμπειρίες... ;)

Link to comment
Share on other sites

Για να πούμε και του Βεντούρη το δίκιο...σε αντίθεση με τις παραπάνω αντιδράσεις...στις Κυκλάδες όχι μόνο δεν έχει ακουσθεί κάτι, αλλά μιλάνε για τα καλύτερα λόγια για τους Αίολους και για την προοπτική να μείνουν για 12 χρόνια. Ελπίζω και να το εκτιμήσει αυτό ο Βεντούρης και να μην αρχίσουν τίποτα παρατράγουδα μετά την υπογραφή. Επίσης, σήμερα η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ έχει σχετική συνέντευξη του Νομάρχη Κυκλάδων, ο οποίος μιλάει για λύση του προβλήματος των ενδοκυκλαδικών. Ο κ. Μπάιλας, λοιπόν, λέει ότι έχει πληροφορίες ότι οι φάκελοι προσφορών των Αίολων είναι "πλήρεις και ειλικρινείς" και ότι κατά πάσα πιθανότητα θα πάρουν τις 2 γραμμές για 12 χρόνια. Για την τρίτη γραμμή λέει ότι αξιολογούνται, αλλά όποιος και να την πάρει είναι ευχαριστημένος γιατί είναι καλά πλοία. Τέλος, σημειώνει ότι βρίσκονται σε συνεννόηση με το υπουργείο για τον σχεδιασμό των δρομολογίων, ώστε να μην αλληλοεπικαλύπτονται. Από την άλλη όμως πλευρά οι εταιρείες θα έχουν δικαίωμα επέκτασης των δρομολογίων και σε άλλα νησιά, χωρίς επιδότηση.

ΥΓ Πάντως, σε αυτούς τους λίγους μήνες που δουλεύουν, δεν είδα να παρουσιάζεται κάποιο σοβαρό πρόβλημα με τους Αίολους, είτε σχετικά με τα πλοία, είτε με τα λιμάνια και τον καιρό. Τωρα, βέβαια δεν μπορώ να ξέρω το τι τραβάνε στις γέφυρες των πλοίων ή τα περί ωρών εργασίας.

Link to comment
Share on other sites

Ανεκτέλεστα τα δρομολόγια προς Καρπαθο

Πηγη: ΠΡΟΟΔΟΣ

Επιστολή απέστειλε ο Δήμαρχος Καρπάθου κ. Μιχάλης Γ. Ιωαννίδης στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αναστάσιο Παπαληγούρα θέτοντάς του για άλλη μια φορά το σοβαρότατο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης
Link to comment
Share on other sites

Ξεσηκώθηκαν στην Κάρπαθο για τα πλοία του Αγουδημου, απειλούν με κινητοποιήσεις οι επαγγελματικοί φορείς. Αφού δε θέλουν τα πλοία του Αγουδημου, ας πάνε αυτή που τους εγκατέλειψαν πλήρως το Σεπτέμβριο.:rolleyes::(
Link to comment
Share on other sites

Καλα το εχουν παραξυλωσει λιγακι και οι κατοικοι της Κασου και της Καρπαθου.Ενταξει ειπαμε πολλες οι ωρες σιγουρα αλλα τι προτιμανε να μεινουν χωρις πλοια?Εχουν την εντυπωση οτι θα παει κανενα blue star 2 η κανενα superfast?Εμενα κατι αλλο μυριζει απο πισω και μου δινει την εντυπωση οτι ειναι κινουμενα ολα αυτα.Την Λανε ειχαν πριν οχι την Blue Star Ferries..

Link to comment
Share on other sites

όλα τα λεφτά η διαφήμιση της Ga Ferries και του κεντρικού πρακτορείου της από κάτω ακριβώς από την διαμαρτυρία για την ίδια την εταιρεία:

Διαβάζεις την εφημερίδα και μέσα σε 10 εκατοστά χαρτιού λες μπας κι ο επιμελυτης της υλης είναι δόκτωρ Τζέκιλ και μίστερ Χάιντ?:P

Πέραν των πολλών ωρών που κάνουν τα πλοία ιδιαίτερα με την προσθήκη στο ίδιο δρομολόγιο κι άλλων άγονων προορισμών,η γκρίνια οφείλεται και στο ότι αρκετά δρομολόγια ακυρώθηκαν την τελευταία στιγμη κι άνευ έγκαιρης προειδοποίησης. Είναι τραγικό να κατέβεις στο λιμάνι για να φύγεις και να σου πουν δεν φεύγει και να μην έχεις κι άλλη επιλογή όχι μόνο την ίδια ημέρα αλλα και τις προσεχείς 3 ημέρες.

Δεν μπορεί κανείς να πει ότι έχουν άδικο οι Καρπάθιοι απλά κι η άλλη εταιρεία που έδειξε ενδιαφέρον , μπορεί να διαθέτει πιο γρηγορα πλοία από το ΜΙΛΕΝΑ που κάνει την Κασοκαρπαθία τώρα,αλλά κι αυτή επέδειξε αντισυμβατική συμπεριφορά αφήνοντας του στα κρυά του λουτρού τον Σεπτέμβρη.

Ενδεχομένως να μην ξανασυμβει το ίδιο με την ίδια εταιρεία μιας και τα μισθώματα είναι πκατα πολύ αυξημένα αλλά κανείς δεν πέρνει κι όρκο.

Φίλε marinos γιατί να μην ζητούν το Blue Star 2 οι Καρπάθιοι?Αφού έχει πάει πριν 2 χρόνια για μία θερινή σεζόν.;)

Δυστχυως περασμένα μεγαλεία ήταν αυτά και δεν ήταν δυνατόν να μπορέσει να συνεχίσει και χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ Πάντως, σε αυτούς τους λίγους μήνες που δουλεύουν, δεν είδα να παρουσιάζεται κάποιο σοβαρό πρόβλημα με τους Αίολους, είτε σχετικά με τα πλοία, είτε με τα λιμάνια και τον καιρό.
Αυτά ίσχυαν...μέχρι χθες.
Link to comment
Share on other sites

Σε συμβουλιο που ειχαν οι τοπικοι φορεις της Κασου για το γνωστο ακτοπλοικο προβλημα που εχουν, αποφασισαν να ασκησουν πιεση στον Γ.Αγουδημο να αντικαταστησει το ΜΙΛΕΝΑ και να βαλει το ΡΟΔΑΝΘΗ με το δρομολογιο εξπρες που εκανε(Σαντορινη-Κασο-Καρπαθο-Ροδο).Ολα αυτα βεβαια μεχρι το τελος της απευθειας αναθεσης που εχει η εταιρια που ληγει στις 30/4.

Το αρθρο απο τη σύσκεψη στο Επαρχείο Καρπάθου – Κάσουπου Ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση Επαρχίας Καρπάθου - Κάσου

H σύσκεψη στο Επαρχείο Καρπάθου – Κάσου, είχε ως μοναδικό σκοπό την αλληλοενημέρωση και επανεκτίμηση της κατάστασης μετά τη δρομολόγηση του πλοίου «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» από τις 27/3 και μέχρι να τελεσιδικήσει ο μειοδοτικός διαγωνισμός των ακτοπλοϊκών γραμμών της Επαρχίας που αποτελεί σίγουρα θετική εξέλιξη στο οξυμμένο πρόβλημα.

Μετά από διαλογική συζήτηση αποφασίστηκαν ομόφωνα τα παρακάτω:

Να ασκηθεί πίεση στην εταιρία Αγούδημος (G.A Ferries) απευθείας και μέσω του Υπουργείου για την άμεση αντικατάσταση του πλοίου «ΜΙΛΕΝΑ» με το πλοίο «ΡΟΔΑΝΘΗ» ή «ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ» μέχρι το τέλος της λήξης της απευθείας ανάθεσης στις 30/4.

Να γίνει αποδεκτό το αίτημα για σημαντική αύξηση της επιδότησης των δρομολογίων που εξυπηρετούν την Επαρχία μας λόγω της ιδιαιτερότητας της γεωγραφικής της θέσης ούτως ώστε αυτά να γίνουν ελκυστικότερα σε εταιρίες που διαθέτουν σύγχρονα πλοία και ανήκουν σε διαφορετικές (υψηλότερες) κατηγορίες από αυτές που δηλώνουν συμμετοχή στους διαγωνισμούς. Η παρούσα απόφαση θα μπορούσε να ληφθεί υπόψη κατά το σχεδιασμό της νέας δρομολογιακής περιόδου των άγονων γραμμών .

Σε περίπτωση που δεν γίνει αποδεκτό το αίτημα για άμεση αντικατάσταση του «ΜΙΛΕΝΑ» οι φορείς που συμμετείχαν θα οργανωθούν και θα σχεδιάσουν δυναμικές κινητοποιήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύεται στην "ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ", σε σχέση με τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με την άγονη της Δωδεκανήσου.

Δε λύνεται έτσι το ακτοπλοϊκό - από τον Ν. Παπαδόπουλο.

Μετά από διαλογική συζήτηση αποφασίστηκε ομόφωνα (σ.σ. στο Νομ. Συμβούλιο)να ασκηθεί πίεση στην εταιρία Αγούδημος (G.A Ferries) απευθείας και μέσω του Υπουργείου, για την άμεση αντικατάσταση του πλοίου «ΜΙΛΕΝΑ» (φωτο) με το πλοίο «ΡΟΔΑΝΘΗ» ή το «ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ».

Μου θυμίζει το σχετικό ανέκδοτο με τον Γερμανό - Ναζί διοικητή του στρατοπέδου συγκέντρωσης , που απευθυνόμενος στους ρακένδυτους Εβραίους αιχμαλώτους, τους ανακοίνωσε με "μεγαλοσύνη": Αντε τυχερούληδες, σήμερα θα αλλάξετε ρούχα ! Εσύ μ' αυτόν, εσύ με τον διπλανό σου κ.ο.κ

Είναι δυνατόν το πρόβλημα που ταλαιπωρεί τόσα χρόνια τα Δωδεκάνησα (και την Κάλυμνο) να λέμε ότι θα λυθεί έτσι; Χτίζεται καινούργιο σπίτι με υλικά κατεδαφίσεων; Τον "κοσμάκη" τον ρώτησε κανένας , που μόλις πιάσει το πλοίο λιμάνι και βγει από τα (συγκεκριμένα) πλοία ... φιλάει τη στεριά που τα κατάφερε και κάνει το σταυρό του, που για άλλη μια φορά μπόρεσε να την "σκαπουλάρει" ;

Δεν λύνεται έτσι το πρόβλημα! Πλοία υπάρχουν , χρήμα για επιδοτήσεις "μοιράζεται" αφειδώς - αλλά τα συμφέροντα , συμφέροντα! Εν τέλει η άγονη γραμμή δεν είναι και τόσο άγονη· αντιθέτως, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί χρυσοφόρα.

Τυπικά και με το γράμμα του νόμου άγονος είναι ο προορισμός ο οποίος δεν παρουσιάζει κανένα εμπορικό ενδιαφέρον - συνήθως αυτό το εμπορικό ενδιαφέρον καθορίζεται από την ετήσια κίνηση επιβατών και οχημάτων που καταγράφει. Στην πραγματικότητα όμως ο χαρακτηρισμός ενός προορισμού ως άγονου έχει να κάνει με το πώς τον αντιμετωπίζουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες. Αν για κάποιον προορισμό - παρ' ό,τι διαθέτει όλα τα στοιχεία που μπορούν να τον κατατάξουν στη λίστα της άγονης γραμμής - βρεθεί έστω και μία εταιρεία να δρομολογήσει πλοίο της, τότε ο προορισμός παύει να θεωρείται άγονος και αυτόματα παύουν να ισχύουν για αυτόν οι κρατικές επιδοτήσεις. Στον αντίποδα, κάθε προορισμός για τον οποίο δεν εκδηλώνεται κανένα ενδιαφέρον αυτόματα εισέρχεται στη λίστα της άγονης γραμμής.

Ετσι φθάσαμε από τις 18 άγονες γραμμές του 1991 στις 70 και πλέον του 2007 και ουδείς βεβαίως είναι σε θέση να γνωρίζει αν θα παραμείνουν στον αριθμό αυτόν και το 2008. Αρκεί δηλαδή να συμφωνήσουν όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να μη δρομολογήσουν την επόμενη περίοδο πλοίο τους στη γραμμή, π.χ., Πειραιάς - Πάρος, για να μπει αυτόματα η εν λόγω γραμμή στις άγονες! Οι περισσότεροι πλοιοκτήτες επιλέγουν να απέχουν από τη διαδικασία των διαγωνισμών εκτιμώντας ότι η αδυναμία της πολιτείας να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες των μικρών νησιών θα την εξαναγκάσει να αυξήσει τα σχετικά κονδύλια.

Ως τώρα στην πράξη αποδεικνύεται ότι οι πλοιοκτήτες ξέρουν τι κάνουν, καθώς κάθε φορά που αρνούνται να μετάσχουν στη διαδικασία των διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές οι επιδοτήσεις αυξάνονται. Ετσι φθάσαμε από το 1,3 εκατ. ευρώ του 1991 στα 53 εκατ. ευρώ του 2007 και στα 70 και πλέον εκατ. ευρώ του 2008.

Οι κρατικές επιδοτήσεις (αποζημιώσεις κατά τους ακτοπλόους) και κυρίως οι διαδικασίες μέσω των οποίων οι επιδοτήσεις αυτές μοιράζονται στον κλάδο έχουν συμβάλει καθοριστικά στη δημιουργία μιας νέας μορφής ακτοπλοΐας, της λεγόμενης «ακτοπλοΐας της άγονης γραμμής». Οπως είναι φυσικό, αυτή η «νέα» ακτοπλοΐα διαθέτει και τους δικούς της πρωταγωνιστές, εκείνους δηλαδή που διάγουν τον ακτοπλοϊκό τους βίο επιδοτούμενοι και μόνον!

Πηγή : AΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Απο την εφημεριδα Πολιτης

ΛΑΥΡΙΟ-ΜΕΣΤΑ σε 3,5 ώρες με το «Παν. Θαλασσινή»

Η ΝΕL Lines ενημέρωσε τη Νομαρχία ότι είναι αποφασισμένη να πάρει μέρος στο δια- γωνισμό του ΥΕΝΑΝΠ της 7ης Απριλίου και να δρομολογήσει, ακόμη και πριν το Πάσχα, αν είναι δυνατόν, το ταχύπλοο «Παναγιά Θαλασσινή» στην επιδοτούμενη άγονη γραμμή Λαύριο- Μεστά-Ψαρά-Άγ.Ευστράτιος- Καβάλα, μετ’ επιστροφής, περιορίζοντας το χρόνο ταξιδίου σε 3,5 ώρες!

Link to comment
Share on other sites

και να δρομολογήσει, ακόμη και πριν το Πάσχα, αν είναι δυνατόν

Εδώ ακόμα δεν έχουν βγεί τα αποτελέσματα του διαγωνισμού της 11ης Μαρτίου, η ΝΕΛ θέλει να δρομολογήσει πλοίο για διαγωνισμό που θα γίνει 10 μέρες πριν το Πάσχα. Ας πήγαινε στο ΣΑΣ να ζητήσει προσωρινά δρομολόγια για τη γραμμή μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού, αλλά ξέχασα, υπάρχουν και οι απευθείας αναθέσεις...Μάγκες δηλαδή με τα φράγκα του κράτους...

Link to comment
Share on other sites

Ας πήγαινε στο ΣΑΣ να ζητήσει προσωρινά δρομολόγια για τη γραμμή μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού

Για να είμαστε δίκαιοι, γιατί να κάνει κάτι τέτοιο? Η γραμμή χωρίς την επιδότηση δεν έχει κανένα ενδιαφέρον, συνεπώς γιατί κάποια εταιρεία να εκτελεί δρομολόγια αγόνων, πριν αυτά να προκηρυχτούν;

Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του διαγωνισμού για την κάλυψη 17 άγονων γραμμών του πρώην υπουργείου Αιγαίου. Στη φάση αυτή ελέχθησαν οι τεχνικοί φάκελοι.

Απερρίφθησαν οι φάκελοι του Μάκη Αγούδημου και αφορούσαν τρεις μονοβάπορες εταιρείες στις οποίες ανήκουν τα πλοία <Μιλένα>, <Ροδάνθη> και <Μαρίνα>. Επίσης απερρίφθη ο φάκελος της μονοβάπορης εταιρείας Σαμοθράκη Ν.Ε. με το πλοίο Αρσινόη συμφερόντων ΣΑΟΣ.

Συνολικά απερρίφθησαν οι φάκελοι εννέα εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων και των μονοβάπορων.

Πέρασαν στην επόμενη φάση οι φάκελοι των εταιρειών ΑΝΕΚ, ΝΕΛ, Κοινοπραξία Θαλασσίων Γραμμών Δωδεκανήσου και ΑΝΕ Καλύμνου.

Μέσα στις επόμενες τρεις εργάσιμες μπορούν να κατατεθούν ενστάσεις και στη συνέχεια να ανοίξουν οι οικονομικοί φάκελοι.

Από το Marinews η είδηση.

Και εδώ νέα πρόσκληση από ΥΕΝ για την κάλυψη άγονων γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον έχει το πρακτικό της επιτροπής για τον έλεγχο των δικαιολογητικών, που αναρτήθηκε στο site του ΥΕΝ και αναφέρεται αναλυτικά σε όλες τις εταιρείες που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό και τους λόγους για τους οποίους κόπηκαν.Για τις περισσότερες εταιρείες ευθύνεται το μετοχολόγιο και η ονομαστικοποίηση των μετοχών.

Δυστυχώς απερρίφθη και ο ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ στις γραμμές του, ενώ είχε δηλώσει συμμετοχή και το ΙΛΙΟΝ στις γραμμές Θήρα-...-Ίος, Θήρα-Ανάφη κλπ.:eek:

Η ΝΕΛ άψογη στους φακέλους της, το έχει μάθει πλεόν το άθλημα.

Τέλος, από όσο μπορώ να καταλάβω αφού εγκρίθηκαν τα πλοία για τις γραμμές, μετά τις 3 ημέρες των ενστάσεων και την εξέτασή τους (αν υπάρξουν) ακολουθούν οι υπογραφές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...